abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67471680
Wat goed Vlindur Hoe ging het gesprek met de gyn? Heb jij de Pregnyl voorgesteld? Deed ze moeilijk?
Ik laat de Pregnyl in 't ziekenhuis zetten (is gelukkig niet al te ver weg). Ik blijf die spuiten vervelende ondingen vinden
Owh ja, en hoe groot is je ei nu?

En Tally, hoe gaat het met je opdracht? Geeft het voldoende afleiding?
En ben je echt kotsmisselijk of zeurt je maag alleen maar wat?

En pze, we gaan er gewoon vanuit dat 't goede krampjes zijn
pi_67472678
Vlindur wat een goed nieuws

Mijsje ook bij jou goed nieuws

Tally: spannend hoor Ik blijf alvast duimen
pi_67473388
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
En Tally, hoe gaat het met je opdracht? Geeft het voldoende afleiding?
En ben je echt kotsmisselijk of zeurt je maag alleen maar wat?
Het gaat lekker met mijn opdracht. Ik heb nu al wat voorbeelden gemaakt.
En ben nu op zoek naar iets wat ik wil maken Namaken Het moet natuurlijk mooi worden
En ja het geeft heerlijke afleiding. Als ik er mee bezig ben dan denk ik echt totaal nergens aan..

Kotsmisselijk is het niet echt. Al heb ik de afgelopen dagen wel een aantal keer gespuugd. Meestal savonds.
Maar zeuren van mijn maag is het ook weer niet

Maar we blijven maar gewoon wachten. Alsof we wat anders kunnen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_67475318
Vlindur, wat fijn dat je nu toch Pregnyl gaat krijgen! Mooi dat dat in ieder geval geregeld is... super! Zelf prikken is ook eng. Kijk gewoon wat je wil. Het is mooi dat je de optie hebt om naar de EHBO te gaan!
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:16 schreef mijsje het volgende:
wij zijn vandaag trouwens naar de gyn geweest. Heel bijzonder, want hij kon ons vertellen dat de ha de uitslag van de zaadcellen niet helemaal goed had gezien. het bleek beter te zijn dan de ha dacht. het was binnen de norm!
ik krijg ineens een flashback. Echt joh.. huisartsen moeten eens ophouden met gynaecoloogje spelen! Onze huisarts heeft ons destijds verteld dat het zaad zeer, zeer zwak was en dat IUI -om mee te beginnen- absoluut geen zin had. We moesten gelijk aan IVF of zelfs ICSI denken. Achteraf was er dus ook niks aan de hand met het zaad...

Oh ja, Mijsje; neem van te voren een pijnstiller voordat je de baarmoederfoto krijgt (HSG), dat is wel verstandig.

Tally... misselijk... spannend!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zaterdag 28 maart 2009 @ 00:04:16 #30
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_67482932
Weet niet echt of dit gewaardeerd wordt maar hoorde net dit nummer en misschien dat mensen er hier wat aan hebben, gewoon als steun voor de mensen waarbij het zwanger blijven helaas niet is gelukt..

Alle deuren stonden open
Je kwam eraan
En alles was er klaar voor
We maakten de gebaren die je maakt
Als iemand welkom is.
Zo welkom dat het bijna pijn doet
De pijn van het er bijna zijn

Zo mooi
Je was zo mooi, zo mooi
Je had nog mooier mogen worden
Maar je kon het niet
En wij blijven altijd
Op je wachten

Waar ter wereld we ook lopen
Je blijft bestaan
We konden je niet kennen
Maar we weten wie je bent
En je blijft iemand die welkom was

Zo welkom dat het altijd pijn doet
De pijn van het er bijna zijn

Zo mooi
Je was zo mooi, zo mooi
Maar je kon het niet
En wij blijven altijd
Op je wachten

Je mooie grote ogen die de wereld
Zouden zien
Je hield ze stevig dicht
Misschien is het maar beter zo
Misschien

Je was zo mooi
Zo mooi
Je was zo mooi
Zo mooi
Maar je kon het niet
En wij blijven altijd
Op je wachten

Je was zo mooi
Alle deuren staan nog open
Jij komt eraan
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_67483061
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat goed Vlindur Hoe ging het gesprek met de gyn?
Heel goed! Ze is toch wel zo aardig, denk dat ik het heel erg met haar getroffen heb
quote:
Heb jij de Pregnyl voorgesteld? Deed ze moeilijk?
Ik stelde het voor en ze was het er direct meer eens!
quote:
Ik laat de Pregnyl in 't ziekenhuis zetten (is gelukkig niet al te ver weg). Ik blijf die spuiten vervelende ondingen vinden
Het ziekenhuis zit hier in het dorp, dus dat is geen probleem. Mn vriend wil me niet prikken, dus ik moet nog maar even kijken of ik het zelf durf, anders gaan we gewoon naar de EHBO
quote:
Owh ja, en hoe groot is je ei nu?
Die heb ik nog niet, er zitten alleen nog maar eicelblaasjes. Het zag er rustig uit en de cyste is weg. Op basis van mijn gegevens kon ze zien dat ik op dag 11 altijd al een flink ei heb, dus we houden die dag aan, maar mocht ie desondanks niet groot genoeg zijn "prikken" we gewoon een (paar) dag(en) later!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67487304
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:36 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nee, juist (bijna) altijd mannetjes! Zielig is hij niet hoor. Zij ook niet. Ze waren 9 maand en ze hebben er niks aan over gehouden.Ze zijn ook niet wild ofzo. Prima schootkatten
Juustem, eigenlijk allemaal behalve onze rode sloerie Roxy!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67487325
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 00:04 schreef snakelady het volgende: + songtekst +
Hey collega van de andere kant!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_67488450
jullie zijn zo lief, wat een lieve reacties!
Kijk, meer goed nieuws, dat is fijn om te lezen Vlindur!
Tally, ik vind het spannend voor je! ik hoop zo op twee streepjes over een paar dagen! Ik hoop dat het misselijke gevoel een voorteken is!
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:48 schreef Jose81 het volgende:
[..]

ik krijg ineens een flashback. Echt joh.. huisartsen moeten eens ophouden met gynaecoloogje spelen! Onze huisarts heeft ons destijds verteld dat het zaad zeer, zeer zwak was en dat IUI -om mee te beginnen- absoluut geen zin had. We moesten gelijk aan IVF of zelfs ICSI denken. Achteraf was er dus ook niks aan de hand met het zaad...

Oh ja, Mijsje; neem van te voren een pijnstiller voordat je de baarmoederfoto krijgt (HSG), dat is wel verstandig.
José, inderdaad... ik viel bijna van m'n stoel toen de gyn zei dat het wel goed was! maar goed, wel helemaal opgelucht!
dank je voor de tip, ik had van m'n gyn de tip ook gekregen om een pijnstiller te nemen voor de baarmoederfoto, en in de patientinfo stond dat ik iemand mee moet nemen, en dat ik het beste 1000 mg paracetamol kan innemen... ik heb er al zin in... maar goed, ik weet dat het voor een goed doel is... wie weet is er niks aan de hand en kunnen ze me snel helpen als ze deze gegevens hebben... ik hoop het heel erg, en misschien ook wel omdat de gyn tot nog toe niks echt mis heeft kunnen vinden.

Laura, wat een schatje, met dat tongetje ook!
pi_67488704
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:47 schreef mijsje het volgende:
jullie zijn zo lief, wat een lieve reacties!
Kijk, meer goed nieuws, dat is fijn om te lezen Vlindur!
Tally, ik vind het spannend voor je! ik hoop zo op twee streepjes over een paar dagen! Ik hoop dat het misselijke gevoel een voorteken is!
[..]

José, inderdaad... ik viel bijna van m'n stoel toen de gyn zei dat het wel goed was! maar goed, wel helemaal opgelucht!
dank je voor de tip, ik had van m'n gyn de tip ook gekregen om een pijnstiller te nemen voor de baarmoederfoto, en in de patientinfo stond dat ik iemand mee moet nemen, en dat ik het beste 1000 mg paracetamol kan innemen... ik heb er al zin in... maar goed, ik weet dat het voor een goed doel is... wie weet is er niks aan de hand en kunnen ze me snel helpen als ze deze gegevens hebben... ik hoop het heel erg, en misschien ook wel omdat de gyn tot nog toe niks echt mis heeft kunnen vinden.

Als die HSG hetzelfde is als wat ik vorige maand heb gekregen, dan valt het allemaal wel goed mee qua pijn. De pijn heeft bij mij 30 seconden geduurd ofzo. Erna had ik een beetje een ongemakkelijk gevoel (zo de pijn die je hebt als je merkt dat je maandstonden er zitten aan te komen (zeker niet de erge pijn bij maandstonden)).
Het enige wat ik van pijnstiller heb genomen was iets wat ze in het ziekenhuis voorstelden omdat ze er een onderzoek mee doen (ik weet dus zelfs niet in welke groep ik zat: echte pijnstiller of placebo). Ze hadden mij alleszins niet verwittigd dat ik best iets kon innemen. Wel dat je beter niet zelf naar huis rijdt (de ene persoon heeft er effectief meer last van dan de ander).

Ik ben wel niet meer lang op mijn werk gebleven, maar dat was eerder omdat ik niet veel zin had om te werken
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:14:33 #36
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_67488902
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:25 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hey collega van de andere kant!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_67488993
spannend weer dat wachten voor sommige hier...

wat een lieve katten!!! (zowel katers als poezen, haha) wij hebben een kater (huis tuin en keuken kater) en een schildpad poesje. En idd een goede afleiding als je depri bent.

wat een mooie songtekst van Bløf... moet het nummer nog beluisteren, maar de tekst deed wel veel met me. Ook al ben ik nog nooit zwanger geweest...

Nou, binnenkort mag ik ook beginnen weer... kan niet wachten,... ongi zit eraan te komen, pas weer 3 dagen met migraine op bed gelegen, pijnlijke borsten.... en de krampjes beginnen nu ook te komen, dus ik verwacht vandaag of morgen mijn ongi.

Fijn Weekend allemaal !
pi_67489071
Leonieke, fijn dat het bij jou meeviel! Ik hoop dat mijn lijf op dezelfde manier reageert! Voor de zekerheid heb ik aangegeven dat een invaller voor mij niet verkeerd is op die dag, als het wel vervelender loopt, heb ik die wel nodig bij mijn klasje kinderen. maar goed, ik hoop ook dat het meevalt.

Snakelady, mooi liedje! Het heeft inderdaad een gevoel erin zitten! dank je
pi_67489198
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:23 schreef mijsje het volgende:
Leonieke, fijn dat het bij jou meeviel! Ik hoop dat mijn lijf op dezelfde manier reageert! Voor de zekerheid heb ik aangegeven dat een invaller voor mij niet verkeerd is op die dag, als het wel vervelender loopt, heb ik die wel nodig bij mijn klasje kinderen. maar goed, ik hoop ook dat het meevalt.

Snakelady, mooi liedje! Het heeft inderdaad een gevoel erin zitten! dank je
Mja, is wel een verschil dat ik 'gewoon' aan mijn bureau kon zitten en niet enthousiast moest doen tov leerlingen. En die ene student die een vraag had, kon ik nog net aan
Ik hoop alvast dat je er niet te veel last zult van hebben
pi_67489344
dank je wel!
He, ik zie dat je verhuisd bent! Wat een mooie foto's van je huis! gefeliciteerd met zo'n prachtige stulp (stupje kan toch echt niet bij dit huis als ik de foto's zo zie... )
pi_67489678
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:23 schreef mijsje het volgende:
He een collega-juf!
(Ziek zijn of ziekenhuisbezoekjes zijn in mijn ogen altijd belastend voor mijn collega's, maar that's onderwijs ben ik bang...)
pi_67490460
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:37 schreef mijsje het volgende:
dank je wel!
He, ik zie dat je verhuisd bent! Wat een mooie foto's van je huis! gefeliciteerd met zo'n prachtige stulp (stupje kan toch echt niet bij dit huis als ik de foto's zo zie... )
Eind december zijn we nog verhuisd (het duurde gewoon heel lang voor ik mijn sig heb veranderd ) naar ons huis. Thx voor het compliment (maar echt... zo groot is het niet hoor, het is niet klein, maar toont groter op foto dan het in werkelijkheid is. Maar zeker groot genoeg voor ons )

Die extra belasting in het onderwijs merken we hier ook wel. Bij mij minder omdat ik een administratieve job heb (en makkelijker verlof kan nemen) maar bij mijn man is het een hoop geregel als hij eens mee moet. Lessen die moeten verplaatst worden (vervangen kan bij ons niet, hoger onderwijs) zorgen altijd voor een grote rompslomp. Dat is ook de reden waarom ik tot nu toe bijna altijd alleen ben gegaan (behalve die paar keer naar Jette omdat mijn man mee moest voor de intakegesprekken).
pi_67494210
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:47 schreef mijsje het volgende:
Roksel is helemaal niet lief! Het is een rotbeest! Ze wil steeds bij me liggen en aan me likken en heeeeel hard spinnen. Hm, dus eigenlijk is ze wel een schatje
pi_67497247
Nog een week tot mijn NOD. Kon het niet laten nog even te ovutesten net en mijn streep is weer aanwezig (sommigen hebben de hele cyclus een streepje, ik heb alleen rond mijn ei een streep.) Al hoeft het niks te betekenen, ik vind het toch wel weer spannend. Net als vorige maand weer jeukerige borsten, plus krampjes. Vorige maand was het ook niet raak, maar ik geef de moed nog niet op hoor. Spannende week! Nu lekker uit eten, even weg.
pi_67497356
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:54 schreef prinseszondererwt het volgende:
He een collega-juf!
(Ziek zijn of ziekenhuisbezoekjes zijn in mijn ogen altijd belastend voor mijn collega's, maar that's onderwijs ben ik bang...)
altijd leuk om collega's tegen te komen...
ziek zijn en afwezigheid vind ik ook vervelend op school. de meeste dingen regel ik wel buiten schooltijden om. balen, maar met je cyclus kan dat niet altijd. gelukkig is mijn directeur heel meegaand en meelevend.
helaas is het bedrijf waar manlief woont wat minder coulant, maar afspraken kunnen we over het algemeen wel samen heen. (gelukkig)
@Laura: hahahaha, ja, dan is het wel een schatje... een van mijn twee katers kont ook lekker bij me knuffelen, hangen, spinnen, kopjes geven en likken... heerlijk vind ik dat! (troost ook zo lekker met hem in de buurt)
pi_67513300
Stop maar met duimen. Ook dit keer heeft het niet zo mogen zijn. Volgende keer meer geluk
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_67513405
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:26 schreef Tally het volgende:
Stop maar met duimen. Ook dit keer heeft het niet zo mogen zijn. Volgende keer meer geluk

Het is nou echt eens jouw beurt hoor

* CrazyPrincess duimen tandje harder laat draaien...
pi_67513479
Tally! Hoe kan dat nou? Je moest toch nog een weekje tot NOD? Balen joh.
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 10:42:00 #49
5428 crew  miss_sly
pi_67513480
He Tally, wat balen

leonieke, het is bijna april

pze, spannend dus. Ik duim voor je.

Vlindur met pregnyl Dat is goed, want een mooie follikel groeien is een ding, hem laten springen is twee. Nu dus betere kansen

mijsje, wat fijn dat de ha het verkeerd had gelezen, de uitslagen. Niet de eerste keer dat ik zoiets hoor. Mijn vriendinnetje ging na lang proberen ook naar de ha. Ze had al netjes temperatuurlijstjes bijgehouden. Heel duidelijk met lage temp, dipje, hoge temp en dat een paar maanden lang. Die ha kijkt er een keer naar en zegt: ik zie het al, geen eisprong
HSG is niet leuk, maar het is te doen. Ik zou zeker de pijnstilling nemen; ik was zelf erg blij dat ik dat had gedaan. En eerlijk gezegd zou ik erna niet naar je werk gaan, maar lekker naar huis en even bijkomen.

En een dikke voor iedereen hier.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 29 maart 2009 @ 10:52:25 #50
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67513601
Tally wat balen. Het is wel eens jouw beurt nou.

Verder veel goede berichten mijsje, leonieke, wilmadonna en Vlindur het wachten zal hopenlijk beloond worden!

En ook voor de wachtenden blijf ik duimen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')