TVPeenschquote:Op donderdag 2 april 2009 11:58 schreef Beregd het volgende:
geen blikjes op de camping, wat denken ze wel...
Ieder festival wordt ieder jaar duurder. Ik zou het wel eens interessant vinden om te zien of het meer stijgt dan de inflatie(correctie). Ik denk het wel eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:00 schreef MadMarine het volgende:
sow, het wordt wel steeds duurder... 75 euro per dag... en dan moet je dus ook nog eten en drinken... das toch niet leuk meer?![]()
Alleen een kaartje voor Coldplay kost al 70 euro...quote:Op donderdag 2 april 2009 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ieder festival wordt ieder jaar duurder. Ik zou het wel eens interessant vinden om te zien of het meer stijgt dan de inflatie(correctie). Ik denk het wel eigenlijk.
Maar je moet ook zien wat je voor 75 euro krijgt natuurlijk.
Maar wel een geweldige line up!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:00 schreef MadMarine het volgende:
sow, het wordt wel steeds duurder... 75 euro per dag... en dan moet je dus ook nog eten en drinken... das toch niet leuk meer?![]()
Dat vind ik dan wel weer redelijk asoquote:Op donderdag 2 april 2009 12:35 schreef superjojo het volgende:
[..]
Alleen een kaartje voor Coldplay kost al 70 euro...
Je bent inderdaad een dief van je eigen portemonnee als je niet naar Werchter gaat.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:58 schreef Beregd het volgende:
soms is het zelfs spotgoedkoop
Neil Young in de elisabethzaal te antwerpen: 125 ¤
dagticket werchter: 75 ¤
da's -40% en je krijgt 12 keer zoveel groepen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:11 schreef bloodymary het volgende:
Eigenlijk word je gewoon slapend rijk als je naar Werchter gaat....
Is die ¤125 niet een mega-VIP ding? Want dat is gewoon ongehoord.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:58 schreef Beregd het volgende:
soms is het zelfs spotgoedkoop
Neil Young in de elisabethzaal te antwerpen: 125 ¤
dagticket werchter: 75 ¤
da's -40% en je krijgt 12 keer zoveel groepen.
nee, dat was standaardquote:Op donderdag 2 april 2009 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is die ¤125 niet een mega-VIP ding? Want dat is gewoon ongehoord.
90!quote:
Haha, daar heb je herkansingen voorquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef WasMachinator het volgende:
Kaartjes binnen!![]()
krijg er meer en meer zin in, alleen wel irritant dat het in mijn proefwerkweek valt.
Herkansingenquote:
Ja, maar je zult er wel een tijdje voor in de rij moeten staan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:22 schreef stroke het volgende:
ik ben een rock werchter maagd en nog een vraagjeKan je op rock werchter pinnen ?
\Waarom slopen ze die torenquote:
Break Stuffquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
\Waarom slopen ze die toren
Wel toffe filmpjes van hun op Woodstock, zwaar gekkenhuis
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:21 schreef ruud.nl het volgende:
Kaart is ook hier binnen.![]()
Graag Faith No More nog even op de zondag gooien, hopen dat Black Eyed Peas afzeggen en Jane's Addiction als vervanger geregeld wordt.
Dat was ondertussen wel te verwachten.quote:Op zondag 5 april 2009 12:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Combitickets Rock Werchter uitverkocht
Zes weken.quote:Op zondag 5 april 2009 13:01 schreef Duim het volgende:
Hoelang duurde het bij jullie voordat de tickets binnen waren?
Nou, dat hoop ik dan maar. Weet je meet details?quote:Op zondag 5 april 2009 13:02 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat was ondertussen wel te verwachten.![]()
De afgelopen jaren werden er in de laatste weken voor het festival steeds nog combitickets in de verkoop gegooid dus wie weet is dat dit jaar weer zo.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar!quote:Op zondag 5 april 2009 14:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik dan maar. Weet je meet details?
Nee johquote:Op zondag 5 april 2009 18:11 schreef Liefste. het volgende:
Status van mijn tickets is nog steeds 'gereserveerd' terwijl ik vrijdag [OMG IK BEN ZO ONGEDULDIG] al betaald heb. Ik ben echt bang dat ik te laat ben
Met dit soort dingen kan ik niet omgaan, mijn bloeddruk schoot 50 slagen [waarin meet je bloeddrukquote:Op zondag 5 april 2009 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee joh
Als 'ie gereserveerd staat, dan is íe van jou. Klaar.
Ik denk eigenlijk dat er over een tijdje gereserveerde kaarten worden vrijgegeven en dan kun je als boerenlul gewoon weer bestellen. Dus er is nog hoop voor mensen.
Maar ze houden echt wel je kaart vast hoor.
Je hartslag ging met 50 slagen omhoogquote:Op zondag 5 april 2009 18:18 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Met dit soort dingen kan ik niet omgaan, mijn bloeddruk schoot 50 slagen [waarin meet je bloeddruk] omhoog toen ik dat las
vooral omdat ik opzich wel te laat betaald had. Nu ben ik gerustgesteld
en anders graaf ik mezelf onder het hek door!
Klopt, stond op de vorige pagina van dit topicquote:Op zondag 5 april 2009 23:26 schreef Extraordinaire het volgende:
Kennelijk zijn de combi's uitverkocht. Zie proximus.
Excuses voor het niet goed inlezenquote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, stond op de vorige pagina van dit topic
Geeft niet natuurlijkquote:Op zondag 5 april 2009 23:33 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Excuses voor het niet goed inlezenIk zag niks op deze pagina erover staan en dacht dus slim te zijn
Als het goed is heb je een email gekregen van Proximus met je login gegevens voor hun site. Daar kun je je bestelling nakijken. In je bestelling staat je status.quote:Op zondag 5 april 2009 23:40 schreef Liebe het volgende:
Waar zie je de status van je bestelling dan?
Ik heb vorige week zondag besteld, donderdag de acceptgiro binnengekregen en direct betaald, maar het is nog niet afgeschreven.. Heb ik dan nog kaartjes?
Dat zou gek genoeg dan de eerste keer zijn dat K's Choice op Rock Werchter staat.quote:Op maandag 6 april 2009 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik acht het overigens niet onmogelijk dat K's Choice een thuiswedstrijd speelt, gezien het feit dat die weer bij elkaar zijn.
Er waren net weer kaarten beschikbaar!quote:Op zondag 5 april 2009 17:39 schreef Felixa het volgende:
De afgelopen jaren was het zo, dat er in de weken voor het festival nog een aantal combitickets werden vrijgegeven. Het eerste jaar dat dat zo was, zeiden ze dat vanwege een andere indeling van het terrein, er meer ruimte was vrijgekomen. Andere jaren kwam er gewoon bericht dat er weer combitickets in de verkoop gingen. Dus wie weet gebeurt dat nu ook weer.
Ik heb zojuist ook nog even iemand blij gemaakt met de tip. Verdomd handig, dat Fokquote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef Liejannuh het volgende:
Je wilt niet weten hoe blij ik ben!
Dank aan de mensen die hun kaarten niet hebben betaald!
Ik ben zo blij dat ik ff niets te doen had op m'n werkquote:Op maandag 6 april 2009 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er waren net weer kaarten beschikbaar!![]()
![]()
Dus ik heb net 3 kaartjes besteld!
Yeah!
quote:Op maandag 6 april 2009 16:01 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik ff niets te doen had op m'n werk![]()
![]()
Woeiwoeiwoei!
1 dags mensenquote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef SperZii het volgende:
Waren er ook kaarten voor vrijdag vrijgegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |