Het is 27 maart.quote:
Yep, en op 1 april gaan ze bekend maken dat het een suffe grap is.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef moussie het volgende:
hehe, en dan blijkt dat al die leden die hun geld terug gestort zouden krijgen of niet meetellen of hun geld niet terug krijgen .. ben je dus typisch stijlloos opgelicht
Ik ben benieuwd, ik heb gisteren nog iemand lid gemaakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef moussie het volgende:
hehe, en dan blijkt dat al die leden die hun geld terug gestort zouden krijgen of niet meetellen of hun geld niet terug krijgen .. ben je dus typisch stijlloos opgelicht
Waarvan er dan zo'n 30.000 worden afgekeurd door de commissie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef ApperlooDude het volgende:
Nu staat op geenstijl.nl nog 195 leden. Het is inderdaad wel wat toevallig dat hoe dichter we bij de deadline komen, het steeds langzamer gaat met de leden. Het lijkt me wel iets voor gs om ineens met een dikke 60.000 te komen op 1 april.
Echt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:15 schreef _GdR_ het volgende:
Die site heeft een miljoen unieke bezoekers per dag.anders.
Plus dat een omroep ook geen banden mag hebben met een commerciële instantie, iets wat nog vrij lastig zal worden voor zowel PowNed als WN...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarvan er dan zo'n 30.000 worden afgekeurd door de commissie.
Of die dan toch hun geld niet terugkrijgen.
Waarna GS moet aantonen wat ze gaan toevoegen aan het bestel wat ook nog gekeurd moet worden.
Pageviews of bezoekers? Want van dat laatste geloof ik geen zak.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:15 schreef _GdR_ het volgende:
denk dat de teller ook weggehaald wordt voor 1april.
GS is altijd van de vettere 1april grappen. en ook dit jaar hebben ze weer een geweldige. kan niet anders.
Die site heeft een miljoen unieke bezoekers per dag. die 50.000 is echt een eitje. kan gewoon niet anders.
Op 1 april zeggen ze dat ze 1 persoon tekort zijn gekomen, en op 2 april zeggen ze 'kikker in je bil'. Zoiets.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:07 schreef Keiichi het volgende:
Hier:
Nog nodig: 191 leden
En dan halen ze het eigenlijk net niet
Als 13% van de beroepsbevolking per dag 1 keer GS bekijkt zit je al aan de miljoen unieke bezoekers.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Pageviews of bezoekers? Want van dat laatste geloof ik geen zak.
En jij denkt dat dat reeel is?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als 13% van de beroepsbevolking per dag 1 keer GS bekijkt zit je al aan de miljoen unieke bezoekers.
Ik ook niet. Een miljoen unieke bezoekers per dag.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze zouden blij zijn met 1% a 2%.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als 13% van de beroepsbevolking per dag 1 keer GS bekijkt zit je al aan de miljoen unieke bezoekers.
En dan laten we scholieren, studenten en huisvrouwen buiten beschouwing...
bezoekers. Er stond een tijd terug een report op GS met bezoekers/browsers/landen etc.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_zijn_jullie_1.html Deze?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
bezoekers. Er stond een tijd terug een report op GS met bezoekers/browsers/landen etc.
80% van Fok haat GS. Maar die site isecht iets te populair. zelfs mn ouders kijken er dagelijks op.
Dus in bijna 2 jaar van anderhalf bezoekers per maand, naar 1 miljoen unieke bezoekers per dag?quote:Volgens Weesie trekt Geenstijl maandelijks 1.6 miljoen bezoekers. Volgens STIR waren er in de maand mei 2007 620.000 bezoekers.
vervang GS maar voor Islam geloofaanhangersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben er niet blij mee, omdat ik GS vrij kut vind. Een baken van negativiteit dat alles kapot maakt dat zich kwetsbaar opstelt.
Je weet dat het behalen van genoeg leden pas de eerste stap is he?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:58 schreef _GdR_ het volgende:
dat is van 2007.
Maar ik kan het heel erg fout hebben qua bezoekers aantallen.
Maar dat de leden binnen zijn en powned echt komt weet ik zeker.
Waarom begin je in godsnaam over de Islam opeens?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
vervang GS maar voor Islam geloofaanhangersdan zit je denk ik meer bij de harde waarheid dan dat je GS gaat lopen bashen ....
O nu ben ik zeker ook een GS aanhanger .. ja erg he om de waarheid te horen ..
Maar hoe goed ik ook mijn best blijft doen om het goede er van in te zien .....( tegen een bepaald geloof aan hangers) het wil maar niet lukkenwaar zal dat dit aan liggen
..
Het is de KEIHARDE waarheid jwtzquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom begin je in godsnaam over de Islam opeens?Godverdomme zeg, je kan hier geen discussie meer voeren zonder eerst de Koran door te lezen lijkt het wel...
is Dominique al vergeleken met Hitler?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
vervang GS maar voor Islam geloofaanhangersdan zit je denk ik meer bij de harde waarheid dan dat je GS gaat lopen bashen ....
Maar hoe goed ik ook mijn best blijft doen om het goede er van in te zien .....( tegen een bepaald geloof aan hangers) het wil maar niet lukkenwaar zal dat dit aan liggen
..
Gaat alles nog goed verder?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
..
Weet ik niet, ga het hem even vragenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
is Dominique al vergeleken met Hitler?
Eens. Als sarcastische nieuwssite zijn ze redelijk geslaagd, hoewel het niet mijn ding is, maar dat cynisme vind ik zo storend. Die zeikmentaliteit. Alleen maar kankeren dat er niets deugt, maar zelf serieus actie ondernemen, ho maar. Sowieso, al die rechts-populistische omroepen die opgericht worden met als enige doel om 'de links media' tegengas te gevenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben er niet blij mee, omdat ik GS vrij kut vind. Een baken van negativiteit dat alles kapot maakt dat zich kwetsbaar opstelt. Maar ach daar hebben ze de afstandsbediening voor uitgevonden, denken we dan maar...
quote:
Mwoah ik denk dat ze gewoon de kans krijgen als aspirant omroep, dat zou ik ze ook wel gunnen, laat ze hun grote bek maar waar maken, ben lid geworden om gewoon te zien of ze het ook kunnen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef IQM het volgende:
Ik vind het pas powned als Plasterk ze niet tot het bestel toelaat.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:01 schreef LastRequest het volgende:
Er staat bij mij al een tijdje dat ze nog 1 leden nodig hebben
Inderdaad... want niemand gaat zich meer inschrijven als 'ie op 0 staat waarschijnlijk. Iedereen heeft dan zoiets van 'ze hebben ze al, lekker boeiend'. Het doel is dan bereikt.quote:
En dan keihard lachen, omdat het '1 lid' moet zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat ze op '1 leden' blijven staan, tot de uitzending van DWDD.
1 lid in m'n broek, ja!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
En dan keihard lachen, omdat het '1 lid' moet zijn.
Ik blijf zeggen dat ze op 300k leden zitten, misschien 150k, maar meer als de 50k in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat ze op '1 leden' blijven staan, tot de uitzending van DWDD. Dat Matthijs zich dan symbolisch als laatste lid inschrijft ofzo...
Welnee. In dat geval hadden ze zich niet hoeven te 'verlagen' met hun stunts. Ze hadden Fok nodig, de meest rare weg-geef-akties. Het zag er behoorlijk hopeloos uit allemaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik blijf zeggen dat ze op 300k leden zitten, misschien 150k, maar meer als de 50k in ieder geval.
Dat zou helemaal een geweldige stunt zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik blijf zeggen dat ze op 300k leden zitten, misschien 150k, maar meer als de 50k in ieder geval.
Met 300k kunnen ze gelijk een A omroep worden, en met 150K een B omroep.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:07 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Welnee. In dat geval hadden ze zich niet hoeven te 'verlagen' met hun stunts. Ze hadden Fok nodig, de meest rare weg-geef-akties. Het zag er behoorlijk hopeloos uit allemaal.
Ze hebben echt niet meer als 65k, gok ik..
Tjah, maar wel powned danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:16 schreef Lundegaard het volgende:
Zal wel weer erg triest zijn, en een middelvinger naar de achterban wanneer ze het bij -het zo verfoeide- VARA bekend gaan maken dat ze het gehaald hebben.
Doe dat lekker op GS zelf dan, exclusief..
Zo anders is GS/Powned dan ook niet... In 2010 maken ook zij gezapige tv.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:16 schreef Lundegaard het volgende:
Zal wel weer erg triest zijn, en een middelvinger naar de achterban wanneer ze het bij -het zo verfoeide- VARA bekend gaan maken dat ze het gehaald hebben.
Doe dat lekker op GS zelf dan, exclusief..
Euhm, geen bericht op Geenstijl?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:34 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
En nog geen bericht over het feit dat ze het aantal leden al hebben. Zo meteen wisselen ze waarschijnlijk weer naar 'nog 20 leden nodig' ofzo. Ze zijn gewoon aan het teasen
Wilde wel nummer 59430 worden, totdat ik de kop van die Rutger prominent op de site zag staan. Toen moest ik schijten en ben ik afgehaakt.quote:
Nu wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Euhm, geen bericht op Geenstijl?
quote:vr 27 mrt 2009, 20:25
Arie Boomsma welkom bij PowNed
AMSTERDAM - Aspirant-omroep PowNed heeft meer dan 50.000 leden, en doet Arie Boomsma een aanbod als presentator.
"Kom bij ons, dan mag je wel gewoon je ding doen", zegt GeenStijl/PowNed-oprichter Dominique Weesie. Hij vindt het belachelijk dat Arie drie maanden is geschorst door de EO omdat hij met pikante kiekjes in een blad staat. "Ik heb hem meteen gebeld."
Vrijdag werd bekend dat de nieuwe omroep van GeenStijl, PowNed, de benodigde 50.000 leden binnen heeft die nodig zijn om een aspirant-omroep te worden in het publieke bestel. De teller staat ondertussen op minstens 58.000.
Wat een zure reactie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef mr48 het volgende:
Geenstijl is echt superpuber. Lekker schoppen tegen alles en iedereen. Ik denk en vind dat aanhangers van Geenstijl geen leven hebben, da's lekker makkelijk... ...kan ook niemand commentaar hebben op je leven.
Zo kwam er laatst toch censuur op GS: het artikel van E. H. en z'n frauduleuze praktijken is zomaar verdwenen... ...vreemd... en zo zijn er nog meer artikelen die 'zomaar' verdwijnen. En dan die reaguurders maar reageren op een stofwolk. Lol, het GS-leespubliek wordt voor de gek gehouden (beetje a la SBS6). En het ledenaantal was allang bereikt. Die 8.000 extra leden zijn goed voor de kas. Grappig dat mensen hun leven wijden aan een groep mensen die zegt wat ze moeten doen... LOL!!!!
Uh oh, linkse boomknuffelaar voelt zich bedreigd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef mr48 het volgende:
Geenstijl is echt superpuber. Lekker schoppen tegen alles en iedereen. Ik denk en vind dat aanhangers van Geenstijl geen leven hebben, da's lekker makkelijk... ...kan ook niemand commentaar hebben op je leven.
Zo kwam er laatst toch censuur op GS: het artikel van E. H. en z'n frauduleuze praktijken is zomaar verdwenen... ...vreemd... en zo zijn er nog meer artikelen die 'zomaar' verdwijnen. En dan die reaguurders maar reageren op een stofwolk. Lol, het GS-leespubliek wordt voor de gek gehouden (beetje a la SBS6). En het ledenaantal was allang bereikt. Die 8.000 extra leden zijn goed voor de kas. Grappig dat mensen hun leven wijden aan een groep mensen die zegt wat ze moeten doen... LOL!!!!
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:09 schreef DikVoormekaar het volgende:
De Telegraaf ook eigenaar van Geen Stijl heeft ook met https://wakkernederland.tv/een aspirant omroep
voor een ander welteverstaan objectief geluid . Want doodziek wordt jk van het veelal eenzijdige ultralinkse nieuwsaanbod bij NOVA,BUITENHOF ,STAATSJOURNAAL , JEUGDJOURNAAL EN P&W., Mijn zuurverdiende belastinggeld hoort niet te worden besteed aan eenzijdige anti israel en pro islamisering uitzendingen.
Verder:onderschrijf ik deze punten:
http://www.powned.tv/12argumenten.html
Je hebt geen inhoudelijke reactie? Want volgens mij heeft 'ie best wel gelijk. Beetje triest om dan zo te reageren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:12 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Uh oh, linkse boomknuffelaar voelt zich bedreigd.
Ik vind dat altijd zo typisch. Tegenstanders beschuldigen Geenstijl van zwart/wit visie, ongenuanceerde uitspraken en op de man spelen, en wat doen deze mensen zelf... inderdaad, precies hetzelfde. Hoe hypocriet ben je dan? Als je hem gelijk geeft ben je zelf net zo hypocriet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je hebt geen inhoudelijke reactie? Want volgens mij heeft 'ie best wel gelijk. Beetje triest om dan zo te reageren.
Ik bedoel dat mensen die wat tegengas geven meteen worden uitgescholden voor 'linkse boomknuffelaar'. Of je bent het met GeenStijl eens, of je bent een linkse boomknuffelaar. Dat soort dingen vind ik triest. Reageer dan inhoudelijk op z'n reactie, of reageer niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:10 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo typisch. Tegenstanders beschuldigen Geenstijl van zwart/wit visie, ongenuanceerde uitspraken en op de man spelen, en wat doen deze mensen zelf... inderdaad, precies hetzelfde. Hoe hypocriet ben je dan? Als je hem gelijk geeft ben je zelf net zo hypocriet.
Dan moet je dat zeggen en niet dat ie gelijk heeftquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen die wat tegengas geven meteen worden uitgescholden voor 'linkse boomknuffelaar'. Of je bent het met GeenStijl eens, of je bent een linkse boomknuffelaar. Dat soort dingen vind ik triest. Reageer dan inhoudelijk op z'n reactie, of reageer niet.
iedere mediabedrijf rommelt met de berichtgeving, dat is niet anders, als er maar variatie is vaak ligt de waarheid in het middenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:12 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Heeft 'ie ongelijk dan, over het verdwijnen van dat artikel? Of dat iedereen voor de gek gehouden werd met een teller die niet aangaf hoeveel leden er daadwerkelijk nog nodig waren? Of dat veel bezoeker daadwerkelijk doen wat GeenStijl zegt (zoals bij die 'bindende stemadviezen')?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:18 schreef Mdk het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen en niet dat ie gelijk heeft
Weet ik niet. Jij weet meer ervan zo te horen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Heeft 'ie ongelijk dan, over het verdwijnen van dat artikel?
Klopt, echter had je dit niet geweten als ze het niet zelf hadden verteld, zoals bij andere potentiele omroepen (in het verleden).quote:Of dat iedereen voor de gek gehouden werd met een teller die niet aangaf hoeveel leden er daadwerkelijk nog nodig waren?
Dat is dan weer onzin. Als GeenStijl zegt spring van een brug, dan zullen niet ineens veel bezoekers van een brug afspringen. Als het gaat om polls beinvloeden werken een hoop bezoekers wel mee, dat is niet omdat GeenStijl het van ze vraagt, dat is omdat ze het zelf ook grappig vinden om te doen.quote:Of dat veel bezoeker daadwerkelijk doen wat GeenStijl zegt (zoals bij die 'bindende stemadviezen')?
Laat ik nou net geen linkse boomknuffelaar zijn. Altijd rechts gestemd, gedacht en ik denk dat als je mijn argumenten leest er weinig 'links' in te vinden is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:12 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Als je Nova en Buitenhof al ultralinks noemt, dan sta je zelf net ietsjes rechts van Glimmerveen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:09 schreef DikVoormekaar het volgende:
De Telegraaf ook eigenaar van Geen Stijl heeft ook met https://wakkernederland.tv/een aspirant omroep
voor een ander welteverstaan objectief geluid . Want doodziek wordt jk van het veelal eenzijdige ultralinkse nieuwsaanbod bij NOVA,BUITENHOF ,STAATSJOURNAAL , JEUGDJOURNAAL EN P&W., Mijn zuurverdiende belastinggeld hoort niet te worden besteed aan eenzijdige anti israel en pro islamisering uitzendingen.
Verder:onderschrijf ik deze punten:
http://www.powned.tv/12argumenten.html
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je Nova en Buitenhof al ultralinks noemt, dan sta je zelf net ietsjes rechts van Glimmerveen?
Nova en vooral buitenhof kan je misschien moeilijk rechts noemen maar Ultra-links gaat wel heel erg ver.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je Nova en Buitenhof al ultralinks noemt, dan sta je zelf net ietsjes rechts van Glimmerveen?
In die zin niet, maar het feit dat juist de VARA PowNed geenstijl en wakkernederland op voorhand al overbodig noemt, maar wel dit soort bagger maakt geeft aan dat het een duidelijke pot en ketel - kwestie is. Maar ook het NOS journaal wat zogenaamd neutraal moet zijn mist echte objectiviteit.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:34 schreef Zith het volgende:
En aan suggestief heb jij een hekel natuurlijk?
De VARA, de AVRO en de Tros schijten zes kleuren stront, want binnenkort worden zij zij ook afgerekend op hun leden aantallen.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:18 schreef huismerk het volgende:
[..]
In die zin niet, maar het feit dat juist de VARA PowNed geenstijl en wakkernederland op voorhand al overbodig noemt, maar wel dit soort bagger maakt geeft aan dat het een duidelijke pot en ketel - kwestie is. Maar ook het NOS journaal wat zogenaamd neutraal moet zijn mist echte objectiviteit.
Een van de programma's die ze willen maken is een soort standpunt nl maar dan eerlijker. Fair en Balanced (naar Rupert Murdock's ITV News) ontbreekt nog als nieuwsstijl in Nedderland.
Ik zelf ben al tijden lid van de VPRO, maar echte de progressieve en eigenzinnige betrokkenheid van de omroep in nieuwsprogramma's mis ik daar.
Wat vind jij er eigenlijk van hoe TON zo is gevallen, henk?quote:Op zondag 29 maart 2009 12:35 schreef henkway het volgende:
[..]
De VARA, de AVRO en de Tros schijten zes kleuren stront, want binnenkort worden zij zij ook afgerekend op hun leden aantallen.
Die Plasterk is vernieuwend bezig
Ja vindt het erg voor haar, maar als het schip op de klippen loopt, is het altijd de schuld van de stuurman, laat dat duidelijk zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat vind jij er eigenlijk van hoe TON zo is gevallen, henk?
Nou ik denk dat iedereen het er over eens is dat een heilig boek verbieden erg dom is, en niet reelquote:Op zondag 29 maart 2009 13:08 schreef teknomist het volgende:
Grappig dat velen zich verontschuldigen door te zeggen niet op Wilders te stemmen o.i.d.
Waarom?quote:Op zondag 29 maart 2009 13:11 schreef Tristessa het volgende:
Ik hoop nog steeds dat dit gewoon een 1 april-grap is.
Gat in de markt?quote:Op zondag 29 maart 2009 13:45 schreef Klopkoek het volgende:
Het enige verschil is dat 'links' geen knokploegen zoals De Elsevier, GeenStijl, Telegraaf oid klaar heeft staan om de publieke opinie te bederven.
Hoe zie jij de volkskrant dan?quote:Op zondag 29 maart 2009 13:45 schreef Klopkoek het volgende:
Het enige verschil is dat 'links' geen knokploegen zoals De Elsevier, GeenStijl, Telegraaf oid klaar heeft staan om de publieke opinie te bederven.
Neuh. De linkerzijde is in Nederland altijd relatief gematigd en ietwat pretentieus (semi-intellectueel geweest). Er is ook niets mis mee als dat tegenover schreeuwerige, incidenten opblazende media als De Telegraaf en Elsevier staat (hoewel de Elsevier van 25 jaar geleden nog niveau bezat).quote:Gat in de markt?
Een ietwat noodlijdende krant die helaas teveel mee gaat in de huidige tijdsgeest en nu bovendien in handen is gevallen van een ultra-rechtse Vlaamse nationalist.quote:
offtopic:De JSF nu doordrukken is waanzin, het is een speeltje van de onder Balkenende machtig geworden militaire lobby van Nederlandquote:Op zondag 29 maart 2009 13:45 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zag vandaag bij Buitenhof twee rechtse mensen (een CDA'er en een bestuurder van het grootkapitalistische bedrijf Stork) het opnemen tegen één links figuur die het waagde op tegen de JSF te zijn.
Moet ik nu ook gaan huilen van: "boehoe, de PO is hartstikke rechts, de linksen zijn in de minderheid, ze douwen de JSF door onze strot"![]()
Klinkt me niet als de SPquote:Op zondag 29 maart 2009 13:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Neuh. De linkerzijde is in Nederland altijd relatief gematigd en ietwat pretentieus (semi-intellectueel geweest).
Exact, en de opkomst van de SP past dan ook helemaal in deze tijdsgeest.quote:
Ander geluid my ass.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom?
Heb je wat tegen een ander geluid dan je eigen?
quote:Op zondag 29 maart 2009 23:25 schreef Kwisatz het volgende:
58.000+ mensen die lid worden onder het motto, gewoon omdat het kan. Beetje sneu eigenlijk. Een initiatief steunen zonder motivatie, programma of doel. Wat stelt het nou eigenlijk allemaal voor. Heeft iemand zich dat weleens afgevraagd? Dit gaat de belastingbetaler weer een hoop geld kosten en de direct betrokkenen een hoop geld opleveren. Doe gewoon iets aan het toezicht op de media, dan had dit allemaal niet nodig geweest.
Dit betreft een mening en het is niet mijn bedoeling hiermee iemand te kwetsen of te beledigen.
eensquote:Op zondag 29 maart 2009 14:15 schreef pfaf het volgende:
SP, Wilders, PowNed, Telegraaf, et cetera het heeft allemaal niets met rechts-links te maken, maar waan van de dag, populisme en opborrelende onvrede.
Ik snap wel wat je zegt maar dan moet je je ook afvragen wat voor motivatie, programma of doel bijvoorbeeld een Tros, Vara of Avro heeft. Daar vind ik ook maar bar weinig van terug bij de meeste bestaande omroepen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:25 schreef Kwisatz het volgende:
58.000+ mensen die lid worden onder het motto, gewoon omdat het kan. Beetje sneu eigenlijk. Een initiatief steunen zonder motivatie, programma of doel. Wat stelt het nou eigenlijk allemaal voor. Heeft iemand zich dat weleens afgevraagd? Dit gaat de belastingbetaler weer een hoop geld kosten en de direct betrokkenen een hoop geld opleveren. Doe gewoon iets aan het toezicht op de media, dan had dit allemaal niet nodig geweest.
Dit betreft een mening en het is niet mijn bedoeling hiermee iemand te kwetsen of te beledigen.
Wat een onzin, op de website van Powned staat duidelijk wat hun doel en motivatie is.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:25 schreef Kwisatz het volgende:
Ja, bv dat ze tegen het 'weggeven van kadootjes en allerhande 'geld-terug-acties' waren, en dat ze allemaal lid werden uit hoge principesquote:Op maandag 30 maart 2009 09:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat een onzin, op de website van Powned staat duidelijk wat hun doel en motivatie is.
Eens. Maar iemand moet het lef hebben om daaraan te beginnen, en dat kan nog ff duren.quote:Op maandag 30 maart 2009 02:34 schreef Dutchguy het volgende:
Eigenlijk zou heel dat publieke bestel op de schop moeten. Maak er maar een model van zoals in de UK, veel duidelijker.
Beetje simplistisch VVD-gelul.quote:Op maandag 30 maart 2009 02:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je zegt maar dan moet je je ook afvragen wat voor motivatie, programma of doel bijvoorbeeld een Tros, Vara of Avro heeft. Daar vind ik ook maar bar weinig van terug bij de meeste bestaande omroepen.
Eigenlijk zou heel dat publieke bestel op de schop moeten. Maak er maar een model van zoals in de UK, veel duidelijker.
Hmmm, organisatorisch is de BBC een joekel van een moloch, tevens hebben ze een budget wat toch wel een paar slagen boven het budget van de nederlandse publieke omroep ligt.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:35 schreef Kwisatz het volgende:
Dutchguy:
Hier ben ik het helemaal mee eens. Die Engelsen hebben veel dingen niet goed voor elkaar, maar dat cker wel.
De UK is ook een groter land, met een hoger BNP en meer belastingbetalers.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hmmm, organisatorisch is de BBC een joekel van een moloch, tevens hebben ze een budget wat toch wel een paar slagen boven het budget van de nederlandse publieke omroep ligt.
UK 60 miljoen inwoners ---> BBC heeft budget van 4,5 miljard (zonder reclameinkomsten!)quote:Op maandag 30 maart 2009 12:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
De UK is ook een groter land, met een hoger BNP en meer belastingbetalers.
Natuurlijk is het budget et cetera dan groter.
hmm, als ik kijk naar de wikipedia pagina's, staat daar bij de kosten per huishouden van de BBC:quote:Op maandag 30 maart 2009 12:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
UK 60 miljoen inwoners ---> BBC heeft budget van 4,5 miljard (zonder reclameinkomsten!)
NL heeft 16 miljoen inwoners ---> PO heeft budget van 800 miljoen (waarvan 40% reclameinkomsten)
Hmzzz
Dat is gelijk aan ongeveer ¤150 per huishoudenquote:The principal means of funding the BBC is through the television licence, costing £139.50 per year per household (as of May 2008).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Publieke_Omroep#Kostenquote:De publieke omroep geeft jaarlijks 1,2 miljard euro uit. Tweederde hiervan, ofwel 0,8 miljard euro, is afkomstig van belastinggelden. De overige 0,4 miljard bestaat hoofdzakelijk uit reclameinkomsten.
Als er iets simplistisch is, is het deze uitspraak wel.quote:
Heb jij überhaupt BBC gekeken tijdens Thatcher? LOL zo ja zou je dat niet gezegd hebben...quote:Onder andere de BBC onder Thatcher had sterk die neiging
Ik weet niet of je het intresseerd, maar heb je de programmas over Darwin gezien op de BBC?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:53 schreef raptorix het volgende:
Vergeet niet dat BBC de laatste jaren enorm gesneden heeft, op de lange duur zal dit waarschijnlijk ook ten koste gaan van de kwaliteit, ik ben zelf lid van Powned geworden omdat ik wel eens een ander geluid wil, ik wil ze gewoon een jaartje de kans geven, als het niks is, dan zeg ik het net zo makkelijk weer op.
quote:Op maandag 30 maart 2009 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het intresseerd, maar heb je de programmas over Darwin gezien op de BBC?
Echt prachtige programmas over zijn werk, de man zelf, de evolutietheorie, dat niveau heb je echt de BBC voor nodig. Prachtige programmas waarin ook een leek duidelijk werd hoe Darwin onderzoek deed (bv zaden in zeewater leggen om te kijken of ze daarna te kijken of ze kiemden, of bloemen zichzelf laten bestuiven om te kijken wat inteeld doet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |