Nee.quote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef SperZii het volgende:
Waren er ook kaarten voor vrijdag vrijgegeven?
Die staan nu in elk geval op onbeschikbaar. Of ze eerder vandaag wel beschikbaar zijn geweest, weet ik niet, ik heb straks alleen combitickets geprobeerd.quote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef SperZii het volgende:
Waren er ook kaarten voor vrijdag vrijgegeven?
Ja inderdaad, blijf dan thuis.quote:Op maandag 6 april 2009 17:07 schreef SperZii het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad raar dat mensen geen combikaart kopen als ze maar één dag kunnen gaan
Ach, die kaartjes zijn zo weg hoorquote:Op maandag 6 april 2009 17:58 schreef Liefste. het volgende:
Er zijn nu nog steeds kaartjes te koop, dus er is geen hele run op geweest ofzoen mijn status is inmiddels veranderd in 'betaling ontvangen' dus ik kan ook weer rustig slapen
Heb je een "paper classic ticket" besteld? Vanaf het begin was dat al zo. Dus dan kan je zelf kiezenquote:Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef RD4 het volgende:
heb zojuist nog 2 tickets besteld via de site, blijkbaar kun je geen camping meer kiezen maar je krijgt een algemene campingkaart...
Als je gisteren bestelde, dan stond er bij de combikaart in het rood "niet beschikbaar" en bij de campingkaart gewoon de prijs.quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef ruud.nl het volgende:
Het kan ook zijn dat er een storing ofzo is geweest waardoor er tijdelijk geen kaarten meer te bestellen waren.
Op hun eigen site is er nooit melding van gemaakt dat de combitickets uitverkocht waren, in tegenstelling tot de vrijdagkaarten.
quote:WEL
Wel toegelaten zijn geleidehonden voor mensen met een visuele handicap, eenvoudige wegwerp- of pocketfototoestellen, boterhammen, frigobox (gevuld met drank in brik, plastieken potten choco/confituur, plastic smeermessen), thermosflessen, inschuifbare paraplu’s zonder pin (géén parasols), plastiek en dekens om op te zitten/liggen, zonnecrème, flesjes parfum, deodorant, verfrissingswater in verstuiver en kleine rug- of andere zakken.
Tering zeg, even een dagje niet opgeletquote:Op maandag 6 april 2009 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er waren net weer kaarten beschikbaar!![]()
![]()
Dus ik heb net 3 kaartjes besteld!
Yeah!
Tof!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:06 schreef ErikT het volgende:
En opeens waren er toch weer kaartjes!!!
Ik probeerde er 2, waren er opeens 2. Ik denk: toch met 4 proberen. En toen waren er 4! Ik heb 4 kaartjes!!! YES!!!! Ik heb echt 2 dagen ontzettend gebaald, komt het toch nog goed!!! YES!!!![]()
Vooral nog voor mn vrienden. Want ik zou het regelen en ik had te lang gewacht met mn stomme hoofd. Ik had het pas aan 1 verteld dat het was misluktquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tof!!![]()
Ik weet precies hoe je je voelt!
Waarvoor dankquote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook nog even iemand blij gemaakt met de tip. Verdomd handig, dat Fok
Dit staat nu op de site van Proximus!quote:Er zijn geen combitickets en dagtickets voor zaterdag meer beschikbaar.
Registreer je hier op de wachtlijst voor combitickets
Registreer je hier op de wachtlijst voor dagtickets zaterdag 3 juli 2009
Dagtickets vrijdag zijn uitverkocht.
De dagtickets voor vrijdag 3 juli 2009 zijn uitverkocht.
Net op tijd dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit staat nu op de site van Proximus!
Zou het dan echt uitverkocht zijn?
Ik vond het vorig jaar wel meevallen eigenlijk! Toen was het ook zo goed als uitverkocht.quote:
Zullen we in het midden gaan zitten dan? 25Cquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef bloodymary het volgende:
Oh ja, nu komt het moment dat ik ga zeggen dat ik hoop op vier dagen 30 graden en dat anderen dan gaan zeggen dat dat veel te heet is en dat 20 graden meer dan genoeg is en ik dat weer echt te weinig vind.
Ja ik dacht nog: goh, snel! Maar het is gewoon nog 3 maandenquote:Op woensdag 8 april 2009 00:28 schreef WasMachinator het volgende:
niet te heet ja:P anders ga ik me veels te veel geld uitgeven aan dat dure jupiler bier daar. 25 graden lijkt me wel prettig, met een mooi zonnetje en een briesje
. nu ik eraan denk het is nog 12 weken
wat duurt het toch nog zo lang
link?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:51 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl luistert alvast Rock Werchter event radio op last.fm
Metro Stationquote:De affiche van Rock Werchter 2009 is helemaal rond. De laatste namen zijn Metro Station, Arsenal, Milk Inc, Triggerfinger, Lady Linn & Her Magnificent Seven en Jasper Erkens.
Er is ook slecht nieuws: Flaming Lips hebben geannuleerd. De groep reist op 2 juli al terug naar de Verenigde Staten waardoor hun geplande optreden in Werchter op 5 juli niet doorgaat.
Donderdag 2 juli 2009
Main Stage: The Prodigy | Oasis | Placebo | Dave Matthews Band | Lily Allen | Eagles of Death Metal
Pyramid Marquee: Tiga | Pendulum | Laurent Garnier | Fleet Foxes | Emiliana Torrini | Expatriate
Vrijdag 3 juli 2009
Main Stage: Coldplay | The Killers | Bloc Party | Elbow | Amy Macdonald | White Lies | Just Jack
Pyramid Marquee: Lady Gaga | Arsenal | Jason Mraz | The Streets | M. Ward | Priscilla Ahn | Henry Rollins Spoken Word
Zaterdag 4 juli 2009
Main Stage: 2manydjs | Kings of Leon | Nick Cave and the Bad Seeds | Franz Ferdinand | Limp Bizkit | Rodrigo y Gabriela | Social Distortion | Triggerfinger
Pyramid Marquee: Boys Noize | Grace Jones | Katy Perry | Mogwai | Yeah Yeah Yeahs | Regina Spektor | Jasper Erkens
Zondag 5 juli 2009
Main Stage: Metallica | Nine Inch Nails | Kaiser Chiefs | Black Eyed Peas | The Mars Volta | Seasick Steve | Mastodon | Metro Station
Pyramid Marquee: Milk Inc | Röyksopp | Ghinzu | The Script | Lady Linn & Her Magnificent Seven | De Jeugd van Tegenwoordig | The Hickey Underworld
Bijna 27 miljoen keer bekekenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de mensheid...![]()
En dat dan zeggen op de manier waarop Ernie zegt: "Oh oh oh, wat heb ík een dorst zeg"quote:Op woensdag 8 april 2009 23:37 schreef Jimbo het volgende:
TERING WAT HEB IK DR ZIN IN
alleen als ik naast je ligquote:
Ja, veel beter als PP dat je om 11 uur van 't terrein wordt gekicktquote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef AgeEll het volgende:
Metallica van 23 tot half 2!!, vette afsluiter, eveneens the prodigy lekker laat, vette tijden. Beter dan dat schrale Pinkpop dat elke dag tot 23uur duurt ofzo
zit te twijfelen om toch maar heen te gaan voor een dag, de donderdag en zondag vind ik het meest interessant, en die zijn nog beschikbaar, dus dat komt dan mooi uit
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:57 schreef Beregd het volgende:
milk inc,
waar zijn ze mee bezig eigenlijk?
Ik vind de tijden ook wel interessant. Wel een overlapping waar ik niet heel blij mee ben maarja...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef AgeEll het volgende:
Metallica van 23 tot half 2!!, vette afsluiter, eveneens the prodigy lekker laat, vette tijden. Beter dan dat schrale Pinkpop dat elke dag tot 23uur duurt ofzo
zit te twijfelen om toch maar heen te gaan voor een dag, de donderdag en zondag vind ik het meest interessant, en die zijn nog beschikbaar, dus dat komt dan mooi uit
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alleen als ik naast je lig![]()
dan heb ik er ook zin in
Uiteraard:quote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef kreuk050 het volgende:
Zag gister op MTV Brand New een clip van Fleet Foxes, mooi nummer, kent iemand die band??
Bron?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:51 schreef Noortje. het volgende:
Fleet Foxes hebben toch afgezegd?
Flaming Lips hadden afgezegd.quote:
Flaming Lips wel jaquote:Op donderdag 9 april 2009 17:51 schreef Noortje. het volgende:
Fleet Foxes hebben toch afgezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |