Dat mag ik wel hopen...ik hoop ook dat de 2e kamer / wij als belastingbetaler niet gaan opdraaien voor de kosten die dat soort reisjes met zich mee brengen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:37 schreef Dagonet het volgende:
Het staat iedereen vrij om iemand voor de rechter te slepen, de rechter beslist dan wel of dat terecht is geweest of niet.
Dus die Fransen gaan hun gang maar. Wilders kan zich volgens mij ook niet verschuilen achter parlementslidmaatschap, dat soort reisjes doet hij toch niet vanuit de Tweede Kamer maar op eigen initiatief?
Nou als er eentje de moreel verontwaardigde azijnzeiker speelt op dit forum dan ben jij het wel. Die van Bommel houdt zich oost-indisch doof op bij demonstraties waarin luid en duidelijk afgrijselijke antisemitische kreten worden geroepen. Die man verdient geen gevangenisstraf, die mag wat mij betreft spitsroeden lopen door een gang van holocaust slachtoffers. Dat hij "toevallig in de buurt" zou zijn is compleet ongeloofwaardig. Dat lijkt op een politicus die betrapt wordt in een parenclub en zich verdedigt met de opmerking dat "hij alleen maar toekeek". De anti-joodse kleik van de SP (met een van Meulenbelt die met een gazaanse terrorist getrouwd is als meest trieste dieptepunt) zijn niet te vergelijken met een eerbiedwaardige parlementarier als Wilders die zijn eigen vrijheid opgeeft om te strijden voor de onze.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien moet je even kijken op welke opmerking ik in eerste instantie reageerde. Ik bedoelde dat de morele verontwaardiging van buachaille een lichte reuk van hypocrisie over zich heeft. Ik heb hem namelijk niet zien roepen dat hjet zielig is als mensen politici de bak in willen hebben omdat anderen waar ze toevallig in de buurt zijn, dingen roepen.
Ja, want Islam is vrede hèquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:32 schreef Meh7 het volgende:
Oh, wat zielig voor hem. Mijn oprechte medeleven. De omstandigheden waarin hij leeft, heeft hij grotendeels zelf veroorzaakt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Meh7 het volgende:
Of iemand die 200km/u rijdt en knalt tegen een boom, oh wacht, die heeft er echt zelf om gevraagd. Je kan sommige dingen dus blijkbaar wel zelf veroorzaken...
Dus feitelijk wil je zeggen dat je net zo'n lamme zak bent als Wildersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef Meh7 het volgende:
Als Wilders het ook doet, waarom zou ik het dan laten? Moet ik genuanceerd blijven terwijl hij de betekenis van nuance niet kent?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef Meh7 het volgende:
Kortom: het komt van twee kanten. Discriminatie bestaat, maar luie allochtonen ook. Dat wil niet zeggen dat elke moslim te lui is om werk te zoeken of dat elke Nederlander een racist is.
quote:
welke haatcampagne tegen moslims? hij is alleen tegen de islam en de islamisering van nederland. niet meer dan logischquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, vanwege zijn haatcampagne tegens moslims, voor de tiende keer.
Tja, hebben ze jou niet opgevoed? Je vertikt het om argumenten aan te dragen. Dan ben je net zo triest bezig.quote:
Wilders heeft geen verdedigers nodig, zijn aanvallers helpen hem al genoegquote:
Wilders aanhang heeft mij opgevoedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tja, hebben ze jou niet opgevoed? Je vertikt het om argumenten aan te dragen. Dan ben je net zo triest bezig.
Nee je ouders. Waarom ventileer je zoveel negativiteit over Wilders? Zeg dan op zijn minst waarom (argumenten, you know).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Wilders aanhang heeft mij opgevoed?
Waar heb jij het nou weer over man.
Precies, alleen weten zin politieke tegenstanders dit ook. Ze weten zich alleen geen houding aan te nemen. Wilders is ongetwijfeld niet de verlosser die sommige mensen in hem zien, maar hij benoemd dingen in de samenleving die wel degelijk de aandacht verdienen. De Islamisering van de samenleving moet een halt toegeroepen worden. Er moeten duidelijkheid gecreerd worden tussen Moslims en niet-Moslims. Het is voornamelijk aan de linkse partijen te verwijten dat zij alles wat niet-Hollands is hebben doodgeknuffeld en de misstanden hebben gebagatelliseerd. Daarmee hebben zij een voedingsbodem geschapen voor extremisme aan beiden zijden. Als we die nu niet oplossen voorzie ik maar een uitkomst nl. een burgeroorlogquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:59 schreef Provinciaal het volgende:
Wilders heeft geen verdedigers nodig, zijn aanvallers helpen hem al genoeg
Dat vraag ik mij soms ook af van moslim- en allochtonen bashers.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee je ouders. Waarom ventileer je zoveel negativiteit over Wilders? Zeg dan op zijn minst waarom (argumenten, you know).
Search no more msnk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:07 schreef xenobinol het volgende:
- Er moeten duidelijkheid gecreerd worden tussen Moslims en niet-Moslims. -
Je hebt het niet mis.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef Slappy het volgende:
Ik vraag me altijd af die rel Marokkanen die ik tegen kom gaan nooit naar Moskee en die gene die wel altijd braaf naar Moskee gaan komen veel vriendelijker over.Of heb ik het nou mis?
Ook Marokkaanquote:
Je vergeet de religie bashersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:15 schreef msnk het volgende:
Dat vraag ik mij soms ook af van moslim- en allochtonen bashers.
Zolang ze in Utrecht nog aparte loketten voor mannen en vrouwen in een moskee onderbrengen zijn de regels wat mij betreft niet duidelijk uitgelegd. Dat is gewoon niet acceptabel, het is gewoon een nieuwe vorm van discriminatie. Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar een voorstander van bent toch?quote:
Hitler was een nazi en had een raar kapsel. Je gaat mij toch niet vertellen dat jij een voorstander van Hitler bent toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je vergeet de religie bashers![]()
[..]
Zolang ze in Utrecht nog aparte loketten voor mannen en vrouwen in een moskee onderbrengen zijn de regels wat mij betreft niet duidelijk uitgelegd. Dat is gewoon niet acceptabel, het is gewoon een nieuwe vorm van discriminatie. Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar een voorstander van bent toch?
Wel typisch dat je totaal niet ingaat op dat punt en wederom met een simpele Wilders = Hitler opmerking komt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hitler was een nazi en had een raar kapsel. Je gaat mij toch niet vertellen dat jij een voorstander van Hitler bent toch?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel typisch dat je totaal niet ingaat op dat punt en wederom met een simpele Wilders = Hitler opmerking komt.
Geeft des te meer het gelijk van Wilders aan.
what else is new. En als je hem erop wijst komt hij weer met een andere kansloze reactie "quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel typisch dat je totaal niet ingaat op dat punt en wederom met een simpele Wilders = Hitler opmerking komt.
Want jouw reacties zijn wel heel kansrijk altijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:51 schreef pisnicht het volgende:
[..]
what else is new. En als je hem erop wijst komt hij weer met een andere kansloze reactie ""
Hij had ook een rare snorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef Meh7 het volgende:
Hitler was een nazi en had een raar kapsel. Je gaat mij toch niet vertellen dat jij een voorstander van Hitler bent toch?
Altijd mooi toch om te zien wat de reacties zijn, als je wilt kun je vrijwel alles goed praten. Is maar net wat de lezer er in wil zien. Een ander ziet in je post meteen de duivel of ergerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:53 schreef Meh7 het volgende:
Die xenofobinol haalt allerlei irrelevante dingen erbij en verbindt daar een conclusie aan, ik doe precies hetzelfde in mijn reactie op hem. Moet ik alles uitleggen?
Oke, ik hap.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:43 schreef Specularium het volgende:
Geeft des te meer het gelijk van Wilders aan.
Snelweg niet te vergetenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hij had ook een rare snor![]()
Volgens mij was het enige goede idee dat hij heeft gehad de Volkswagen Kever
Oh ja... zekers goede uitvindingquote:
En discriminatie komt ook van 2 kanten...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef Meh7 het volgende:
Kortom: het komt van twee kanten. Discriminatie bestaat, maar luie allochtonen ook. Dat wil niet zeggen dat elke moslim te lui is om werk te zoeken of dat elke Nederlander een racist is.
En de treinen reden op tijdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
ThyssenKrupp. Staalgigant.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
quote:
Tot na WO2 was Krupp een zelfstandige onderneming. Hitler had niks te maken met de samenvoeging van die twee.quote:
Lijkt me dat ze Wilders demoniseren, iedereen die een beetje engels spreekt weet dat dit wel heel ruim vertaald is. Maar goed anders is het geen nieuws he. 1/3 van de Franse moslims heeft geen probleem met zelfmoord aanslagen als middel. Dit lijkt me een beter vertaling die ik zo snel even typ. Als ik er langer over nadenk kan ik met nog wat beters komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef voyeur het volgende:
"One-third of French Muslims do not object to suicide attacks" stond in de oorspronkelijke rede in New York dus dat is wel heel vrij vertaald door het AD naar Wilders zei in die toespraak ook dat één op de drie Franse moslims voorstander is van zelfmoordaanslagen.'
Het lijkt mij te zwak voor een rechtszaak, maar ik heb geen benul van het Franse recht.
Als je in egypte of somalie je dochter verminkt kan je hier ook brommen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 06:37 schreef Dagonet het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is: waarom kan een franse groep een nederlander aanklagen voor iets wat hij in de VS heeft gezegd waarbij hij geen lokale wetten overtrad? Dit doortrekkend zou men in Amerika iedereen een boete kunnen geven die in Nederland een koffieshop uitkomt.
Sinds wanneer zijn de wetten van een land universeel geldig en op iedereen toepasbaar?
beetje rare vergelijkingquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je in egypte of somalie je dochter verminkt kan je hier ook brommen.
Als je in Irak tegen de bezetters vecht krijg je hier ook cel.
dus ja......
Nou van de Nazi's danquote:Op woensdag 25 maart 2009 06:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Dat was geen idee van Hitler, hij heeft het idee alleen maar gepikt. Erwas al begonnen met de aanleg van Autobahnen voordat Hitler aan de macht kwam.
Mensen die met bovenstaande reactie komenquote:
Niet als je niet in Nederland woonachtig bent en de Nederlandse nationaliteit hebt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:49 schreef Chadi het volgende:
Als je in egypte of somalie je dochter verminkt kan je hier ook brommen.
En ook hier alleen maar als je daadwerkelijk Nederlander bent. Een Fransman die in Afghanistan het Nederlandse leger aanvalt wordt niet hier aangeklaagd.quote:Als je in Irak tegen de bezetters vecht krijg je hier ook cel.
dus ja......
PVV grootste partij, je bent vast erg blij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:36 schreef Noedie het volgende:
[..]
Mensen die met bovenstaande reactie komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |