Toch moet het ergens vandaan komen, niet? Vraag eens rond hoeveel mensen last hebben van chinezen en hoeveel chinezen zich benadeeld voelen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het opgelost. Discriminatie is een fabeltje. Racisten of xenofoben bestaan niet.
Oke, correctie. Racisme bestaat wel, maar Nederlanders doen daar nooit aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef buachaille het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring zijn de hindoestanen gek genoeg de grootste racisten, ik was vrij geschokt toen ik er achter kwam dat niet alleen blanken kunnen discrimineren.
Precies, moslims hebben nooit aan slavernij gedaan en doen dat nu ook niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oke, correctie. Racisme bestaat wel, maar Nederlanders doen daar nooit aan.
Slavenhandel zeg je? Nooit van gehoord.
Inderdaad. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef Meh7 het volgende:
Kortom: het komt van twee kanten. Discriminatie bestaat, maar luie allochtonen ook. Dat wil niet zeggen dat elke moslim te lui is om werk te zoeken of dat elke Nederlander een racist is.
Och, ik ken ook types die politici in de bak willen zien omdat ze meelopen in een demonstratie waar anderen leuzen roepen. Meestal zijn dat dezelfde types die direct over de rooie gaan als je ook maar een vingertje op Sint Geert legt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:38 schreef buachaille het volgende:
[..]
BTW: wat een onzettend ziek en zielig figuur ben je zeg als je een politicus achter de tralies wilt hebben voor het doen voor een paar kritische afspraken.
was dat maar het enige probleem.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef Meh7 het volgende:
Kortom: het komt van twee kanten. Discriminatie bestaat, maar luie allochtonen ook. Dat wil niet zeggen dat elke moslim te lui is om werk te zoeken of dat elke Nederlander een racist is.
Moszkowicz toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Och, ik ken ook types die politici in de bak willen zien omdat ze meelopen in een demonstratie waar anderen leuzen roepen. Meestal zijn dat dezelfde types die direct over de rooie gaan als je ook maar een vingertje op Sint Geert legt.
Even voor mijn duidelijkheid: Wijs jij even in mijn post aan waar ik de naam Moszkowicz noem?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
toch?
O ja, hij doet de verdediging van Geert Wilders, dus dat maakt Geert Wilders schuldig? En wanneer is Moszkowicz over de rooie gegaan toen en Wilders hrad aanpakte?
Daar gaat het niet om. De meeste normale mensen snappen wel dat generaliseren een niet zo'n bijster intelligente bezigheid is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef Meh7 het volgende:
Ik denk dat hij doelde op van Bommel tijdens de 'Joden aan het gas'-demonstratie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Moszkowicz toch?
O ja, hij doet de verdediging van Geert Wilders, dus dat maakt Geert Wilders schuldig? En wanneer is Moszkowicz over de rooie gegaan toen en Wilders hard aanpakte?
Dat was het eerste waar ik aan dacht. Moszkowicz is de enige die ook daadwerkelijk werk maakte om van Bommel zich te laten verantwoorden voor de rechter voor zijn deelname aan de pro-Hamas demonstratie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid: Wijs jij even in mijn post aan waar ik de naam Moszkowicz noem?
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelde op van Bommel tijdens de 'Joden aan het gas'-demonstratie.
Ik doelde op de randdebielen op sites als GS en hier, die Van Bommel eigenlijk het liefst aan de hoogste boom zouden ophangen, maar bij gebrek daaraan ook wel akkoord gingen met levenslang in Guantanamo Bay.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat was het eerste waar ik aan dacht. Moszkowicz is de enige die ook daadwerkelijk werk maakte om van Bommel zich te laten verantwoorden voor de rechter voor zijn deelname aan de pro-Hamas demonstratie.
My bad.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik doelde op de randdebielen op sites als GS en hier, die Van Bommel eigenlijk het liefst aan de hoogste boom zouden ophangen, maar bij gebrek daaraan ook wel akkoord gingen met levenslang in Guantanamo Bay.
Misschien moet je even kijken op welke opmerking ik in eerste instantie reageerde. Ik bedoelde dat de morele verontwaardiging van buachaille een lichte reuk van hypocrisie over zich heeft. Ik heb hem namelijk niet zien roepen dat hjet zielig is als mensen politici de bak in willen hebben omdat anderen waar ze toevallig in de buurt zijn, dingen roepen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
My bad.
Ik verwachtte dat jij de Franse mensenrechtenorganisatie vergeleek met Moszkowicz. Dat leek mij logischer dan een vergelijking met randdebielen.
Ik heb het wel gezien alleen denk ik dat de verontwaardiging in eerste instantie ging over de leuze 'intifada, intifada Palestina vrij', omdat de intifada in de context van het Midden-Oosten conflict geen altruïstische bezigheid is en eigenlijk kwam pas later het juridische in de kwestie erbij naar aanleiding van de aangifte van Moszkowicz.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien moet je even kijken op welke opmerking ik in eerste instantie reageerde. Ik bedoelde dat de morele verontwaardiging van buachaille een lichte reuk van hypocrisie over zich heeft. Ik heb hem namelijk niet zien roepen dat hjet zielig is als mensen politici de bak in willen hebben omdat anderen waar ze toevallig in de buurt zijn, dingen roepen.
Valt mij ook vaak op in NWS ja. Er is nooit eens iemand die over de jihad of moslimextremisme begintquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:37 schreef RAVW het volgende:
Zo heb het allemaal een beetje zitten lezen maar wat mij erg opvalt is dat er NOOIT eens iemand wat zegt over de JIHAD!!
Waarom moet hij zich tijdens het openen van dit topic kwalificeren door zijn mening over allerlei andere onderwerpen te vermelden?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien moet je even kijken op welke opmerking ik in eerste instantie reageerde. Ik bedoelde dat de morele verontwaardiging van buachaille een lichte reuk van hypocrisie over zich heeft. Ik heb hem namelijk niet zien roepen dat hjet zielig is als mensen politici de bak in willen hebben omdat anderen waar ze toevallig in de buurt zijn, dingen roepen.
Dat is JUIST waar Wilders zo tegen aan het vechten is ..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Valt mij ook vaak op in NWS ja. Er is nooit eens iemand die over de jihad of moslimextremisme begint
Dat heeft die al door dat lange tenen volkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef Meki het volgende:
Wilders dient de levenslang te krijgen zonder TBS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |