Mwoah ik denk dat ze gewoon de kans krijgen als aspirant omroep, dat zou ik ze ook wel gunnen, laat ze hun grote bek maar waar maken, ben lid geworden om gewoon te zien of ze het ook kunnen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef IQM het volgende:
Ik vind het pas powned als Plasterk ze niet tot het bestel toelaat.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:01 schreef LastRequest het volgende:
Er staat bij mij al een tijdje dat ze nog 1 leden nodig hebben
Inderdaad... want niemand gaat zich meer inschrijven als 'ie op 0 staat waarschijnlijk. Iedereen heeft dan zoiets van 'ze hebben ze al, lekker boeiend'. Het doel is dan bereikt.quote:
En dan keihard lachen, omdat het '1 lid' moet zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat ze op '1 leden' blijven staan, tot de uitzending van DWDD.
1 lid in m'n broek, ja!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
En dan keihard lachen, omdat het '1 lid' moet zijn.
Ik blijf zeggen dat ze op 300k leden zitten, misschien 150k, maar meer als de 50k in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat ze op '1 leden' blijven staan, tot de uitzending van DWDD. Dat Matthijs zich dan symbolisch als laatste lid inschrijft ofzo...
Welnee. In dat geval hadden ze zich niet hoeven te 'verlagen' met hun stunts. Ze hadden Fok nodig, de meest rare weg-geef-akties. Het zag er behoorlijk hopeloos uit allemaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik blijf zeggen dat ze op 300k leden zitten, misschien 150k, maar meer als de 50k in ieder geval.
Dat zou helemaal een geweldige stunt zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik blijf zeggen dat ze op 300k leden zitten, misschien 150k, maar meer als de 50k in ieder geval.
Met 300k kunnen ze gelijk een A omroep worden, en met 150K een B omroep.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:07 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Welnee. In dat geval hadden ze zich niet hoeven te 'verlagen' met hun stunts. Ze hadden Fok nodig, de meest rare weg-geef-akties. Het zag er behoorlijk hopeloos uit allemaal.
Ze hebben echt niet meer als 65k, gok ik..
Tjah, maar wel powned danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:16 schreef Lundegaard het volgende:
Zal wel weer erg triest zijn, en een middelvinger naar de achterban wanneer ze het bij -het zo verfoeide- VARA bekend gaan maken dat ze het gehaald hebben.
Doe dat lekker op GS zelf dan, exclusief..
Zo anders is GS/Powned dan ook niet... In 2010 maken ook zij gezapige tv.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:16 schreef Lundegaard het volgende:
Zal wel weer erg triest zijn, en een middelvinger naar de achterban wanneer ze het bij -het zo verfoeide- VARA bekend gaan maken dat ze het gehaald hebben.
Doe dat lekker op GS zelf dan, exclusief..
Euhm, geen bericht op Geenstijl?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:34 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
En nog geen bericht over het feit dat ze het aantal leden al hebben. Zo meteen wisselen ze waarschijnlijk weer naar 'nog 20 leden nodig' ofzo. Ze zijn gewoon aan het teasen
Wilde wel nummer 59430 worden, totdat ik de kop van die Rutger prominent op de site zag staan. Toen moest ik schijten en ben ik afgehaakt.quote:
Nu wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Euhm, geen bericht op Geenstijl?
quote:vr 27 mrt 2009, 20:25
Arie Boomsma welkom bij PowNed
AMSTERDAM - Aspirant-omroep PowNed heeft meer dan 50.000 leden, en doet Arie Boomsma een aanbod als presentator.
"Kom bij ons, dan mag je wel gewoon je ding doen", zegt GeenStijl/PowNed-oprichter Dominique Weesie. Hij vindt het belachelijk dat Arie drie maanden is geschorst door de EO omdat hij met pikante kiekjes in een blad staat. "Ik heb hem meteen gebeld."
Vrijdag werd bekend dat de nieuwe omroep van GeenStijl, PowNed, de benodigde 50.000 leden binnen heeft die nodig zijn om een aspirant-omroep te worden in het publieke bestel. De teller staat ondertussen op minstens 58.000.
Wat een zure reactie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef mr48 het volgende:
Geenstijl is echt superpuber. Lekker schoppen tegen alles en iedereen. Ik denk en vind dat aanhangers van Geenstijl geen leven hebben, da's lekker makkelijk... ...kan ook niemand commentaar hebben op je leven.
Zo kwam er laatst toch censuur op GS: het artikel van E. H. en z'n frauduleuze praktijken is zomaar verdwenen... ...vreemd... en zo zijn er nog meer artikelen die 'zomaar' verdwijnen. En dan die reaguurders maar reageren op een stofwolk. Lol, het GS-leespubliek wordt voor de gek gehouden (beetje a la SBS6). En het ledenaantal was allang bereikt. Die 8.000 extra leden zijn goed voor de kas. Grappig dat mensen hun leven wijden aan een groep mensen die zegt wat ze moeten doen... LOL!!!!
Uh oh, linkse boomknuffelaar voelt zich bedreigd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef mr48 het volgende:
Geenstijl is echt superpuber. Lekker schoppen tegen alles en iedereen. Ik denk en vind dat aanhangers van Geenstijl geen leven hebben, da's lekker makkelijk... ...kan ook niemand commentaar hebben op je leven.
Zo kwam er laatst toch censuur op GS: het artikel van E. H. en z'n frauduleuze praktijken is zomaar verdwenen... ...vreemd... en zo zijn er nog meer artikelen die 'zomaar' verdwijnen. En dan die reaguurders maar reageren op een stofwolk. Lol, het GS-leespubliek wordt voor de gek gehouden (beetje a la SBS6). En het ledenaantal was allang bereikt. Die 8.000 extra leden zijn goed voor de kas. Grappig dat mensen hun leven wijden aan een groep mensen die zegt wat ze moeten doen... LOL!!!!
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:09 schreef DikVoormekaar het volgende:
De Telegraaf ook eigenaar van Geen Stijl heeft ook met https://wakkernederland.tv/een aspirant omroep
voor een ander welteverstaan objectief geluid . Want doodziek wordt jk van het veelal eenzijdige ultralinkse nieuwsaanbod bij NOVA,BUITENHOF ,STAATSJOURNAAL , JEUGDJOURNAAL EN P&W., Mijn zuurverdiende belastinggeld hoort niet te worden besteed aan eenzijdige anti israel en pro islamisering uitzendingen.
Verder:onderschrijf ik deze punten:
http://www.powned.tv/12argumenten.html
Je hebt geen inhoudelijke reactie? Want volgens mij heeft 'ie best wel gelijk. Beetje triest om dan zo te reageren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:12 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Uh oh, linkse boomknuffelaar voelt zich bedreigd.
Ik vind dat altijd zo typisch. Tegenstanders beschuldigen Geenstijl van zwart/wit visie, ongenuanceerde uitspraken en op de man spelen, en wat doen deze mensen zelf... inderdaad, precies hetzelfde. Hoe hypocriet ben je dan? Als je hem gelijk geeft ben je zelf net zo hypocriet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je hebt geen inhoudelijke reactie? Want volgens mij heeft 'ie best wel gelijk. Beetje triest om dan zo te reageren.
Ik bedoel dat mensen die wat tegengas geven meteen worden uitgescholden voor 'linkse boomknuffelaar'. Of je bent het met GeenStijl eens, of je bent een linkse boomknuffelaar. Dat soort dingen vind ik triest. Reageer dan inhoudelijk op z'n reactie, of reageer niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:10 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo typisch. Tegenstanders beschuldigen Geenstijl van zwart/wit visie, ongenuanceerde uitspraken en op de man spelen, en wat doen deze mensen zelf... inderdaad, precies hetzelfde. Hoe hypocriet ben je dan? Als je hem gelijk geeft ben je zelf net zo hypocriet.
Dan moet je dat zeggen en niet dat ie gelijk heeftquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen die wat tegengas geven meteen worden uitgescholden voor 'linkse boomknuffelaar'. Of je bent het met GeenStijl eens, of je bent een linkse boomknuffelaar. Dat soort dingen vind ik triest. Reageer dan inhoudelijk op z'n reactie, of reageer niet.
iedere mediabedrijf rommelt met de berichtgeving, dat is niet anders, als er maar variatie is vaak ligt de waarheid in het middenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:12 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Uh oh, linkse boomknuffelaar voelt zich bedreigd.
Heeft 'ie ongelijk dan, over het verdwijnen van dat artikel? Of dat iedereen voor de gek gehouden werd met een teller die niet aangaf hoeveel leden er daadwerkelijk nog nodig waren? Of dat veel bezoeker daadwerkelijk doen wat GeenStijl zegt (zoals bij die 'bindende stemadviezen')?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:18 schreef Mdk het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen en niet dat ie gelijk heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |