Dit staat nu op de site van Proximus!quote:Er zijn geen combitickets en dagtickets voor zaterdag meer beschikbaar.
Registreer je hier op de wachtlijst voor combitickets
Registreer je hier op de wachtlijst voor dagtickets zaterdag 3 juli 2009
Dagtickets vrijdag zijn uitverkocht.
De dagtickets voor vrijdag 3 juli 2009 zijn uitverkocht.
Net op tijd dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit staat nu op de site van Proximus!
Zou het dan echt uitverkocht zijn?
Ik vond het vorig jaar wel meevallen eigenlijk! Toen was het ook zo goed als uitverkocht.quote:
Zullen we in het midden gaan zitten dan? 25Cquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef bloodymary het volgende:
Oh ja, nu komt het moment dat ik ga zeggen dat ik hoop op vier dagen 30 graden en dat anderen dan gaan zeggen dat dat veel te heet is en dat 20 graden meer dan genoeg is en ik dat weer echt te weinig vind.
Ja ik dacht nog: goh, snel! Maar het is gewoon nog 3 maandenquote:Op woensdag 8 april 2009 00:28 schreef WasMachinator het volgende:
niet te heet ja:P anders ga ik me veels te veel geld uitgeven aan dat dure jupiler bier daar. 25 graden lijkt me wel prettig, met een mooi zonnetje en een briesje
. nu ik eraan denk het is nog 12 weken
wat duurt het toch nog zo lang
link?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:51 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl luistert alvast Rock Werchter event radio op last.fm
Metro Stationquote:De affiche van Rock Werchter 2009 is helemaal rond. De laatste namen zijn Metro Station, Arsenal, Milk Inc, Triggerfinger, Lady Linn & Her Magnificent Seven en Jasper Erkens.
Er is ook slecht nieuws: Flaming Lips hebben geannuleerd. De groep reist op 2 juli al terug naar de Verenigde Staten waardoor hun geplande optreden in Werchter op 5 juli niet doorgaat.
Donderdag 2 juli 2009
Main Stage: The Prodigy | Oasis | Placebo | Dave Matthews Band | Lily Allen | Eagles of Death Metal
Pyramid Marquee: Tiga | Pendulum | Laurent Garnier | Fleet Foxes | Emiliana Torrini | Expatriate
Vrijdag 3 juli 2009
Main Stage: Coldplay | The Killers | Bloc Party | Elbow | Amy Macdonald | White Lies | Just Jack
Pyramid Marquee: Lady Gaga | Arsenal | Jason Mraz | The Streets | M. Ward | Priscilla Ahn | Henry Rollins Spoken Word
Zaterdag 4 juli 2009
Main Stage: 2manydjs | Kings of Leon | Nick Cave and the Bad Seeds | Franz Ferdinand | Limp Bizkit | Rodrigo y Gabriela | Social Distortion | Triggerfinger
Pyramid Marquee: Boys Noize | Grace Jones | Katy Perry | Mogwai | Yeah Yeah Yeahs | Regina Spektor | Jasper Erkens
Zondag 5 juli 2009
Main Stage: Metallica | Nine Inch Nails | Kaiser Chiefs | Black Eyed Peas | The Mars Volta | Seasick Steve | Mastodon | Metro Station
Pyramid Marquee: Milk Inc | Röyksopp | Ghinzu | The Script | Lady Linn & Her Magnificent Seven | De Jeugd van Tegenwoordig | The Hickey Underworld
Bijna 27 miljoen keer bekekenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de mensheid...![]()
En dat dan zeggen op de manier waarop Ernie zegt: "Oh oh oh, wat heb ík een dorst zeg"quote:Op woensdag 8 april 2009 23:37 schreef Jimbo het volgende:
TERING WAT HEB IK DR ZIN IN
alleen als ik naast je ligquote:
Ja, veel beter als PP dat je om 11 uur van 't terrein wordt gekicktquote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef AgeEll het volgende:
Metallica van 23 tot half 2!!, vette afsluiter, eveneens the prodigy lekker laat, vette tijden. Beter dan dat schrale Pinkpop dat elke dag tot 23uur duurt ofzo
zit te twijfelen om toch maar heen te gaan voor een dag, de donderdag en zondag vind ik het meest interessant, en die zijn nog beschikbaar, dus dat komt dan mooi uit
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:57 schreef Beregd het volgende:
milk inc,
waar zijn ze mee bezig eigenlijk?
Ik vind de tijden ook wel interessant. Wel een overlapping waar ik niet heel blij mee ben maarja...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef AgeEll het volgende:
Metallica van 23 tot half 2!!, vette afsluiter, eveneens the prodigy lekker laat, vette tijden. Beter dan dat schrale Pinkpop dat elke dag tot 23uur duurt ofzo
zit te twijfelen om toch maar heen te gaan voor een dag, de donderdag en zondag vind ik het meest interessant, en die zijn nog beschikbaar, dus dat komt dan mooi uit
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alleen als ik naast je lig![]()
dan heb ik er ook zin in
Uiteraard:quote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef kreuk050 het volgende:
Zag gister op MTV Brand New een clip van Fleet Foxes, mooi nummer, kent iemand die band??
Bron?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:51 schreef Noortje. het volgende:
Fleet Foxes hebben toch afgezegd?
Flaming Lips hadden afgezegd.quote:
Flaming Lips wel jaquote:Op donderdag 9 april 2009 17:51 schreef Noortje. het volgende:
Fleet Foxes hebben toch afgezegd?
Nee ik was in de war.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:04 schreef Felixa het volgende:
[..]
Flaming Lips hadden afgezegd.![]()
Of is er ondertussen weer een afzegging?
En, nog beter:quote:
Haha, moet je ook maar eens die reacties van boze alto's op het werchter forum lezenquote:
Ja die bedoelde ik!! Tnx! Op welke cd staat die?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:35 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En, nog beter:
Echt jammer dat de programma's van donderdag en zaterdag niet omgewisseld zijn, dan was ik wel twee dagen gegaan.
De volle vier dagen gaat dit jaar helaas niet lukken.
Niet het nummer wat ik bedoelde, wel ff checken, tnx.quote:
Op de Sun Giant EP.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik!! Tnx! Op welke cd staat die?
Ik denk dat ik daar ook wel van ga genietenquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:49 schreef Liefste. het volgende:
IK HEB MIJN KAARTJESSSS!
Ik ga echt huilen van geluk bij Fleet Foxes
Ik weet niet of ik de enige ben maar ik moet vaak aan Simon and Garfunkel denken bij zequote:Op zaterdag 11 april 2009 17:07 schreef kreuk050 het volgende:
Ik denk het ook wel, ook al heb ik de cd pas een paar keer beluisterd, erg mooie muziek!
Diploma kunnen ze wel opsturen hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 13:04 schreef KermitKikker het volgende:
Ik moet potverdikkeme de eerste dag missen vanwege mijn diplomauitreiking
Natuurlijk niet. Een diploma geven ze maar één keer en die gaan ze niet opsturen indien die kwijt raakt in de post.quote:
Eerste dag is juist de beste.quote:Op maandag 13 april 2009 13:28 schreef KermitKikker het volgende:
Ach, gelukkig is de eerste dag, naar mijn idee niet de dag met de beste line-up, dus ik mis gelukkig niet heeuul veeuul!
Nja, eigenlijk voor mij alleen Prodigyquote:Op maandag 13 april 2009 13:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Eerste dag is juist de beste.
Oasis, Placebo en the Prodigy
Hoe kun je simon and Garfunkel nou niet kennen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:04 schreef kreuk050 het volgende:
Die ken ik ook niet....dus zal het niet weten...
Ik vraag het me ook echt afquote:Op maandag 13 april 2009 22:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe is de camping eigenlijk op Werchter? Nog steeds die boerenakkers met 2 plee's van 10 jaar geleden?>
Heb je via de site besteld? Dan zit het wel snor.quote:Op maandag 13 april 2009 23:07 schreef Mindblast het volgende:
Ik ga ook! Voor mij de eerste keer op de Werchter camping dus ik zou niet weten hoe die eruit ziet. Ik heb er wel slechte dingen over gelezen. Maar goed we zien wel!
Ik maak me alleen een beetje zorgen over de kaartjes. Ik heb gekozen voor printbare tickets. En ze werden vervolgens naar mijn email toe verzonden. Ze zien er alleen een beetje goedkoop uit, er staat geen Werchter logo op. Ik ben toch wel anders gewend van fast tickets. Ik hoop wel dat het allemaal klopt.
Kom op zeg, je kent toch wel Sound of Silence, Bridge over troubled Water en Mrs Robinson? Anders ben je echt onder een steen geboren en er nooit onder vandaan gekomen...quote:Op maandag 13 april 2009 22:20 schreef kreuk050 het volgende:
Ja ik ken ze wel bij naam, maar nooit de moeite genomen om de muziek te luisteren.
Moet ook nog werken enzo.
Ķf zijn ouders luisterden totaal niet naar zulke muziek. Dat scheelt ook een hoop denk ikquote:Op maandag 13 april 2009 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kent toch wel Sound of Silence, Bridge over troubled Water en Mrs Robinson? Anders ben je echt onder een steen geboren en er nooit onder vandaan gekomen...
Dat zou natuurlijk kunnen maar ook op andere manieren bereiken die nummers je wel. Als je niet alle nummers kent ok, maar deze 3 zijn toch behoorlijk standaard? Net als dat je the beatles niet zou kennenquote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ķf zijn ouders luisterden totaal niet naar zulke muziek. Dat scheelt ook een hoop denk ik
ik ben het met je eens dat het wat wereldvreemd is
Dat ben ik wel met je eensquote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen maar ook op andere manieren bereiken die nummers je wel. Als je niet alle nummers kent ok, maar deze 3 zijn toch behoorlijk standaard? Net als dat je the beatles niet zou kennen
Mijn ouders (als ze eens wat luisteren) dan gooien ze BZN of Frans Bauer in de cd-spelerquote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ķf zijn ouders luisterden totaal niet naar zulke muziek. Dat scheelt ook een hoop denk ik
ik ben het met je eens dat het wat wereldvreemd is
Er is weinig geniaals aan hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:28 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Mijn ouders (als ze eens wat luisteren) dan gooien ze BZN of Frans Bauer in de cd-speler
En nee, we zijn geen kampers.
De beatles ken ik wel btw. Maar ik moet nog veel luisteren om jullie geniale muziekkennis te evenaren
Das wat ik ook al dacht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:54 schreef NobleBeast het volgende:
Ach nee! Programmeren ze Elbow en M. Ward op hetzelfde tijdstip
Ik ook. En dus ook reden voor mij om die even niet op te zoeken. Dadelijk vind ik die andere ook steengoedquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef kreuk050 het volgende:
Ik ga voor Elbow, omdat ik de andere niet ken.
Na Royksopp afgelopen weekend gezien te hebben ga ik overduidelijk naar Royksopp op Werchterquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik wil Nine Inch Nails en Röyksopp beide eigenlijk wel graag zien. Dat wordt kiezen, dus. ;o
Daar ben ik ook erg benieuwd naarquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na Royksopp afgelopen weekend gezien te hebben ga ik overduidelijk naar Royksopp op Werchter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |