Fransen klagen Geert Wilders aanquote:De Franse mensenrechtenorganisatie (ADDH), zal politicus Geert Wilders voor de rechter dagen wegens het aanzetten tot haat tegen moslims. De aanklacht is gebaseerd op een toespraak die Wilders vorig jaar september in New York hield. 'Parijs is omcirkeld door een ring van moslimwijken. Veel wijken in Frankrijk zijn no-goareas voor vrouwen zonder hoofddoek,' was één van zijn uitspraken.
Verder noemde hij de rellen in de voorsteden van Parijs (2005) een 'moslim-intifada', advocaat Yassine Bouzrou kwam na onderzoek tot de conclusie dat de uitlatingen van Wilders strafbaar zijn. 'Wilders zei in die toespraak ook dat één op de drie Franse moslims voorstander is van zelfmoordaanslagen. Daarmee suggereert hij dat één op de drie Franse moslims een potentiële terrorist is. Waar haalt hij het allemaal vandaan? Hoe komt hij erbij? Wilders doet ernstige beschuldigingen die nergens op zijn gebaseerd', stelt Bouzrou.
Bouzrou is van mening dat Geert Wilders gevaarlijke uitspraken doet over iets waar hij geen verstand van heeft. Het zijn volgens hem geen politieke ideeën, maar beledigingen en vooroordelen. Als Wilders schuldig bevonden wordt, kan hij worden veroordeeld tot één jaar cel.
ja want Nederland gaat hem dan ook echt uitleveren omdat zo'n linkse kutkneus de waarheid niet onder ogen durft te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:42 schreef FloydP het volgende:
[..]
Fransen klagen Geert Wilders aan
Ik hoop echt dat pruikmans 1 jaar celstraf krijgtDan zijn we van zijn domheid verlost.
Ze kunnen zich beter op hun eigen problemen focussen. ennehhhh......... spreek voor jezelf en niet in "we" vorm.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:42 schreef FloydP het volgende:
[..]
Fransen klagen Geert Wilders aan
Ik hoop echt dat pruikmans 1 jaar celstraf krijgtDan zijn we van zijn domheid verlost.
quote:Men moet de ”juiste” huidskleur, etniciteit of overtuiging hebben, opdat politici en media aandacht schenken aan slachtoffers van criminaliteit. Dat is in Frankrijk niet anders dan in Nederland. Laten we eens de ten noordoosten van Parijs gelegen kleine stad Bourget in het departement Seine-Saint-Denis nemen. Daar hebben geïmmigreerde medeburgers met behulp van afpersingen, bedreigingen, overvallen, roof en verkrachtingen er de afgelopen jaren voor gezorgd dat er in de omgeving van ”hun” woongebieden bijvoorbeeld geen varkensvlees meer wordt verkocht.
En de etnische Fransen doen in zulke woonwijken interessante culturele ervaringen op. Al meer dan 30 jaar bezit de Française Marie-Neige Sardin in de woonwijk van vooral uit de islamitische cultuurkring afkomstige immigranten in Bourget een boekwinkel (foto). 25 Jaar lang ging alles goed. Sinds vijf jaar echter wordt ze door de immigranten regelmatig aangevallen in haar winkel: hele groepen immigranten hebben haar al op klaarlichte dag in haar winkel verkracht. Men sproeit zuur op haar handen (zo ontneemt men immers in de islamitische cultuurkring vrouwen hun waardigheid), men slaat haar, men bedreigt haar. De politie en de instanties ontkennen niet dat Marie-Neige Sardin in haar winkel in Bourget steeds opnieuw wordt aangevallen door immigranten. Ze ontkennen niet dat ze door vele medeburgers werd verkracht. Maar niemand uit de politiek en van de politie helpt de vrouw. Ze heeft de verkeerde huidskleur, ze is niet afkomstig uit een andere cultuurkring – ze is op de verkeerde plek in haar geboorteland. De vrouw heeft zelfs al een 60 dagen durende hongerstaking achter zich. Dat was in het jaar 2006.
Sindsdien is er niets veranderd. Want journalisten en politici hebben begrip voor de eisen van de immigranten in Bourget: de vrouw zou de ”erge literatuur” van de schappen in haar boekwinkel moeten halen. Bedoeld worden bijvoorbeeld de werken van Balzac en Proust. Ze zou eigenlijk het beste ”in naam van de islam” direct de hele boekwinkel maar moeten sluiten. Alle kennis, alle literatuur moet vanuit hun optiek overeenkomen met de islam. En deze ”kwade” vrouw verkoopt onislamitische literatuur. En op de Franse tijdschriften die ze verkoopt, zijn gedeeltelijk halfnaakte vrouwen te zien. Daarvoor haten de geïmmigreerde medeburgers haar. En net zoals de slagers, die vroeger in de woonwijk nog varkensvlees verkocht hebben, zal men haar net zo lang beroven, slaan en vernederen tot ze opgeeft.
Journalisten vinden dat de vrouw zich inmiddels ”racistisch” over de immigranten, die haar constant aanvallen, zou uitlaten. Ze hebben er geen begrip voor dat de vrouw inmiddels woedend is en niet gewoon opgeeft. Een paar omwonenden helpen de vrouw bij de aanvallen van de, meestal uit Noord-Afrika afkomstige, jeugdige daders. Maar de meesten kijken liever de andere kant op en lopen door. Slechts zelden berichten Franse journalisten over vrouwen zoals Marie-Neige Sardin. Nu heeft ruim een maand geleden Novopress een 17 minuten lang interview met haar gepubliceerd. (http://fr.novopress.info/?p=15434)
dit is wel heel erg, zeker als je je dan gaat afvragen waarom iemand racisitisch wordtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ze kunnen zich beter op hun eigen problemen focussen. ennehhhh......... spreek voor jezelf en niet in "we" vorm.
[..]
ah, nu begrijp ik het haatzaaien ook. Die haat zaait hij onder de allochtonen daar omdat hij iets zegt wat niet in hun straatje past. Dom van me.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:06 schreef MrX1982 het volgende:
Lange tenen.
Alsof die voorsteden van Parijs zo geweldig zijn.
Hij houdt ze een spiegel voor en dat willen ze blijkbaar niet. Alles bedekken met de mantel der liefde.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:08 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ah, nu begrijp ik het haatzaaien ook. Die haat zaait hij onder de allochtonen daar omdat hij iets zegt wat niet in hun straatje past. Dom van me.
spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Meh7 het volgende:
Laten we hopen dat er een gevangenisstraf uitrolt.
enlighten me, welke leugens?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef Andries1 het volgende:
Als Wilders echt dat soort leugens verspreid dan is hij niks meer dan een klootzak. Hij is geen 2de Hitler maar wel een 2de Goebbels.
Een groot deel van zijn achterban doet exact dezelfde uitspraken, kunnen die niet vervolgd worden?quote:
Maakt voor Wilders toch geen ruk uit of dat het geval is of niet. Hij zit al in de cel vanwege doodsbedreigingen van islamieten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Meh7 het volgende:
Ja en jij bent de verstandelijk gehandicapte zoon van je moeder. Mijn god, wat een sadness. De voorsteden van Parijs zijn niet erg prettig, en daarbij ligt het er vol met Qurans.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef Andries1 het volgende:
Als Wilders echt dat soort leugens verspreid dan is hij niks meer dan een klootzak. Hij is geen 2de Hitler maar wel een 2de Goebbels.
Vervolgd worden voor het uitspreken van de waarheidquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Meh7 het volgende:
Een groot deel van zijn achterban doet exact dezelfde uitspraken, kunnen die niet vervolgd worden?
IQ van Cracka-ass - 20 = 0quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:27 schreef Cracka-ass het volgende:
+2 zetels voor Wilders.
Waarom hoop je dat? Heb jij last van wat Wilders over Fransen zegt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Meh7 het volgende:
We weten dat het je dun in de broek loopt bij de gedachte alleen al, maar Verdonk heeft ooit ook op meer dan 30 zetels gestaan in de peilingen en daar is er nog maar ééntje van over. Er is dus nog hoop voor je.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
IQ van Cracka-ass - 20 = 0
Waar slaat dat gedoe met + zetels op, onderhand zou hij ongeveer op de duizend zetels moeten staan als ik jullie moet geloven.
Oh, wat zielig voor hem. Mijn oprechte medeleven. De omstandigheden waarin hij leeft, heeft hij grotendeels zelf veroorzaakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef buachaille het volgende:
[..]
Maakt voor Wilders toch geen ruk uit of dat het geval is of niet. Hij zit al in de cel vanwege doodsbedreigingen van islamieten.
De kern van het probleem zit niet in de uitspraken maar in de figuren die de meningen van mensen vormen. Als die allochtonen zichzelf nu eens een spiegel voorhouden zien ze dat de uitspraak dat autochtonen niet zonder gevaar over straat kunnen helaas is gebaseerd op de harde realiteit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een groot deel van zijn achterban doet exact dezelfde uitspraken, kunnen die niet vervolgd worden?
Dat gejank over racisme hebben de moslims ook aan zichzelf te danken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oh, wat zielig voor hem. Mijn oprechte medeleven. De omstandigheden waarin hij leeft, heeft hij grotendeels zelf veroorzaakt.
30 zetels kan je weinig mee. De SP stond de laatste verkiezingen ook op 25, daar hebben ze ook niets mee kunnen doen. Overigens moet ik nog steeds lachen als ik de zielige Wilders voor mij zie op de verkiezingsavond, aan tafel met de fractieleiders moest hij bijna huilen omdat niemand ook maar met hem wou praten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:32 schreef buachaille het volgende:
[..]
We weten dat het je dun in de broek loopt bij de gedachte alleen al, maar Verdonk heeft ooit ook op meer dan 30 zetels gestaan in de peilingen en daar is er nog maar ééntje van over. Er is dus nog hoop voor je.
Ja joh, de groep moslims heeft iets aan zich te danken. Dat is heel goed te vergelijken met een persoon die de consequenties van zijn gedragingen draagt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat gejank over racisme hebben de moslims ook aan zichzelf te danken.
reageer eens inhoudelijk op mijn reactie ipv je er lekker gemakkelijk vanaf te maken door inhoudsloze one-liners te plaatsenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja joh, de groep moslims heeft iets aan zich te danken. Dat is heel goed te vergelijken met een persoon die de consequenties van zijn gedragingen draagt.
Als jij de inhoud niet wil zien, is dat eerder een gebrek van jou.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:37 schreef pisnicht het volgende:
[..]
reageer eens inhoudelijk op mijn reactie ipv je er lekker gemakkelijk vanaf te maken door inhoudsloze one-liners te plaatsen
De antipathie tegen Wilders van jou en je broeders zet kwaad bloed bij andersdenkenden. Het is niet dat hij iemand bedreigt heeft? Hij heeft het alleen niet zo op bepaalde passages uit het grote boek. Dat je dan bescherming nodig hebt, is niet meer dan logisch. Hoe durft hij kritiek te hebben!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja joh, de groep moslims heeft iets aan zich te danken. Dat is heel goed te vergelijken met een persoon die de consequenties van zijn gedragingen draagt.
en dan andere betichten van het hebben van een laag IQquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als jij de inhoud niet wil zien, is dat eerder een gebrek van jou.
Wilders is bezig met een haatcampagne tegen moslims, door het te bagatelliseren en het terug te brengen tot het enkel uiten van kritiek ga je mij niet overtuigen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De antipathie tegen Wilders van jou en je broeders zet kwaad bloed bij andersdenkenden. Het is niet dat hij iemand bedreigt heeft? Hij heeft het alleen niet zo op bepaalde passages uit het grote boek. Dat je dan bescherming nodig hebt, is niet meer dan logisch. Hoe durft hij kritiek te hebben!
Kritiekquote:
wilders is geen campagne begonnen hoor. Moslims veroorzaken de problemen allemaal zelf en zorgen er zelf voor dat mensen zich storen aan hun gedrag. Wilders is iemand die vanuit de politiek het gevoel van veel Nederlanders vertolkt net zoals allerlei andere politieke figuren de gedachte van hun achterban vertolken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wilders is bezig met een haatcampagne tegen moslims, door het te bagatelliseren en het terug te brengen tot het enkel uiten van kritiek ga je mij niet overtuigen.
Hij is niet zo one-issue als je denkt. Zie bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wilders is bezig met een haatcampagne tegen moslims, door het te bagatelliseren en het terug te brengen tot het enkel uiten van kritiek ga je mij niet overtuigen.
Watvoor wetgevingen dan? Ik vind dat kritiek ja. Als jij denkt dat Wilders, mocht ie aan de macht komen, dictatoriale bevoegdheden krijgt, zou ik nog eens naar de huisarts gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:43 schreef PietjeDuck het volgende:
[..]
KritiekGa toch buiten spelen met je kritiek.
Die mafkees wil een boek verbieden en nog tal van andere discriminerende wetgevingen jegens moslims invoeren en jij schaart dat onder kritiek! Blinde Wilders lover!
Ja en hij wil iedereen ook 400 Euro geven om de economie op gang te brengen. Dat hij zijn extremistische standpunten heeft omringd met andere politieke punten, doet er niet aan af dat hij bezig is met een haatcampagne tegen moslims. Daarmee heeft hij bekendheid verworven, dan moet je het niet gek vinden als hij daarop afgerekend wordt. De rest van zijn partijprogramma boeit mij niet meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:49 schreef tho_Omas het volgende:
Hij is niet zo one-issue als je denkt. Zie bijvoorbeeld:
Maar dat doen ze toch ook!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef MrX1982 het volgende:
Het is opmerkelijk dat moslims de aanhangers van de meest gewelddadige en haatdragende religie ter wereld het eerste schreeuwen als ze worden "aangevallen" en smijten met de bekende termen als discriminatie en racisme of mensen willen aanklagen omdat er iets gezegd wordt wat ze niet zint.
Misschien zouden ze wat vaker naar zichzelf moeten kijken in plaats direct in een hoekje te duiken met heel groot slachtoffer op hun voorhoofd.
Gelukkig dat je Hitler weer van stal haalt want daarmee zet je je argumentatie kracht bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:58 schreef Meh7 het volgende:
Ja en hij wil iedereen ook 400 Euro geven om de economie op gang te brengen. Dat hij zijn extremistische standpunten heeft omringd met andere politieke punten, doet er niet aan af dat hij bezig is met een haatcampagne tegen moslims. Daarmee heeft hij bekendheid verworven, dan moet je het niet gek vinden als hij daarop afgerekend wordt. De rest van zijn partijprogramma boeit mij niet meer.
Overal als hij een toespraak houdt zit hij te kankeren op moslims, maar vergeet hij niet de Christelijke en Joodse waarden van Nederland even op te hemelen. Moslimscholen moeten dicht, maar andere religieuze instellingen mogen bestaan. De Koran moet verboden worden, maar andere religieuze boeken blijven onaangeroerd.
De geblondeerde charlatan heeft simpelweg een specifieke groep uitgekozen die hij met man en macht probeert tegen te werken. Dat heeft NIETS meer met kritiek te maken. Daarom zal je het niet gek vinden dat ik het niet erg vind als die wannabe-Hitler-lookalike het gevang in gaat.
Net zoals meisjes worden verkracht vanwege korte rokjes, hebben ze ook zelf om gevraagd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oh, wat zielig voor hem. Mijn oprechte medeleven. De omstandigheden waarin hij leeft, heeft hij grotendeels zelf veroorzaakt.
De verantwoordelijkheid van fysieke bedreigingen ligt bij de bedreiger, niet bij de bedreigde.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Of iemand die 200km/u rijdt en knalt tegen een boom, oh wacht, die heeft er echt zelf om gevraagd. Je kan sommige dingen dus blijkbaar wel zelf veroorzaken...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Net zoals meisjes worden verkracht vanwege korte rokjes, hebben ze ook zelf om gevraagd.
ohquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:58 schreef Meh7 het volgende:
De geblondeerde charlatan heeft simpelweg een specifieke groep uitgekozen die hij met man en macht probeert tegen te werken. Dat heeft NIETS meer met kritiek te maken. Daarom zal je het niet gek vinden dat ik het niet erg vind als die wannabe-Hitler-lookalike het gevang in gaat.
quote:Ik schreeuw het zo langzamerhand uit. J'accuse!
Weet u, ik wil het niet meer! Werkelijk waar niet. Ik wil geen hoofddoekjes meer zien in mijn woonomgeving. Geen meisjes van 12, 13 jaar die lopen te frunikken aan hun doekje, dat steeds wil afwaaien, terwijl kinderen op die leeftijd gewoon lekker zouden moeten kunnen spelen: tikkertje, verstoppertje, op de glijbaan, de schommel en achter de bal aan. Ik wil geen boze moeders meer zien die, uit angst voor de moslimman thuis, de kinderen angstvallig dicht bij zich houden, de boodschappen achter zich aan zeulend.
Ik wil niet meer beleefd zwijgen als ik weer zo’n gehoofddoekte vrouw tegen kom, waarbij de angst middels het wegkijken regeert. Ik zou mijn boosheid om dergelijke vrouwenonderdrukking willen uitschreeuwen, maar het arme mens met haar loodzware boodschappenkarretje kan er ook weinig aan doen: ze moet, want anders wordt ze letterlijk buiten de deur gezet. De Poldermoslima Hoofddoekenbrigade kan beweren wat zij wil, maar ik leg haar slechts één lakmoesproef voor: vraag de moslima’s eens om hun hoofddoek voorgoed af te leggen en het is einde verhaal voor de brigade (zie de Franse beweging Ni Putes Ni Soumises)! Het zal bedreigingen regenen vanuit de bekende hoek en de kansel in de moskee zal te klein zijn om alle woede te bevatten om zo’n oproep. De moslimmannen zijn ondertussen in geen velden of wegen te bekennen om hun vrouw te helpen. Ze zitten te kaarten in het koffiehuis of hangen bij vrienden op de bank, terwijl ze al niets doende satellietprogramma’s in de moedertaal zitten te bekijken, betaald en al door mijn afgestane belastinggeld of erger: zij volgen de nieuwste cursus 'islamitische opvoeding' in de moskee.
Ik wil niet meer dat mijn kinderen steeds minder mogelijkheid krijgen om lekker vrij te zwemmen in het gemeentelijk zwembad, omdat allochtone vrouwen zo nodig in hun prach-ti-ge boerkini’s gesubsidieerd door de overheid hun baantjes moeten trekken in een potdicht getimmerd zwembad, omgeven door vriendelijke blanke multiculta’s die niets anders te doen weten dan moslima’s gerieven. Die zijn namelijk zo geïsoleerd (hoe zou dat in godsnaam komen?!) en je weet natuurlijk nooit wanneer hun mannen de boel gaan overnemen. Daarom kun je beter nu krediet opbouwen dan straks tot dhimmie gebombardeerd worden. Dat wordt je toch wel, maar niemand van de multiculta’s die de waarheid wil horen. De waarheid is namelijk zo hard en echt strijden voor de vrijheid van deze moslima’s zo moeilijk. Het zou je namelijk letterlijk de kop kunnen kosten als je je de woede van die mannen op de hals haalt door hun vrouwen te vertellen over de Westerse vrijheid.
Ik wil niet meer elke vrijdag geconfronteerd worden met het gejengel en gejammer van de minaretten, die de ware gelovigen oproepen tot gebed. Ik wil niet meer dat er in ons land psychologische terreur plaatsvindt middels segregatie van man en vrouw in aparte gebedsruimtes, loketten en klaslokalen. Ik wil niet meer dat er haat gepredikt wordt onder het mom van zogenaamde religie tegen andersdenkenden, terwijl die direct worden beschuldigd van islamofobie als zij er iets van zeggen. Ik wil niet meer dat vrouwen als minder mens worden behandeld en stilletjes hun lot en bijbehorend huiselijk geweld moeten ondergaan. Ik wil niet meer dat zij worden achtergelaten in Turkije en Marokko zonder paspoort of worden besneden in Verweggistan, buiten het zicht van de Nederlandse huisarts en GGD. Ik wil niet meer dat onwaardig wordt omgegaan met meisjes, die net zoveel recht hebben op onderwijs en vrijheid als jongens.
Ik wil niet meer dat de Nederlandse overheid wegkijkt als er steeds weer opnieuw discriminatie plaatsvindt in de moslimwereld, die zich voor mijn ogen afspeelt. Hoe kan het zijn dat zoveel menselijk onrecht wordt getolereerd, terwijl een Geert Wilders wordt vervolgd? Hoe kan het dat wij toestaan dat Theo van Gogh wordt vermoord, Hirsi Ali wordt verjaagd, maar intolerante fundamentalisten hier intussen alles mogen doen en laten wat zij willen? Waarom mag een Mohammed Enait blijven weigeren op te staan voor de rechterlijke macht, terwijl diezelfde rechterlijke macht buigt voor de eisen van Enait’s geloofsgenoten?
Ik wil niet meer dat onze overheid onbekwame mensen toelaat op hoge functies, louter omdat zij allochtoon zijn. Ik wil niet meer dat allochtone jongeren de publieke orde verstoren en nette vrouwelijke medeburgers uitschelden voor hoer, terwijl de politie niets kan of mag doen. Ik wil niet meer dat Nederlandse politici meelopen in demonstraties waar joden de gaskamer in worden gewenst en al helemaal niet dat die politici en allochtone schreeuwers daarmee wegkomen. Ik wil niet meer dat onrecht, intolerantie, onderdrukking en apartheid plaatsvinden in Nederland en dat men daarmee wegkomt. Ik wil mijn mooie land van waardigheid en beschaving terug!
Ik wil mijn onuitdrukkelijke schaamte uitroepen over zoveel onkunde en onwil bij de linkse en zogenaamd christelijke politieke elite van ons land! In plaats van deze islamitische meisjes en vrouwen te helpen houden zij hun onwaardige positie in stand en keuren daarmee de bestaande, onderdrukkende situatie goed. In plaats van het breekijzer te zetten in hun gevangenis hangt het kabinet met al haar stekeblinde en stokdove vazallen in dit land wat slingers in hun islamitische cel om maar niet de grauwe muren te hoeven zien. Waar blijft het protest tegen vrouwenonderdrukking, indoctrinatie van kinderen, opkomen voor Het Recht? Wat een dwaasheid, wat een wegkijken! Weg met de Ceylan Weber’s, Margriet van der Linden’s en Nora el Jebli’s van deze tijd! J’accuse! Ik wil het uitschreeuwen: meisjes en vrouwen, hoe kunnen wij jullie helpen om vrij te komen uit jullie islamitische gevangenis? Hoe kunnen we jullie helpen bij de opstand tegen uithuwelijking, misbruik, achterstelling, verminking en minachting? Hoe kunnen we jullie aan een leven in vrijheid en waardigheid helpen? Ik wil dit namelijk niet meer! Ik hunker naar normaliteit en waardige vrijheid waar mijn geliefde Nederland ten diepste voor staat, ook voor jullie.
Als hij een jaartje moet zitten zal er ook niets aan zijn extreme gedachten veranderen. Het gaat mij erom dat hij wordt gestraft voor zijn daden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef MrX1982 het volgende:
-poepverhaal-
Vertel maar eens waar het over gaat en wie het heeft geschreven, ik ga niet lappen tekst lezen voor de lol.quote:
* Deportatie* ! *Goebbels*! *40-45*!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je Hitler weer van stal haalt want daarmee zet je je argumentatie kracht bij.
Vertel nog even dat moslims de nieuwe joden zijn en de cirkel is rond. Hoofddoekje Petje af.
Want als Wilders het gevang in gaat zijn de voorsteden van Parijs weer een oase van beschaving en is de islam een synoniem van vredelievendheid. Slaap lekker.
Of voor hoer worden uitgemaakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Net zoals meisjes worden verkracht vanwege korte rokjes, hebben ze ook zelf om gevraagd.
Als Wilders het ook doet, waarom zou ik het dan laten? Moet ik genuanceerd blijven terwijl hij de betekenis van nuance niet kent?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:15 schreef tho_Omas het volgende:
Vergeet niet dat Wilders op zijn beurt de Koran niet mag vergelijken met Mein Kampf.(...) Vrijheid van meningsuiting!
Wat dat betreft ben jij hier het bewijs van Wilders zijn gelijk. Schreeuwen om de veroordeling van Wilders omdat zijn mening je niet zint.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als hij een jaartje moet zitten zal er ook niets aan zijn extreme gedachten veranderen. Het gaat mij erom dat hij wordt gestraft voor zijn daden.
Nee, vanwege zijn haatcampagne tegens moslims, voor de tiende keer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef MrX1982 het volgende:
-blabla- omdat zijn mening je niet zint.-blabla-
Er zou ook niet eens een lampje bij je gaan branden als je ziet dat velen hier vinden dat je een plaat voor je kop hebt...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, vanwege zijn haatcampagne tegens moslims, voor de tiende keer.
Ik denk exact hetzelfde over alle achterlijke Wilders-aanhangers. (En dat zijn er veel!)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:21 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Er zou ook niet eens een lampje bij je gaan branden als je ziet dat velen hier vinden dat je een plaat voor je kop hebt...
Nee, vooral niet lezen maar wel janken over de kritiek, dat is veel gemakkelijker.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Vertel maar eens waar het over gaat en wie het heeft geschreven, ik ga niet lappen tekst lezen voor de lol.
Ik ga toch niet voor de lol zomaar lappen tekst lezen? Wie heeft het geschreven en waar gaat het over? Ik kan hier ook pagina's aan tekst aan informatie plakken, maar dat gaat ook niemand lezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, vooral niet lezen maar wel janken over de kritiek, dat is veel gemkkelijker.
En hoe zit het met de haatcampagnes vanuit de islam richting niet-moslims? Wilders heeft geen enkele dode op zijn naam dus over welke haatcampagne hebben het precies? Mja nog steeds die balk en splinters.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Moeten er eerst doden vallen voor je mag speken over het zaaien van haat? Hij zaait vandaag met de hoop dat hij ooit mag oogsten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:25 schreef MrX1982 het volgende:
Wilders heeft geen enkele dode op zijn naam dus over welke haatcampagne hebben het precies?
Als je zo druk maakt om haat zaaien zou ik eerst hand in eigen boezem steken ervan uitgaande dat je moslim bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Moeten er eerst doden vallen voor je mag speken over het zaaien van haat? Hij zaait vandaag met de hoop dat hij ooit mag oogsten.
Zeg maar gewoon dat je niet wilt discussieren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik ga toch niet voor de lol zomaar lappen tekst lezen? Wie heeft het geschreven en waar gaat het over? Ik kan hier ook pagina's aan tekst aan informatie plakken, maar dat gaat ook niemand lezen.
Hetvrijevolk.com, logisch dat je daar eerst geen bronmelding bij had gezet. Daar veeg ik mijn reet niet eens mee af.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat je niet wilt discussieren.
Maar om je argument onderuit te halen, hieronder de link.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8081
moet jij zeggen met je kutsite in je vorige postquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hetvrijevolk.com, logisch dat je daar eerst geen bronmelding bij had gezet. Daar veeg ik mijn reet niet eens mee af.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:32 schreef Meh7 het volgende:
Een veroordeling is niets anders dan een middel om te kunnen straffen. Iemand die iets steelt is ook voor zijn veroordeling een dief.
Voor diegenen die een beeld over Wilders willen krijgen: http://www.watwilwilders.nl/
Die "kutsite" is niets anders dan een verzameling citaten van Wilders incl. bronvermelding.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je kutsite in je vorige post
Omdat het je niet aanstaat wat daar staat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hetvrijevolk.com, logisch dat je daar eerst geen bronmelding bij had gezet. Daar veeg ik mijn reet niet eens mee af.
uhuh, volledig objectief en nergens uit het verband geruktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Die "kutsite" is niets anders dan een verzameling citaten van Wilders incl. bronvermelding.
Ja, als je van Balkenende gericht citaten uitzoekt dan kun je ook net doen alsof het een extremist is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:36 schreef Meh7 het volgende:
Die "kutsite" is niets anders dan een verzameling citaten van Wilders incl. bronvermelding.
Oh, in de context zijn zijn uitspraken opeens heel anders en vredelievend?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
uhuh, volledig objectief en nergens uit het verband gerukt
Net zo vredelievend als de islam.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oh, in de context zijn zijn uitspraken opeens heel anders en vredelievend?
~quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als Wilders het ook doet, waarom zou ik het dan laten? Moet ik genuanceerd blijven terwijl hij de betekenis van nuance niet kent?
Over nuance gesproken. Je bent lekker tolerant zeg. Ga je zelf ook alvast de cel in?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Meh7 het volgende:
Hmm, Wilders die een haatcampagne voert tegen moslims. Belachelijk!! Het is niet zo dat moslims steeds negatief in het nieuws komen ofzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Moeten er eerst doden vallen voor je mag speken over het zaaien van haat? Hij zaait vandaag met de hoop dat hij ooit mag oogsten.
euh, niet om het een of ander, maar denk je niet dat de haat en het geweld ogenblikkelijk zouden verminderen als 'wij' eindelijk eens op zouden houden hun onze beschaving met geweld op te leggen .. of dat nou is middels kolonisatie en het brengen van het Christendom of middels 'bevrijding' en het brengen van de democratie ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef MrX1982 het volgende:
Het is opmerkelijk dat moslims de aanhangers van de meest gewelddadige en haatdragende religie ter wereld het eerste schreeuwen als ze worden "aangevallen" en smijten met de bekende termen als discriminatie en racisme of mensen willen aanklagen omdat er iets gezegd wordt wat ze niet zint.
Misschien zouden ze wat vaker naar zichzelf moeten kijken in plaats direct in een hoekje te duiken met heel groot slachtoffer op hun voorhoofd.
Nee, meneer, dat suggereert hij niet, dat de meeste moslims de aanslagen van 9/11 steunen maakt ze nogquote:'Wilders zei in die toespraak ook dat één op de drie Franse moslims voorstander is van zelfmoordaanslagen. Daarmee suggereert hij dat één op de drie Franse moslims een potentiële terrorist is. Waar haalt hij het allemaal vandaan?
Denk jij dat de haat en het geweld ogenblikkelijk op zouden houden? Waar baseer jij je gedachte op?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef moussie het volgende:
[..]
euh, niet om het een of ander, maar denk je niet dat de haat en het geweld ogenblikkelijk zouden verminderen als 'wij' eindelijk eens op zouden houden hun onze beschaving met geweld op te leggen .. of dat nou is middels kolonisatie en het brengen van het Christendom of middels 'bevrijding' en het brengen van de democratie ?
Ja, als wij ophouden met Moslims te dwingen hiernaartoe te komen en hier te blijven, en ze gewoon allemaal toestaan weer terug te gaan naar hun Moslimlanden dan zal de haat snel afnemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef moussie het volgende:
[..]
euh, niet om het een of ander, maar denk je niet dat de haat en het geweld ogenblikkelijk zouden verminderen als 'wij' eindelijk eens op zouden houden hun onze beschaving met geweld op te leggen .. of dat nou is middels kolonisatie en het brengen van het Christendom of middels 'bevrijding' en het brengen van de democratie ?
Dan krijgt ie er nog eens 20 zetels bijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:42 schreef FloydP het volgende:
En elke keer als Wilders over moslims zit te kankeren komen er nog 1000 moslims bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dan krijgt ie er nog eens 20 zetels bij
In de gevangenis?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En elke keer als Wilders over moslims zit te kankeren komen er nog 1000 moslims bij.
Ik denk dat het agressieve karakter van de islam niet wezenlijk veranderd als "wij" ons minder bezig houden met de islamitische wereld. Het brengen van het christendom lijkt me overigens niet direct aan de orde. Waar zie je dat gebeuren dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef moussie het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ik hoor alleen maar iets over een aanklacht, hij is nog nergens voor veroordeeld. Jij hebt graag dat hij veroordeeld wordt omdat hij dingen roept die je niet aanstaan die je niet met argumenten onderuit kan halen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Daar lijkt Wilders naar toe te gaan. Mag zijn beveiliging dan mee in de gevangenis?
Ik had het over verminderen, niet over ophouden, en ja, ik neem aan van wel .. en dat baseer ik op tig uitspraken door diverse islamitische leiders die kort samen gevat erop neer komen : rot op met je bezettingsmachtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Denk jij dat de haat en het geweld ogenblikkelijk op zouden houden? Waar baseer jij je gedachte op?
Het probleem van de Frans-Algerijnse Moslims is geen erfenis uit het verleden ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:59 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, als wij ophouden met Moslims te dwingen hiernaartoe te komen en hier te blijven, en ze gewoon allemaal toestaan weer terug te gaan naar hun Moslimlanden dan zal de haat snel afnemen.
Ik vraag me soms echt af in wat voor wereld jij leeft.
Ik zei het dan ook op mijn eigen Zaanse styl. En hier gebruiken we heb veelvoudig in plaats van heeft. Gelukkig dat jij de eerste mierenneuker bent die het ziet. Daarom ben jij mierenneuker van het jaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:44 schreef pisnicht het volgende:
heeft
Bullshit, het geeft werkelijk niemand het recht zich zo te misdragen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Het probleem van de Frans-Algerijnse Moslims is geen erfenis uit het verleden ?
Hadden ze potverdorie maar weg moeten blijven daar, geen koloniën stichten etc .. what goes around comes around
En die Islamitische leiders zullen niets anders vinden om over te klagen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:46 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik had het over verminderen, niet over ophouden, en ja, ik neem aan van wel .. en dat baseer ik op tig uitspraken door diverse islamitische leiders die kort samen gevat erop neer komen : rot op met je bezettingsmacht
moeten we de Duitsers nu ook gaan terroriseren?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Hadden ze potverdorie maar weg moeten blijven daar, geen koloniën stichten etc .. what goes around comes around
Ik denk dat de moslim even agressief is als ieder ander die zich bedreigd voelt in zijn bestaan, religies hebben in deze een bindende factoor ..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat het agressieve karakter van de islam niet wezenlijk veranderd als "wij" ons minder bezig houden met de islamitische wereld. Het brengen van het christendom lijkt me overigens niet direct aan de orde. Waar zie je dat gebeuren dan?
De strijd tussen het westen en het oosten is niet iets van de laatste jaren dat bestaat al veel langer. Het is hooguit meer op de voorgrond gekomen na 9/11 maar niet nieuw.
Jaja, want elke moslim in Frankrijk komt uit Algerije.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Volgens mij was Bin Laden beloofd dat die Opperpief zou worden van Afghanistanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:54 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
En die Islamitische leiders zullen niets anders vinden om over te klagen?
Toen de Sovjet-Unie Afghanistan binnenviel, werd er opgeroepen tot een Jihad tegen de SU. Toen de SU weg was uit Afghanistan verlegden de Mujahideen en Al Queda gewoon naar de Verenigde Staten. HEt land dat ze geholpen had met het vechten tegen de SU. Waarom? Omdat ze (op uitnodiging van de regering) bases hadden in Saudi Arabie.
tja, vertel mij wat, Amerika is zowat failliet dankzij de godsdienstig getinte retoriek van Bushquote:En zo zullen ze ook weer wat anders vinden als de 'bezettingsmacht' weg is. Deze 'religieuze' leiders hebben de macht om 1 miljard gelovigen op te kunnen zetten tegen van alles wat ze niet aan staat, en macht is nog steeds het meest krachtige en meest verslavende narcoticum dat er is.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:03 schreef moussie het volgende:
[..]
Volgens mij was Bin Laden beloofd dat die Opperpief zou worden van Afghanistan
[..]
Hmmm, begrijpend lezen is niet je sterkste kant, ik had het over 1 miljard gelovigen. Dus ik verwees daarmee naar moslims. Bovendien is Bush nu niet meer aan de macht, wanneer worden de nieuwe moslimleiders gekozen? Volgens mij zodra de oude dood zijn.quote:tja, vertel mij wat, Amerika is zowat failliet dankzij de godsdienstig getinte retoriek van Bush
hehe, inmiddels niet meer, nee, maar in het begin dus wel ..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:58 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Jaja, want elke moslim in Frankrijk komt uit Algerije.
En buiten dat, de Algerijnse moslims staan volledig in hun recht om rellen te schoppen en de boel af te breken, want ze waren gekoloniseerd door Frankrijk??
Agossie, en zelf kunnen ze niet verhuizen of hun huizen opknappen? Ze hebben geen handen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:14 schreef moussie het volgende:
[..]
hehe, inmiddels niet meer, nee, maar in het begin dus wel ..
En in je recht staan .. hmz .. sta je als burger van je land in je recht als je voor de zoveelste keer van alles en nog wat beloofd wordt en het wordt weer niet na gekomen ?
Ik bedoel maar, die banlieus werden toen hush-hush en zo goedkoop mogelijk gebouwd als tijdelijk onderkomen voor de Algerijnen die aan de zijde van de Fransen vochten, en ze wonen er nu nog steeds .. na elke uitbarsting, en die zijn er al tientallen jaren, wordt er weer verandering beloofd en 5 jaar later is er nog niets gebeurd, zijn de huizen nog verder veroudert en half verrot.
Ah, dus als we ook het verleden veranderen dan houdt het misschien op?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:21 schreef Viajero het volgende:
[..]
Het grote probleem is inderdaad dat wij in het heden leven en naar de toekomst kijken, terwijl zij alleen naar het verleden kijken.
Die belofte is niet nagekomen, heeft niets met geloof te maken dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:07 schreef Snapcount2 het volgende:
Ja, dus?
Tegenover 2 miljard Christenen die een aardige track-record hebben qua kolonisatie en het met geweld opleggen van de eigen cultuurquote:Hmmm, begrijpend lezen is niet je sterkste kant, ik had het over 1 miljard gelovigen. Dus ik verwees daarmee naar moslims.
Ach ja, hun hebben geestelijke leiders die gekozen worden voor langere periodes en die een oogje in het zeil moeten houden of er wel geleefd volgens de 'regels', een soortgelijke functie wordt bij ons enerzijds vervult door de hogere gerechtshoven en anderzijds door de Paus ..quote:Bovendien is Bush nu niet meer aan de macht, wanneer worden de nieuwe moslimleiders gekozen? Volgens mij zodra de oude dood zijn.
Toch wel een wereld van verschil.
Dat kan jij makkelijk zeggen .. zou jij het ook zeggen als je tig jaar later nog steeds in het steeds verder vervallend huis zou wonen ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:21 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ah, dus als we ook het verleden veranderen dan houdt het misschien op?
Het grote probleem is inderdaad dat wij in het heden leven en naar de toekomst kijken, terwijl zij alleen naar het verleden kijken.
Ik heb in Rotterdam toen ik van het platteland kwam ook in flink verrotte huizen gewoond. Alleen ben ik ipv discriminatie te roepen en dingen te eisen gewoon gaan werken, jarenlang tegen net boven minimumloon totdat ik met die ervaring betere banen kreeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:30 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat kan jij makkelijk zeggen .. zou jij het ook zeggen als je tig jaar later nog steeds in het steeds verder vervallend huis zou wonen ?
En waar heb jij zien staan dat OBL leider van Afghanistan zou mogen worden? Ik kan het namelijk niet vinden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:29 schreef moussie het volgende:
[..]
Die belofte is niet nagekomen, heeft niets met geloof te maken dus
[..]
Oh, dus de moslims hebben al het recht om aanslagen te plegen en te proberen hun cultuur op te leggen aan ons.quote:Tegenover 2 miljard Christenen die een aardige track-record hebben qua kolonisatie en het met geweld opleggen van de eigen cultuur
[..]
Waarom mogen moslims dan wel met geweld proberen om hun regels aan ons op te leggen wat betreft bijvoorbeeld het regeltje dat de profeet niet uitgebeeld mag worden? Of proberen de politieke processen van een democratisch land te beïnvloeden ten koste van 200 onschuldige forenzen? Al het terrorisme dat uit die landen komt is gemotiveerd vanuit religie.quote:Ach ja, hun hebben geestelijke leiders die gekozen worden voor langere periodes en die een oogje in het zeil moeten houden of er wel geleefd volgens de 'regels', een soortgelijke functie wordt bij ons enerzijds vervult door de hogere gerechtshoven en anderzijds door de Paus ..
Dat het niet mijn systeem is, dat ik onze manier 10 keer beter vind, dat staat voor mij als een paal boven water, maar wie geeft mij het recht om hun mijn systeem op te leggen, als het niet vrijwillig gaat dan maar met geweld ?
De agressie vanuit de islam is op dit moment onvergelijkbaar met andere religies. Daarnaast vraag ik me af of moslims zich bedreigd voelen in hun bestaan of anderen willen bedreigen omdat ze geen moslim zijn. Ik neig eerder naar het laatste dan het eerste.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:57 schreef moussie het volgende:
Ik denk dat de moslim even agressief is als ieder ander die zich bedreigd voelt in zijn bestaan, religies hebben in deze een bindende factoor ..
Maar dat heeft niets te maken met het brengen van het christendom.quote:En tja, fanatiekelingen heb je in vrijwel elke groep, die hele axis-of-evil retoriek bvb, die is niet alleen extreem christelijk getint, ze gaat ook nog eens gepaard met troepen die je land bezetten en idd death and destruction brengen
Ik neem aan dat jij een blank velletje hebt ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:34 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik heb in Rotterdam toen ik van het platteland kwam ook in flink verrotte huizen gewoond. Alleen ben ik ipv discriminatie te roepen en dingen te eisen gewoon gaan werken, jarenlang tegen net boven minimumloon totdat ik met die ervaring betere banen kreeg.
Je kan ook zelf gaan werken hoor. Ik denk niet dat Moslims compleet buitengesloten worden van alle soorten werk. Sterker nog, ik weet het wel zeker. Het probleem is dat ze verwachten direct bankdirecteur te worden, en zo werkt het natuurlijk niet.
Je hebt het grote raadsel opgelost. Het komt allemaal door discriminatie. Moslims zelf doen alles perfect, want ze zijn perfect. Dank je wel dat je mijn ogen geopend hebt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:00 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij een blank velletje hebt ?
Daarnaast, Frankrijk en Nederland zo 1 op 1 vergelijken, absurd gewoon .. als je alleen al die protest-cultuur van hun neemt, men gaat voor werkelijk alles de straat op, daar snapt de gemiddelde Nederlander toch niets van, die krabt op z'n hoofd en vraagt zich af hoe je zo een economie draaiende kan houden
Alsof je kleurtje wat uitmaakt! Het gaat er nog steeds om HOE iemand zich presenteert en weet te uiten!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:00 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij een blank velletje hebt ?
Je weet tog...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je hebt het grote raadsel opgelost. Het komt allemaal door discriminatie. Moslims zelf doen alles perfect, want ze zijn perfect. Dank je wel dat je mijn ogen geopend hebt.
Zeker. Ook op opleidingen merk je vaak een enorme zelfoverschatting. Ik doe het wel even, en na een maand zijn ze al weg want dan blijkt dat ze moeite moeten doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:34 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik heb in Rotterdam toen ik van het platteland kwam ook in flink verrotte huizen gewoond. Alleen ben ik ipv discriminatie te roepen en dingen te eisen gewoon gaan werken, jarenlang tegen net boven minimumloon totdat ik met die ervaring betere banen kreeg.
Je kan ook zelf gaan werken hoor. Ik denk niet dat Moslims compleet buitengesloten worden van alle soorten werk. Sterker nog, ik weet het wel zeker. Het probleem is dat ze verwachten direct bankdirecteur te worden, en zo werkt het natuurlijk niet.
Nee, jij hebt het opgelost. Discriminatie is een fabeltje. Racisten of xenofoben bestaan niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je hebt het grote raadsel opgelost. Het komt allemaal door discriminatie. Moslims zelf doen alles perfect, want ze zijn perfect. Dank je wel dat je mijn ogen geopend hebt.
Nee, het komt juist puur door discriminatie. Nederlanders hebben massaal besloten om Moslims te discrimineren, en alle andere groepen gewoon als gelijk te zien. Probeer maar eens als Moslim iets te bereiken, lukt je toch niet. Kijk maar naar Aboutaleb, zal ook nooit verder komen dan burgemeester. Omdat hij Moslim is, en gediscrimineerd wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het opgelost. Discriminatie is een fabeltje. Racisten of xenofoben bestaan niet.
In mijn vriendenkring zijn de hindoestanen gek genoeg de grootste racisten, ik was vrij geschokt toen ik er achter kwam dat niet alleen blanken kunnen discrimineren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:14 schreef Meh7 het volgende:
Nee, jij hebt het opgelost. Discriminatie is een fabeltje. Racisten of xenofoben bestaan niet.
Nee hoor, discriminatie is verzonnen om Nederlanders in een kwaad daglicht te stellen. Kijk maar naar Aboutaleb, die is een burgemeester geworden. Kijk ook naar die andere moslim burgemeester, ik kom even niet op zijn naam. Oja, er is geen tweede. Maar xenofobie is sowieso geen Nederlands woord dus kunnen Nederlanders helemaal niet xenofoob zijn, hetzelfde geldt voor racisme. Kijk apartheid, dat is dan weer wel een Nederlands woord, maar daar hebben Nederlanders ook niets mee te maken. En Wilders die heeft niets tegen moslims, hij houdt gewoon niet van de islam.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:20 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, het komt juist puur door discriminatie. Nederlanders hebben massaal besloten om Moslims te discrimineren, en alle andere groepen gewoon als gelijk te zien. Probeer maar eens als Moslim iets te bereiken, lukt je toch niet. Kijk maar naar Aboutaleb, zal ook nooit verder komen dan burgemeester. Omdat hij Moslim is, en gediscrimineerd wordt.
Toch moet het ergens vandaan komen, niet? Vraag eens rond hoeveel mensen last hebben van chinezen en hoeveel chinezen zich benadeeld voelen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oke, correctie. Racisme bestaat wel, maar Nederlanders doen daar nooit aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef buachaille het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring zijn de hindoestanen gek genoeg de grootste racisten, ik was vrij geschokt toen ik er achter kwam dat niet alleen blanken kunnen discrimineren.
Precies, moslims hebben nooit aan slavernij gedaan en doen dat nu ook niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oke, correctie. Racisme bestaat wel, maar Nederlanders doen daar nooit aan.
Slavenhandel zeg je? Nooit van gehoord.
Inderdaad. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef Meh7 het volgende:
Kortom: het komt van twee kanten. Discriminatie bestaat, maar luie allochtonen ook. Dat wil niet zeggen dat elke moslim te lui is om werk te zoeken of dat elke Nederlander een racist is.
Och, ik ken ook types die politici in de bak willen zien omdat ze meelopen in een demonstratie waar anderen leuzen roepen. Meestal zijn dat dezelfde types die direct over de rooie gaan als je ook maar een vingertje op Sint Geert legt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:38 schreef buachaille het volgende:
[..]
BTW: wat een onzettend ziek en zielig figuur ben je zeg als je een politicus achter de tralies wilt hebben voor het doen voor een paar kritische afspraken.
was dat maar het enige probleem.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef Meh7 het volgende:
Kortom: het komt van twee kanten. Discriminatie bestaat, maar luie allochtonen ook. Dat wil niet zeggen dat elke moslim te lui is om werk te zoeken of dat elke Nederlander een racist is.
Moszkowicz toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Och, ik ken ook types die politici in de bak willen zien omdat ze meelopen in een demonstratie waar anderen leuzen roepen. Meestal zijn dat dezelfde types die direct over de rooie gaan als je ook maar een vingertje op Sint Geert legt.
Even voor mijn duidelijkheid: Wijs jij even in mijn post aan waar ik de naam Moszkowicz noem?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
toch?
O ja, hij doet de verdediging van Geert Wilders, dus dat maakt Geert Wilders schuldig? En wanneer is Moszkowicz over de rooie gegaan toen en Wilders hrad aanpakte?
Daar gaat het niet om. De meeste normale mensen snappen wel dat generaliseren een niet zo'n bijster intelligente bezigheid is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef Meh7 het volgende:
Ik denk dat hij doelde op van Bommel tijdens de 'Joden aan het gas'-demonstratie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Moszkowicz toch?
O ja, hij doet de verdediging van Geert Wilders, dus dat maakt Geert Wilders schuldig? En wanneer is Moszkowicz over de rooie gegaan toen en Wilders hard aanpakte?
Dat was het eerste waar ik aan dacht. Moszkowicz is de enige die ook daadwerkelijk werk maakte om van Bommel zich te laten verantwoorden voor de rechter voor zijn deelname aan de pro-Hamas demonstratie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid: Wijs jij even in mijn post aan waar ik de naam Moszkowicz noem?
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelde op van Bommel tijdens de 'Joden aan het gas'-demonstratie.
Ik doelde op de randdebielen op sites als GS en hier, die Van Bommel eigenlijk het liefst aan de hoogste boom zouden ophangen, maar bij gebrek daaraan ook wel akkoord gingen met levenslang in Guantanamo Bay.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat was het eerste waar ik aan dacht. Moszkowicz is de enige die ook daadwerkelijk werk maakte om van Bommel zich te laten verantwoorden voor de rechter voor zijn deelname aan de pro-Hamas demonstratie.
My bad.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik doelde op de randdebielen op sites als GS en hier, die Van Bommel eigenlijk het liefst aan de hoogste boom zouden ophangen, maar bij gebrek daaraan ook wel akkoord gingen met levenslang in Guantanamo Bay.
Misschien moet je even kijken op welke opmerking ik in eerste instantie reageerde. Ik bedoelde dat de morele verontwaardiging van buachaille een lichte reuk van hypocrisie over zich heeft. Ik heb hem namelijk niet zien roepen dat hjet zielig is als mensen politici de bak in willen hebben omdat anderen waar ze toevallig in de buurt zijn, dingen roepen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
My bad.
Ik verwachtte dat jij de Franse mensenrechtenorganisatie vergeleek met Moszkowicz. Dat leek mij logischer dan een vergelijking met randdebielen.
Ik heb het wel gezien alleen denk ik dat de verontwaardiging in eerste instantie ging over de leuze 'intifada, intifada Palestina vrij', omdat de intifada in de context van het Midden-Oosten conflict geen altruïstische bezigheid is en eigenlijk kwam pas later het juridische in de kwestie erbij naar aanleiding van de aangifte van Moszkowicz.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien moet je even kijken op welke opmerking ik in eerste instantie reageerde. Ik bedoelde dat de morele verontwaardiging van buachaille een lichte reuk van hypocrisie over zich heeft. Ik heb hem namelijk niet zien roepen dat hjet zielig is als mensen politici de bak in willen hebben omdat anderen waar ze toevallig in de buurt zijn, dingen roepen.
Valt mij ook vaak op in NWS ja. Er is nooit eens iemand die over de jihad of moslimextremisme begintquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:37 schreef RAVW het volgende:
Zo heb het allemaal een beetje zitten lezen maar wat mij erg opvalt is dat er NOOIT eens iemand wat zegt over de JIHAD!!
Waarom moet hij zich tijdens het openen van dit topic kwalificeren door zijn mening over allerlei andere onderwerpen te vermelden?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien moet je even kijken op welke opmerking ik in eerste instantie reageerde. Ik bedoelde dat de morele verontwaardiging van buachaille een lichte reuk van hypocrisie over zich heeft. Ik heb hem namelijk niet zien roepen dat hjet zielig is als mensen politici de bak in willen hebben omdat anderen waar ze toevallig in de buurt zijn, dingen roepen.
Dat is JUIST waar Wilders zo tegen aan het vechten is ..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Valt mij ook vaak op in NWS ja. Er is nooit eens iemand die over de jihad of moslimextremisme begint
Dat heeft die al door dat lange tenen volkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef Meki het volgende:
Wilders dient de levenslang te krijgen zonder TBS
Dat mag ik wel hopen...ik hoop ook dat de 2e kamer / wij als belastingbetaler niet gaan opdraaien voor de kosten die dat soort reisjes met zich mee brengen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:37 schreef Dagonet het volgende:
Het staat iedereen vrij om iemand voor de rechter te slepen, de rechter beslist dan wel of dat terecht is geweest of niet.
Dus die Fransen gaan hun gang maar. Wilders kan zich volgens mij ook niet verschuilen achter parlementslidmaatschap, dat soort reisjes doet hij toch niet vanuit de Tweede Kamer maar op eigen initiatief?
Nou als er eentje de moreel verontwaardigde azijnzeiker speelt op dit forum dan ben jij het wel. Die van Bommel houdt zich oost-indisch doof op bij demonstraties waarin luid en duidelijk afgrijselijke antisemitische kreten worden geroepen. Die man verdient geen gevangenisstraf, die mag wat mij betreft spitsroeden lopen door een gang van holocaust slachtoffers. Dat hij "toevallig in de buurt" zou zijn is compleet ongeloofwaardig. Dat lijkt op een politicus die betrapt wordt in een parenclub en zich verdedigt met de opmerking dat "hij alleen maar toekeek". De anti-joodse kleik van de SP (met een van Meulenbelt die met een gazaanse terrorist getrouwd is als meest trieste dieptepunt) zijn niet te vergelijken met een eerbiedwaardige parlementarier als Wilders die zijn eigen vrijheid opgeeft om te strijden voor de onze.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, want Islam is vrede hèquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:32 schreef Meh7 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Meh7 het volgende:
Of iemand die 200km/u rijdt en knalt tegen een boom, oh wacht, die heeft er echt zelf om gevraagd. Je kan sommige dingen dus blijkbaar wel zelf veroorzaken...
Dus feitelijk wil je zeggen dat je net zo'n lamme zak bent als Wildersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef Meh7 het volgende:
Als Wilders het ook doet, waarom zou ik het dan laten? Moet ik genuanceerd blijven terwijl hij de betekenis van nuance niet kent?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef Meh7 het volgende:
quote:
welke haatcampagne tegen moslims? hij is alleen tegen de islam en de islamisering van nederland. niet meer dan logischquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Tja, hebben ze jou niet opgevoed? Je vertikt het om argumenten aan te dragen. Dan ben je net zo triest bezig.quote:
Wilders heeft geen verdedigers nodig, zijn aanvallers helpen hem al genoegquote:
Wilders aanhang heeft mij opgevoedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tja, hebben ze jou niet opgevoed? Je vertikt het om argumenten aan te dragen. Dan ben je net zo triest bezig.
Nee je ouders. Waarom ventileer je zoveel negativiteit over Wilders? Zeg dan op zijn minst waarom (argumenten, you know).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Wilders aanhang heeft mij opgevoed?
Waar heb jij het nou weer over man.
Precies, alleen weten zin politieke tegenstanders dit ook. Ze weten zich alleen geen houding aan te nemen. Wilders is ongetwijfeld niet de verlosser die sommige mensen in hem zien, maar hij benoemd dingen in de samenleving die wel degelijk de aandacht verdienen. De Islamisering van de samenleving moet een halt toegeroepen worden. Er moeten duidelijkheid gecreerd worden tussen Moslims en niet-Moslims. Het is voornamelijk aan de linkse partijen te verwijten dat zij alles wat niet-Hollands is hebben doodgeknuffeld en de misstanden hebben gebagatelliseerd. Daarmee hebben zij een voedingsbodem geschapen voor extremisme aan beiden zijden. Als we die nu niet oplossen voorzie ik maar een uitkomst nl. een burgeroorlogquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:59 schreef Provinciaal het volgende:
Wilders heeft geen verdedigers nodig, zijn aanvallers helpen hem al genoeg
Dat vraag ik mij soms ook af van moslim- en allochtonen bashers.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee je ouders. Waarom ventileer je zoveel negativiteit over Wilders? Zeg dan op zijn minst waarom (argumenten, you know).
Search no more msnk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:07 schreef xenobinol het volgende:
- Er moeten duidelijkheid gecreerd worden tussen Moslims en niet-Moslims. -
Je hebt het niet mis.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef Slappy het volgende:
Ik vraag me altijd af die rel Marokkanen die ik tegen kom gaan nooit naar Moskee en die gene die wel altijd braaf naar Moskee gaan komen veel vriendelijker over.Of heb ik het nou mis?
Ook Marokkaanquote:
Je vergeet de religie bashersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:15 schreef msnk het volgende:
Dat vraag ik mij soms ook af van moslim- en allochtonen bashers.
Zolang ze in Utrecht nog aparte loketten voor mannen en vrouwen in een moskee onderbrengen zijn de regels wat mij betreft niet duidelijk uitgelegd. Dat is gewoon niet acceptabel, het is gewoon een nieuwe vorm van discriminatie. Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar een voorstander van bent toch?quote:
Hitler was een nazi en had een raar kapsel. Je gaat mij toch niet vertellen dat jij een voorstander van Hitler bent toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je vergeet de religie bashers![]()
[..]
Zolang ze in Utrecht nog aparte loketten voor mannen en vrouwen in een moskee onderbrengen zijn de regels wat mij betreft niet duidelijk uitgelegd. Dat is gewoon niet acceptabel, het is gewoon een nieuwe vorm van discriminatie. Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar een voorstander van bent toch?
Wel typisch dat je totaal niet ingaat op dat punt en wederom met een simpele Wilders = Hitler opmerking komt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hitler was een nazi en had een raar kapsel. Je gaat mij toch niet vertellen dat jij een voorstander van Hitler bent toch?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel typisch dat je totaal niet ingaat op dat punt en wederom met een simpele Wilders = Hitler opmerking komt.
Geeft des te meer het gelijk van Wilders aan.
what else is new. En als je hem erop wijst komt hij weer met een andere kansloze reactie "quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel typisch dat je totaal niet ingaat op dat punt en wederom met een simpele Wilders = Hitler opmerking komt.
Want jouw reacties zijn wel heel kansrijk altijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:51 schreef pisnicht het volgende:
[..]
what else is new. En als je hem erop wijst komt hij weer met een andere kansloze reactie ""
Hij had ook een rare snorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef Meh7 het volgende:
Hitler was een nazi en had een raar kapsel. Je gaat mij toch niet vertellen dat jij een voorstander van Hitler bent toch?
Altijd mooi toch om te zien wat de reacties zijn, als je wilt kun je vrijwel alles goed praten. Is maar net wat de lezer er in wil zien. Een ander ziet in je post meteen de duivel of ergerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:53 schreef Meh7 het volgende:
Die xenofobinol haalt allerlei irrelevante dingen erbij en verbindt daar een conclusie aan, ik doe precies hetzelfde in mijn reactie op hem. Moet ik alles uitleggen?
Oke, ik hap.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:43 schreef Specularium het volgende:
Geeft des te meer het gelijk van Wilders aan.
Snelweg niet te vergetenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hij had ook een rare snor![]()
Volgens mij was het enige goede idee dat hij heeft gehad de Volkswagen Kever
Oh ja... zekers goede uitvindingquote:
En discriminatie komt ook van 2 kanten...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef Meh7 het volgende:
En de treinen reden op tijdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
ThyssenKrupp. Staalgigant.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
quote:
Tot na WO2 was Krupp een zelfstandige onderneming. Hitler had niks te maken met de samenvoeging van die twee.quote:
Lijkt me dat ze Wilders demoniseren, iedereen die een beetje engels spreekt weet dat dit wel heel ruim vertaald is. Maar goed anders is het geen nieuws he. 1/3 van de Franse moslims heeft geen probleem met zelfmoord aanslagen als middel. Dit lijkt me een beter vertaling die ik zo snel even typ. Als ik er langer over nadenk kan ik met nog wat beters komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef voyeur het volgende:
"One-third of French Muslims do not object to suicide attacks" stond in de oorspronkelijke rede in New York dus dat is wel heel vrij vertaald door het AD naar Wilders zei in die toespraak ook dat één op de drie Franse moslims voorstander is van zelfmoordaanslagen.'
Het lijkt mij te zwak voor een rechtszaak, maar ik heb geen benul van het Franse recht.
Als je in egypte of somalie je dochter verminkt kan je hier ook brommen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 06:37 schreef Dagonet het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is: waarom kan een franse groep een nederlander aanklagen voor iets wat hij in de VS heeft gezegd waarbij hij geen lokale wetten overtrad? Dit doortrekkend zou men in Amerika iedereen een boete kunnen geven die in Nederland een koffieshop uitkomt.
Sinds wanneer zijn de wetten van een land universeel geldig en op iedereen toepasbaar?
beetje rare vergelijkingquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je in egypte of somalie je dochter verminkt kan je hier ook brommen.
Als je in Irak tegen de bezetters vecht krijg je hier ook cel.
dus ja......
Nou van de Nazi's danquote:Op woensdag 25 maart 2009 06:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Dat was geen idee van Hitler, hij heeft het idee alleen maar gepikt. Erwas al begonnen met de aanleg van Autobahnen voordat Hitler aan de macht kwam.
Mensen die met bovenstaande reactie komenquote:
Niet als je niet in Nederland woonachtig bent en de Nederlandse nationaliteit hebt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:49 schreef Chadi het volgende:
Als je in egypte of somalie je dochter verminkt kan je hier ook brommen.
En ook hier alleen maar als je daadwerkelijk Nederlander bent. Een Fransman die in Afghanistan het Nederlandse leger aanvalt wordt niet hier aangeklaagd.quote:Als je in Irak tegen de bezetters vecht krijg je hier ook cel.
dus ja......
PVV grootste partij, je bent vast erg blij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:36 schreef Noedie het volgende:
[..]
Mensen die met bovenstaande reactie komen
Neuh niet persé. Het is alleen zo triest dat er zoveel mensen hier op het forum en op de FP enkel kunnen reageren met "wilders stemmersquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:39 schreef msnk het volgende:
[..]
PVV grootste partij, je bent vast erg blij.
Neuh. Tenzij je onder een steen hebt gelegen de afgelopen twee jaar, weet je vast wel wat de redenen zijn dat men met zulke posts komt aan zettenquote:
Dat bedoelt men dus met de geweldige onderbouwingen van de anti-wilderianen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Neuh. Tenzij je onder een steen hebt gelegen de afgelopen twee jaar, weet je vast wel wat de redenen zijn dat men met zulke posts komt aan zetten
Criminelen kijken niet naar huidskleur gozer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:14 schreef Mefistoteles het volgende:
[..]
En discriminatie komt ook van 2 kanten...
marokkaanse buschaufeurs worden niet in elkaar geslagen.
marokkaanse vrouwen worden niet beroofd.
Etcetera.
Laten we onze eigen misstappen overdenken in plaats van altijd naar buiten te kijken.
Doe je het weer, Nederland 1 op 1 met Frankrijk vergelijken .. jij bent daar nog nooit geweest of zo, buiten zo'n toeristenresort dan, gewoon onder het gewone volk ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:20 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, het komt juist puur door discriminatie. Nederlanders hebben massaal besloten om Moslims te discrimineren, en alle andere groepen gewoon als gelijk te zien. Probeer maar eens als Moslim iets te bereiken, lukt je toch niet. Kijk maar naar Aboutaleb, zal ook nooit verder komen dan burgemeester. Omdat hij Moslim is, en gediscrimineerd wordt.
Frankrijk is een zooitje.quote:Frankrijk: groepsverkrachting als middel in de ”cultuurstrijd”
Men moet de ”juiste” huidskleur, etniciteit of overtuiging hebben, opdat politici en media aandacht schenken aan slachtoffers van criminaliteit. Dat is in Frankrijk niet anders dan in Nederland. Laten we eens de ten noordoosten van Parijs gelegen kleine stad Bourget in het departement Seine-Saint-Denis nemen. Daar hebben geïmmigreerde medeburgers met behulp van afpersingen, bedreigingen, overvallen, roof en verkrachtingen er de afgelopen jaren voor gezorgd dat er in de omgeving van ”hun” woongebieden bijvoorbeeld geen varkensvlees meer wordt verkocht.
En de etnische Fransen doen in zulke woonwijken interessante culturele ervaringen op. Al meer dan 30 jaar bezit de Française Marie-Neige Sardin in de woonwijk van vooral uit de islamitische cultuurkring afkomstige immigranten in Bourget een boekwinkel (foto). 25 Jaar lang ging alles goed. Sinds vijf jaar echter wordt ze door de immigranten regelmatig aangevallen in haar winkel: hele groepen immigranten hebben haar al op klaarlichte dag in haar winkel verkracht. Men sproeit zuur op haar handen (zo ontneemt men immers in de islamitische cultuurkring vrouwen hun waardigheid), men slaat haar, men bedreigt haar. De politie en de instanties ontkennen niet dat Marie-Neige Sardin in haar winkel in Bourget steeds opnieuw wordt aangevallen door immigranten. Ze ontkennen niet dat ze door vele medeburgers werd verkracht. Maar niemand uit de politiek en van de politie helpt de vrouw. Ze heeft de verkeerde huidskleur, ze is niet afkomstig uit een andere cultuurkring – ze is op de verkeerde plek in haar geboorteland. De vrouw heeft zelfs al een 60 dagen durende hongerstaking achter zich. Dat was in het jaar 2006.
Sindsdien is er niets veranderd. Want journalisten en politici hebben begrip voor de eisen van de immigranten in Bourget: de vrouw zou de ”erge literatuur” van de schappen in haar boekwinkel moeten halen. Bedoeld worden bijvoorbeeld de werken van Balzac en Proust. Ze zou eigenlijk het beste ”in naam van de islam” direct de hele boekwinkel maar moeten sluiten. Alle kennis, alle literatuur moet vanuit hun optiek overeenkomen met de islam. En deze ”kwade” vrouw verkoopt onislamitische literatuur. En op de Franse tijdschriften die ze verkoopt, zijn gedeeltelijk halfnaakte vrouwen te zien. Daarvoor haten de geïmmigreerde medeburgers haar. En net zoals de slagers, die vroeger in de woonwijk nog varkensvlees verkocht hebben, zal men haar net zo lang beroven, slaan en vernederen tot ze opgeeft.
Journalisten vinden dat de vrouw zich inmiddels ”racistisch” over de immigranten, die haar constant aanvallen, zou uitlaten. Ze hebben er geen begrip voor dat de vrouw inmiddels woedend is en niet gewoon opgeeft. Een paar omwonenden helpen de vrouw bij de aanvallen van de, meestal uit Noord-Afrika afkomstige, jeugdige daders. Maar de meesten kijken liever de andere kant op en lopen door. Slechts zelden berichten Franse journalisten over vrouwen zoals Marie-Neige Sardin. Nu heeft ruim een maand geleden Novopress een 17 minuten lang interview met haar gepubliceerd.
bron: vrijevolk
Ook niet. Het was al begonnen onder Weimar.quote:
Want in Frankrijk mogen Moslims niet legaal werken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Doe je het weer, Nederland 1 op 1 met Frankrijk vergelijken .. jij bent daar nog nooit geweest of zo, buiten zo'n toeristenresort dan, gewoon onder het gewone volk ?
En tja, Aboutaleb is niet alleen heel intelligent, hij is ook elders opgegroeid .. als je al vanaf jonge leeftijd behandelt wordt alsof je toch maar gast bent die ten allen tijde verwijdert kan worden sta je iets anders in de wereld.
Anyway, als je iets over Frankrijk en de Banlieus wil leren, de film La Haine is wat dat aangaat een aanrader, geeft enig inzicht in de situatie daar
Als je met scherp schieten problemen zou oplossen zouden we nog maar met een half miljard mensen op deze aardkloot rondlopen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef detlevico het volgende:
Die french frogs zijn knettergek!
Laten ze dat zootje ongeregeld eens flink aanpakken,die terroriseren al jaren in frech frog land.
Toen met die opstand waar wel 1500 tot 2000 auto`s in de fik werden gestoken deed men niks.
Toen had men met scherp moeten schieten!
Men is daar nog veel gekker dan hier,maar ik denk dat french frog land het voor portaal is wat ons te wachten staat.
Europa is te laks met de import van vreemdeligen,vooral met moslims.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Als je met scherp schieten problemen zou oplossen zouden we nog maar met een half miljard mensen op deze aardkloot rondlopen.
Ben je emo ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef detlevico het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou zalig zijn.
Is ook beter voor het milieu bye the way.
Dati is zover ik weet geen moslima en niet opgegroeid in een of andere Banlieu, maar anyway, niet iedereen kan zo goed voetballen als Zidane, niet iedereen is zo slim als die dame, voor een islamitische immigrant uit een Banlieu van gemiddelde intelligentie en zonder bijzondere talenten is het vrijwel onmogelijk om aan werk te komen, al spendeer je je gehele uitkering aan briefpapier en postzegels voor sollicitaties, je krijgt nog niet eens antwoord .. dat was 30 jaar geleden al zo, iig in Parijs, en zover mij bekend is dat nu nog steeds zoquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:08 schreef Viajero het volgende:
[..]
Want in Frankrijk mogen Moslims niet legaal werken.
Ik heb La Haine gezien, geweldige film. Had je ook in Rotterdam kunnen maken, ik heb daar precies dezelfde loser mentaliteit gezien bij vele mensen. Er staan echt geen hekken en muren om die banlieus heen hoor, je kan echt wel werk vinden, zelfs in de banlieus.
Zinedine Zidane is Moslim. Rachida Dati is Moslima. Er zijn meer dan genoeg succesvolle immigranten in Frankrijk, maar dat zijn zonder uitzondering degenen die wel hard werken ipv te zeuren en hun hand op te houden.
Volgens mij ging dit topic toch echt over Franse moslims die bezwaar maken tegen de uitspraken van Wilders, toch opvallend dat er keer op keer maar de gehele islamitische wereld bij betrokken wordt,quote:Daarnaast ging het over Moslim immigranten in het algemeen. Of mogen we het alleen over Frankrijk hebben, een van de meest discriminerende landen in Europa waar desondanks Moslims het nog veel en veel beter hebben dan in de meeste Moslimlanden?
Kijk naar de naam, tis een moslim die hem aanklaagtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:47 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ja want Nederland gaat hem dan ook echt uitleveren omdat zo'n linkse kutkneus de waarheid niet onder ogen durft te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |