Fransen klagen Geert Wilders aanquote:De Franse mensenrechtenorganisatie (ADDH), zal politicus Geert Wilders voor de rechter dagen wegens het aanzetten tot haat tegen moslims. De aanklacht is gebaseerd op een toespraak die Wilders vorig jaar september in New York hield. 'Parijs is omcirkeld door een ring van moslimwijken. Veel wijken in Frankrijk zijn no-goareas voor vrouwen zonder hoofddoek,' was één van zijn uitspraken.
Verder noemde hij de rellen in de voorsteden van Parijs (2005) een 'moslim-intifada', advocaat Yassine Bouzrou kwam na onderzoek tot de conclusie dat de uitlatingen van Wilders strafbaar zijn. 'Wilders zei in die toespraak ook dat één op de drie Franse moslims voorstander is van zelfmoordaanslagen. Daarmee suggereert hij dat één op de drie Franse moslims een potentiële terrorist is. Waar haalt hij het allemaal vandaan? Hoe komt hij erbij? Wilders doet ernstige beschuldigingen die nergens op zijn gebaseerd', stelt Bouzrou.
Bouzrou is van mening dat Geert Wilders gevaarlijke uitspraken doet over iets waar hij geen verstand van heeft. Het zijn volgens hem geen politieke ideeën, maar beledigingen en vooroordelen. Als Wilders schuldig bevonden wordt, kan hij worden veroordeeld tot één jaar cel.
ja want Nederland gaat hem dan ook echt uitleveren omdat zo'n linkse kutkneus de waarheid niet onder ogen durft te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:42 schreef FloydP het volgende:
[..]
Fransen klagen Geert Wilders aan
Ik hoop echt dat pruikmans 1 jaar celstraf krijgtDan zijn we van zijn domheid verlost.
Ze kunnen zich beter op hun eigen problemen focussen. ennehhhh......... spreek voor jezelf en niet in "we" vorm.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:42 schreef FloydP het volgende:
[..]
Fransen klagen Geert Wilders aan
Ik hoop echt dat pruikmans 1 jaar celstraf krijgtDan zijn we van zijn domheid verlost.
quote:Men moet de ”juiste” huidskleur, etniciteit of overtuiging hebben, opdat politici en media aandacht schenken aan slachtoffers van criminaliteit. Dat is in Frankrijk niet anders dan in Nederland. Laten we eens de ten noordoosten van Parijs gelegen kleine stad Bourget in het departement Seine-Saint-Denis nemen. Daar hebben geïmmigreerde medeburgers met behulp van afpersingen, bedreigingen, overvallen, roof en verkrachtingen er de afgelopen jaren voor gezorgd dat er in de omgeving van ”hun” woongebieden bijvoorbeeld geen varkensvlees meer wordt verkocht.
En de etnische Fransen doen in zulke woonwijken interessante culturele ervaringen op. Al meer dan 30 jaar bezit de Française Marie-Neige Sardin in de woonwijk van vooral uit de islamitische cultuurkring afkomstige immigranten in Bourget een boekwinkel (foto). 25 Jaar lang ging alles goed. Sinds vijf jaar echter wordt ze door de immigranten regelmatig aangevallen in haar winkel: hele groepen immigranten hebben haar al op klaarlichte dag in haar winkel verkracht. Men sproeit zuur op haar handen (zo ontneemt men immers in de islamitische cultuurkring vrouwen hun waardigheid), men slaat haar, men bedreigt haar. De politie en de instanties ontkennen niet dat Marie-Neige Sardin in haar winkel in Bourget steeds opnieuw wordt aangevallen door immigranten. Ze ontkennen niet dat ze door vele medeburgers werd verkracht. Maar niemand uit de politiek en van de politie helpt de vrouw. Ze heeft de verkeerde huidskleur, ze is niet afkomstig uit een andere cultuurkring – ze is op de verkeerde plek in haar geboorteland. De vrouw heeft zelfs al een 60 dagen durende hongerstaking achter zich. Dat was in het jaar 2006.
Sindsdien is er niets veranderd. Want journalisten en politici hebben begrip voor de eisen van de immigranten in Bourget: de vrouw zou de ”erge literatuur” van de schappen in haar boekwinkel moeten halen. Bedoeld worden bijvoorbeeld de werken van Balzac en Proust. Ze zou eigenlijk het beste ”in naam van de islam” direct de hele boekwinkel maar moeten sluiten. Alle kennis, alle literatuur moet vanuit hun optiek overeenkomen met de islam. En deze ”kwade” vrouw verkoopt onislamitische literatuur. En op de Franse tijdschriften die ze verkoopt, zijn gedeeltelijk halfnaakte vrouwen te zien. Daarvoor haten de geïmmigreerde medeburgers haar. En net zoals de slagers, die vroeger in de woonwijk nog varkensvlees verkocht hebben, zal men haar net zo lang beroven, slaan en vernederen tot ze opgeeft.
Journalisten vinden dat de vrouw zich inmiddels ”racistisch” over de immigranten, die haar constant aanvallen, zou uitlaten. Ze hebben er geen begrip voor dat de vrouw inmiddels woedend is en niet gewoon opgeeft. Een paar omwonenden helpen de vrouw bij de aanvallen van de, meestal uit Noord-Afrika afkomstige, jeugdige daders. Maar de meesten kijken liever de andere kant op en lopen door. Slechts zelden berichten Franse journalisten over vrouwen zoals Marie-Neige Sardin. Nu heeft ruim een maand geleden Novopress een 17 minuten lang interview met haar gepubliceerd. (http://fr.novopress.info/?p=15434)
dit is wel heel erg, zeker als je je dan gaat afvragen waarom iemand racisitisch wordtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ze kunnen zich beter op hun eigen problemen focussen. ennehhhh......... spreek voor jezelf en niet in "we" vorm.
[..]
ah, nu begrijp ik het haatzaaien ook. Die haat zaait hij onder de allochtonen daar omdat hij iets zegt wat niet in hun straatje past. Dom van me.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:06 schreef MrX1982 het volgende:
Lange tenen.
Alsof die voorsteden van Parijs zo geweldig zijn.
Hij houdt ze een spiegel voor en dat willen ze blijkbaar niet. Alles bedekken met de mantel der liefde.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:08 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ah, nu begrijp ik het haatzaaien ook. Die haat zaait hij onder de allochtonen daar omdat hij iets zegt wat niet in hun straatje past. Dom van me.
spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Meh7 het volgende:
Laten we hopen dat er een gevangenisstraf uitrolt.
enlighten me, welke leugens?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef Andries1 het volgende:
Als Wilders echt dat soort leugens verspreid dan is hij niks meer dan een klootzak. Hij is geen 2de Hitler maar wel een 2de Goebbels.
Een groot deel van zijn achterban doet exact dezelfde uitspraken, kunnen die niet vervolgd worden?quote:
Maakt voor Wilders toch geen ruk uit of dat het geval is of niet. Hij zit al in de cel vanwege doodsbedreigingen van islamieten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Meh7 het volgende:
Ja en jij bent de verstandelijk gehandicapte zoon van je moeder. Mijn god, wat een sadness. De voorsteden van Parijs zijn niet erg prettig, en daarbij ligt het er vol met Qurans.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef Andries1 het volgende:
Als Wilders echt dat soort leugens verspreid dan is hij niks meer dan een klootzak. Hij is geen 2de Hitler maar wel een 2de Goebbels.
Vervolgd worden voor het uitspreken van de waarheidquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Meh7 het volgende:
Een groot deel van zijn achterban doet exact dezelfde uitspraken, kunnen die niet vervolgd worden?
IQ van Cracka-ass - 20 = 0quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:27 schreef Cracka-ass het volgende:
+2 zetels voor Wilders.
Waarom hoop je dat? Heb jij last van wat Wilders over Fransen zegt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Meh7 het volgende:
We weten dat het je dun in de broek loopt bij de gedachte alleen al, maar Verdonk heeft ooit ook op meer dan 30 zetels gestaan in de peilingen en daar is er nog maar ééntje van over. Er is dus nog hoop voor je.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
IQ van Cracka-ass - 20 = 0
Waar slaat dat gedoe met + zetels op, onderhand zou hij ongeveer op de duizend zetels moeten staan als ik jullie moet geloven.
Oh, wat zielig voor hem. Mijn oprechte medeleven. De omstandigheden waarin hij leeft, heeft hij grotendeels zelf veroorzaakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef buachaille het volgende:
[..]
Maakt voor Wilders toch geen ruk uit of dat het geval is of niet. Hij zit al in de cel vanwege doodsbedreigingen van islamieten.
De kern van het probleem zit niet in de uitspraken maar in de figuren die de meningen van mensen vormen. Als die allochtonen zichzelf nu eens een spiegel voorhouden zien ze dat de uitspraak dat autochtonen niet zonder gevaar over straat kunnen helaas is gebaseerd op de harde realiteit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een groot deel van zijn achterban doet exact dezelfde uitspraken, kunnen die niet vervolgd worden?
Dat gejank over racisme hebben de moslims ook aan zichzelf te danken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oh, wat zielig voor hem. Mijn oprechte medeleven. De omstandigheden waarin hij leeft, heeft hij grotendeels zelf veroorzaakt.
30 zetels kan je weinig mee. De SP stond de laatste verkiezingen ook op 25, daar hebben ze ook niets mee kunnen doen. Overigens moet ik nog steeds lachen als ik de zielige Wilders voor mij zie op de verkiezingsavond, aan tafel met de fractieleiders moest hij bijna huilen omdat niemand ook maar met hem wou praten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:32 schreef buachaille het volgende:
[..]
We weten dat het je dun in de broek loopt bij de gedachte alleen al, maar Verdonk heeft ooit ook op meer dan 30 zetels gestaan in de peilingen en daar is er nog maar ééntje van over. Er is dus nog hoop voor je.
Ja joh, de groep moslims heeft iets aan zich te danken. Dat is heel goed te vergelijken met een persoon die de consequenties van zijn gedragingen draagt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat gejank over racisme hebben de moslims ook aan zichzelf te danken.
reageer eens inhoudelijk op mijn reactie ipv je er lekker gemakkelijk vanaf te maken door inhoudsloze one-liners te plaatsenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja joh, de groep moslims heeft iets aan zich te danken. Dat is heel goed te vergelijken met een persoon die de consequenties van zijn gedragingen draagt.
Als jij de inhoud niet wil zien, is dat eerder een gebrek van jou.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:37 schreef pisnicht het volgende:
[..]
reageer eens inhoudelijk op mijn reactie ipv je er lekker gemakkelijk vanaf te maken door inhoudsloze one-liners te plaatsen
De antipathie tegen Wilders van jou en je broeders zet kwaad bloed bij andersdenkenden. Het is niet dat hij iemand bedreigt heeft? Hij heeft het alleen niet zo op bepaalde passages uit het grote boek. Dat je dan bescherming nodig hebt, is niet meer dan logisch. Hoe durft hij kritiek te hebben!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja joh, de groep moslims heeft iets aan zich te danken. Dat is heel goed te vergelijken met een persoon die de consequenties van zijn gedragingen draagt.
en dan andere betichten van het hebben van een laag IQquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als jij de inhoud niet wil zien, is dat eerder een gebrek van jou.
Wilders is bezig met een haatcampagne tegen moslims, door het te bagatelliseren en het terug te brengen tot het enkel uiten van kritiek ga je mij niet overtuigen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De antipathie tegen Wilders van jou en je broeders zet kwaad bloed bij andersdenkenden. Het is niet dat hij iemand bedreigt heeft? Hij heeft het alleen niet zo op bepaalde passages uit het grote boek. Dat je dan bescherming nodig hebt, is niet meer dan logisch. Hoe durft hij kritiek te hebben!
Kritiekquote:
wilders is geen campagne begonnen hoor. Moslims veroorzaken de problemen allemaal zelf en zorgen er zelf voor dat mensen zich storen aan hun gedrag. Wilders is iemand die vanuit de politiek het gevoel van veel Nederlanders vertolkt net zoals allerlei andere politieke figuren de gedachte van hun achterban vertolken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wilders is bezig met een haatcampagne tegen moslims, door het te bagatelliseren en het terug te brengen tot het enkel uiten van kritiek ga je mij niet overtuigen.
Hij is niet zo one-issue als je denkt. Zie bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wilders is bezig met een haatcampagne tegen moslims, door het te bagatelliseren en het terug te brengen tot het enkel uiten van kritiek ga je mij niet overtuigen.
Watvoor wetgevingen dan? Ik vind dat kritiek ja. Als jij denkt dat Wilders, mocht ie aan de macht komen, dictatoriale bevoegdheden krijgt, zou ik nog eens naar de huisarts gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:43 schreef PietjeDuck het volgende:
[..]
KritiekGa toch buiten spelen met je kritiek.
Die mafkees wil een boek verbieden en nog tal van andere discriminerende wetgevingen jegens moslims invoeren en jij schaart dat onder kritiek! Blinde Wilders lover!
Ja en hij wil iedereen ook 400 Euro geven om de economie op gang te brengen. Dat hij zijn extremistische standpunten heeft omringd met andere politieke punten, doet er niet aan af dat hij bezig is met een haatcampagne tegen moslims. Daarmee heeft hij bekendheid verworven, dan moet je het niet gek vinden als hij daarop afgerekend wordt. De rest van zijn partijprogramma boeit mij niet meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:49 schreef tho_Omas het volgende:
Hij is niet zo one-issue als je denkt. Zie bijvoorbeeld:
Maar dat doen ze toch ook!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef MrX1982 het volgende:
Het is opmerkelijk dat moslims de aanhangers van de meest gewelddadige en haatdragende religie ter wereld het eerste schreeuwen als ze worden "aangevallen" en smijten met de bekende termen als discriminatie en racisme of mensen willen aanklagen omdat er iets gezegd wordt wat ze niet zint.
Misschien zouden ze wat vaker naar zichzelf moeten kijken in plaats direct in een hoekje te duiken met heel groot slachtoffer op hun voorhoofd.
Gelukkig dat je Hitler weer van stal haalt want daarmee zet je je argumentatie kracht bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:58 schreef Meh7 het volgende:
Ja en hij wil iedereen ook 400 Euro geven om de economie op gang te brengen. Dat hij zijn extremistische standpunten heeft omringd met andere politieke punten, doet er niet aan af dat hij bezig is met een haatcampagne tegen moslims. Daarmee heeft hij bekendheid verworven, dan moet je het niet gek vinden als hij daarop afgerekend wordt. De rest van zijn partijprogramma boeit mij niet meer.
Overal als hij een toespraak houdt zit hij te kankeren op moslims, maar vergeet hij niet de Christelijke en Joodse waarden van Nederland even op te hemelen. Moslimscholen moeten dicht, maar andere religieuze instellingen mogen bestaan. De Koran moet verboden worden, maar andere religieuze boeken blijven onaangeroerd.
De geblondeerde charlatan heeft simpelweg een specifieke groep uitgekozen die hij met man en macht probeert tegen te werken. Dat heeft NIETS meer met kritiek te maken. Daarom zal je het niet gek vinden dat ik het niet erg vind als die wannabe-Hitler-lookalike het gevang in gaat.
Net zoals meisjes worden verkracht vanwege korte rokjes, hebben ze ook zelf om gevraagd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oh, wat zielig voor hem. Mijn oprechte medeleven. De omstandigheden waarin hij leeft, heeft hij grotendeels zelf veroorzaakt.
De verantwoordelijkheid van fysieke bedreigingen ligt bij de bedreiger, niet bij de bedreigde.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Of iemand die 200km/u rijdt en knalt tegen een boom, oh wacht, die heeft er echt zelf om gevraagd. Je kan sommige dingen dus blijkbaar wel zelf veroorzaken...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Net zoals meisjes worden verkracht vanwege korte rokjes, hebben ze ook zelf om gevraagd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |