Het is de KEIHARDE waarheid jwtzquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom begin je in godsnaam over de Islam opeens?Godverdomme zeg, je kan hier geen discussie meer voeren zonder eerst de Koran door te lezen lijkt het wel...
is Dominique al vergeleken met Hitler?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
vervang GS maar voor Islam geloofaanhangersdan zit je denk ik meer bij de harde waarheid dan dat je GS gaat lopen bashen ....
O nu ben ik zeker ook een GS aanhanger .. ja erg he om de waarheid te horen ..
Maar hoe goed ik ook mijn best blijft doen om het goede er van in te zien .....( tegen een bepaald geloof aan hangers) het wil maar niet lukkenwaar zal dat dit aan liggen
..
Gaat alles nog goed verder?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
vervang GS maar voor Islam geloofaanhangersdan zit je denk ik meer bij de harde waarheid dan dat je GS gaat lopen bashen ....
O nu ben ik zeker ook een GS aanhanger .. ja erg he om de waarheid te horen ..
Maar hoe goed ik ook mijn best blijft doen om het goede er van in te zien .....( tegen een bepaald geloof aan hangers) het wil maar niet lukkenwaar zal dat dit aan liggen
..
Weet ik niet, ga het hem even vragenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
is Dominique al vergeleken met Hitler?
Eens. Als sarcastische nieuwssite zijn ze redelijk geslaagd, hoewel het niet mijn ding is, maar dat cynisme vind ik zo storend. Die zeikmentaliteit. Alleen maar kankeren dat er niets deugt, maar zelf serieus actie ondernemen, ho maar. Sowieso, al die rechts-populistische omroepen die opgericht worden met als enige doel om 'de links media' tegengas te gevenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben er niet blij mee, omdat ik GS vrij kut vind. Een baken van negativiteit dat alles kapot maakt dat zich kwetsbaar opstelt. Maar ach daar hebben ze de afstandsbediening voor uitgevonden, denken we dan maar...
quote:
Mwoah ik denk dat ze gewoon de kans krijgen als aspirant omroep, dat zou ik ze ook wel gunnen, laat ze hun grote bek maar waar maken, ben lid geworden om gewoon te zien of ze het ook kunnen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef IQM het volgende:
Ik vind het pas powned als Plasterk ze niet tot het bestel toelaat.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:01 schreef LastRequest het volgende:
Er staat bij mij al een tijdje dat ze nog 1 leden nodig hebben
Inderdaad... want niemand gaat zich meer inschrijven als 'ie op 0 staat waarschijnlijk. Iedereen heeft dan zoiets van 'ze hebben ze al, lekker boeiend'. Het doel is dan bereikt.quote:
En dan keihard lachen, omdat het '1 lid' moet zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat ze op '1 leden' blijven staan, tot de uitzending van DWDD.
1 lid in m'n broek, ja!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
En dan keihard lachen, omdat het '1 lid' moet zijn.
Ik blijf zeggen dat ze op 300k leden zitten, misschien 150k, maar meer als de 50k in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat ze op '1 leden' blijven staan, tot de uitzending van DWDD. Dat Matthijs zich dan symbolisch als laatste lid inschrijft ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |