Beetje laat hequote:Op zondag 17 mei 2009 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toevallig nog iemand die een ticket voor zondag over heeft? Wil erg toch wel erg graag heen om Metallica te zien maar de dagtickets zijn helaas uitverkocht
I know maar heb een huis gekocht (dus veel sparen) en wilde dit jaar geen groot festival aandoen maar nu begint het toch wel te kriebelenquote:
dat eerste is goed te doen, zijn voldoende parkings voorzienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:19 schreef RD4 het volgende:
Hoe zit het met parkeren rondom RW? En eventueel opladen van apparatuur zoals telefoon/accu van cam?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef kreuk050 het volgende:
Is de parking dichtbij de campings? Geen zin om ver te sjouwen namelijk
Het is meer dat je er geen flikker aan kunt doen. Ga je anders niet ofzo, als het te ver lopen is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:33 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ga jij sjouwen dan voor me, ik heb niet zo'n homofiel karretje ofzo.
Het is een pokke-eind lopen, dus ik zou niet gaan als ik jou wasquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef kreuk050 het volgende:
Is de parking dichtbij de campings? Geen zin om ver te sjouwen namelijk
Ik weet nog de laatste keer dat ik geweest ben. Dat was een heeel stuk lopen inderdaad. Hadden we eindelijk ons tentje staan, moesten we weg van de brandweer naar een camping nóg verderquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:19 schreef Irien het volgende:
[..]
Het is een pokke-eind lopen, dus ik zou niet gaan als ik jou was
Lekker he?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:13 schreef ErikT het volgende:
Blijkbaar heb ik vorig jaar iets aan mn oren gehad, want ik heb pas net de Fleet Foxes ontdekt. En die staan dus ook op Werchter.
Ik keek nog eens even naar de line-up, en die is écht knettergoed.
Ik ga naar allebei, dus ik heb nu heel veel zin in Pinkpop en als dat over is in Werchter.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:49 schreef Irien het volgende:
Met alle Pinkpop hype dezer dagen, krijg ik extra zin in Werchter!![]()
en ik heb zin in jou hihiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga naar allebei, dus ik heb nu heel veel zin in Pinkpop en als dat over is in Werchter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |