Exactly!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:24 schreef MaJo het volgende:
Ik ga sowieso naar ElbowEr kan weinig tegenoverstaan dat ik zou besluiten om niet te gaan
En Perfect Weather to flyquote:
Je kunt wat op de compilatie verwachtenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook erg benieuwd naarWilde op Sziget gaan maar om een of andere onverklaarbare reden is dat niet doorgegaan. Weet niet meer waarom
quote:Op maandag 13 april 2009 22:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe is de camping eigenlijk op Werchter? Nog steeds die boerenakkers met 2 plee's van 10 jaar geleden?>
Ik snap iets niet aan je postquote:Op maandag 27 april 2009 11:47 schreef Jimbo het volgende:
kaartjes binnenen nogsteeds zijn
al sta ik dan wel op een camping
Hehe, ik snap er ook niets van. Je staat op een camping iig.quote:Op maandag 27 april 2009 11:47 schreef Jimbo het volgende:
kaartjes binnenen nogsteeds zijn
al sta ik dan wel op een camping
nogsteeds zinquote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eld_om_griep___.htmlquote:'Festivals gecanceld om griep'
AMSTERDAM - Door de angst voor een wereldwijde uitbraak van de Mexicaanse griep zouden de belangrijkste festivals die voor deze zomer staan gepland mogelijk worden geannuleerd.
Dit heeft een woordvoerder van MOJO vandaag aan muziekblad Oor laten weten. Mocht het verspreidingsriscio nog groter worden, dan wil de concertorganisator niet het risico lopen dat medewerkers, bezoekers en artiesten met de dodelijke griep besmet raken.
Volgens de woordvoerder zou het gaan om alle grote muziekfestivals. Zo zouden de bekende festivals Lowlands, Pinkpop, Parkpop, en diverse kleinere festivals worden afgelast.
bij de grens is de varkens hoest al uitgebrokenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:14 schreef ruud.nl het volgende:
Onder het mom van even paniek zaaien:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)eld_om_griep___.html
Maar natuurlijk gaat Werchter gewoon door omdat het in België is.
Beetje laat hequote:Op zondag 17 mei 2009 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toevallig nog iemand die een ticket voor zondag over heeft? Wil erg toch wel erg graag heen om Metallica te zien maar de dagtickets zijn helaas uitverkocht
I know maar heb een huis gekocht (dus veel sparen) en wilde dit jaar geen groot festival aandoen maar nu begint het toch wel te kriebelenquote:
dat eerste is goed te doen, zijn voldoende parkings voorzienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:19 schreef RD4 het volgende:
Hoe zit het met parkeren rondom RW? En eventueel opladen van apparatuur zoals telefoon/accu van cam?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef kreuk050 het volgende:
Is de parking dichtbij de campings? Geen zin om ver te sjouwen namelijk
Het is meer dat je er geen flikker aan kunt doen. Ga je anders niet ofzo, als het te ver lopen is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:33 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ga jij sjouwen dan voor me, ik heb niet zo'n homofiel karretje ofzo.
Het is een pokke-eind lopen, dus ik zou niet gaan als ik jou wasquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef kreuk050 het volgende:
Is de parking dichtbij de campings? Geen zin om ver te sjouwen namelijk
Ik weet nog de laatste keer dat ik geweest ben. Dat was een heeel stuk lopen inderdaad. Hadden we eindelijk ons tentje staan, moesten we weg van de brandweer naar een camping nóg verderquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:19 schreef Irien het volgende:
[..]
Het is een pokke-eind lopen, dus ik zou niet gaan als ik jou was
Lekker he?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:13 schreef ErikT het volgende:
Blijkbaar heb ik vorig jaar iets aan mn oren gehad, want ik heb pas net de Fleet Foxes ontdekt. En die staan dus ook op Werchter.
Ik keek nog eens even naar de line-up, en die is écht knettergoed.
Ik ga naar allebei, dus ik heb nu heel veel zin in Pinkpop en als dat over is in Werchter.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:49 schreef Irien het volgende:
Met alle Pinkpop hype dezer dagen, krijg ik extra zin in Werchter!![]()
en ik heb zin in jou hihiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga naar allebei, dus ik heb nu heel veel zin in Pinkpop en als dat over is in Werchter.
dat dusquote:
Tietuuhhhquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef WasMachinator het volgende:
als we net zon lekker weer als bij pinkpop krijgen ga ik voor 200% uit me dak op werchter. muziek, zon, en jupiler i can't wait!!
op www.delijn.be is een soort 9292ov.nl, daar kun je invoeren waar je vertrekt en waar je heen moet en dan zoekt ie het zelf uit. Is wel alleen voor in belgie dus hoe je de grens over gaat moet je zelf uitzoeken. Mogelijkheid is om bijvoorbeeld vanaf amsterdam naar antwerpen te gaan met de trein.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:22 schreef stephanie_xx het volgende:
Hey
Ik heb v/d week een email gehad dat ik mijn treinkaartjes voor Werchter kon bestellen. Nou vroeg ik me af of er hier iemand is die mij kan vertellen hoe ik optimaal van Amsterdam CS naar het festival toe kan reizen?en hoe lang duurt dat ongeveer?
Ik hoorde al van iemand dat je naar Station Rozendaal moest reizen en dan een ticket moest kopen naar het eerstvolgende station in Belgie (maar geen idee welke dat is) en vanuit dat station naar Werchter (en dan met de bus naar het festival terrein)
Ik heb namelijk mijn god geen idee hoe ik er komen moet.![]()
1) koop een retourtje Amsterdam CS - Essen (dat is het eerste station in Belgie)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:22 schreef stephanie_xx het volgende:
Hey
Ik heb v/d week een email gehad dat ik mijn treinkaartjes voor Werchter kon bestellen. Nou vroeg ik me af of er hier iemand is die mij kan vertellen hoe ik optimaal van Amsterdam CS naar het festival toe kan reizen?en hoe lang duurt dat ongeveer?
Ik hoorde al van iemand dat je naar Station Rozendaal moest reizen en dan een ticket moest kopen naar het eerstvolgende station in Belgie (maar geen idee welke dat is) en vanuit dat station naar Werchter (en dan met de bus naar het festival terrein)
Ik heb namelijk mijn god geen idee hoe ik er komen moet.![]()
Aha, thanks!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
1) koop een retourtje Amsterdam CS - Essen (dat is het eerste station in Belgie)
2) stap op de trein Amsterdam CS - Brussel en stap uit in Antwerpen
3) neem in Antwerpen een trein die naar Leuven gaat
4) buiten het station in Leuven staan er bussen die je tot vlakbij het festivalterrein/camping brengen
Hoe het precies zit met de controle weet ik niet maar in Belgie hebben ze geen gedoogbeleid dacht ik?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef manny het volgende:
voor mij wordt het de eerste werchter. hoe zit het met beleid / controles op wiet daar ?
heb er zin an !
Nee, dit kan niet. Omdat je het traject tussen Roosendaal en het Belgische essen dat niet hebt betaald! Nederlandse OV gaat tot Roosendaal, Belgische kaartjes gaan vanaf Essen.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:57 schreef Luc12 het volgende:
Ga gewoon met de trein naar Roosendaal, en stap daar over op de trein naar België. Dan kun je gratis met je OV tot Roosendaal en gratis de rest met je kaartje.
Hopelijk heel strengquote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef manny het volgende:
voor mij wordt het de eerste werchter. hoe zit het met beleid / controles op wiet daar ?
heb er zin an !
Beter dan.quote:Iedereen weet dat drugs niet toegelaten zijn op Rock Werchter.
Ja je moet inderdaad met een OV-jaarkaart een kaartje Roosendaal-Essen kopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:22 schreef Irien het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Omdat je het traject tussen Roosendaal en het Belgische essen dat niet hebt betaald! Nederlandse OV gaat tot Roosendaal, Belgische kaartjes gaan vanaf Essen.
Heb dit jarenlang gedaan met een Nederlandse OV en een Belgische Go Pass (goedkope 10-rittenkaart voor jongeren). Je moest altijd nog een kaartjes Roosendaal-Essen erbij kopen.
Ah! helden! dat is heel fijn, gewoon vanaf A'dam dus gelijk door naar Antwerpen. Mijn dank is grootquote:Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja je moet inderdaad met een OV-jaarkaart een kaartje Roosendaal-Essen kopen.
Dit kun je ook al in Amsterdam doen, bij de ticketmachine kun je je beginstation veranderen.
Dan kun je dus lekker in de trein blijven zitten in Roosendaal.
dat dacht ik ook altijd, totdat vorig jaar bij mysteryland zelfs in Nederland op wiet werd gecontroleerd, en het werd nog afgepakt ook. Helemaal belachelijk natuurlijk, maar goed.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:59 schreef kreuk050 het volgende:
Pfff je kan heus wel wiet roken neem ik aan.
In België zijn ze veel strenger wat drugs betreft. Ik zou het er niet op wagen als ik jou was....quote:Op zondag 7 juni 2009 20:43 schreef manny het volgende:
[..]
dat dacht ik ook altijd, totdat vorig jaar bij mysteryland zelfs in Nederland op wiet werd gecontroleerd, en het werd nog afgepakt ook. Helemaal belachelijk natuurlijk, maar goed.
Kijk als het afgepakt wordt daar in werchter dan baal ik 10 seconde en dan prima. Maar ik heb niet zo'n zin in echt politiegedoe enzo, dus heeft iemand daar ervaring mee. kun je gewoon een gram of 5 meenemen ?
in België zijn ze daar heus niet streng op hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 21:21 schreef RD4 het volgende:
[..]
In België zijn ze veel strenger wat drugs betreft. Ik zou het er niet op wagen als ik jou was....
10 jaar geleden is onze hele auto binnenstebuiten gekeerd vlak buiten Werchter ; gelukkig roken wij niks.. alleen maar zuipen :-)quote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef manny het volgende:
heb er zin an !
Dat vind ik echt enorm zielig dat dat zo geregeld is. Maar goed, het is nogal zonde van je geld, aangezien de hele trein vol ligt met tassen en er toch geen conducteur gaat controleren.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja je moet inderdaad met een OV-jaarkaart een kaartje Roosendaal-Essen kopen.
Dit kun je ook al in Amsterdam doen, bij de ticketmachine kun je je beginstation veranderen.
Dan kun je dus lekker in de trein blijven zitten in Roosendaal.
Hoezo is dat dan weer zieligquote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef Luc12 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt enorm zielig dat dat zo geregeld is. Maar goed, het is nogal zonde van je geld, aangezien de hele trein vol ligt met tassen en er toch geen conducteur gaat controleren.
Oh damn...een anti softdrugshippiequote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hopelijk heel streng
edit:
Trouwens, wat gewoon op de site staat;
[..]
Beter dan.
Nah, helemaal niet. Men moet zelf weten wat ze gebruiken, zolang ze mij er maar niet mee lastigvallen.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh damn...een anti softdrugshippie(ja, dat is tegenstrijdig).
Heeft mijn inziens niets met nederlands muggenziften te maken.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef Luc12 het volgende:
Omdat er na Roosendaal ongeveer 2 km niemandsland komt, waarna je België al binnenrijdt met je kaartje dat geldig is in België. Daarom.
Ik hou niet van dat typisch Nederlandse gemuggenzift over zo'n klein stukje.
Ik doe met je mee, weet niet eens of er een tent op zolder ligtquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Lips het volgende:
Binnenkort m'n tent maar eens opzetten om te kijken of ie compleet is
That reminds me..quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Lips het volgende:
Dat weet ik dan wel weer zeker, maar ik heb geen zolder in mijn flatquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, weet niet eens of er een tent op zolder ligt
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Lips het volgende:
Dat is de verkeerde dagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:58 schreef MissBliss het volgende:
Woohoo, net kaartjes voor de donderdag gekocht!
PlaceboOasis
Prodigy
Via Maastricht naar België, daar op het station afspreken en die uit Groningen komt bijna langs Enschede.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Ik moet ook maar eens de spullen gaan verzamelen denk ik
En plannen hoe we het allemaal gaan regelen. Drie meiden; een uit Amsterdam, een uit Groningen en een uit Maastricht
ideaal... Ohja en de tent ligt in Enschede
Donderdag staat er een top line-up wat mij betreft, ga ook die dag.quote:
Nee joh, zondag.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef HPayne het volgende:
[..]
Donderdag staat er een top line-up wat mij betreft, ga ook die dag.
Voor mij is er live niks zo goed als Metallica dus daarom ga ik zondag. De € 80,- is het alleen voor Metallica al waard voor deze geniale band. Kirk Hammettquote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef HPayne het volgende:
[..]
Donderdag staat er een top line-up wat mij betreft, ga ook die dag.
was gewoon van plan om die shit diep onderin mijn tas te gaan ingraven, in de hoop dat ze je niet met softdrugshonden staan op te wachten....quote:Op zondag 7 juni 2009 21:48 schreef Beregd het volgende:
[..]
in België zijn ze daar heus niet streng op hoor
Doe gerust, zorg gewoon dat je niet meer dan drie gram op zak hebt, met minder kunnen ze je niet oppakken, dan geldt er een gedoogbeleid.
quote:Rock Werchter mag geen varkens inzetten
AP di 16/06/2009 - 07:20
Rock Werchter mag geen varkens inzetten om keukenafval weg te werken. Dat heeft het federaal voedselagentschap laten weten aan de organisatoren.
Het festival werkte een milieuvriendelijk project uit waarbij twee hangbuikvarkens het keukenafval van de vele medewerkers zouden opeten.
Maar varkens mogen geen etensresten verwerken, liet het federaal voedselagentschap weten. Er bestaat daarover een Europese richtlijn.
"We hadden twee hangbuikvarkentjes geleend die in het festivalpark zouden verblijven. Zij zijn terug bij hun eigenaars", zegt Nele Bigaré van Rock Werchter. Het festival gaat nu op zoek naar een groen alternatief.
Dus een omnivoor mag niet eten wat een andere omnivoor wel eet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:56 schreef Beregd het volgende:
zelfs dit komt in het nieuws
[..]Maar varkens mogen geen etensresten verwerken, liet het federaal voedselagentschap weten. Er bestaat daarover een Europese richtlijn.[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |