Flaming Lips wel jaquote:Op donderdag 9 april 2009 17:51 schreef Noortje. het volgende:
Fleet Foxes hebben toch afgezegd?
Nee ik was in de war.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:04 schreef Felixa het volgende:
[..]
Flaming Lips hadden afgezegd.![]()
Of is er ondertussen weer een afzegging?
En, nog beter:quote:
Haha, moet je ook maar eens die reacties van boze alto's op het werchter forum lezenquote:
Ja die bedoelde ik!! Tnx! Op welke cd staat die?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:35 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En, nog beter:
Echt jammer dat de programma's van donderdag en zaterdag niet omgewisseld zijn, dan was ik wel twee dagen gegaan.
De volle vier dagen gaat dit jaar helaas niet lukken.
Niet het nummer wat ik bedoelde, wel ff checken, tnx.quote:
Op de Sun Giant EP.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik!! Tnx! Op welke cd staat die?
Ik denk dat ik daar ook wel van ga genietenquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:49 schreef Liefste. het volgende:
IK HEB MIJN KAARTJESSSS!
Ik ga echt huilen van geluk bij Fleet Foxes
Ik weet niet of ik de enige ben maar ik moet vaak aan Simon and Garfunkel denken bij zequote:Op zaterdag 11 april 2009 17:07 schreef kreuk050 het volgende:
Ik denk het ook wel, ook al heb ik de cd pas een paar keer beluisterd, erg mooie muziek!
Diploma kunnen ze wel opsturen hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 13:04 schreef KermitKikker het volgende:
Ik moet potverdikkeme de eerste dag missen vanwege mijn diplomauitreiking
Natuurlijk niet. Een diploma geven ze maar één keer en die gaan ze niet opsturen indien die kwijt raakt in de post.quote:
Eerste dag is juist de beste.quote:Op maandag 13 april 2009 13:28 schreef KermitKikker het volgende:
Ach, gelukkig is de eerste dag, naar mijn idee niet de dag met de beste line-up, dus ik mis gelukkig niet heeuul veeuul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |