Het is 27 maart.quote:
Yep, en op 1 april gaan ze bekend maken dat het een suffe grap is.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef moussie het volgende:
hehe, en dan blijkt dat al die leden die hun geld terug gestort zouden krijgen of niet meetellen of hun geld niet terug krijgen .. ben je dus typisch stijlloos opgelicht
Ik ben benieuwd, ik heb gisteren nog iemand lid gemaakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef moussie het volgende:
hehe, en dan blijkt dat al die leden die hun geld terug gestort zouden krijgen of niet meetellen of hun geld niet terug krijgen .. ben je dus typisch stijlloos opgelicht
Waarvan er dan zo'n 30.000 worden afgekeurd door de commissie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef ApperlooDude het volgende:
Nu staat op geenstijl.nl nog 195 leden. Het is inderdaad wel wat toevallig dat hoe dichter we bij de deadline komen, het steeds langzamer gaat met de leden. Het lijkt me wel iets voor gs om ineens met een dikke 60.000 te komen op 1 april.
Echt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:15 schreef _GdR_ het volgende:
Die site heeft een miljoen unieke bezoekers per dag.anders.
Plus dat een omroep ook geen banden mag hebben met een commerciële instantie, iets wat nog vrij lastig zal worden voor zowel PowNed als WN...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarvan er dan zo'n 30.000 worden afgekeurd door de commissie.
Of die dan toch hun geld niet terugkrijgen.
Waarna GS moet aantonen wat ze gaan toevoegen aan het bestel wat ook nog gekeurd moet worden.
Pageviews of bezoekers? Want van dat laatste geloof ik geen zak.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:15 schreef _GdR_ het volgende:
denk dat de teller ook weggehaald wordt voor 1april.
GS is altijd van de vettere 1april grappen. en ook dit jaar hebben ze weer een geweldige. kan niet anders.
Die site heeft een miljoen unieke bezoekers per dag. die 50.000 is echt een eitje. kan gewoon niet anders.
Op 1 april zeggen ze dat ze 1 persoon tekort zijn gekomen, en op 2 april zeggen ze 'kikker in je bil'. Zoiets.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:07 schreef Keiichi het volgende:
Hier:
Nog nodig: 191 leden
En dan halen ze het eigenlijk net niet
Als 13% van de beroepsbevolking per dag 1 keer GS bekijkt zit je al aan de miljoen unieke bezoekers.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Pageviews of bezoekers? Want van dat laatste geloof ik geen zak.
En jij denkt dat dat reeel is?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als 13% van de beroepsbevolking per dag 1 keer GS bekijkt zit je al aan de miljoen unieke bezoekers.
Ik ook niet. Een miljoen unieke bezoekers per dag.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze zouden blij zijn met 1% a 2%.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als 13% van de beroepsbevolking per dag 1 keer GS bekijkt zit je al aan de miljoen unieke bezoekers.
En dan laten we scholieren, studenten en huisvrouwen buiten beschouwing...
bezoekers. Er stond een tijd terug een report op GS met bezoekers/browsers/landen etc.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_zijn_jullie_1.html Deze?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
bezoekers. Er stond een tijd terug een report op GS met bezoekers/browsers/landen etc.
80% van Fok haat GS. Maar die site isecht iets te populair. zelfs mn ouders kijken er dagelijks op.
Dus in bijna 2 jaar van anderhalf bezoekers per maand, naar 1 miljoen unieke bezoekers per dag?quote:Volgens Weesie trekt Geenstijl maandelijks 1.6 miljoen bezoekers. Volgens STIR waren er in de maand mei 2007 620.000 bezoekers.
vervang GS maar voor Islam geloofaanhangersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben er niet blij mee, omdat ik GS vrij kut vind. Een baken van negativiteit dat alles kapot maakt dat zich kwetsbaar opstelt.
Je weet dat het behalen van genoeg leden pas de eerste stap is he?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:58 schreef _GdR_ het volgende:
dat is van 2007.
Maar ik kan het heel erg fout hebben qua bezoekers aantallen.
Maar dat de leden binnen zijn en powned echt komt weet ik zeker.
Waarom begin je in godsnaam over de Islam opeens?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
vervang GS maar voor Islam geloofaanhangersdan zit je denk ik meer bij de harde waarheid dan dat je GS gaat lopen bashen ....
O nu ben ik zeker ook een GS aanhanger .. ja erg he om de waarheid te horen ..
Maar hoe goed ik ook mijn best blijft doen om het goede er van in te zien .....( tegen een bepaald geloof aan hangers) het wil maar niet lukkenwaar zal dat dit aan liggen
..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |