Je hebt het voorheen nooit zelf gedaan?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:32 schreef leonieke het volgende:
Hmz, da's misschien nog een optie... kan ik me laten assisteren en krijg ik misschien nog wat uitleg over hoe het precies moet.
Moet ik opschrijven dat ik dat woensdag vraag.
Damn... mijn maag begint nu al te draaien en te keren van de stress terwijl ik geen flauw idee heb waarom ik schrik/stress heb. Het wordt terug Menopur en Pregnyl, alsof ik niet wee hoe dat werktIk heb er al zoveel inspuitingen van gekregen
Vlindur; als het goed is heb je een dunne kortere naald en een langere dikke naald. Die dikke naald is de opzuignaald! Ik weet nog dat ik me echt helemaal rot schrok toen ik die dikke naald zag. Ik dacht 'Huh?? Moet ik dat zelf doen, die dikke spuit! Die gaat echt zeer doen!', totdat mijn beste vriendin (die ook Pregnyl heeft gespoten) zei dat die dikke naald de opzuignaald is (om de vloeistof uit het buisje op te zuigen en in het buisje met poeder te spuiten)...!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:54 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb net de pregnyl opgehaald. 2 ampullen? iets wat bevroren lijkt en een met wat vloeistof.
Heb er een spuit met 2 naalden van verschillende groottes bij.
Vind het nu al eng![]()
Voor wat het waard is; Ik nam de Clomid ook altijd in één keer. Daarna las ik pas op het doosje dat het verspreid op de dag moest. Ik moest 3 keer daags 1 tablet. Toen ik dat las, ben ik dat netjes gaan doen. Bij mij maakte het iig geen bal uit of ik het nou allemaal in één keer nam of verspreid op de dag.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
En ik verdeelde de clomid over de dag. Zou 't daarom niet gewerkt hebben?![]()
Nee, bij mijn gyn in Aalst kreeg ik altijd een briefje mee voor de thuisverpleegster. Die kwam dan om 20u 's avonds bij mij thuis en gaf mij een inspuiting. heb ik nooit moeten voor betalen aangezien dit afgerekend wordt door het ziekenfonds... wel handigquote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Je hebt het voorheen nooit zelf gedaan?
En ik prik ondertussen wel zelf, maar m'n favoriete bezigheid zal het nooit worden. Zeker niet omdat het geen dagelijkse routine is (behalve dan voor een paar dagen per maand), dus logisch dat je er tegenop ziet
Haha heel begrijpelijk hoor, ik zou me ook helemaal druk kunnen maken v zo'n spannende dag, succes met deze dag doorkomen, en dan op naar morgen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:52 schreef leonieke het volgende:
Thx McLaura
Ik ben afgelopen nacht al heel de nacht misselijk geweestVraag me echt af wat het voor de komende nacht zal geven
![]()
![]()
Het is verdorie maar een beetje uitleg dat ik ga krijgen... niet dat ik al direct moet beginnen.
En echt, ik vind mezelf helemaal een mietje nu
Laat hem op een sinaasappel oefenenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:10 schreef leonieke het volgende:
en mijn man heeft al aangegeven van het niet te durven![]()
Je laat het zo eenvoudig klinkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:10 schreef McLaura het volgende:
Nee, het is niet moeilijk, die spuit moet er gewoon recht in (en een beetje schuin maakt niet uit).
Gewoon een huidplooi pakken, spuit erin, leegdrukken en spuit eruit. En de plaats is rond je navel, dus mag je nog zelf weten ook
Joene zei het me in het weekend al,quote:Op zondag 29 maart 2009 10:26 schreef Tally het volgende:
Stop maar met duimen. Ook dit keer heeft het niet zo mogen zijn. Volgende keer meer geluk
Ik ben ook plooirijk, hoewel, nu niet meerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je laat het zo eenvoudig klinken![]()
Wel handig zo, die extra plooien die ik heb![]()
Dit klinkt zooooo bekend. Ik durfde echt niet. Half uur net zoals jij zitten tellen en dan toch niet durven. Uiteindelijk heeft m'n man het gedaan en is dat blijven doen tot ik het gevoel had het zelf wel te durven (een aantal dagen). En toen was de eerste keer eigenlijk zo gepieptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef Jose81 het volgende:
Leonieke, het valt echt mee...! Ik zie mezelf nog half jankend zitten op de stoel met een rol (lees; huidplooi) in mijn ene- en de spuit in mijn andere hand... Hoe vaak ik wel niet afgeteld heb... "1....2... nu... nee, nu echt: 1.....2.... nou, ik vind het zo eng... 1...2................3! Nu! Nee, NU... en nu echt!"... en uiteindelijk -toen ik inmiddels al bij de 100 had kunnen zijn- deed ik het...en het viel me echt mee!
![]()
Succes ermee in ieder geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |