Het gaat lekker met mijn opdracht. Ik heb nu al wat voorbeelden gemaakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
En Tally, hoe gaat het met je opdracht? Geeft het voldoende afleiding?
En ben je echt kotsmisselijk of zeurt je maag alleen maar wat?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:16 schreef mijsje het volgende:
wij zijn vandaag trouwens naar de gyn geweest. Heel bijzonder, want hij kon ons vertellen dat de ha de uitslag van de zaadcellen niet helemaal goed had gezien. het bleek beter te zijn dan de ha dacht. het was binnen de norm!![]()
Heel goed! Ze is toch wel zo aardig, denk dat ik het heel erg met haar getroffen hebquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat goed VlindurHoe ging het gesprek met de gyn?
Ik stelde het voor en ze was het er direct meer eens!quote:Heb jij de Pregnyl voorgesteld? Deed ze moeilijk?
Het ziekenhuis zit hier in het dorp, dus dat is geen probleem. Mn vriend wil me niet prikken, dus ik moet nog maar even kijken of ik het zelf durf, anders gaan we gewoon naar de EHBOquote:Ik laat de Pregnyl in 't ziekenhuis zetten (is gelukkig niet al te ver weg). Ik blijf die spuiten vervelende ondingen vinden
Die heb ik nog niet, er zitten alleen nog maar eicelblaasjes. Het zag er rustig uit en de cyste is weg. Op basis van mijn gegevens kon ze zien dat ik op dag 11 altijd al een flink ei heb, dus we houden die dag aan, maar mocht ie desondanks niet groot genoeg zijn "prikken" we gewoon een (paar) dag(en) later!quote:Owh ja, en hoe groot is je ei nu?
Juustem, eigenlijk allemaal behalve onze rode sloerie Roxy!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:36 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, juist (bijna) altijd mannetjes! Zielig is hij niet hoor. Zij ook niet. Ze waren 9 maand en ze hebben er niks aan over gehouden.Ze zijn ook niet wild ofzo. Prima schootkatten
Hey collega van de andere kant!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:04 schreef snakelady het volgende: + songtekst +
José, inderdaad... ik viel bijna van m'n stoel toen de gyn zei dat het wel goed was!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:48 schreef Jose81 het volgende:
[..]
ik krijg ineens een flashback. Echt joh.. huisartsen moeten eens ophouden met gynaecoloogje spelen! Onze huisarts heeft ons destijds verteld dat het zaad zeer, zeer zwak was en dat IUI -om mee te beginnen- absoluut geen zin had. We moesten gelijk aan IVF of zelfs ICSI denken. Achteraf was er dus ook niks aan de hand met het zaad...
![]()
Oh ja, Mijsje; neem van te voren een pijnstiller voordat je de baarmoederfoto krijgt (HSG), dat is wel verstandig.![]()
Als die HSG hetzelfde is als wat ik vorige maand heb gekregen, dan valt het allemaal wel goed mee qua pijn. De pijn heeft bij mij 30 seconden geduurd ofzo. Erna had ik een beetje een ongemakkelijk gevoel (zo de pijn die je hebt als je merkt dat je maandstonden er zitten aan te komen (zeker niet de erge pijn bij maandstonden)).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:47 schreef mijsje het volgende:jullie zijn zo lief, wat een lieve reacties!
Kijk, meer goed nieuws, dat is fijn om te lezen Vlindur!
Tally, ik vind het spannend voor je! ik hoop zo op twee streepjes over een paar dagen! Ik hoop dat het misselijke gevoel een voorteken is!
[..]
José, inderdaad... ik viel bijna van m'n stoel toen de gyn zei dat het wel goed was!maar goed, wel helemaal opgelucht!
dank je voor de tip, ik had van m'n gyn de tip ook gekregen om een pijnstiller te nemen voor de baarmoederfoto, en in de patientinfo stond dat ik iemand mee moet nemen, en dat ik het beste 1000 mg paracetamol kan innemen...ik heb er al zin in... maar goed, ik weet dat het voor een goed doel is... wie weet is er niks aan de hand en kunnen ze me snel helpen als ze deze gegevens hebben... ik hoop het heel erg, en misschien ook wel omdat de gyn tot nog toe niks echt mis heeft kunnen vinden.
Laura, wat een schatje, met dat tongetje ook!
quote:
Mja, is wel een verschil dat ik 'gewoon' aan mijn bureau kon zitten en niet enthousiast moest doen tov leerlingen. En die ene student die een vraag had, kon ik nog net aanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:23 schreef mijsje het volgende:
Leonieke, fijn dat het bij jou meeviel! Ik hoop dat mijn lijf op dezelfde manier reageert! Voor de zekerheid heb ik aangegeven dat een invaller voor mij niet verkeerd is op die dag, als het wel vervelender loopt, heb ik die wel nodig bij mijn klasje kinderen. maar goed, ik hoop ook dat het meevalt.
Snakelady, mooi liedje! Het heeft inderdaad een gevoel erin zitten!dank je
He een collega-juf!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:23 schreef mijsje het volgende:
Leonieke, fijn dat het bij jou meeviel! Ik hoop dat mijn lijf op dezelfde manier reageert! Voor de zekerheid heb ik aangegeven dat een invaller voor mij niet verkeerd is op die dag, als het wel vervelender loopt, heb ik die wel nodig bij mijn klasje kinderen. maar goed, ik hoop ook dat het meevalt.
Eind december zijn we nog verhuisd (het duurde gewoon heel lang voor ik mijn sig heb veranderdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:37 schreef mijsje het volgende:
dank je wel!
He, ik zie dat je verhuisd bent! Wat een mooie foto's van je huis! gefeliciteerd met zo'n prachtige stulp (stupje kan toch echt niet bij dit huis als ik de foto's zo zie...)
Roksel is helemaal niet lief! Het is een rotbeest! Ze wil steeds bij me liggen en aan me likken en heeeeel hard spinnen. Hm, dus eigenlijk is ze wel een schatjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:47 schreef mijsje het volgende:
Laura, wat een schatje, met dat tongetje ook!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:54 schreef prinseszondererwt het volgende:
He een collega-juf!![]()
(Ziek zijn of ziekenhuisbezoekjes zijn in mijn ogen altijd belastend voor mijn collega's, maar that's onderwijs ben ik bang...)
quote:Op zondag 29 maart 2009 10:26 schreef Tally het volgende:
Stop maar met duimen. Ook dit keer heeft het niet zo mogen zijn. Volgende keer meer geluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |