abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67353709
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:37 schreef Homdeck het volgende:

[..]

uhuh, volledig objectief en nergens uit het verband gerukt
Oh, in de context zijn zijn uitspraken opeens heel anders en vredelievend?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:43:39 #77
244403 Mefistoteles
www.gnosticteachings.org
pi_67353789
Het probleem is fanatisme... En niet de religies zelf. Het christendom van amerika is ook extreem fanatiek en bedreigt de arabische wereld ook doormiddel van hun politieke invloed op de grootste legermacht van de wereld..

Het probleem is de devolutie van de mensheid en de devolutie van religies die in handen van ons devoluerende apen niet puur blijven.

Het probleem is religieus fanatisme en angst.
En die kan je alleen maar in jezelf aanpakken.

Als je kijkt naar de maatschappij zie je een soort van eb en vloed.
Word alles weer te links en maken we onszelf tot slaaf, dan wordt alles automatisch rechtser.

Mensen kunnen hier chaotisch tegen in gaan maar ze kunnen beter mee gedijen met de stroming.
Als er geen frictie is en het noodzakelijke rechts gewoon rechts kan zijn is er ook geen haat.
pi_67353830
Wilders moet zijn zorgen kunnen uiten. Als hij een bron heeft - ik neem aan dat hij niet zomaar in het wilde weg wat beweert tijdens een toespraak - moet hij ook kunnen stellen dat een derde van de Franse moslims niet tegen geweld is. Dingen zijn zoals ze zijn. Moslims mogen zich op bronnen (zoals de Koran) beroepen, Wilders mag dat ook.

Er is een groot verschil tussen roepen dat alle moslims dood moeten of het land uit moeten, of gewoon wijzen op zorgwekkende ontwikkelingen, zoals genoemd in de posts van Dr.Nikita. Wilders heeft het recht om zijn mening te geven. Dit soort mensenrechtenorganisaties zou eens wat meer oog mogen hebben voor het leed dat moslims aanrichten, in plaats van de woorden van doorgeslagen Nederlandse politicus in New York. Kwestie van prioriteiten stellen. Nergens ter wereld worden mensenrechten zo massaal en zo grof geschonden als in islamitische landen. Period.
pi_67353847
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:41 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Oh, in de context zijn zijn uitspraken opeens heel anders en vredelievend?
Net zo vredelievend als de islam.
pi_67354232
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Als Wilders het ook doet, waarom zou ik het dan laten? Moet ik genuanceerd blijven terwijl hij de betekenis van nuance niet kent?
~
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Meh7 het volgende:
Laten we hopen dat er een gevangenisstraf uitrolt.
Over nuance gesproken. Je bent lekker tolerant zeg. Ga je zelf ook alvast de cel in?
pi_67354319
Heel sterk! Ik ben namelijk een voorstander van het uitdelen van celstraffen aan ongenuanceerde mensen.

pi_67355267
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Moeten er eerst doden vallen voor je mag speken over het zaaien van haat? Hij zaait vandaag met de hoop dat hij ooit mag oogsten.
Hmm, Wilders die een haatcampagne voert tegen moslims. Belachelijk!! Het is niet zo dat moslims steeds negatief in het nieuws komen ofzo.

Als je een moslim beledigt, beledig je ze allemaal. Behalve als het om terrorisme gaat, dan moeten we het grootste gedeelte van de moslim-bevolking niet verantwoordelijk houden voor datgene wat een kleine groep doet. Misschien moeten moslims eens proberen te investeren in hun eigen imago in plaats van een iemand anders het gevang in te krijgen omdat die iets roept wat je niet aanstaat.

Wilders roept van alles en het enige antwoord wat eruitkomt is: "Dat is haatzaaien, hij is een nieuwe Hitler!!". Zolang je hem op argumenten niet kan verslaan, hebben we in Nederland straks een probleem als hij premier geworden is.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_67355383
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef MrX1982 het volgende:
Het is opmerkelijk dat moslims de aanhangers van de meest gewelddadige en haatdragende religie ter wereld het eerste schreeuwen als ze worden "aangevallen" en smijten met de bekende termen als discriminatie en racisme of mensen willen aanklagen omdat er iets gezegd wordt wat ze niet zint.

Misschien zouden ze wat vaker naar zichzelf moeten kijken in plaats direct in een hoekje te duiken met heel groot slachtoffer op hun voorhoofd .
euh, niet om het een of ander, maar denk je niet dat de haat en het geweld ogenblikkelijk zouden verminderen als 'wij' eindelijk eens op zouden houden hun onze beschaving met geweld op te leggen .. of dat nou is middels kolonisatie en het brengen van het Christendom of middels 'bevrijding' en het brengen van de democratie ?
pleased to meet you
pi_67355427
quote:
'Wilders zei in die toespraak ook dat één op de drie Franse moslims voorstander is van zelfmoordaanslagen. Daarmee suggereert hij dat één op de drie Franse moslims een potentiële terrorist is. Waar haalt hij het allemaal vandaan?
Nee, meneer, dat suggereert hij niet, dat de meeste moslims de aanslagen van 9/11 steunen maakt ze nog
niet allemaal een terrorist. Wel hebben ze sympathie voor dergelijke acties maar dat is wat anders.

Verder wordt de Banlieu om de zoveel tijd vakkundig in de fik gezet door relmoslims, maar Wilders
heeft het vooral erg fout.

Flikker toch op met die kutfransen.
pi_67355487
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef moussie het volgende:

[..]

euh, niet om het een of ander, maar denk je niet dat de haat en het geweld ogenblikkelijk zouden verminderen als 'wij' eindelijk eens op zouden houden hun onze beschaving met geweld op te leggen .. of dat nou is middels kolonisatie en het brengen van het Christendom of middels 'bevrijding' en het brengen van de democratie ?
Denk jij dat de haat en het geweld ogenblikkelijk op zouden houden? Waar baseer jij je gedachte op?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:59:19 #86
111528 Viajero
Who dares wins
pi_67356488
quote:

[..]

Ja, als wij ophouden met Moslims te dwingen hiernaartoe te komen en hier te blijven, en ze gewoon allemaal toestaan weer terug te gaan naar hun Moslimlanden dan zal de haat snel afnemen.

Ik vraag me soms echt af in wat voor wereld jij leeft.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:03:07 #87
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67356641
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:42 schreef FloydP het volgende:
Ik hoop echt dat pruikmans 1 jaar celstraf krijgt Dan zijn we van zijn domheid verlost.
Dan krijgt ie er nog eens 20 zetels bij
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_67356700
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:03 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dan krijgt ie er nog eens 20 zetels bij
En elke keer als Wilders over moslims zit te kankeren komen er nog 1000 moslims bij.
pi_67357063
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:04 schreef Meh7 het volgende:

[..]

En elke keer als Wilders over moslims zit te kankeren komen er nog 1000 moslims bij.
In de gevangenis?
pi_67357107
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:15 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

de gevangenis?
Daar lijkt Wilders naar toe te gaan. Mag zijn beveiliging dan mee in de gevangenis?
pi_67357169
quote:

[..]

Ik denk dat het agressieve karakter van de islam niet wezenlijk veranderd als "wij" ons minder bezig houden met de islamitische wereld. Het brengen van het christendom lijkt me overigens niet direct aan de orde. Waar zie je dat gebeuren dan?

De strijd tussen het westen en het oosten is niet iets van de laatste jaren dat bestaat al veel langer. Het is hooguit meer op de voorgrond gekomen na 9/11 maar niet nieuw.
pi_67357307
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:16 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Daar lijkt Wilders naar toe te gaan. Mag zijn beveiliging dan mee in de gevangenis?
Waar haal je dat vandaan? Ik hoor alleen maar iets over een aanklacht, hij is nog nergens voor veroordeeld. Jij hebt graag dat hij veroordeeld wordt omdat hij dingen roept die je niet aanstaan die je niet met argumenten onderuit kan halen.

Dat is iets anders als dat hij veroordeeld wordt door een rechter.
pi_67357668
Dit heb echt helemaal geen zin.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:44:37 #94
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_67357949
heeft
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_67357995
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Denk jij dat de haat en het geweld ogenblikkelijk op zouden houden? Waar baseer jij je gedachte op?
Ik had het over verminderen, niet over ophouden, en ja, ik neem aan van wel .. en dat baseer ik op tig uitspraken door diverse islamitische leiders die kort samen gevat erop neer komen : rot op met je bezettingsmacht
pleased to meet you
pi_67358094
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:59 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ja, als wij ophouden met Moslims te dwingen hiernaartoe te komen en hier te blijven, en ze gewoon allemaal toestaan weer terug te gaan naar hun Moslimlanden dan zal de haat snel afnemen.

Ik vraag me soms echt af in wat voor wereld jij leeft.
Het probleem van de Frans-Algerijnse Moslims is geen erfenis uit het verleden ?
Hadden ze potverdorie maar weg moeten blijven daar, geen koloniën stichten etc .. what goes around comes around
pleased to meet you
pi_67358137
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:44 schreef pisnicht het volgende:
heeft
Ik zei het dan ook op mijn eigen Zaanse styl. En hier gebruiken we heb veelvoudig in plaats van heeft. Gelukkig dat jij de eerste mierenneuker bent die het ziet. Daarom ben jij mierenneuker van het jaar.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_67358164
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:49 schreef moussie het volgende:

[..]

Hadden ze potverdorie maar weg moeten blijven daar, geen koloniën stichten etc .. what goes around comes around
Bullshit, het geeft werkelijk niemand het recht zich zo te misdragen.
pi_67358242
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:46 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik had het over verminderen, niet over ophouden, en ja, ik neem aan van wel .. en dat baseer ik op tig uitspraken door diverse islamitische leiders die kort samen gevat erop neer komen : rot op met je bezettingsmacht
En die Islamitische leiders zullen niets anders vinden om over te klagen?

Toen de Sovjet-Unie Afghanistan binnenviel, werd er opgeroepen tot een Jihad tegen de SU. Toen de SU weg was uit Afghanistan verlegden de Mujahideen en Al Queda gewoon naar de Verenigde Staten. HEt land dat ze geholpen had met het vechten tegen de SU. Waarom? Omdat ze (op uitnodiging van de regering) bases hadden in Saudi Arabie.

En zo zullen ze ook weer wat anders vinden als de 'bezettingsmacht' weg is. Deze 'religieuze' leiders hebben de macht om 1 miljard gelovigen op te kunnen zetten tegen van alles wat ze niet aan staat, en macht is nog steeds het meest krachtige en meest verslavende narcoticum dat er is.
pi_67358268
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:49 schreef moussie het volgende:

[..]

moeten we de Duitsers nu ook gaan terroriseren?
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')