Oh damn...een anti softdrugshippiequote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hopelijk heel streng
edit:
Trouwens, wat gewoon op de site staat;
[..]
Beter dan.
Nah, helemaal niet. Men moet zelf weten wat ze gebruiken, zolang ze mij er maar niet mee lastigvallen.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh damn...een anti softdrugshippie(ja, dat is tegenstrijdig).
Heeft mijn inziens niets met nederlands muggenziften te maken.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef Luc12 het volgende:
Omdat er na Roosendaal ongeveer 2 km niemandsland komt, waarna je België al binnenrijdt met je kaartje dat geldig is in België. Daarom.
Ik hou niet van dat typisch Nederlandse gemuggenzift over zo'n klein stukje.
Ik doe met je mee, weet niet eens of er een tent op zolder ligtquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Lips het volgende:
Binnenkort m'n tent maar eens opzetten om te kijken of ie compleet is
That reminds me..quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Lips het volgende:
Dat weet ik dan wel weer zeker, maar ik heb geen zolder in mijn flatquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, weet niet eens of er een tent op zolder ligt
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Lips het volgende:
Dat is de verkeerde dagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:58 schreef MissBliss het volgende:
Woohoo, net kaartjes voor de donderdag gekocht!
PlaceboOasis
Prodigy
Via Maastricht naar België, daar op het station afspreken en die uit Groningen komt bijna langs Enschede.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Ik moet ook maar eens de spullen gaan verzamelen denk ik
En plannen hoe we het allemaal gaan regelen. Drie meiden; een uit Amsterdam, een uit Groningen en een uit Maastricht
ideaal... Ohja en de tent ligt in Enschede
Donderdag staat er een top line-up wat mij betreft, ga ook die dag.quote:
Nee joh, zondag.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef HPayne het volgende:
[..]
Donderdag staat er een top line-up wat mij betreft, ga ook die dag.
Voor mij is er live niks zo goed als Metallica dus daarom ga ik zondag. De ¤ 80,- is het alleen voor Metallica al waard voor deze geniale band. Kirk Hammettquote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef HPayne het volgende:
[..]
Donderdag staat er een top line-up wat mij betreft, ga ook die dag.
was gewoon van plan om die shit diep onderin mijn tas te gaan ingraven, in de hoop dat ze je niet met softdrugshonden staan op te wachten....quote:Op zondag 7 juni 2009 21:48 schreef Beregd het volgende:
[..]
in België zijn ze daar heus niet streng op hoor
Doe gerust, zorg gewoon dat je niet meer dan drie gram op zak hebt, met minder kunnen ze je niet oppakken, dan geldt er een gedoogbeleid.
quote:Rock Werchter mag geen varkens inzetten
AP di 16/06/2009 - 07:20
Rock Werchter mag geen varkens inzetten om keukenafval weg te werken. Dat heeft het federaal voedselagentschap laten weten aan de organisatoren.
Het festival werkte een milieuvriendelijk project uit waarbij twee hangbuikvarkens het keukenafval van de vele medewerkers zouden opeten.
Maar varkens mogen geen etensresten verwerken, liet het federaal voedselagentschap weten. Er bestaat daarover een Europese richtlijn.
"We hadden twee hangbuikvarkentjes geleend die in het festivalpark zouden verblijven. Zij zijn terug bij hun eigenaars", zegt Nele Bigaré van Rock Werchter. Het festival gaat nu op zoek naar een groen alternatief.
Dus een omnivoor mag niet eten wat een andere omnivoor wel eet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:56 schreef Beregd het volgende:
zelfs dit komt in het nieuws
[..]Maar varkens mogen geen etensresten verwerken, liet het federaal voedselagentschap weten. Er bestaat daarover een Europese richtlijn.[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |