quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:01 schreef LastRequest het volgende:
Er staat bij mij al een tijdje dat ze nog 1 leden nodig hebben
Inderdaad... want niemand gaat zich meer inschrijven als 'ie op 0 staat waarschijnlijk. Iedereen heeft dan zoiets van 'ze hebben ze al, lekker boeiend'. Het doel is dan bereikt.quote:
En dan keihard lachen, omdat het '1 lid' moet zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat ze op '1 leden' blijven staan, tot de uitzending van DWDD.
1 lid in m'n broek, ja!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
En dan keihard lachen, omdat het '1 lid' moet zijn.
Ik blijf zeggen dat ze op 300k leden zitten, misschien 150k, maar meer als de 50k in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat ze op '1 leden' blijven staan, tot de uitzending van DWDD. Dat Matthijs zich dan symbolisch als laatste lid inschrijft ofzo...
Welnee. In dat geval hadden ze zich niet hoeven te 'verlagen' met hun stunts. Ze hadden Fok nodig, de meest rare weg-geef-akties. Het zag er behoorlijk hopeloos uit allemaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik blijf zeggen dat ze op 300k leden zitten, misschien 150k, maar meer als de 50k in ieder geval.
Dat zou helemaal een geweldige stunt zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik blijf zeggen dat ze op 300k leden zitten, misschien 150k, maar meer als de 50k in ieder geval.
Met 300k kunnen ze gelijk een A omroep worden, en met 150K een B omroep.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:07 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Welnee. In dat geval hadden ze zich niet hoeven te 'verlagen' met hun stunts. Ze hadden Fok nodig, de meest rare weg-geef-akties. Het zag er behoorlijk hopeloos uit allemaal.
Ze hebben echt niet meer als 65k, gok ik..
Tjah, maar wel powned danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:16 schreef Lundegaard het volgende:
Zal wel weer erg triest zijn, en een middelvinger naar de achterban wanneer ze het bij -het zo verfoeide- VARA bekend gaan maken dat ze het gehaald hebben.
Doe dat lekker op GS zelf dan, exclusief..
Zo anders is GS/Powned dan ook niet... In 2010 maken ook zij gezapige tv.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:16 schreef Lundegaard het volgende:
Zal wel weer erg triest zijn, en een middelvinger naar de achterban wanneer ze het bij -het zo verfoeide- VARA bekend gaan maken dat ze het gehaald hebben.
Doe dat lekker op GS zelf dan, exclusief..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |