quote:Jose, Ik had vorige ronde ook een cyste, was ook een centimeter of 5, is verder terug wel te lezen. Maar volgens mij is hij ook al weer kapot. Als ik de laatste echo even goed herinner. Ik ga het er zeker over hebben. Dit moet anders, Clomid is prima hoor, maar ik wil er dan wel wat bij, want dit werkt gewoon niet.
Deze maand is het 2 jaar geleden dat we besloten om voor een kindje te gaan..
Ik snapte je eerst helemaal nietquote:
Ik hoop voor je dat je toekomstige baby wat minder harig isquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik snapte je eerst helemaal niet![]()
Maar toch bedankt..De katten zijn een goed alternatief
Die fungeren prima als baby
[ afbeelding ]
*knip*
Heb mn vriend met de andere kat maar weer weggehaalt, denk niet dat ie het waardeert als ie op FOK! te bewonderen is
Ik dacht die rooie altijd vrouwtjes zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:17 schreef Vlindur het volgende:
PC, ' Het'Rokko is een je-weet-wel-kater
Leonieke, ik heb het aangepast voor je
Nee, juist (bijna) altijd mannetjes! Zielig is hij niet hoor. Zij ook niet. Ze waren 9 maand en ze hebben er niks aan over gehouden.Ze zijn ook niet wild ofzo. Prima schootkattenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik dacht die rooie altijd vrouwtjes zijn![]()
![]()
Sinds ik in de MMM zit vind ik je-weet-wel dieren altijd zo zielig
Owh, dan heb ik gewoon het verkeerde geslacht onthoudenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:36 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, juist (bijna) altijd mannetjes! Zielig is hij niet hoor. Zij ook niet. Ze waren 9 maand en ze hebben er niks aan over gehouden.Ze zijn ook niet wild ofzo. Prima schootkatten
Ja, actie!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:16 schreef mijsje het volgende:ik heb 2 rooien en dat zijn ook allebei katers...
mijn zusje heeft een rooie gehad, en dat was een poes. Dat was heel zeldzaam zeiden ze in het asiel waar ze vandaan kwam.
wij zijn vandaag trouwens naar de gyn geweest. Heel bijzonder, want hij kon ons vertellen dat de ha de uitslag van de zaadcellen niet helemaal goed had gezien. het bleek beter te zijn dan de ha dacht. het was binnen de norm!nu gaan we weer verder kijken naar mij. ik heb vandaag meteen een inwendige echo gehad om te zien of de stand van de baarmoeder goed was en hoe het was met de eierstokken. hij zag een eitje groeien van 10 á 11 dagen (aan de grootte van het eitje te zien), en vandaag is het dag 11 van m'n cyclus. dat is dus allemaal netjes. Hij heeft ook een kweekstaaltje afgenomen om te zien of er kleine ontstekingen zitten aan de baarmoedermond. als die uitstlag goed is, dan krijg ik op dag 10 van m'n volgende cyclus een foto van de baarmoeder met contrastvloeistof. hier wordt dan bij gekeken of de eileiders wel open zijn, en of er andere verklevingen zijn. en ik word op 6 april geprikt (bloed) om te zien of de eisprong die er nu aan zit te komen, wel daadwerkelijk goed gegaan is. als ik dat alles heb gehad/gedaan, dan moeten we 2 weken na de contrastfoto terug op gesprek, en kan er een plan uitgestippeld worden. we zijn begonnen...
Het gaat lekker met mijn opdracht. Ik heb nu al wat voorbeelden gemaakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
En Tally, hoe gaat het met je opdracht? Geeft het voldoende afleiding?
En ben je echt kotsmisselijk of zeurt je maag alleen maar wat?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:16 schreef mijsje het volgende:
wij zijn vandaag trouwens naar de gyn geweest. Heel bijzonder, want hij kon ons vertellen dat de ha de uitslag van de zaadcellen niet helemaal goed had gezien. het bleek beter te zijn dan de ha dacht. het was binnen de norm!![]()
Heel goed! Ze is toch wel zo aardig, denk dat ik het heel erg met haar getroffen hebquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat goed VlindurHoe ging het gesprek met de gyn?
Ik stelde het voor en ze was het er direct meer eens!quote:Heb jij de Pregnyl voorgesteld? Deed ze moeilijk?
Het ziekenhuis zit hier in het dorp, dus dat is geen probleem. Mn vriend wil me niet prikken, dus ik moet nog maar even kijken of ik het zelf durf, anders gaan we gewoon naar de EHBOquote:Ik laat de Pregnyl in 't ziekenhuis zetten (is gelukkig niet al te ver weg). Ik blijf die spuiten vervelende ondingen vinden
Die heb ik nog niet, er zitten alleen nog maar eicelblaasjes. Het zag er rustig uit en de cyste is weg. Op basis van mijn gegevens kon ze zien dat ik op dag 11 altijd al een flink ei heb, dus we houden die dag aan, maar mocht ie desondanks niet groot genoeg zijn "prikken" we gewoon een (paar) dag(en) later!quote:Owh ja, en hoe groot is je ei nu?
Juustem, eigenlijk allemaal behalve onze rode sloerie Roxy!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:36 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, juist (bijna) altijd mannetjes! Zielig is hij niet hoor. Zij ook niet. Ze waren 9 maand en ze hebben er niks aan over gehouden.Ze zijn ook niet wild ofzo. Prima schootkatten
Hey collega van de andere kant!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:04 schreef snakelady het volgende: + songtekst +
José, inderdaad... ik viel bijna van m'n stoel toen de gyn zei dat het wel goed was!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:48 schreef Jose81 het volgende:
[..]
ik krijg ineens een flashback. Echt joh.. huisartsen moeten eens ophouden met gynaecoloogje spelen! Onze huisarts heeft ons destijds verteld dat het zaad zeer, zeer zwak was en dat IUI -om mee te beginnen- absoluut geen zin had. We moesten gelijk aan IVF of zelfs ICSI denken. Achteraf was er dus ook niks aan de hand met het zaad...
![]()
Oh ja, Mijsje; neem van te voren een pijnstiller voordat je de baarmoederfoto krijgt (HSG), dat is wel verstandig.![]()
Als die HSG hetzelfde is als wat ik vorige maand heb gekregen, dan valt het allemaal wel goed mee qua pijn. De pijn heeft bij mij 30 seconden geduurd ofzo. Erna had ik een beetje een ongemakkelijk gevoel (zo de pijn die je hebt als je merkt dat je maandstonden er zitten aan te komen (zeker niet de erge pijn bij maandstonden)).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:47 schreef mijsje het volgende:jullie zijn zo lief, wat een lieve reacties!
Kijk, meer goed nieuws, dat is fijn om te lezen Vlindur!
Tally, ik vind het spannend voor je! ik hoop zo op twee streepjes over een paar dagen! Ik hoop dat het misselijke gevoel een voorteken is!
[..]
José, inderdaad... ik viel bijna van m'n stoel toen de gyn zei dat het wel goed was!maar goed, wel helemaal opgelucht!
dank je voor de tip, ik had van m'n gyn de tip ook gekregen om een pijnstiller te nemen voor de baarmoederfoto, en in de patientinfo stond dat ik iemand mee moet nemen, en dat ik het beste 1000 mg paracetamol kan innemen...ik heb er al zin in... maar goed, ik weet dat het voor een goed doel is... wie weet is er niks aan de hand en kunnen ze me snel helpen als ze deze gegevens hebben... ik hoop het heel erg, en misschien ook wel omdat de gyn tot nog toe niks echt mis heeft kunnen vinden.
Laura, wat een schatje, met dat tongetje ook!
quote:
Mja, is wel een verschil dat ik 'gewoon' aan mijn bureau kon zitten en niet enthousiast moest doen tov leerlingen. En die ene student die een vraag had, kon ik nog net aanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:23 schreef mijsje het volgende:
Leonieke, fijn dat het bij jou meeviel! Ik hoop dat mijn lijf op dezelfde manier reageert! Voor de zekerheid heb ik aangegeven dat een invaller voor mij niet verkeerd is op die dag, als het wel vervelender loopt, heb ik die wel nodig bij mijn klasje kinderen. maar goed, ik hoop ook dat het meevalt.
Snakelady, mooi liedje! Het heeft inderdaad een gevoel erin zitten!dank je
He een collega-juf!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:23 schreef mijsje het volgende:
Leonieke, fijn dat het bij jou meeviel! Ik hoop dat mijn lijf op dezelfde manier reageert! Voor de zekerheid heb ik aangegeven dat een invaller voor mij niet verkeerd is op die dag, als het wel vervelender loopt, heb ik die wel nodig bij mijn klasje kinderen. maar goed, ik hoop ook dat het meevalt.
Eind december zijn we nog verhuisd (het duurde gewoon heel lang voor ik mijn sig heb veranderdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:37 schreef mijsje het volgende:
dank je wel!
He, ik zie dat je verhuisd bent! Wat een mooie foto's van je huis! gefeliciteerd met zo'n prachtige stulp (stupje kan toch echt niet bij dit huis als ik de foto's zo zie...)
Roksel is helemaal niet lief! Het is een rotbeest! Ze wil steeds bij me liggen en aan me likken en heeeeel hard spinnen. Hm, dus eigenlijk is ze wel een schatjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:47 schreef mijsje het volgende:
Laura, wat een schatje, met dat tongetje ook!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:54 schreef prinseszondererwt het volgende:
He een collega-juf!![]()
(Ziek zijn of ziekenhuisbezoekjes zijn in mijn ogen altijd belastend voor mijn collega's, maar that's onderwijs ben ik bang...)
quote:Op zondag 29 maart 2009 10:26 schreef Tally het volgende:
Stop maar met duimen. Ook dit keer heeft het niet zo mogen zijn. Volgende keer meer geluk
Ja tot donderdag/vrijdag.. Snap er ook weinig van.. Enige wat ik weet is dat ik nu een beetje ontroostbaar benquote:Op zondag 29 maart 2009 10:41 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tally! Hoe kan dat nou? Je moest toch nog een weekje tot NOD? Balen joh.
Hee... twee collega juffen!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:54 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
He een collega-juf!![]()
(Ziek zijn of ziekenhuisbezoekjes zijn in mijn ogen altijd belastend voor mijn collega's, maar that's onderwijs ben ik bang...)
Uhh.. zou het echt geen innesteling kunnen zijn? ik dacht bij mijn zwangerschap ook dat ik ongesteld was geworden, dat was best redelijk wat, voornamelijk oud bloed maar ook wat helder zo'n dag of 5 voor ik ongesteld moest wordenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja tot donderdag/vrijdag.. Snap er ook weinig van.. Enige wat ik weet is dat ik nu een beetje ontroostbaar ben
Allemaal zo raar en klote.. Snap er geen reet meer van..
Ik begin, als ik dit zo lees, te denken dat ik een ander onderzoek heb gehadquote:Op zondag 29 maart 2009 14:31 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Hee... twee collega juffen!![]()
ik ben ook juf!
al ben ik nu nog lekker een tijdje thuis (8 juni ga ik pas weer aan de slag
) En ja, helemaal eens; je voelt je haast 'schuldig' als je naar het ziekenhuis moet...
Mijsje, hopelijk valt de HSG je heel erg mee. Gelukkig wisselt het heel erg per persoon. Ik vond het een erg vervelend en vooral pijnlijk onderzoek (ik moet er wel bij zeggen dat ik veel te laat was met het innemen van de pijnstilling... ik was het 'vergeten' en had ook zoiets van 'ach... ik ben niet zo'n pieperd... het zal allemaal wel meevallen'.) Toen ik en een heel stel anderen hier uit het topic een HSG moesten laten maken, waren er gelukkig méér die er maar weinig last van hadden. Ik hoop ook echt dat dat ook voor jou geldt! Hopelijk voor jou net zo weinig last als Leonieke dus!
Tally... wat vreemd zeg... en vooral heel erg @#$@^^![]()
Mijn gyn vroeg ondertijd nog of ik ook het gevoel had dat hij er via de bovenkant weer uit zou komen. Nou dat gevoel had ik dus echt wel. Leonieke bij dat inspuiten hebben ze bij jou niet de baarmoeder klem/vast gezet? Dat vond ik namelijk het aller vervelends.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik begin, als ik dit zo lees, te denken dat ik een ander onderzoek heb gehad
Enkel bij het inspuiten van de vloeistof had ik er last van, maar zoals gezegd, dat duurde maar 30seconden.
(ook voor Rottdog): Het ging bij mij in 5 stappen:quote:Op zondag 29 maart 2009 22:12 schreef Jose81 het volgende:
Ja, die klem op de baarmoedermond zetten was niet prettig... het fijne was dat de klem er de eerste keer niet goed op zat. Dus toen moest het opnieuw. Het doorspuiten vond ik nog pijnlijker. Ik heb ook liggen kermen van de pijn. Mijnzei dat ik op een gegeven moment wit wegtrok (ik had ook het gevoel dat ik flauw ging vallen)... en wat ik al zei; ik ben niet zo'n pieper. Ik kan veel hebben... maar dat toen toch echt niet.
Het onderzoek duurde een kwartier ofzo... maar voelde inderdaad ook veel langer aan!
Ik heb er daarna geen last meer van gehad, alleen een lichte bloeding... die stopte wel vrij snel weer.![]()
Maar zoals ik al zei (en wat ook te lezen is nu;)); ik ben gewoon blij dat niet iedereen het als erg pijnlijk ervaart...!Wel gek op zich dat het zo verschilt...
![]()
Heb ik geprobeerdquote:Op maandag 30 maart 2009 09:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gelukkig zit ik niet vaak in dat soort situaties, maar ik zou proberen zelf het gesprek op een ander onderwerp te brengen: werk, vakantie, hobbies, actualiteit, anything
Ik zou nog heel even geduld hebben. Het kan zomaar ineens losbarsten. Anders de gyn bellen wat te doen?quote:Op maandag 30 maart 2009 09:58 schreef wilmadonna het volgende:
gisteren wat rood op het toiletpapier, dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar vannacht en vandaag weer niks... zo vreemd.... mijn borten doen wel erg zeer, dus het zit er wel aan te komen denk ik. Maar ja, moet ik die dag van gisteren nou wel of niet meerekenen... ik moet op de derde dag puregon gaan spuiten.
Nou ja, ik wacht wel af vandaag, misschien komt het straks wel.
Op de een of andere manier weten ze het gesprek toch weer op die kinderen te brengen:quote:Op maandag 30 maart 2009 10:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerdIs jammergenoeg niet zo goed gelukt. Ah, we zijn niet te lang gebleven. Dat is nog het voordeel van in het onderwijs te werken: "ja, ik heb echt nog een hoop werk voor morgen
"
Dat zou men inderdaad moeten begrijpen en sowieso kan men wat rekening houden met anderen.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:37 schreef leonieke het volgende:
Het is triestig dat ik het moet zeggen, maar CP, dit is perfect hoe mijn pogingen van gisteren verliepen (nu niet met die vragen, maar je begrijpt wat ik bedoel). Een beetje zoals vroeger bij mijn ma, kort na de echtscheiding, élk, maar dan ook élk, gesprek ging over mijn pa.
Ik vind dat eigenlijk raar... Ik kan begrijpen dat je heel gelukkig bent (hadden wij ook met de bouw van ons huis of ons huwelijk), maar je zou toch moeten beseffen dat het voor anderen niet leuk is om altijd over hetzelfde te praten?
Oh jawel, Leonieke.. .dat is wel hetzelfde onderzoek, hoor!quote:Op maandag 30 maart 2009 08:26 schreef leonieke het volgende:
(ook voor Rottdog): Het ging bij mij in 5 stappen:
- zo'n eendenbek plaatsen als bij een uitstrijkje (ik krijg zo'n onderzoek jaarlijks, dus dat vind ik niet zo erg)
- ontsmetten
- buisje plaatsen
(tot hier ging het vlotjes, als in: liever hier dan bij de tandarts)
- vloeistof doorspuiten (auw, auw, auw... echte krampen op dat moment en idd even het gevoel dat ik ging flauwvallen, maar vlug voorbij)
- alles terug verwijderen (woohooI survived!!)
Wilmadonna; nee, die dag mag je dan -voor zover ik weet- niet meetellen. De eerste dag van je menstruatie is de dag waarop het vóór 12 uur 's ochtend echt goed is begonnen. Zo berekenden ze dat altijd in het ziekenhuis waar ik behandeld ben! Maarre... hoe is het nu? Is het inmiddels al doorgezet of niet?quote:Op maandag 30 maart 2009 09:58 schreef wilmadonna het volgende:
gisteren wat rood op het toiletpapier, dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar vannacht en vandaag weer niks... zo vreemd.... mijn borten doen wel erg zeer, dus het zit er wel aan te komen denk ik. Maar ja, moet ik die dag van gisteren nou wel of niet meerekenen... ik moet op de derde dag puregon gaan spuiten.Nou ja, ik wacht wel af vandaag, misschien komt het straks wel.
Ik vind het alvast ook heel moeilijk om te bepalen wat dag 1 is. Heb altijd schrik dat ik te vroeg of te laat reken.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:23 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Wilmadonna; nee, die dag mag je dan -voor zover ik weet- niet meetellen. De eerste dag van je menstruatie is de dag waarop het vóór 12 uur 's ochtend echt goed is begonnen. Zo berekenden ze dat altijd in het ziekenhuis waar ik behandeld ben! Maarre... hoe is het nu? Is het inmiddels al doorgezet of niet?
Nee totaal niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:49 schreef Vlindur het volgende:
Hm, normaal word ik het altijd 's ochtends, maar de laatste keer dat ik ongesteld werd was om half 5 's middags, Ik heb die dag wel als dag 1 aangehouden en heb dus op die dag 3 de 1e clomid aangehouden.
Is dit nou heel ernstig dan?
Zo deed ik het ook altijd. Echt doorzetten is wel pas een echte menstruatie, beetje bloed telt nog niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik houd meestal het moment aan dat het echt doorzet. Als dat eind van de dag is dan tel ik toch pas dinsdag als dag 1.
Volgens mij maken die paar uurtjes in dit geval niet zoveel uit. Daarnaast wordt bij sommige mensen bv Clomid van dag 3 to 7 voorgeschreven en bij andere van dag 5 tot 9. Hoe logisch is dat?
Jij mag wel voor hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 18:01 schreef CrazyPrincess het volgende:
Vandaag is lekker snel voorbij gegaan. Nog een nachtje slapen en dan nog maar 5 nachtjes slapen(Ik moet me ergens aan vast houden he
)
En het is wel weer eens tijd voor wat babies hier in het topic! We hebben een gemiddelde hoog te houden!
De eerste keer griezelde ik er ook van. Maar het ziekenhuis zit hier niet om de hoek en om snachts om 12 uur in het ziekenhuis te zitten op de huisartsenpost om hem te laten zetten voor de IUI leek me ergerquote:Op maandag 30 maart 2009 19:25 schreef Vlindur het volgende:
Tally, Ik ben donor, dus naalden ben ik wel gewend, maar het idee om ze zelf te zetten..![]()
Maar ik ben blij dat ik het niet hoef
En bedankt voor de op!
Vooral niet kijken naar wat andere meiden doen hoor! Als je je er niet prettig bij voelt moet je het gewoon niet doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:10 schreef leonieke het volgende:
Ik zit zo in twijfel over dat spuiten.
In de infobrochure van Jette staat er dat je zelf de spuiten mag zetten of het kan laten doen door een thuisverpleegster (zoals ik het gewoon ben van Aalst).
Langs de ene kant wil ik het wel zelf doen (minder gebonden aan locatie), maar anderzijds weet ik niet of ik het ga kunnen/durven. En dan denk ik weer: er zijn hier in dit topic zoveel stoere grieten die het zelf doen, dus waarom zou ik het niet kunnen, maar.. brrren mijn man heeft al aangegeven van het niet te durven
![]()
lol, mijn teerbeminde krijgt nu blijkbaar ook al spam over ClomidZo'n toeval
Je hebt het voorheen nooit zelf gedaan?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:32 schreef leonieke het volgende:
Hmz, da's misschien nog een optie... kan ik me laten assisteren en krijg ik misschien nog wat uitleg over hoe het precies moet.
Moet ik opschrijven dat ik dat woensdag vraag.
Damn... mijn maag begint nu al te draaien en te keren van de stress terwijl ik geen flauw idee heb waarom ik schrik/stress heb. Het wordt terug Menopur en Pregnyl, alsof ik niet wee hoe dat werktIk heb er al zoveel inspuitingen van gekregen
Vlindur; als het goed is heb je een dunne kortere naald en een langere dikke naald. Die dikke naald is de opzuignaald! Ik weet nog dat ik me echt helemaal rot schrok toen ik die dikke naald zag. Ik dacht 'Huh?? Moet ik dat zelf doen, die dikke spuit! Die gaat echt zeer doen!', totdat mijn beste vriendin (die ook Pregnyl heeft gespoten) zei dat die dikke naald de opzuignaald is (om de vloeistof uit het buisje op te zuigen en in het buisje met poeder te spuiten)...!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:54 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb net de pregnyl opgehaald. 2 ampullen? iets wat bevroren lijkt en een met wat vloeistof.
Heb er een spuit met 2 naalden van verschillende groottes bij.
Vind het nu al eng![]()
Voor wat het waard is; Ik nam de Clomid ook altijd in één keer. Daarna las ik pas op het doosje dat het verspreid op de dag moest. Ik moest 3 keer daags 1 tablet. Toen ik dat las, ben ik dat netjes gaan doen. Bij mij maakte het iig geen bal uit of ik het nou allemaal in één keer nam of verspreid op de dag.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
En ik verdeelde de clomid over de dag. Zou 't daarom niet gewerkt hebben?![]()
Nee, bij mijn gyn in Aalst kreeg ik altijd een briefje mee voor de thuisverpleegster. Die kwam dan om 20u 's avonds bij mij thuis en gaf mij een inspuiting. heb ik nooit moeten voor betalen aangezien dit afgerekend wordt door het ziekenfonds... wel handigquote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Je hebt het voorheen nooit zelf gedaan?
En ik prik ondertussen wel zelf, maar m'n favoriete bezigheid zal het nooit worden. Zeker niet omdat het geen dagelijkse routine is (behalve dan voor een paar dagen per maand), dus logisch dat je er tegenop ziet
Haha heel begrijpelijk hoor, ik zou me ook helemaal druk kunnen maken v zo'n spannende dag, succes met deze dag doorkomen, en dan op naar morgen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:52 schreef leonieke het volgende:
Thx McLaura
Ik ben afgelopen nacht al heel de nacht misselijk geweestVraag me echt af wat het voor de komende nacht zal geven
![]()
![]()
Het is verdorie maar een beetje uitleg dat ik ga krijgen... niet dat ik al direct moet beginnen.
En echt, ik vind mezelf helemaal een mietje nu
Laat hem op een sinaasappel oefenenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:10 schreef leonieke het volgende:
en mijn man heeft al aangegeven van het niet te durven![]()
Je laat het zo eenvoudig klinkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:10 schreef McLaura het volgende:
Nee, het is niet moeilijk, die spuit moet er gewoon recht in (en een beetje schuin maakt niet uit).
Gewoon een huidplooi pakken, spuit erin, leegdrukken en spuit eruit. En de plaats is rond je navel, dus mag je nog zelf weten ook
Joene zei het me in het weekend al,quote:Op zondag 29 maart 2009 10:26 schreef Tally het volgende:
Stop maar met duimen. Ook dit keer heeft het niet zo mogen zijn. Volgende keer meer geluk
Ik ben ook plooirijk, hoewel, nu niet meerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je laat het zo eenvoudig klinken![]()
Wel handig zo, die extra plooien die ik heb![]()
Dit klinkt zooooo bekend. Ik durfde echt niet. Half uur net zoals jij zitten tellen en dan toch niet durven. Uiteindelijk heeft m'n man het gedaan en is dat blijven doen tot ik het gevoel had het zelf wel te durven (een aantal dagen). En toen was de eerste keer eigenlijk zo gepieptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef Jose81 het volgende:
Leonieke, het valt echt mee...! Ik zie mezelf nog half jankend zitten op de stoel met een rol (lees; huidplooi) in mijn ene- en de spuit in mijn andere hand... Hoe vaak ik wel niet afgeteld heb... "1....2... nu... nee, nu echt: 1.....2.... nou, ik vind het zo eng... 1...2................3! Nu! Nee, NU... en nu echt!"... en uiteindelijk -toen ik inmiddels al bij de 100 had kunnen zijn- deed ik het...en het viel me echt mee!
![]()
Succes ermee in ieder geval!
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:28 schreef leonieke het volgende:
Als je van de duivel spreekt...![]()
Net telefoon gekregen, ik mag starten met Duphaston. Here we goooo
Enne, je man BEtrokken? Volgens mij moet er GEtrokken wordenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:20 schreef leonieke het volgende:
Afhankelijk van resultaat: verder met Menopur of Pregnyl en dan na 30 uur ofzo IUI (en dat laatste wordt nog het moeilijkste om te regelen denk ik omdat mijn man er dan moet bij betrokken worden en ik hoop dat we hier op het werk iets zullen kunnen regelen. Ik moet het alleszins nog met mijn baas bespreken).
Ah juist, zo heet datquote:Op woensdag 1 april 2009 17:30 schreef McLaura het volgende:
En super dat je zelf gaat prikken!!!
Ik heb hier een naaldencontainer gehaald bij de Apotheek, misschien is dat ook een optie bij jullie?
Mariposa: bij mij was het juist de bedoeling dat ik ongesteld werd, zodat ik kon beginnen met de behandeling. Dit is voor mij de 4e behandeling met injecties, alleen nu hoeven we niet zelf te klussen, maar krijg ik inseminatie in het ziekenhuis erbijquote:Op woensdag 1 april 2009 12:08 schreef Mariposa het volgende:
Tally en Wilmadonna, vervelend dat jullie die![]()
weer op bezoek hebben. Echt jammer dat het niet gelukt is. Toch weer alvast voor de volgende ronde veel succes en geluk toegewenst
Wilma, fijn dat je iemand met "verstand" aan de telefoon hebt en dat je weet waar je aan toe bent. Ik hoop dat het goed gaat met nu dat spuiten erbij.
We zitten zo een beetje in hetzelfde schuitje héquote:Op donderdag 2 april 2009 16:37 schreef wilmadonna het volgende:
[..]
Mariposa: bij mij was het juist de bedoeling dat ik ongesteld werd, zodat ik kon beginnen met de behandeling. Dit is voor mij de 4e behandeling met injecties, alleen nu hoeven we niet zelf te klussen, maar krijg ik inseminatie in het ziekenhuis erbij
Laatste behandeling was alweer ergens in november vorig jaar geloof ik...
Ik heb de laatste maanden gonal-f gespoten en IUI gehad. Dus de enige stap die nog gemaakt moet worden is de punctie en de keuze of we zo ver willen gaan. Voor de punctie ben ik niet bang, dus het enige dat nog in de weg staat is m'n geweten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:46 schreef miss_sly het volgende:
CP, wat rot dat je ongesteld bent gewordenJe blijft toch iedere keer weer hopen en de teleurstelling is zo groot.
Wat betreft de PCO: had jij er liever niet geweest? En wie weet wat ze nog in de toekomst leren ove PCO en behandeling daarvan. Misschien is dat in de toekomst helemaal geen punt meer. Ik vind persoonlijk PCO niet echt iets om je schuldig over te voelen hoor. Ik hoop van harte dat Senna dat niet krijgt, maar daar houdt het wel mee op. Ik denk niet dat ze mij kwalijk zal nemen dat ik toch een kind heb gewild.
De stap van clomid naar IVF/ICSI is wel groot ineens. Kan me voorstellen dat je daar nu toch over twijfelt. En dat vind ik dan op zich wel goed: dat je er goed over nadenkt en een bewuste keus maakt daarin ipv zomaar mee te gaan met wat voorgesteld wordt. Persoonlijk zou ik dan, als ik daarvoor zou moeten gaan, wel kiezen voor de methode waarmee ik dan de meest kans zou hebben. Het is niet niets, en ik zou zo bang zijn dat ik achteraf zou denken: had ik toch maar....
In ieder geval sterkte voor nu met deze teleurstelling
alle andere meiden ook even een dikkeWat sommigen er helaas voor over moeten hebben om hopelijk een kindje te krijgen is gewoon erg veel!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
@ Jose: Mijn moeder had waarschijnlijk ook een vorm van PCO (minder erg dan ik en het is nooit vastgesteld en ze is zonder medisch ingrijpen toch zwanger geraakt). Wat nou als mijn dochter dat ook krijgt? Hoe verantwoord ik dat naar haar?
Nee, heel relevant is het niet, maar ik wilde voorkomen dat iemand zou zeggen "hoor haar praten, Bert hoeft maar door de voordeur te komen terwijl zij met de was bezig is en ze is al zwanger, wat weet zij er nou vanquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:41 schreef miss_sly het volgende:
Maar CP, het willen en krijgen van een kind is toch al voor iemand denken? Als je het tenminste zo ver doorvoert. Geen enkel kind heeft erom gevraagd om geboren te mogen worden. En voor hetzelfde geld krijg je een helemaal gezond kind, of een kindje met een niet erfelijk, maar wel naar iets. Kinderen willen, zwanger worden, is risico's nemen, voor jezelf en voor de ander (het kind). En dat blijft zo, levenslang. Je kindje kan helemaal gezond geboren worden en alsnog ziek worden als het wat ouder is.
En Troel, niets mis met je post op zich. Hooguit met het laatste stukje dat je gemakkelijk zwanger wordt. NIet relevant eigenlijk bij het hele goede stuk wat je erboven had staan
Vlindur, dag 10 is ook vroeg, hoor! Kan nog best een mooie follikel gaan groeien de komende dagen! Ik duim voor je!
Da's dus precies waar ik nu mee zit. Ik heb in die zin een stapje teruggedaan om bij mezelf de vraag te stellen of ik mijn keuze kan verantwoorden naar m'n kind. Misschien niet voor iedereen belangrijk, maar voor mij wel. Dus eigenlijk heb ik twee dingen te bepalen de komende tijd: 1 ) Kan ik het maken om een kind op de wereld te zetten, en 2) Als dat eerste bevestigend beantwoord is, hoe ver wil ik dan gaan om dat werkelijk te proberen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:41 schreef miss_sly het volgende:
Maar CP, het willen en krijgen van een kind is toch al voor iemand denken? Als je het tenminste zo ver doorvoert. Geen enkel kind heeft erom gevraagd om geboren te mogen worden. En voor hetzelfde geld krijg je een helemaal gezond kind, of een kindje met een niet erfelijk, maar wel naar iets. Kinderen willen, zwanger worden, is risico's nemen, voor jezelf en voor de ander (het kind). En dat blijft zo, levenslang. Je kindje kan helemaal gezond geboren worden en alsnog ziek worden als het wat ouder is.
En Troel, niets mis met je post op zich. Hooguit met het laatste stukje dat je gemakkelijk zwanger wordt. NIet relevant eigenlijk bij het hele goede stuk wat je erboven had staan
Vlindur, dag 10 is ook vroeg, hoor! Kan nog best een mooie follikel gaan groeien de komende dagen! Ik duim voor je!
Dat vind ik persoonlijk erg goed van je CP!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb nog een tijdje om alles op een rijtje te zetten. Ik moet gewoon goed bepalen waar ik me nog prettig bij voel en waarbij niet meer. Ik hou er wel van om af en toe even wat afstand te nemen als je ergens al een tijdje middenin zit. Even bepalen of ik nog op de juiste weg zit of dat ik ergens een afslag gemist heb
Komt misschien rottig dr strot uit maar ze bedoelt het goedquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Tja, het punt in dit topic is natuurlijk sowieso al het zwanger worden. Ik denk dat de meesten zich niet kunnen indenken hoe het is om te vroeg te bevallen, zover zijn ze nog niet eens. En te vroeg bevallen van een gelukkig gezond kind zal voor de meesten goed klinken, omdat het betekent dat ze zwanger geworden zijn en lang genoeg gebleven om zover te komen
Dat weet ik, Tally, maar dat wil toch niet zeggen dat ik er niet op mag reageren, op een gewone, vriendelijke toon? Troel is bepaald de kwaadste niet, dat weet ik echt welquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Komt misschien rottig dr strot uit maar ze bedoelt het goed
en CP: Ik ben blij dat mijn moeder er niet zo over dacht.. Dan had ik er namelijk niet geweest..
In onze familie dwarrelt zoveel ziektes..
O dat mag zeker welquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat weet ik, Tally, maar dat wil toch niet zeggen dat ik er niet op mag reageren, op een gewone, vriendelijke toon? Troel is bepaald de kwaadste niet, dat weet ik echt wel
Ik heb me er niet aan gestoord in ieder geval. Een soort van 'elk juisje heeft z'n kruisje'quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Tja, het punt in dit topic is natuurlijk sowieso al het zwanger worden. Ik denk dat de meesten zich niet kunnen indenken hoe het is om te vroeg te bevallen, zover zijn ze nog niet eens. En te vroeg bevallen van een gelukkig gezond kind zal voor de meesten goed klinken, omdat het betekent dat ze zwanger geworden zijn en lang genoeg gebleven om zover te komen
Dag 10 is heeeeeeeul vroeg hoor..quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:00 schreef Vlindur het volgende:
Thnx
Dag 10 is idd nog vroeg, maar meestal zat er al wel een heus eitje, nu nog helemaal niks.. En hoe voel ik me er onder.. Tja, wisselend, de ene keer ben ik er vol van overtuigd dat dit mijn ronde is; 'want nu heb ik pregnyl en nu komt het goed!'
En de andere keer weet ik honderd procent zeker dat het weer niks word, 'want al die andere keren lukten toch ook niet?' Dus ik vind het heel moeilijk om te benoemen hoe ik me er onder voel. Ik denk gewoon; 'gaat wel'
En ik heb een koortslip
Ik was in december klaar voor de IUI en toen wilde (door een fout) er IVF doorheen drukken..quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:04 schreef leonieke het volgende:
Ik ben nu echt klaar voor IUI, ik weet niet of ik dat in december ook al zou geweest zijn
Dat is helemaal niet gek, Leonie! Ik weet niet in hoeverre jullie dat hier hebben meegekregen, maar ik heb mijn IVFpoging 4 maanden uitgesteld. Soms ben je er gewoon nog niet aan toe. En dat kan met IVF of IUI zijn, maar ook met je rijbewijs halen (deed ik toen ik 30 was, uhm een half jaar geleden).quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:04 schreef leonieke het volgende:
Ik ben nu echt klaar voor IUI, ik weet niet of ik dat in december ook al zou geweest zijn
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:04 schreef wilmadonna het volgende:
hoi Mijsje!
Ik hoop dat je gelijk krijgt
Jij moet ook een eind rijden voor een bloedprikje...
(ik zit 45 minuten in de bus heen en dan ook weer terug... maar ja, het is voor het goede doel he)
Dat je er zo'n erge last van hebt zegquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:15 schreef wilmadonna het volgende:
spuit nu 2 dagen puregon en ik ben al erg beroerd van de hormonen.. zit mezelf soms gewoon in de weg en heb knallende hoofdpijn steeds.... wheeeeh.... maar goed, ik moet volhouden.
Vandaag lekker samen met hubbie de auto gewassen, is toch even afleiding... lekker weer eindelijk... zonnetje, blauwe lucht... en nu kan ik niet in slaap komen, haha![]()
CP uit je gevoelens, laat je tranen de vrije loop en knijp keihard in je stressballetjes... ik hoop dat je je snel weer goed/beter voelt!![]()
![]()
Troel... ik heb denk ik helemaal over je heen gelezen, kan me niets herinneren van jouw belevenissen, sorry... maar ik maak op uit Mijsjes tekst dat je zwanger bent: gefeliciteerd!![]()
Leonieke, fijn dat je je er klaar voor voelt!!!!![]()
Mijsje: oh wat heerlijk op het platte land wonen... offuh... wieringen... hihi... waar ligt het eigenlijk?
jij ook heel veel succes!!!!!![]()
Ik snap wat je bedoelt... maar: PCO is wel een 'vervelend' iets (klinkt onaardig, maar zo bedoel ik het niet! Want ik weet dat het wel weer zo ernstig kan zijn dat het een spontane zwangerschap in de weg kan staan), maar geen levensbedreigende aandoening. Persoonlijk zou ik er in jouw geval niet over twijfelen of ik wel of niet zwanger zou willen raken. Kijk, als je kindje nou 90% kans zou hebben op een leven als een kasplantje of een of andere ernstige ziekte, is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
@ Jose: Mijn moeder had waarschijnlijk ook een vorm van PCO (minder erg dan ik en het is nooit vastgesteld en ze is zonder medisch ingrijpen toch zwanger geraakt). Wat nou als mijn dochter dat ook krijgt? Hoe verantwoord ik dat naar haar?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:42 schreef prinseszondererwt het volgende:
En een decemberbaby is natuurlijk ook niet echt handig he, met al die feestdagen.![]()
![]()
Decemberkindjes zijn anders wel superlief, hoor! Enne... Bas kan tenminste zeggen; "mijn verjaardagscadeautjes liggen onder de kerstboom"..quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
En inderdaad... decemberbaby is niet handig... En sowieso is 2010 een veel mooier getal
Dit was ook onze grootste angst maar er is ons nu door zowel het ziekenhuis (Radboud Nijmegen) als de arts in Tilburg meerdere malen duidelijk verteld dat de kans op een "afwijking" bij ICSI niet groter of kleiner is als bij normale IVF.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Zit ook enorm te worstelen of ik wel ICSI wil. Het grijpt zover in op het natuurlijke proces. Wie garandeert mij dat dat geen schadelijke gevolgen heeft voor m'n kindje?
dank dank!quote:Op zondag 5 april 2009 11:48 schreef mijsje het volgende:Wilma, ik geef je even een knuffel vanaf hier hoor! Ik hoop heel erg dat deze poging gaat lukken voor je!
Hoelang zijn jullie nu al bezig geweest om een kindje te krijgen?
Dikke kus en knuffel!
December 2005 hebben we de pilstrip in de wilgen gehangen en oktober 2006 is er PCOS geconstateerd en zijn we begonnen in het ziekenhuis..quote:Op maandag 6 april 2009 19:51 schreef leonieke het volgende:
Tally ik hoop toch dat er morgen al iets zal te zien zijn.
Hoe lang zijn jullie eigenlijk al bezig? In mijn gedachten zijn jullie ook al onwijs lang aan het proberen...
Dat is ook al lang zegquote:Op maandag 6 april 2009 20:42 schreef Tally het volgende:
[..]
December 2005 hebben we de pilstrip in de wilgen gehangen en oktober 2006 is er PCOS geconstateerd en zijn we begonnen in het ziekenhuis..
Dat is veelquote:Op maandag 6 april 2009 21:02 schreef Rottdog het volgende:
Afgelopen vrijdag begonnen met het slikken van de dupaston en af en toe kan ik wel dubbel klappen van de krampen. Heb voor 10 dagen 2x 10 mg gekregen sinds zaterdag heb ik dus van die gemene steken, nergens was er wat over te lezen dus vandaar een expert vraag
IUI.. Inseminaties.. Net zoals de afgelopen keer.. Dat was onze eerste officiële IUIquote:Op maandag 6 april 2009 21:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is ook al lang zegZelfs langer dan ik in gedachten had.
Welke behandeling krijgen jullie deze keer?
Wij starten binnenkort ook met IUI.quote:Op maandag 6 april 2009 21:20 schreef Tally het volgende:
[..]
IUI.. Inseminaties.. Net zoals de afgelopen keer.. Dat was onze eerste officiële IUI
Normaal gesproken word ik niet ongesteld.. Zonder medicatie dus..quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Welkom Wuppie... helaas
Het worden weer spannende tijden hier zie ik. Tally en wilma in de race voor een nieuw ei. Hopelijk is er snel wat te zien
Tally, normaal ben je wel 'op tijd' ongesteld?
En de duphastonvraag: Ik heb er nooit last van gehad. Gewoon de normale ongesteldheidskrampjes, maar verder niet.
Heb je nu dan andere medicatie gehad? Wellicht was het gewoon een natuurlijke afwijking. Elke cyclus is toch weer andersquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal gesproken word ik niet ongesteld.. Zonder medicatie dus..
Maar ik moet zeggen dat ik dit (zo vroeg) nog nooit heb meegemaakt in de jaren dat ik nu in het ziekenhuis loop.
Tijdens het slikken van de duphaston?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
En de duphastonvraag: Ik heb er nooit last van gehad. Gewoon de normale ongesteldheidskrampjes, maar verder niet.
Nee geen andere medicatie.. Normaal gebruik ik al puregon i.c.m. pregnyl.. Enige verschil is nu de IUIquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Heb je nu dan andere medicatie gehad? Wellicht was het gewoon een natuurlijke afwijking. Elke cyclus is toch weer anders
Nee hoor! Uitgaande van een cyclus van 31 dagenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef leonieke het volgende:
Een ei van 23mmwat een superei Vlindur
Dit wordt duimen tot 26 april
(maar is dat niet heel lang
)
Nee ik weet nog niets.. Ze zou het met de specialist over hebben en dan hoor ik het wel..quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef leonieke het volgende:
Tally weet je hoe ze het gaan onderzoeken of er iets met de eisprong was of niet? Wat jammer trouwens dat er niets te zien was...
Ik ga sowieso ook van dat standpunt moeten vertrekken aangezien ik nog maar 6 dosissen Menopur zal gekregen hebben voor mijn eerste controle (en ik met 17 nog geen goeie follikel had)
Nee, tijdens het slikken heb ik nooit ergens last van gehad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:48 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Tijdens het slikken van de duphaston?
Ja, ik wel. Maar mijn vriend vind dat ik niet zo moet stuiteren, anders valt het me straks weer zo hard tegen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:30 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Nee, tijdens het slikken heb ik nooit ergens last van gehad.
Enne... spannend Vlindur! Wat fijn dat je zo positief bent
En misschien ben je, achteraf gezien, wel terecht zo stuiterig geweest. Gewoon doen wat nu goed voeltquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Maar mijn vriend vind dat ik niet zo moet stuiteren, anders valt het me straks weer zo hard tegen..
En daar heeft ie natuurlijk hartstikke gelijk in. Maar het voelt zo goed nu
Jahquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
En misschien ben je, achteraf gezien, wel terecht zo stuiterig geweest. Gewoon doen wat nu goed voelt
Je telt de dag (tenminste in het ziekenhuis waar ik heen ga) dat je rood bloed onttrekt.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:37 schreef wilmadonna het volgende:
zo hee vlindur... dat is een groot ei... 23 mm... (had je nou clomid of puregon gedaan?)
tally... jammer dat het nog niet veel was.... maar dag 9 is toch al vrij lang??? (je rekent toch de dagen vanaf wanneer je puregon gaat spuiten toch?)
Ik zit pas op dag 6, morgen (offuh, straks) follikelmeting.. en ja, ik post laat, kan niet slapen door de spanning....
Ik post terug zodra ik thuis ben!!!
Ik denk dat ik misschien net 5 woorden wissel met die meneer..quote:Op woensdag 8 april 2009 08:35 schreef miss_sly het volgende:
Tally, ik zie helemaal voor me hoe je zwijgend naar binnen gaat, de gyn een hand geeft, gaat zitten, doodse stilte terwijl hij het dossier inkijkt. Zwijgend kleed je je uit, gaat zwijgend in de stoel zitten en laat hem zwijgend doen wat ie moet doen. Een zwijgende reactie op hetgeen hij je vertelt over je ei en weer zwijgend geef je hem een hand en vertrekt.
Bij mij is dag 9 de negende dag van mijn cyclus als ik de eerste keer op controle moet. En ik begin te spuiten vanaf dag 3.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:37 schreef wilmadonna het volgende:
zo hee vlindur... dat is een groot ei... 23 mm... (had je nou clomid of puregon gedaan?)
tally... jammer dat het nog niet veel was.... maar dag 9 is toch al vrij lang??? (je rekent toch de dagen vanaf wanneer je puregon gaat spuiten toch?)
Ik zit pas op dag 6, morgen (offuh, straks) follikelmeting.. en ja, ik post laat, kan niet slapen door de spanning....
Ik post terug zodra ik thuis ben!!!
Ik kreeg net een telefoontje van de assistente.. De specialist heeft overleg gehad over mij met de behandelende gynaecoloog afgelopen maandag..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:30 schreef Jose81 het volgende:
Tally, lekker zeg, om zo'n gyn te hebben... klinkt als een erg begripvolle man... not!. Kun je niet naar een andere gyn gaan?
Klonk mij als een we kunnen niets meer voor je betekenen berichtjequote:Op woensdag 8 april 2009 15:04 schreef mijsje het volgende:
Tally, wat vervelend, zo'n gyn! Daar zou ik me ook niet mee op m'n gemak voelen...
Wat vond je er zelf van dat ze aangaven dat je misschien beter naar het academische ziekenhuis kan ipv het poliklinische wat ze nu doen? Klinkt wel als een stap verder...
Niet uit het niets.. Dit komt omdat ik te vroeg ongesteld werd.. En nu mijn dossier er bij hebben gepakt..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
Tally, ik snap jouw behandeling niet. Je hebt 1 keer IUI gehad en nu uit het niets word je doorverwezen naar het academisch? Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken?
Ja dit kan niet zo maar even tussendoor.. Hier moet ik echt vrij voor gaan nemenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:17 schreef Vlindur het volgende:
Tally, ik denk dat het wel fijn is dat je wordt doorverwezen, ben je iig van die stomme gyn af![]()
Moet je er dan ook (veel) verder voor reizen?
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:00 schreef Jose81 het volgende:
Aah... Vlindur... die kinderen... wat lief!![]()
Ik heb net een clip gevonden van een super mooi lied...ik had de tranen in mijn ogen staan in ieder geval...![]()
Dus...speciaal voor jullie om te laten weten dat jullie niet alleen staan...
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:26 schreef Tally het volgende:
Het academisch ziekenhuis moet even wachten.. Gisteravond hadden lief en ik de knoop doorgehakt en besloten om meteen over te stappen (natuurlijk met wachttijd) op het aanbod van het academische ziekenhuis.
Maar vandaag heeft mijn collega ontslag gekregen en zit ik er dus meerensdeel alleen.
Ik wacht voorlopig even met het overstappen dus omdat dit weer een nieuwe situatie is en ik bang ben dat het anders misschien toch teveel gaan worden en ik er straks ziek van word.
Het is jammer. Maar het is nu even niet anders.
Ja daar heb ik nog 5 pogingen.. Dus die ga ik dan maar doen..quote:Op donderdag 9 april 2009 18:35 schreef leonieke het volgende:
Tally wat is dit zo oneerlijkNet nu je de knoop had doorgehakt... Ga je dan wel verder in de polikliniek?
Niet echt he.. En ik ben het zo zatquote:
Dat zou bij mij alleen maar frustratie opleveren.. Heb het overwogen en begin dit jaar moeten doen i.v.m. een overstimulatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:22 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Misschien helpt een pauze?
Het is sowieso allemaal frustrerendquote:Op donderdag 9 april 2009 19:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zou bij mij alleen maar frustratie opleveren.. Heb het overwogen en begin dit jaar moeten doen i.v.m. een overstimulatie.
Het is idd misschien wel interessant om al eens langs te gaan. De kans dat ze een aantal onderzoeken zullen willen (opnieuw) uitvoeren is wel reëel en dan win je toch die tijd.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Het is sowieso allemaal frustrerend
Kun je niet alvast de benodigde intake bij het academisch doen? Dan kun je eventueel later sneller instromen.
Jaaaaaaaaaa, wat goed. Eiertijd voor leoniekequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:26 schreef leonieke het volgende:
Gisterenavond ongesteld geworden (die buikpijn was dus niet voor niets), maw vandaag dag 1. Let the games begin...
En ik heb het netjes gemikt. Op Pasen bloedprik![]()
Maar dit moet het hem worden, hoorOp Pasen 2003 heb ik mijn man leren kennen, op OLH Hemelvaart hebben we elkaar de eerste keer gekust dus op Pasen eerste bloedprik van eerste IUI die direct lukt. Ik wil ervoor tekenen
Ik teken mee, Pasen is positief voor jou! En anders, wie weet... komt er met pasen 2010 een Leonieketjequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:26 schreef leonieke het volgende:
Gisterenavond ongesteld geworden (die buikpijn was dus niet voor niets), maw vandaag dag 1. Let the games begin...
En ik heb het netjes gemikt. Op Pasen bloedprik![]()
Maar dit moet het hem worden, hoorOp Pasen 2003 heb ik mijn man leren kennen, op OLH Hemelvaart hebben we elkaar de eerste keer gekust dus op Pasen eerste bloedprik van eerste IUI die direct lukt. Ik wil ervoor tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |