abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:23:55 #126
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_67361467
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:14 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nee, jij hebt het opgelost. Discriminatie is een fabeltje. Racisten of xenofoben bestaan niet.
Toch moet het ergens vandaan komen, niet? Vraag eens rond hoeveel mensen last hebben van chinezen en hoeveel chinezen zich benadeeld voelen?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_67361480
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef buachaille het volgende:

[..]

In mijn vriendenkring zijn de hindoestanen gek genoeg de grootste racisten, ik was vrij geschokt toen ik er achter kwam dat niet alleen blanken kunnen discrimineren.
Oke, correctie. Racisme bestaat wel, maar Nederlanders doen daar nooit aan.

Slavenhandel zeg je? Nooit van gehoord.

Edit: NSB, wat is dat eigenlijk, iemand die het weet?

[ Bericht 5% gewijzigd door Meh7 op 24-03-2009 16:29:20 ]
pi_67361694
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:24 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Oke, correctie. Racisme bestaat wel, maar Nederlanders doen daar nooit aan.

Slavenhandel zeg je? Nooit van gehoord.
Precies, moslims hebben nooit aan slavernij gedaan en doen dat nu ook niet.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_67361782
Kortom: het komt van twee kanten. Discriminatie bestaat, maar luie allochtonen ook. Dat wil niet zeggen dat elke moslim te lui is om werk te zoeken of dat elke Nederlander een racist is.
pi_67361878
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef Meh7 het volgende:
Kortom: het komt van twee kanten. Discriminatie bestaat, maar luie allochtonen ook. Dat wil niet zeggen dat elke moslim te lui is om werk te zoeken of dat elke Nederlander een racist is.
Inderdaad. Helemaal mee eens.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:51:27 #131
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_67362523
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:38 schreef buachaille het volgende:

[..]

BTW: wat een onzettend ziek en zielig figuur ben je zeg als je een politicus achter de tralies wilt hebben voor het doen voor een paar kritische afspraken.
Och, ik ken ook types die politici in de bak willen zien omdat ze meelopen in een demonstratie waar anderen leuzen roepen. Meestal zijn dat dezelfde types die direct over de rooie gaan als je ook maar een vingertje op Sint Geert legt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:00:52 #132
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_67362860
quote:
was dat maar het enige probleem.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:12:34 #133
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_67363232
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Och, ik ken ook types die politici in de bak willen zien omdat ze meelopen in een demonstratie waar anderen leuzen roepen. Meestal zijn dat dezelfde types die direct over de rooie gaan als je ook maar een vingertje op Sint Geert legt.
Moszkowicz toch?
O ja, hij doet de verdediging van Geert Wilders, dus dat maakt Geert Wilders schuldig? En wanneer is Moszkowicz over de rooie gegaan toen en Wilders hard aanpakte?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:14:09 #134
66444 Lord_Vetinari
pi_67363276
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef damian5700 het volgende:

[..]

toch?
O ja, hij doet de verdediging van Geert Wilders, dus dat maakt Geert Wilders schuldig? En wanneer is Moszkowicz over de rooie gegaan toen en Wilders hrad aanpakte?
Even voor mijn duidelijkheid: Wijs jij even in mijn post aan waar ik de naam Moszkowicz noem?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:16:51 #135
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_67363348
quote:
Daar gaat het niet om. De meeste normale mensen snappen wel dat generaliseren een niet zo'n bijster intelligente bezigheid is.
Er werd gewezen op het zelfmedelijden dat bij menigeen in de weg staat om hun sociaal-maatschappelijke of rechtspositie te veranderen. Omdat migranten in een kapot huis wonen of omdat blanke velletjes vroeger hun land koloniseerden hoeven en kunnen zij niets anders doen dan een zielig verhaal ophangen en te wijzen op de verschoning van de eigen verantwoordelijkheid de eigen problemen aan te pakken.
Bovendien kan er te pas en te onpas de discriminatie-troefkaart worden uitgespeeld.
Dat werd er zojuist beweerd.
Toch zijn er talloze voorbeelden van mensen die zich niet verschuilen achter een zielig verhaal, ook al komen zij uit een moeilijke situatie of een achtergestelde positie, maar simpelweg hard werken om kansen af te dwingen.
Nederland heeft een burgemeester van Marokkaanse komaf (het kan dus wel) en als dat niet genoeg is zal de allochtone gemeenschap hard moeten werken om het voor elkaar te krijgen dat Aboutaleb niet de enige zal blijken.
pi_67363409
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Moszkowicz toch?
O ja, hij doet de verdediging van Geert Wilders, dus dat maakt Geert Wilders schuldig? En wanneer is Moszkowicz over de rooie gegaan toen en Wilders hard aanpakte?
Ik denk dat hij doelde op van Bommel tijdens de 'Joden aan het gas'-demonstratie.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:20:03 #137
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_67363458
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Even voor mijn duidelijkheid: Wijs jij even in mijn post aan waar ik de naam Moszkowicz noem?
Dat was het eerste waar ik aan dacht. Moszkowicz is de enige die ook daadwerkelijk werk maakte om van Bommel zich te laten verantwoorden voor de rechter voor zijn deelname aan de pro-Hamas demonstratie.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:22:14 #138
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_67363515
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij doelde op van Bommel tijdens de 'Joden aan het gas'-demonstratie.
Ik denk het niet.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:23:35 #139
66444 Lord_Vetinari
pi_67363554
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:20 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat was het eerste waar ik aan dacht. Moszkowicz is de enige die ook daadwerkelijk werk maakte om van Bommel zich te laten verantwoorden voor de rechter voor zijn deelname aan de pro-Hamas demonstratie.
Ik doelde op de randdebielen op sites als GS en hier, die Van Bommel eigenlijk het liefst aan de hoogste boom zouden ophangen, maar bij gebrek daaraan ook wel akkoord gingen met levenslang in Guantanamo Bay.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:28:20 #140
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_67363704
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik doelde op de randdebielen op sites als GS en hier, die Van Bommel eigenlijk het liefst aan de hoogste boom zouden ophangen, maar bij gebrek daaraan ook wel akkoord gingen met levenslang in Guantanamo Bay.
My bad.
Ik verwachtte dat jij de Franse mensenrechtenorganisatie vergeleek met Moszkowicz. Dat leek mij logischer dan een vergelijking met randdebielen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:32:37 #141
66444 Lord_Vetinari
pi_67363839
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:28 schreef damian5700 het volgende:

[..]

My bad.
Ik verwachtte dat jij de Franse mensenrechtenorganisatie vergeleek met Moszkowicz. Dat leek mij logischer dan een vergelijking met randdebielen.
Misschien moet je even kijken op welke opmerking ik in eerste instantie reageerde. Ik bedoelde dat de morele verontwaardiging van buachaille een lichte reuk van hypocrisie over zich heeft. Ik heb hem namelijk niet zien roepen dat hjet zielig is als mensen politici de bak in willen hebben omdat anderen waar ze toevallig in de buurt zijn, dingen roepen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:37:42 #142
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_67363996
Zo heb het allemaal een beetje zitten lezen maar wat mij erg opvalt is dat er NOOIT eens iemand wat zegt over de JIHAD!!

Dat was toch een heilige oorlog voeren tegen de ongelovige en niet moslims.
Dit door middel van geweld of andere agressieve uitingen.

Dus mensen die nu met hun vinger naar Wilders wijzen willen die dan ook even kijken hoe het echt begonnen is.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:55:59 #143
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_67364541
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Misschien moet je even kijken op welke opmerking ik in eerste instantie reageerde. Ik bedoelde dat de morele verontwaardiging van buachaille een lichte reuk van hypocrisie over zich heeft. Ik heb hem namelijk niet zien roepen dat hjet zielig is als mensen politici de bak in willen hebben omdat anderen waar ze toevallig in de buurt zijn, dingen roepen.
Ik heb het wel gezien alleen denk ik dat de verontwaardiging in eerste instantie ging over de leuze 'intifada, intifada Palestina vrij', omdat de intifada in de context van het Midden-Oosten conflict geen altruïstische bezigheid is en eigenlijk kwam pas later het juridische in de kwestie erbij naar aanleiding van de aangifte van Moszkowicz.
Ik ben het wel met jou eens dat het bezopen is dat van Bommel vanwege de oproep tot intifada de bak in zou moeten, maar bepaald handig was het nu ook niet. Dit erkenden ook eigen partijleden en Kant heeft zelfs een verklaring gegeven.
Je kunt het niet echt vergelijken, maar ik doe het toch; 'intifada, intifada, Palestina vrij' en moslimintifada doelend op de rellen in de banlieues in Frankrijk vind ik beiden van dezelfde soort trivialiteit.
pi_67364666
Kan hij gewoon z'n boek schrijven in de cel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:02:48 #145
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67364727
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:37 schreef RAVW het volgende:
Zo heb het allemaal een beetje zitten lezen maar wat mij erg opvalt is dat er NOOIT eens iemand wat zegt over de JIHAD!!

Valt mij ook vaak op in NWS ja. Er is nooit eens iemand die over de jihad of moslimextremisme begint
pi_67365793
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarom moet hij zich tijdens het openen van dit topic kwalificeren door zijn mening over allerlei andere onderwerpen te vermelden?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:45:29 #147
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_67365882
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:02 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Valt mij ook vaak op in NWS ja. Er is nooit eens iemand die over de jihad of moslimextremisme begint
Dat is JUIST waar Wilders zo tegen aan het vechten is ..
maar zo als je zelf ook zegt daar hoor ik niemand over .....

De deportatie van ons niet Moslim gelovige is al lang begonnen en heeft helaas al vele slachtoffers ge eist.
Maar er is niemand die daar wat tegen doet, ja een enkeling .

Hitler was ook maar een persoon maar Duistland heeft wel de naam gekregen.

De Extreme moslims zijn maar een paar die er tegen aan het vechten zijn maar de Moslim gemeenschap draait hier net zo als toen in Duitsland de verkeerde naam.

Want niet alle Duitsers waren PRO Duits, net zo als in de Moslim gemeenschap ...
maar er is Niemand die wil in zien hoe langzaam dit kleine groepje een hoop mensen op het verkeerde been zet, en langzamer hand iedereen tot hun uber geloof wil bekeren ........

Waar ken ik dit toch van ...........Adolf H was geloof ik de naam ....
En dan de Moslimgemeenschap en zelf de linkse lui hier in de wereld Wilders voor een Hitler uit maken ......
De pot verwijt de ketel zal ik maar zeggen, en wat je oogst is wat je zaait

Want het is niet Wilders die het Moslim geloof wil uit kammen , het zijn juist de extreme moslims die ons willen uit kammen .. en daar staat hij voor .... om die extreme lui even een halt toe te roepen.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_67366240
Wilders dient de levenslang te krijgen zonder TBS
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_67366281

[ Bericht 100% gewijzigd door Meki op 24-03-2009 18:57:47 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:03:15 #150
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_67366486
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef Meki het volgende:
Wilders dient de levenslang te krijgen zonder TBS
Dat heeft die al door dat lange tenen volk maar ik wil graag dat de daders daar van eens opgepakt worden.
Die Wilders en vele andere mensen zo gemaakt hebben want die maken zich dagelijks schuldig aan het onder drukken van onschuldige mensen .

Maar o nee dat mag weer niet gezegd worden ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')