Bijna 27 miljoen keer bekekenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de mensheid...![]()
En dat dan zeggen op de manier waarop Ernie zegt: "Oh oh oh, wat heb ík een dorst zeg"quote:Op woensdag 8 april 2009 23:37 schreef Jimbo het volgende:
TERING WAT HEB IK DR ZIN IN
alleen als ik naast je ligquote:
Ja, veel beter als PP dat je om 11 uur van 't terrein wordt gekicktquote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef AgeEll het volgende:
Metallica van 23 tot half 2!!, vette afsluiter, eveneens the prodigy lekker laat, vette tijden. Beter dan dat schrale Pinkpop dat elke dag tot 23uur duurt ofzo
zit te twijfelen om toch maar heen te gaan voor een dag, de donderdag en zondag vind ik het meest interessant, en die zijn nog beschikbaar, dus dat komt dan mooi uit
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:57 schreef Beregd het volgende:
milk inc,
waar zijn ze mee bezig eigenlijk?
Ik vind de tijden ook wel interessant. Wel een overlapping waar ik niet heel blij mee ben maarja...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef AgeEll het volgende:
Metallica van 23 tot half 2!!, vette afsluiter, eveneens the prodigy lekker laat, vette tijden. Beter dan dat schrale Pinkpop dat elke dag tot 23uur duurt ofzo
zit te twijfelen om toch maar heen te gaan voor een dag, de donderdag en zondag vind ik het meest interessant, en die zijn nog beschikbaar, dus dat komt dan mooi uit
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alleen als ik naast je lig![]()
dan heb ik er ook zin in
Uiteraard:quote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef kreuk050 het volgende:
Zag gister op MTV Brand New een clip van Fleet Foxes, mooi nummer, kent iemand die band??
Bron?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:51 schreef Noortje. het volgende:
Fleet Foxes hebben toch afgezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |