quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:58 schreef Meh7 het volgende:De geblondeerde charlatan heeft simpelweg een specifieke groep uitgekozen die hij met man en macht probeert tegen te werken. Dat heeft NIETS meer met kritiek te maken. Daarom zal je het niet gek vinden dat ik het niet erg vind als die wannabe-Hitler-lookalike het gevang in gaat.
oh
quote:
Ik schreeuw het zo langzamerhand uit. J'accuse!
Weet u, ik wil het niet meer! Werkelijk waar niet. Ik wil geen hoofddoekjes meer zien in mijn woonomgeving. Geen meisjes van 12, 13 jaar die lopen te frunikken aan hun doekje, dat steeds wil afwaaien, terwijl kinderen op die leeftijd gewoon lekker zouden moeten kunnen spelen: tikkertje, verstoppertje, op de glijbaan, de schommel en achter de bal aan. Ik wil geen boze moeders meer zien die, uit angst voor de moslimman thuis, de kinderen angstvallig dicht bij zich houden, de boodschappen achter zich aan zeulend.
Ik wil niet meer beleefd zwijgen als ik weer zo’n gehoofddoekte vrouw tegen kom, waarbij de angst middels het wegkijken regeert. Ik zou mijn boosheid om dergelijke vrouwenonderdrukking willen uitschreeuwen, maar het arme mens met haar loodzware boodschappenkarretje kan er ook weinig aan doen: ze moet, want anders wordt ze letterlijk buiten de deur gezet. De Poldermoslima Hoofddoekenbrigade kan beweren wat zij wil, maar ik leg haar slechts één lakmoesproef voor: vraag de moslima’s eens om hun hoofddoek voorgoed af te leggen en het is einde verhaal voor de brigade (zie de Franse beweging Ni Putes Ni Soumises)! Het zal bedreigingen regenen vanuit de bekende hoek en de kansel in de moskee zal te klein zijn om alle woede te bevatten om zo’n oproep. De moslimmannen zijn ondertussen in geen velden of wegen te bekennen om hun vrouw te helpen. Ze zitten te kaarten in het koffiehuis of hangen bij vrienden op de bank, terwijl ze al niets doende satellietprogramma’s in de moedertaal zitten te bekijken, betaald en al door mijn afgestane belastinggeld of erger: zij volgen de nieuwste cursus 'islamitische opvoeding' in de moskee.
Ik wil niet meer dat mijn kinderen steeds minder mogelijkheid krijgen om lekker vrij te zwemmen in het gemeentelijk zwembad, omdat allochtone vrouwen zo nodig in hun prach-ti-ge boerkini’s gesubsidieerd door de overheid hun baantjes moeten trekken in een potdicht getimmerd zwembad, omgeven door vriendelijke blanke multiculta’s die niets anders te doen weten dan moslima’s gerieven. Die zijn namelijk zo geïsoleerd (hoe zou dat in godsnaam komen?!) en je weet natuurlijk nooit wanneer hun mannen de boel gaan overnemen. Daarom kun je beter nu krediet opbouwen dan straks tot dhimmie gebombardeerd worden. Dat wordt je toch wel, maar niemand van de multiculta’s die de waarheid wil horen. De waarheid is namelijk zo hard en echt strijden voor de vrijheid van deze moslima’s zo moeilijk. Het zou je namelijk letterlijk de kop kunnen kosten als je je de woede van die mannen op de hals haalt door hun vrouwen te vertellen over de Westerse vrijheid.
Ik wil niet meer elke vrijdag geconfronteerd worden met het gejengel en gejammer van de minaretten, die de ware gelovigen oproepen tot gebed. Ik wil niet meer dat er in ons land psychologische terreur plaatsvindt middels segregatie van man en vrouw in aparte gebedsruimtes, loketten en klaslokalen. Ik wil niet meer dat er haat gepredikt wordt onder het mom van zogenaamde religie tegen andersdenkenden, terwijl die direct worden beschuldigd van islamofobie als zij er iets van zeggen. Ik wil niet meer dat vrouwen als minder mens worden behandeld en stilletjes hun lot en bijbehorend huiselijk geweld moeten ondergaan. Ik wil niet meer dat zij worden achtergelaten in Turkije en Marokko zonder paspoort of worden besneden in Verweggistan, buiten het zicht van de Nederlandse huisarts en GGD. Ik wil niet meer dat onwaardig wordt omgegaan met meisjes, die net zoveel recht hebben op onderwijs en vrijheid als jongens.
Ik wil niet meer dat de Nederlandse overheid wegkijkt als er steeds weer opnieuw discriminatie plaatsvindt in de moslimwereld, die zich voor mijn ogen afspeelt. Hoe kan het zijn dat zoveel menselijk onrecht wordt getolereerd, terwijl een Geert Wilders wordt vervolgd? Hoe kan het dat wij toestaan dat Theo van Gogh wordt vermoord, Hirsi Ali wordt verjaagd, maar intolerante fundamentalisten hier intussen alles mogen doen en laten wat zij willen? Waarom mag een Mohammed Enait blijven weigeren op te staan voor de rechterlijke macht, terwijl diezelfde rechterlijke macht buigt voor de eisen van Enait’s geloofsgenoten?
Ik wil niet meer dat onze overheid onbekwame mensen toelaat op hoge functies, louter omdat zij allochtoon zijn. Ik wil niet meer dat allochtone jongeren de publieke orde verstoren en nette vrouwelijke medeburgers uitschelden voor hoer, terwijl de politie niets kan of mag doen. Ik wil niet meer dat Nederlandse politici meelopen in demonstraties waar joden de gaskamer in worden gewenst en al helemaal niet dat die politici en allochtone schreeuwers daarmee wegkomen. Ik wil niet meer dat onrecht, intolerantie, onderdrukking en apartheid plaatsvinden in Nederland en dat men daarmee wegkomt. Ik wil mijn mooie land van waardigheid en beschaving terug!
Ik wil mijn onuitdrukkelijke schaamte uitroepen over zoveel onkunde en onwil bij de linkse en zogenaamd christelijke politieke elite van ons land! In plaats van deze islamitische meisjes en vrouwen te helpen houden zij hun onwaardige positie in stand en keuren daarmee de bestaande, onderdrukkende situatie goed. In plaats van het breekijzer te zetten in hun gevangenis hangt het kabinet met al haar stekeblinde en stokdove vazallen in dit land wat slingers in hun islamitische cel om maar niet de grauwe muren te hoeven zien. Waar blijft het protest tegen vrouwenonderdrukking, indoctrinatie van kinderen, opkomen voor Het Recht? Wat een dwaasheid, wat een wegkijken! Weg met de Ceylan Weber’s, Margriet van der Linden’s en Nora el Jebli’s van deze tijd! J’accuse! Ik wil het uitschreeuwen: meisjes en vrouwen, hoe kunnen wij jullie helpen om vrij te komen uit jullie islamitische gevangenis? Hoe kunnen we jullie helpen bij de opstand tegen uithuwelijking, misbruik, achterstelling, verminking en minachting? Hoe kunnen we jullie aan een leven in vrijheid en waardigheid helpen? Ik wil dit namelijk niet meer! Ik hunker naar normaliteit en waardige vrijheid waar mijn geliefde Nederland ten diepste voor staat, ook voor jullie.