Oh, in de context zijn zijn uitspraken opeens heel anders en vredelievend?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
uhuh, volledig objectief en nergens uit het verband gerukt
Net zo vredelievend als de islam.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oh, in de context zijn zijn uitspraken opeens heel anders en vredelievend?
~quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als Wilders het ook doet, waarom zou ik het dan laten? Moet ik genuanceerd blijven terwijl hij de betekenis van nuance niet kent?
Over nuance gesproken. Je bent lekker tolerant zeg. Ga je zelf ook alvast de cel in?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Meh7 het volgende:
Laten we hopen dat er een gevangenisstraf uitrolt.
Hmm, Wilders die een haatcampagne voert tegen moslims. Belachelijk!! Het is niet zo dat moslims steeds negatief in het nieuws komen ofzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Moeten er eerst doden vallen voor je mag speken over het zaaien van haat? Hij zaait vandaag met de hoop dat hij ooit mag oogsten.
euh, niet om het een of ander, maar denk je niet dat de haat en het geweld ogenblikkelijk zouden verminderen als 'wij' eindelijk eens op zouden houden hun onze beschaving met geweld op te leggen .. of dat nou is middels kolonisatie en het brengen van het Christendom of middels 'bevrijding' en het brengen van de democratie ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef MrX1982 het volgende:
Het is opmerkelijk dat moslims de aanhangers van de meest gewelddadige en haatdragende religie ter wereld het eerste schreeuwen als ze worden "aangevallen" en smijten met de bekende termen als discriminatie en racisme of mensen willen aanklagen omdat er iets gezegd wordt wat ze niet zint.
Misschien zouden ze wat vaker naar zichzelf moeten kijken in plaats direct in een hoekje te duiken met heel groot slachtoffer op hun voorhoofd.
Nee, meneer, dat suggereert hij niet, dat de meeste moslims de aanslagen van 9/11 steunen maakt ze nogquote:'Wilders zei in die toespraak ook dat één op de drie Franse moslims voorstander is van zelfmoordaanslagen. Daarmee suggereert hij dat één op de drie Franse moslims een potentiële terrorist is. Waar haalt hij het allemaal vandaan?
Denk jij dat de haat en het geweld ogenblikkelijk op zouden houden? Waar baseer jij je gedachte op?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef moussie het volgende:
[..]
euh, niet om het een of ander, maar denk je niet dat de haat en het geweld ogenblikkelijk zouden verminderen als 'wij' eindelijk eens op zouden houden hun onze beschaving met geweld op te leggen .. of dat nou is middels kolonisatie en het brengen van het Christendom of middels 'bevrijding' en het brengen van de democratie ?
Ja, als wij ophouden met Moslims te dwingen hiernaartoe te komen en hier te blijven, en ze gewoon allemaal toestaan weer terug te gaan naar hun Moslimlanden dan zal de haat snel afnemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef moussie het volgende:
[..]
euh, niet om het een of ander, maar denk je niet dat de haat en het geweld ogenblikkelijk zouden verminderen als 'wij' eindelijk eens op zouden houden hun onze beschaving met geweld op te leggen .. of dat nou is middels kolonisatie en het brengen van het Christendom of middels 'bevrijding' en het brengen van de democratie ?
Dan krijgt ie er nog eens 20 zetels bijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:42 schreef FloydP het volgende:
Ik hoop echt dat pruikmans 1 jaar celstraf krijgtDan zijn we van zijn domheid verlost.
En elke keer als Wilders over moslims zit te kankeren komen er nog 1000 moslims bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dan krijgt ie er nog eens 20 zetels bij
In de gevangenis?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En elke keer als Wilders over moslims zit te kankeren komen er nog 1000 moslims bij.
Ik denk dat het agressieve karakter van de islam niet wezenlijk veranderd als "wij" ons minder bezig houden met de islamitische wereld. Het brengen van het christendom lijkt me overigens niet direct aan de orde. Waar zie je dat gebeuren dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef moussie het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ik hoor alleen maar iets over een aanklacht, hij is nog nergens voor veroordeeld. Jij hebt graag dat hij veroordeeld wordt omdat hij dingen roept die je niet aanstaan die je niet met argumenten onderuit kan halen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Daar lijkt Wilders naar toe te gaan. Mag zijn beveiliging dan mee in de gevangenis?
Ik had het over verminderen, niet over ophouden, en ja, ik neem aan van wel .. en dat baseer ik op tig uitspraken door diverse islamitische leiders die kort samen gevat erop neer komen : rot op met je bezettingsmachtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Denk jij dat de haat en het geweld ogenblikkelijk op zouden houden? Waar baseer jij je gedachte op?
Het probleem van de Frans-Algerijnse Moslims is geen erfenis uit het verleden ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:59 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, als wij ophouden met Moslims te dwingen hiernaartoe te komen en hier te blijven, en ze gewoon allemaal toestaan weer terug te gaan naar hun Moslimlanden dan zal de haat snel afnemen.
Ik vraag me soms echt af in wat voor wereld jij leeft.
Ik zei het dan ook op mijn eigen Zaanse styl. En hier gebruiken we heb veelvoudig in plaats van heeft. Gelukkig dat jij de eerste mierenneuker bent die het ziet. Daarom ben jij mierenneuker van het jaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:44 schreef pisnicht het volgende:
heeft
Bullshit, het geeft werkelijk niemand het recht zich zo te misdragen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Het probleem van de Frans-Algerijnse Moslims is geen erfenis uit het verleden ?
Hadden ze potverdorie maar weg moeten blijven daar, geen koloniën stichten etc .. what goes around comes around
En die Islamitische leiders zullen niets anders vinden om over te klagen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:46 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik had het over verminderen, niet over ophouden, en ja, ik neem aan van wel .. en dat baseer ik op tig uitspraken door diverse islamitische leiders die kort samen gevat erop neer komen : rot op met je bezettingsmacht
moeten we de Duitsers nu ook gaan terroriseren?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Het probleem van de Frans-Algerijnse Moslims is geen erfenis uit het verleden ?
Hadden ze potverdorie maar weg moeten blijven daar, geen koloniën stichten etc .. what goes around comes around
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |