abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67514402
Tally wat balen dat het weer niet gelukt is Al verschiet ik er wel van dat dit bericht hier nu al staat. Het was toch nog een week ofzo?
pi_67517169
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:41 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tally! Hoe kan dat nou? Je moest toch nog een weekje tot NOD? Balen joh.
Ja tot donderdag/vrijdag.. Snap er ook weinig van.. Enige wat ik weet is dat ik nu een beetje ontroostbaar ben
Allemaal zo raar en klote.. Snap er geen reet meer van..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:31:51 #53
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_67517963
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:54 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

He een collega-juf!
(Ziek zijn of ziekenhuisbezoekjes zijn in mijn ogen altijd belastend voor mijn collega's, maar that's onderwijs ben ik bang...)
Hee... twee collega juffen! ik ben ook juf! al ben ik nu nog lekker een tijdje thuis (8 juni ga ik pas weer aan de slag ) En ja, helemaal eens; je voelt je haast 'schuldig' als je naar het ziekenhuis moet...

Mijsje, hopelijk valt de HSG je heel erg mee. Gelukkig wisselt het heel erg per persoon. Ik vond het een erg vervelend en vooral pijnlijk onderzoek (ik moet er wel bij zeggen dat ik veel te laat was met het innemen van de pijnstilling... ik was het 'vergeten' en had ook zoiets van 'ach... ik ben niet zo'n pieperd... het zal allemaal wel meevallen'.) Toen ik en een heel stel anderen hier uit het topic een HSG moesten laten maken, waren er gelukkig méér die er maar weinig last van hadden. Ik hoop ook echt dat dat ook voor jou geldt! Hopelijk voor jou net zo weinig last als Leonieke dus!

Tally... wat vreemd zeg... en vooral heel erg @#$@^^
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 29 maart 2009 @ 15:04:30 #54
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67518772
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja tot donderdag/vrijdag.. Snap er ook weinig van.. Enige wat ik weet is dat ik nu een beetje ontroostbaar ben
Allemaal zo raar en klote.. Snap er geen reet meer van..
Uhh.. zou het echt geen innesteling kunnen zijn? ik dacht bij mijn zwangerschap ook dat ik ongesteld was geworden, dat was best redelijk wat, voornamelijk oud bloed maar ook wat helder zo'n dag of 5 voor ik ongesteld moest worden
  zondag 29 maart 2009 @ 20:00:17 #55
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67526677
wat balen Tally Verdorie, het wordt tijd voor léuk nieuws in dit topic
Sterkte Tally
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_67527302
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:31 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Hee... twee collega juffen! ik ben ook juf! al ben ik nu nog lekker een tijdje thuis (8 juni ga ik pas weer aan de slag ) En ja, helemaal eens; je voelt je haast 'schuldig' als je naar het ziekenhuis moet...

Mijsje, hopelijk valt de HSG je heel erg mee. Gelukkig wisselt het heel erg per persoon. Ik vond het een erg vervelend en vooral pijnlijk onderzoek (ik moet er wel bij zeggen dat ik veel te laat was met het innemen van de pijnstilling... ik was het 'vergeten' en had ook zoiets van 'ach... ik ben niet zo'n pieperd... het zal allemaal wel meevallen'.) Toen ik en een heel stel anderen hier uit het topic een HSG moesten laten maken, waren er gelukkig méér die er maar weinig last van hadden. Ik hoop ook echt dat dat ook voor jou geldt! Hopelijk voor jou net zo weinig last als Leonieke dus!

Tally... wat vreemd zeg... en vooral heel erg @#$@^^
Ik begin, als ik dit zo lees, te denken dat ik een ander onderzoek heb gehad
Enkel bij het inspuiten van de vloeistof had ik er last van, maar zoals gezegd, dat duurde maar 30seconden.
  zondag 29 maart 2009 @ 21:02:34 #57
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_67528871
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:18 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik begin, als ik dit zo lees, te denken dat ik een ander onderzoek heb gehad
Enkel bij het inspuiten van de vloeistof had ik er last van, maar zoals gezegd, dat duurde maar 30seconden.
Mijn gyn vroeg ondertijd nog of ik ook het gevoel had dat hij er via de bovenkant weer uit zou komen. Nou dat gevoel had ik dus echt wel. Leonieke bij dat inspuiten hebben ze bij jou niet de baarmoeder klem/vast gezet? Dat vond ik namelijk het aller vervelends.

Tally

Meiden
pi_67528926
Ik vond de HSG (ofzoiets) ontzettend vervelend en heb ook liggen kermen van de pijn. Het onderzoek duurde een kwartier ofzo maar leek wel de hele ochtend.. Ik heb er zeker nog een dag last van gehad. Dus een pijnstiller van tevoren is zeker geen overbodige luxe.
  zondag 29 maart 2009 @ 21:43:28 #59
100412 mefke79
komt goed!
pi_67530167
Ehm, ik heb dan wel geen hsg gehad, maar een waterecho en dat is in principe bijna hetzelfde. Wat al gezegd werd, het 'vasthouden/pakken' van je baarmoedermond en er een slangetje doorheen doen, dat is pijnlijk, daarna was het goed te doen. Maar Mijsje, ik kan me vergissen, maar jij hebt toch ook ooit een waterecho gehad???
Meiden, ik lees altijd jullie verhalen met bewondering, ik duim voor jullie!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 29 maart 2009 @ 22:12:10 #60
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_67531044
Ja, die klem op de baarmoedermond zetten was niet prettig... het fijne was dat de klem er de eerste keer niet goed op zat. Dus toen moest het opnieuw. Het doorspuiten vond ik nog pijnlijker. Ik heb ook liggen kermen van de pijn. Mijn zei dat ik op een gegeven moment wit wegtrok (ik had ook het gevoel dat ik flauw ging vallen)... en wat ik al zei; ik ben niet zo'n pieper. Ik kan veel hebben... maar dat toen toch echt niet.
Het onderzoek duurde een kwartier ofzo... maar voelde inderdaad ook veel langer aan!

Ik heb er daarna geen last meer van gehad, alleen een lichte bloeding... die stopte wel vrij snel weer.

Maar zoals ik al zei (en wat ook te lezen is nu;)); ik ben gewoon blij dat niet iedereen het als erg pijnlijk ervaart...! Wel gek op zich dat het zo verschilt...
pi_67531584
Ik ben steeds blijer dat ze dat grapje tijdens m'n LEO hebben gedaan
Mag je ook een zetpil nemen bij die hsg? Dat helpt beter dan een paracetamol oid.

Ik heb me overigens al helemaal ingesteld op ICSI in juni. En dan gaat 't ook binnen 3 terugplaatsingen gelukt zijn! Uiterlijk juni 2010 hebben wij een hummeltje
pi_67537401
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:12 schreef Jose81 het volgende:
Ja, die klem op de baarmoedermond zetten was niet prettig... het fijne was dat de klem er de eerste keer niet goed op zat. Dus toen moest het opnieuw. Het doorspuiten vond ik nog pijnlijker. Ik heb ook liggen kermen van de pijn. Mijn zei dat ik op een gegeven moment wit wegtrok (ik had ook het gevoel dat ik flauw ging vallen)... en wat ik al zei; ik ben niet zo'n pieper. Ik kan veel hebben... maar dat toen toch echt niet.
Het onderzoek duurde een kwartier ofzo... maar voelde inderdaad ook veel langer aan!

Ik heb er daarna geen last meer van gehad, alleen een lichte bloeding... die stopte wel vrij snel weer.

Maar zoals ik al zei (en wat ook te lezen is nu;)); ik ben gewoon blij dat niet iedereen het als erg pijnlijk ervaart...! Wel gek op zich dat het zo verschilt...
(ook voor Rottdog): Het ging bij mij in 5 stappen:
- zo'n eendenbek plaatsen als bij een uitstrijkje (ik krijg zo'n onderzoek jaarlijks, dus dat vind ik niet zo erg)
- ontsmetten
- buisje plaatsen
(tot hier ging het vlotjes, als in: liever hier dan bij de tandarts )
- vloeistof doorspuiten (auw, auw, auw... echte krampen op dat moment en idd even het gevoel dat ik ging flauwvallen, maar vlug voorbij)
- alles terug verwijderen (woohoo I survived!!)

Maar misschien scheelde het bij mij wel dat ik een ferm knappe dokter had die het onderzoek deed

Ik heb er wel een serieuze bloeding van gehad achteraf. Zo erg zelfs dat het (voor mijn gevoel) overeenkwam met een menstruatie (heeft ook 6 dagen geduurd) en ik al bijna zelf begon te geloven dat ik een cyclus had (is duidelijk niet zo, bleek na de echo van een paar weken geleden (en het feit dat ik nog niet ongesteld ben geweest ondertussen )
pi_67537459
Hebben jullie trouwens soms ook het gevoel dat je er niet echt bij hoort? Gisteren naar het verjaardagsfeestje geweest van het petekind van mijn man (2 jaar). De moeder is ondertussen terug zwanger, samen met de nicht van mijn man. De gesprekken gingen dus echt alleen maar over zwangerschappen en hoe alles zal verlopen eens het kind er zal zijn... En dan zat ik daarbij terwijl ik echt totaal niet kon meepraten (zelfde gevoel bij mijn man eigenlijk...). De enige vraag die ik kon beantwoorden, was eigenlijk hoe mijn zus het ervaart om nu twee kinderen te hebben en of het een grote verandering was
pi_67538768
Gelukkig zit ik niet vaak in dat soort situaties, maar ik zou proberen zelf het gesprek op een ander onderwerp te brengen: werk, vakantie, hobbies, actualiteit, anything
pi_67538975
gisteren wat rood op het toiletpapier, dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar vannacht en vandaag weer niks... zo vreemd.... mijn borten doen wel erg zeer, dus het zit er wel aan te komen denk ik. Maar ja, moet ik die dag van gisteren nou wel of niet meerekenen... ik moet op de derde dag puregon gaan spuiten.
Nou ja, ik wacht wel af vandaag, misschien komt het straks wel.
pi_67539767
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gelukkig zit ik niet vaak in dat soort situaties, maar ik zou proberen zelf het gesprek op een ander onderwerp te brengen: werk, vakantie, hobbies, actualiteit, anything
Heb ik geprobeerd Is jammergenoeg niet zo goed gelukt. Ah, we zijn niet te lang gebleven. Dat is nog het voordeel van in het onderwijs te werken: "ja, ik heb echt nog een hoop werk voor morgen "
pi_67540006
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:58 schreef wilmadonna het volgende:
gisteren wat rood op het toiletpapier, dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar vannacht en vandaag weer niks... zo vreemd.... mijn borten doen wel erg zeer, dus het zit er wel aan te komen denk ik. Maar ja, moet ik die dag van gisteren nou wel of niet meerekenen... ik moet op de derde dag puregon gaan spuiten.
Nou ja, ik wacht wel af vandaag, misschien komt het straks wel.
Ik zou nog heel even geduld hebben. Het kan zomaar ineens losbarsten. Anders de gyn bellen wat te doen?
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:31 schreef leonieke het volgende:

[..]

Heb ik geprobeerd Is jammergenoeg niet zo goed gelukt. Ah, we zijn niet te lang gebleven. Dat is nog het voordeel van in het onderwijs te werken: "ja, ik heb echt nog een hoop werk voor morgen "
Op de een of andere manier weten ze het gesprek toch weer op die kinderen te brengen:
X: "Hoe is het op je werk?"
Y: "Ja goed, iedereen was zo blij voor me toen ik vertelde dat ik zwanger was."
X: "En inhoudelijk, ben je met leuke dingen bezig?"
Y: "Ja, dat wel, maar straks als de kleine er is zal alles een stuk lastiger worden."

pi_67544886
Het is triestig dat ik het moet zeggen, maar CP, dit is perfect hoe mijn pogingen van gisteren verliepen (nu niet met die vragen, maar je begrijpt wat ik bedoel). Een beetje zoals vroeger bij mijn ma, kort na de echtscheiding, élk, maar dan ook élk, gesprek ging over mijn pa.

Ik vind dat eigenlijk raar... Ik kan begrijpen dat je heel gelukkig bent (hadden wij ook met de bouw van ons huis of ons huwelijk), maar je zou toch moeten beseffen dat het voor anderen niet leuk is om altijd over hetzelfde te praten?
  Moderator maandag 30 maart 2009 @ 14:00:08 #69
5428 crew  miss_sly
pi_67545663
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:37 schreef leonieke het volgende:
Het is triestig dat ik het moet zeggen, maar CP, dit is perfect hoe mijn pogingen van gisteren verliepen (nu niet met die vragen, maar je begrijpt wat ik bedoel). Een beetje zoals vroeger bij mijn ma, kort na de echtscheiding, élk, maar dan ook élk, gesprek ging over mijn pa.

Ik vind dat eigenlijk raar... Ik kan begrijpen dat je heel gelukkig bent (hadden wij ook met de bouw van ons huis of ons huwelijk), maar je zou toch moeten beseffen dat het voor anderen niet leuk is om altijd over hetzelfde te praten?
Dat zou men inderdaad moeten begrijpen en sowieso kan men wat rekening houden met anderen.
Zonder iets te willen inwrijven, hoor, maar ik moet wel zeggen dat ik, nu ik zelf zwanger ben, het ineens wel beter begrijp. Ik merk zelf namelijk ook dat die zwangerschap en de toekomst inderdaad bij bijna alles een invloed hebben. En omdat het zoiets groots is, en je er zo mee bezig bent, zo bewust van bent, is dat ook wat je uitspreekt. In je hoofd maak je ook heel vaak en heel snel het verband met je zwangerschap. Je leven staat in het teken van...
Dat zal niet voor iedereen zo zijn, maar zo ervaar ik het wel. Ik geloof ook dat ik meer over de zwangerschap en de toekomst met kind praat dan ik vantevoren zelf had gedacht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67546540
Ik snap wel dat het een impact heeft op je leven, maar als iemand duidelijk het onderwerp verandert moet je de hint toch wel snappen (dat geldt overigens niet alleen voor zwangerschaps- en kinderpraat, maar voor alles waarvan je weet/merkt dat de ander er niet over mee kan/wil praten).
pi_67546867
Ik kan me echt voorstellen dat het zo'n impact heeft op je leven en je er dus veel over praat. Waar het hart van vol is ... zeg maar
Maar een hint begrijpen, mag inderdaad ook nog steeds

Het is zoals je ook niet constant over relaties gaat spreken als er iemand in de groep zit waarvan zijn/haar relatie net is afgelopen. Althans, dat doe ik toch niet
  Moderator maandag 30 maart 2009 @ 15:01:40 #72
5428 crew  miss_sly
pi_67547629
De antwoorden zoals in het voorbeeldje van CP hierboven vind ik dan persoonlijk niet "de hele tijd over de zwangerschap praten', maar inderdaad in het gesprek verweven waar jij zo mee bezig bent.

Daarnaast ben ik dan zelf altijd zo geweest dat ik geen hints geef of subtiel probeer te doen, maar gewoon zeg: hee, toe, kunnen we het niet even ergens anders over hebben? Eventueel aangevuld met: ik vind het pijnlijk om erover te hebben.

Duidelijkheid brengt je meestal verder dan hints
pi_67548154
Misschien moet ik deze post bookmarken, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik straks in alles waar ik over praat de zwangerschap / het kind betrek. Dat doe ik nu ook niet met het hele MMM-verhaal, terwijl dit me echt ontzettend bezig houdt.

En het hangt van de situatie af of ik subtiel ben of niet. Of eerst subtiel en als dat niet helpt wat rigoreuzer te werk gaan
pi_67548311
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:26 schreef leonieke het volgende:
(ook voor Rottdog): Het ging bij mij in 5 stappen:
- zo'n eendenbek plaatsen als bij een uitstrijkje (ik krijg zo'n onderzoek jaarlijks, dus dat vind ik niet zo erg)
- ontsmetten
- buisje plaatsen
(tot hier ging het vlotjes, als in: liever hier dan bij de tandarts )
- vloeistof doorspuiten (auw, auw, auw... echte krampen op dat moment en idd even het gevoel dat ik ging flauwvallen, maar vlug voorbij)
- alles terug verwijderen (woohoo I survived!!)
Oh jawel, Leonieke.. .dat is wel hetzelfde onderzoek, hoor! Gelukkig dat het bij jou wel goed ging!
(zie, Mijsje... hier weer een 'positief' verhaal over de HSG )

CP... een zetpil zal ook vast wel mogen. In de brief die ik meekreeg stond dat ik 2 paracetamol van te voren in moest nemen... Oh enne... jullie een klein hummeltje, uiterlijk in juni 2010? Ik ben helemaal vóór!
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:58 schreef wilmadonna het volgende:
gisteren wat rood op het toiletpapier, dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar vannacht en vandaag weer niks... zo vreemd.... mijn borten doen wel erg zeer, dus het zit er wel aan te komen denk ik. Maar ja, moet ik die dag van gisteren nou wel of niet meerekenen... ik moet op de derde dag puregon gaan spuiten.Nou ja, ik wacht wel af vandaag, misschien komt het straks wel.
Wilmadonna; nee, die dag mag je dan -voor zover ik weet- niet meetellen. De eerste dag van je menstruatie is de dag waarop het vóór 12 uur 's ochtend echt goed is begonnen. Zo berekenden ze dat altijd in het ziekenhuis waar ik behandeld ben! Maarre... hoe is het nu? Is het inmiddels al doorgezet of niet?
pi_67548915
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:23 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Wilmadonna; nee, die dag mag je dan -voor zover ik weet- niet meetellen. De eerste dag van je menstruatie is de dag waarop het vóór 12 uur 's ochtend echt goed is begonnen. Zo berekenden ze dat altijd in het ziekenhuis waar ik behandeld ben! Maarre... hoe is het nu? Is het inmiddels al doorgezet of niet?
Ik vind het alvast ook heel moeilijk om te bepalen wat dag 1 is. Heb altijd schrik dat ik te vroeg of te laat reken.

Voor wat het waard is, in Jette rekenen ze als volgt: dag 1 van je cyclus (de dag dat je opstaat met rood bloedverlies)

Maar misschien hou ik beter mijn mond, want het werkt alleen maar verwarrend.
pi_67548989
Bij mij is het inmiddels doorgezet. En goed ook. Net maar even pijnstillers gehaald want het is niet te houden
En bij ons in het ziekenhuis is dag 1 gewoon de dag waarop je rood bloed verliest geen tijdstippen voor of na 12 uur.
En ik moet vanaf dag 2 puregon gaan prikken. Morgenavond mag ik weer dus.
pi_67549140
Hm, normaal word ik het altijd 's ochtends, maar de laatste keer dat ik ongesteld werd was om half 5 's middags, Ik heb die dag wel als dag 1 aangehouden en heb dus op die dag 3 de 1e clomid aangehouden.

Is dit nou heel ernstig dan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67549350
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:49 schreef Vlindur het volgende:
Hm, normaal word ik het altijd 's ochtends, maar de laatste keer dat ik ongesteld werd was om half 5 's middags, Ik heb die dag wel als dag 1 aangehouden en heb dus op die dag 3 de 1e clomid aangehouden.

Is dit nou heel ernstig dan?
Nee totaal niet.
pi_67549452
Heh bah Tally, wat naar dat je er zo'n last van hebt

Maar als je eenmaal weer bent begonnen met prikken dan ben je al goed op weg voor een nieuwe kans (dingen beetje positief blijven zien he )
pi_67549550
nog niet doorgezet maar voor de zekerheid getest, negatief, dus ik hoop dat het rode monster snel komt!
Ik word het meestal 's avonds, en dat rekenen ze hier al als dag 1, gewoon wanneer je bloed verliest en geen tijdstippen van voor of na 12 uur.
pi_67549935
Ik houd meestal het moment aan dat het echt doorzet. Als dat eind van de dag is dan tel ik toch pas dinsdag als dag 1.

Volgens mij maken die paar uurtjes in dit geval niet zoveel uit. Daarnaast wordt bij sommige mensen bv Clomid van dag 3 to 7 voorgeschreven en bij andere van dag 5 tot 9. Hoe logisch is dat?
pi_67550138
Pfff ik vind dit toch allemaal maar raar... Oké, geen enkel lichaam is hetzelfde, maar zoveel verschillende meningen al over dag 1 en dag 2. Je zou voor minder verward worden

En wat CP zegt ivm Clomid

Toch raar dat al die ziekenhuizen een andere manier van werken hebben, hé?

Zelfde hier met Menopur. Ik las in de informatiebrochure van Jette dat je pas vanaf 5 ampullen Menopur de tweede ampul met vloeistof moet gebruiken, terwijl ik in Aalst per ampul Menopur een ampul vloeistof moest gebruiken.
  Moderator maandag 30 maart 2009 @ 16:27:53 #83
5428 crew  miss_sly
pi_67550384
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik houd meestal het moment aan dat het echt doorzet. Als dat eind van de dag is dan tel ik toch pas dinsdag als dag 1.

Volgens mij maken die paar uurtjes in dit geval niet zoveel uit. Daarnaast wordt bij sommige mensen bv Clomid van dag 3 to 7 voorgeschreven en bij andere van dag 5 tot 9. Hoe logisch is dat?
Zo deed ik het ook altijd. Echt doorzetten is wel pas een echte menstruatie, beetje bloed telt nog niet.

Het is misschien niet logisch van die clomid, maar als ik van dag 5-9 slikte, groeide er niets en als ik van dag 3-7 slikte, groeide er netjes een follikel (of 2)...hoe logisch is dat?
pi_67551272
Ik heb net de pregnyl opgehaald. 2 ampullen? iets wat bevroren lijkt en een met wat vloeistof.
Heb er een spuit met 2 naalden van verschillende groottes bij.
Vind het nu al eng
pi_67551481
Vlindur, spannend joh. Ga je het toch zelf proberen? Sterkte iig.

Pfft, is het al zaterdag?! Hoewel ik me nog zo voorgenomen had me deze ronde niet op te gaan zitten fokken (letterlijk en figuurlijk), is het toch weer aardig gelukt. Dan helpt een beetje lichtroze verlies vanmorgen (en nu niks meer) ook niet om nuchter te blijven, zeg maar. En constante ongikrampen ook niet trouwens. Maarja, ik ga toch maar weer uit van niet hoor. Hoop houden mag he?
pi_67552023
Hoop doet leven pze Het is echt bijna zaterdag

En over die Clomid: als je meer dan 1 disis neemt zegt de ene arts dat je ze verdeeld over de dag moet nemen en de andere arts juist tegelijk. Which one is it?
Nah ja, niet te veel over nadenken maar

Owh Vlindur Ik moet er niet aan denken die spuit zelf te zetten (maar dat dacht ik eerst ook van de ganal-f en dat gaat nu ook goed )
pi_67552358
Oh PZE, sterkte met het afwachten

CP, Ik denk niet dat ik het durf hoor En aangezien mijn vriend ook al zo'n held op sokken is gaan we het lekker laten doen in het ziekenhuis.
pi_67552405
CP: Ik nam mijn 100 mg clomid tegelijk hoor. Anders moet ik er 2 keer aan denken...
pi_67552505
CP, volgens mij mogen die gewoon in één keer hoor.
pi_67552668
Ah, De meneer van de apotheek kwam de bijsluiter/gebruiksaanwijzing nog even brengen Ik vond het al zo raar dat het het er niet bij zat
pi_67553056
Brengen? Wat een service

En ik verdeelde de clomid over de dag. Zou 't daarom niet gewerkt hebben?
pi_67553112
Vandaag is lekker snel voorbij gegaan. Nog een nachtje slapen en dan nog maar 5 nachtjes slapen (Ik moet me ergens aan vast houden he )

En het is wel weer eens tijd voor wat babies hier in het topic! We hebben een gemiddelde hoog te houden!
pi_67553250
CP, ja, wat een luxe he Ben er wel blij mee hoor. Komt toch ook weer net wat professioneler over!
En die clomid, tja.. Ik heb gelukkig maar 1 pil, dus weet niet uit eigen ervaring hoe 2 werken..

Voor een modje

Zou dit kunnen worden aangepast?
van:

Vlindur
Maart 2007 laatste prikpil gehad. In januari 2008 ongesteld. Na soms hele maanden ongesteld door gestuurd naar de gynaecoloog. Blijkt PCOS te hebben. Sinds september 2008 aan de Clomid.

Naar:

Vlindur
Maart 2007 laatste prikpil gehad. In januari 2008 ongesteld. Na soms hele maanden ongesteld door gestuurd naar de gynaecoloog. Blijkt PCOS te hebben. Sinds september 2008 aan 50 mg Clomid. Omdat dit geen gewenst effect heeft sinds Maart 2009 aan 50 mg Clomid en 1500 IE Pregnyl.

Bedankt alvast!
pi_67553266
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:01 schreef CrazyPrincess het volgende:
Vandaag is lekker snel voorbij gegaan. Nog een nachtje slapen en dan nog maar 5 nachtjes slapen (Ik moet me ergens aan vast houden he )

En het is wel weer eens tijd voor wat babies hier in het topic! We hebben een gemiddelde hoog te houden!
Jij mag wel voor hoor
pi_67554941
Vlindur als je prikken zelf niet erg vind is er niets aan dat pregnyl hoor..
Drachten is een beetje te ver weg anders had ik het je voor gedaan
En ik zal stiekum de OP aanpassen
pi_67555134
Tally, Ik ben donor, dus naalden ben ik wel gewend, maar het idee om ze zelf te zetten..
Maar ik ben blij dat ik het niet hoef

En bedankt voor de op!
pi_67555393
Ik grijp die ene kans om het niet zelf te hoeven doen ook met twee handen aan
pi_67555411
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:25 schreef Vlindur het volgende:
Tally, Ik ben donor, dus naalden ben ik wel gewend, maar het idee om ze zelf te zetten..
Maar ik ben blij dat ik het niet hoef

En bedankt voor de op!
De eerste keer griezelde ik er ook van. Maar het ziekenhuis zit hier niet om de hoek en om snachts om 12 uur in het ziekenhuis te zitten op de huisartsenpost om hem te laten zetten voor de IUI leek me erger
Dus ben ik maar begonnen.

Graag gedaan!
pi_67561099
Ik zit zo in twijfel over dat spuiten.
In de infobrochure van Jette staat er dat je zelf de spuiten mag zetten of het kan laten doen door een thuisverpleegster (zoals ik het gewoon ben van Aalst).
Langs de ene kant wil ik het wel zelf doen (minder gebonden aan locatie), maar anderzijds weet ik niet of ik het ga kunnen/durven. En dan denk ik weer: er zijn hier in dit topic zoveel stoere grieten die het zelf doen, dus waarom zou ik het niet kunnen, maar.. brrr en mijn man heeft al aangegeven van het niet te durven

lol, mijn teerbeminde krijgt nu blijkbaar ook al spam over Clomid Zo'n toeval
pi_67561471
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:10 schreef leonieke het volgende:
Ik zit zo in twijfel over dat spuiten.
In de infobrochure van Jette staat er dat je zelf de spuiten mag zetten of het kan laten doen door een thuisverpleegster (zoals ik het gewoon ben van Aalst).
Langs de ene kant wil ik het wel zelf doen (minder gebonden aan locatie), maar anderzijds weet ik niet of ik het ga kunnen/durven. En dan denk ik weer: er zijn hier in dit topic zoveel stoere grieten die het zelf doen, dus waarom zou ik het niet kunnen, maar.. brrr en mijn man heeft al aangegeven van het niet te durven

lol, mijn teerbeminde krijgt nu blijkbaar ook al spam over Clomid Zo'n toeval
Vooral niet kijken naar wat andere meiden doen hoor! Als je je er niet prettig bij voelt moet je het gewoon niet doen.
Of misschien kun je afspreken dat de eerste keer de verpleegster erbij is terwijl je zelf de spuit zet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')