quote:Op donderdag 9 april 2009 12:00 schreef Jose81 het volgende:
Aah... Vlindur... die kinderen... wat lief!![]()
Ik heb net een clip gevonden van een super mooi lied...ik had de tranen in mijn ogen staan in ieder geval...![]()
Dus...speciaal voor jullie om te laten weten dat jullie niet alleen staan...
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:26 schreef Tally het volgende:
Het academisch ziekenhuis moet even wachten.. Gisteravond hadden lief en ik de knoop doorgehakt en besloten om meteen over te stappen (natuurlijk met wachttijd) op het aanbod van het academische ziekenhuis.
Maar vandaag heeft mijn collega ontslag gekregen en zit ik er dus meerensdeel alleen.
Ik wacht voorlopig even met het overstappen dus omdat dit weer een nieuwe situatie is en ik bang ben dat het anders misschien toch teveel gaan worden en ik er straks ziek van word.
Het is jammer. Maar het is nu even niet anders.
Ja daar heb ik nog 5 pogingen.. Dus die ga ik dan maar doen..quote:Op donderdag 9 april 2009 18:35 schreef leonieke het volgende:
Tally wat is dit zo oneerlijkNet nu je de knoop had doorgehakt... Ga je dan wel verder in de polikliniek?
Niet echt he.. En ik ben het zo zatquote:
Dat zou bij mij alleen maar frustratie opleveren.. Heb het overwogen en begin dit jaar moeten doen i.v.m. een overstimulatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:22 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Misschien helpt een pauze?
Het is sowieso allemaal frustrerendquote:Op donderdag 9 april 2009 19:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zou bij mij alleen maar frustratie opleveren.. Heb het overwogen en begin dit jaar moeten doen i.v.m. een overstimulatie.
Het is idd misschien wel interessant om al eens langs te gaan. De kans dat ze een aantal onderzoeken zullen willen (opnieuw) uitvoeren is wel reëel en dan win je toch die tijd.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Het is sowieso allemaal frustrerend
Kun je niet alvast de benodigde intake bij het academisch doen? Dan kun je eventueel later sneller instromen.
Jaaaaaaaaaa, wat goed. Eiertijd voor leoniekequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:26 schreef leonieke het volgende:
Gisterenavond ongesteld geworden (die buikpijn was dus niet voor niets), maw vandaag dag 1. Let the games begin...
En ik heb het netjes gemikt. Op Pasen bloedprik![]()
Maar dit moet het hem worden, hoorOp Pasen 2003 heb ik mijn man leren kennen, op OLH Hemelvaart hebben we elkaar de eerste keer gekust dus op Pasen eerste bloedprik van eerste IUI die direct lukt. Ik wil ervoor tekenen
Ik teken mee, Pasen is positief voor jou! En anders, wie weet... komt er met pasen 2010 een Leonieketjequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:26 schreef leonieke het volgende:
Gisterenavond ongesteld geworden (die buikpijn was dus niet voor niets), maw vandaag dag 1. Let the games begin...
En ik heb het netjes gemikt. Op Pasen bloedprik![]()
Maar dit moet het hem worden, hoorOp Pasen 2003 heb ik mijn man leren kennen, op OLH Hemelvaart hebben we elkaar de eerste keer gekust dus op Pasen eerste bloedprik van eerste IUI die direct lukt. Ik wil ervoor tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |