Rellen, wat anders.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Zo, valt me mee dat je een nieuwe opent. Maar wat komen jullie eigenlijk doen in ons topic?
.
En ze komen voor een naamquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:21 schreef loveli het volgende:
Ze komen zich voortstellen, gaan vertellen hoevel ze wegen, hoeveel eraf moet en hoe ze dat gaan aanpakken. Toch?
Ik heb geen account en heb haar nooit begrepen, maar begrijp hier ook weinig van.......quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga geen linkje op het SHE forum plaatsen. Straks heb ik het weer gedaan. De meeste 'volgelingen' komen hier ook nog wel, dus die zien het zelf wel en mogen dan ook zelf hun conclusies trekken. Jeetje wat baal ik nu dat ik een account heb op SHE's site waar ik niet van af kan
.
Lukt het nog niet helemaal?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:28 schreef sigme het volgende:
![]()
Ik moet nog even een nieuw eetritme vinden met die nieuwe baan.
zijn er mensene cht beledigd door die opmerking??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga geen linkje op het SHE forum plaatsen. Straks heb ik het weer gedaan. De meeste 'volgelingen' komen hier ook nog wel, dus die zien het zelf wel en mogen dan ook zelf hun conclusies trekken. Jeetje wat baal ik nu dat ik een account heb op SHE's site waar ik niet van af kan
.
Ik vind het nogal denigrerend ja. Maar goed, ik heb toch al niet zo'n hoge pet op van SHE. Ik kan nog een heleboel meer zeggen, maar dat doe ik niet, want dan krijgen die relschopperts hun zin. Dus ik zeg alleen nog:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef kwakveense het volgende:
[..]
zijn er mensene cht beledigd door die opmerking??SRSLY???
Nou, als je wil afvallen kan ik me zo voorstellen dat mensen het niet leuk vinden als ze 'kalf' worden genoemd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef kwakveense het volgende:
[..]
zijn er mensene cht beledigd door die opmerking??SRSLY???
ik zit niet op she-eet, ik ben geen volgeling, ik snap je post niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Lukt het nog niet helemaal?
En kwak wordt dus kalf?sorry maar het kwam nu niet echt respectvol of liefdevol over alsof ze het beste met jullie voor heeft
![]()
En verder ga ik er niets over zeggen
Yups, ik ben er niet zo van onder de indruk eigenlijk (en ik ben verbaasd dat sommigen dat wel zijn). Maar goed; onze OP hoort gewoon goed te zijn, want daar moet ik morgen de nieuwe score weer in postenquote:
Ik heb al mijn pauzes vandaag in het zonnetje doorgebracht, heerlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Ach ja. Kalf schmalf.
Het is weekend!
En lente!
Misschien ga ik morgen wel weer hardlopen met mijn dikke kont!
oh... ja...wij gebruiken dat woord thuis ook vaak. t is niet heel aardig. maar, sorry hoor, die toon zijn we toch allemaal gewend van she? alsof ze ooit poezelig heeft gedaan als jze vond dat je dom bezig was...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, als je wil afvallen kan ik me zo voorstellen dat mensen het niet leuk vinden als ze 'kalf' worden genoemd.
Heb je al. Never mind.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga geen linkje op het SHE forum plaatsen. Straks heb ik het weer gedaan.
[...]
Je kan ook je kont thuislaten; ga je harderquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Misschien ga ik morgen wel weer hardlopen met mijn dikke kont!
Ik vind dat ze nogal uit de hoogte doet. Waar haalt SHE het recht vandaan om zo over anderen te spreken? Ze is God niet ofzo, al denkt ze zelf misschien van welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:33 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh... ja...wij gebruiken dat woord thuis ook vaak. t is niet heel aardig. maar, sorry hoor, die toon zijn we toch allemaal gewend van she? alsof ze ooit poezelig heeft gedaan als jze vond dat je dom bezig was...
maar laat maar verder. vind t alleen irritant dat er op zo'n manier t topic geijacked werd, nog voor er ook maar iets otnhuld werd door de grote onthullerts...
wat iedereen er verder van vindt moeten ze zelf weten...
Dan maar met z'n allen naar India op vakantie ipv Egypte?quote:
Je hebt toch wel haar dieeten gevolgd?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zit niet op she-eet, ik ben geen volgeling, ik snap je post niet.
ik heb op fok, tijdens dat ik in de VS zat, en nu nog steeds ontzettend veel backstage hulp van SHE gehad met mn life issues. dus dan maar een kalf, echt, werkelijk....
Ik bedenk me ineens dat het wel heel erg goed voor het milieu is dat ze in India met meer dan 1 miljard bewoners geen rundvlees etenquote:
Zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef ElisaB het volgende:
Het is trouwens net of het weer weet dat het lente is
dat is ook zo, dat ontken ik niet. alleen het verbaast me dat mensen hier verbaasd over zijn. het is niet anders van toon dan de meeste andere posts...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nogal uit de hoogte doet. Waar haalt SHE het recht vandaan om zo over anderen te spreken? Ze is God niet ofzo, al denkt ze zelf misschien van wel.
Je trapt er ook wel heerlijk met beide benen in hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat ze nogal uit de hoogte doet. Waar haalt SHE het recht vandaan om zo over anderen te spreken? Ze is God niet ofzo, al denkt ze zelf misschien van wel.
Ik moest in de stad in de schaduw gaan lopen, omdat mijn ogen de zon te fel vondenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef ElisaB het volgende:
Het is trouwens net of het weer weet dat het lente is
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je trapt er ook wel heerlijk met beide benen in he
Ja heerlijk hèquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je trapt er ook wel heerlijk met beide benen in he
Nah, weet ik niet zo goed. Ik moet nog een beetje puzzelen, hoe laat moet ik wat ongeveer eten om de dag goed door te komen.quote:
quote:
..........and counting.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En dit is echt het laatste wat ik over SHE zeg
nope, nooit een lijstje gevolgd. alelen suggesties gebruikt in mijn egen manier van eten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hebt toch wel haar dieeten gevolgd?
En dat laatste stukje.......sorry maar daar wordt ik gewoon verdrietig van![]()
En dit is echt het laatste wat ik over SHE zeg
Het is dat je er zelf over begint, maar persoonlijk had ik liever dat je het eerst even zou overleggenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:42 schreef kwakveense het volgende:
mag ik alseblieft zelf weten met wie ik chat en waarover?
Ik ben thuis gebleven van mijn werk omdat ik verkouden ben. Dus ik heb de nieuwste griepepidemie voorkomenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef ElisaB het volgende:
Ander onderwerp... Wat heb jij vandaag voor de mensheid gedaan? Ik nix eigenlijk
Met zo'n 30 kinderen gelunched en buitengespeeldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef ElisaB het volgende:
Ander onderwerp... Wat heb jij vandaag voor de mensheid gedaan? Ik nix eigenlijk
Ik ben lief geweest voor 2 mensjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef ElisaB het volgende:
Ladies and gentlemen, we have a winner!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben thuis gebleven van mijn werk omdat ik verkouden ben. Dus ik heb de nieuwste griepepidemie voorkomen
Ik eet lamsvlees met uitzicht over de moederdierenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:41 schreef Laureline het volgende:
Mmmm, kalfskroket![]()
In ons huisje op de Veluwe aten we trouwens lamsfilet terwijl we door het raam op 5 meter afstand de schattigste lammetjes langs zagen dartelen. Dat gaf ook wel een tikje wreed gevoel.
Als ze drinken kregen van de moeder gingen de staartjes van die lammetjes ook heel snel ronddraaien, als een propellortje
Ik doe eigenlijk nooit iets voor de mensheidquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef ElisaB het volgende:
Ja joh, weet je wel hoeveel mensen je had kunnen besmettenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:44 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben thuis gebleven van mijn werk omdat ik verkouden ben. Dus ik heb de nieuwste griepepidemie voorkomen
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:46 schreef neen het volgende:
Ik heb gewerkt en mijn middelvinger opgestoken naar een blond wijf op een fiets, ik had gewoon over haar heen moeten rijden maar dat terzijde.
Veelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja joh, weet je wel hoeveel mensen je had kunnen besmetten
Ik eet helemaal niet anders of meer op de dagen dat ik sport. Het is voor mij veel simpeler constant een bepaald redelijk gezond patroon aan te houden dan dat per dag weer aan te passen aan al dan niet bewegen. Of je moet zo'n summier lijstje hebben dat je omvalt als je daarbij nog gaat sporten, maar dat zal bij jou wel meevallenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Nah, weet ik niet zo goed. Ik moet nog een beetje puzzelen, hoe laat moet ik wat ongeveer eten om de dag goed door te komen.
De ene dag fiets ik er niet bij, de andere 12 kilometer, de volgende 24 kilometer. Als ik fiets moet ik ook nog een half uur flink doorlopen, als ik met de auto ga loop ik niks.
Kortom, de dagen zijn wat dat betreft nogal wisselend en ik heb de afgestemde hoeveelheid eten + juiste momenten nog niet op orde.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is dat je er zelf over begint, maar persoonlijk had ik liever dat je het eerst even zou overleggen
Dan is het goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:49 schreef kwakveense het volgende:
het SPIJIJIJIJT me elisaaaaaaaaaaaaaaaa huuuuuhuhuhuhhhhhh
![]()
![]()
![]()
zal t nooit meer doen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
het SPIJIJIJIJT me elisaaaaaaaaaaaaaaaa huuuuuhuhuhuhhhhhh
![]()
![]()
![]()
zal t nooit meer doen.
Dit doet mij denken aan mijn kat Miniquote:
Ik span me steeds nuttiger in voor de woekerrentekredietverstrekker.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:45 schreef sigme het volgende:
En de afgekloven botten gooi ik bij de kippen in het hok, waardoor dat eruit ziet als een roofdierenverblijf.
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan mijn kat Mini
Hmm. Dat is misschien ook wel een mogelijke optie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik eet helemaal niet anders of meer op de dagen dat ik sport. Het is voor mij veel simpeler constant een bepaald redelijk gezond patroon aan te houden dan dat per dag weer aan te passen aan al dan niet bewegen. Of je moet zo'n summier lijstje hebben dat je omvalt als je daarbij nog gaat sporten, maar dat zal bij jou wel meevallen![]()
Heb je voor eten op het werk wel wat gezonde keuzes? Of neem je dingen zelf mee?
Omdat dat beest ook zo'n bos haar heeft en ook vaak zo zitquote:
Hey, herkenbaar! Nou ja, niet dat bubbling dan, maar het is hier zo gehorig dat ik soms herrie hoor en geen idee heb waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:15 schreef kwakveense het volgende:
iemand in mijn rijtje draait keiharde bubbling... kan de buren van de buren zijn, of de boevnbuurman twee huizen verder. t is zo fokkign gehorig hier!
Ja ik vind het een beetje een vreemde verwelkoming. Eigenlijk! Ik weet wel dat er tijden zijn dat ik hier 24/7 zit.. Maar was vandaag een dagje met m'n moeder weg en ik moet mij bijna gelijk verantwoordenquote:
Kan je niet even op onderzoek uitgaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:20 schreef kwakveense het volgende:
ik zou zweren dat het dit nummer is. de exacte boem-tatsjik-tsjik werd ik in mn vorige huis ook regelmatig wakker van doordat mn onderbuurman t draaide, keihard...
Ik neem in de kantine op mijn werk altijd één boterham kroket, en dan mik ik daarna een enorme bak sla erachteraan. Anders is het vreetmonster los, en heb ik de hele dag onstilbare honger in lekkere troep.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Dat is misschien ook wel een mogelijke optie.
Ik neem brood mee: 2 roggebroodjes pindakaas, 2 plakken eigengemaakt volkorenbrood met houmous. Eigenlijk denk ik dat dat genoeg is, maar de afgelopen twee weken eet ik er vaak nog iets bij; uit de kantine of de stad.
Op vrijdag ga ik mee-eten in de kantine, voorlopig hou ik dat op 2 boterhammen & 1 kroket. Dat is verder ook een zeer actieve dag, mischien moet dat kantine-eten dan toch bovenop het gewone rantsoen, of misschien moet ik juist wel van zo'n actieve dag met kroket en overig mager dagje maken. Dillema's.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik vind het een beetje een vreemde verwelkoming. Eigenlijk! Ik weet wel dat er tijden zijn dat ik hier 24/7 zit.. Maar was vandaag een dagje met m'n moeder weg en ik moet mij bijna gelijk verantwoorden![]()
En misschien post ik wat minder, maar ik lurk wel.. En ik meen mij te herinneren dat minder posten geapprecieerd werd..
Oké op die manier. Ik begreep je verkeerd!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb je een tijdje niet bewust zien posten, dus ik zei hoi en vroeg me af of ik dat juist had, of dat ik gewoon niet goed had gelezen.. heb ook niet alles teruggelezen de afgelopen 2 dagen ofzo...
Voor Kwak:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:23 schreef kwakveense het volgende:
t is net gestopten tijdens t koken vind ik t best gezellig!
gisteravond kon ik mn direkte buurman door de muur heen horen liggen snurken op de bank in de huiskamer
ik heb serieus niks gezegdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké op die manier. Ik begreep je verkeerd!!
Dan blame ik kwak!
Ik ben nooit weg geweest, heb vanmiddag nog gezegd dat ik mijn haar voor het eerst heb gekrult met een carmensetMoeilijk!
Vriendje moest assisteren
op dat nummer heb ik serieus met mn kont leren schudden in de dixo!quote:
Maar ze kan ons nu horenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
ja, gewoon met z'n allen Vik de schuld geven voor alles!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:28 schreef P.F het volgende:
Hmpf. Oké, het is wel weer allemaal mijn schuld
En moet ik zelf maar foto's gaan spammen of gaan jullie er nog om vragen
Wie zei hier wat over mij?quote:
juhwel, dr haar is in de krul!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook niks gehappened.
mooi!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb alleen nog deze vage, foto's met rollers (aka oud dametje) komen a.s.a.p
[ afbeelding ]
Wauw, supermooie foto!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die jurken passen niet meer, 't is niet dat ik ze ooit nog aan zal doen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:33 schreef kwakveense het volgende:
[..]
juhwel, dr haar is in de krul!!
@ ewelina: in zo'n blokker vacuumzak onder je bed! (ik heb twee pakjes gehaadl. wilde dat altijd al hebben!)
Welke maat? Ze zijn je zeker te groot? Of heb je nog te kleine kleding die je wegdoetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net mijn kledingkast opgeruimd!
Er mag weer heel wat weg. En ik moet bedenken wat ik met mijn oude galakleding ga doen.
Ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook nieuwe truien! Of heb ik die al laten zien!
Thanks! En, ik heb het op de manier van Greys gedaan en met een filmpje.. Was nog een gepruts maar vriendje bleek handiger te zijn dan ikquote:
Ik heb hier een groene galajurk liggen die mij niet goed past (ik heb teveel tiet). Wat zijn je maten, denk dat hij jou wel redelijk pastquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Welke maat? Ze zijn je zeker te groot? Of heb je nog te kleine kleding die je wegdoet?
Het wordt er alleen zo kort van.. Dus over drie jaar zonder kapper is het pas echt awesome zeemeerminnen haar..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja.
Vind krullen wel mooi bij je staan!
Ik heb in juni een gala! Ik heb ze toevallig net nog opgemeten, dus moment!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb hier een groene galajurk liggen die mij niet goed past (ik heb teveel tiet). Wat zijn je maten, denk dat hij jou wel redelijk past
nu met dit korte haar zou ik 't niet zo snel doen, maar bij jou met donker haar vind ik 't echt mooi staanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Thanks! En, ik heb het op de manier van Greys gedaan en met een filmpje.. Was nog een gepruts maar vriendje bleek handiger te zijn dan ik![]()
Dus als je ook eens zo een set mag lenen zou ik het zeker proberen!!
mijn haar is er ook niet lang genoeg voorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu met dit korte haar zou ik 't niet zo snel doen, maar bij jou met donker haar vind ik 't echt mooi staan
dat was dan jouw goede daad voor de mensheid geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:41 schreef P.F het volgende:
Er stond een wat oudere man bij de kassa van het kruidvat, met vrouwenhaarverf.. En toen keek ik naar zijn haar en zag ik dat hij het zelf verfde, maar het was echt niet mooi want vrouwenkleuren zijn vaak een beetje rossig![]()
Maar om hem daar dan op aan te spreken
Bij je bovenkant past ie sowieso denk ik, alleen je onderkant weet ik niet zeker. 't Is er een met een open rug, heel licht beschadigd (daarom kreeg ik hem ook voor veel minder mee) maar dat is zo te verhelpen (3 draadjes zitten los).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb in juni een gala! Ik heb ze toevallig net nog opgemeten, dus moment!
-edit-
Hier staan ze: Slank #625: te groot, te klein, te dik, te dun?
Op een volgende puppelavond zullen we je in de krullers zetten!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mijn haar is er ook niet lang genoeg voor![]()
je mag plannen wat je wil hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Op een volgende puppelavond zullen we je in de krullers zetten!
Volgens mij was dat toch al ooit het plan. Oh nee, dat was teennagels lakken
awww poesiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij je bovenkant past ie sowieso denk ik, alleen je onderkant weet ik niet zeker. 't Is er een met een open rug, heel licht beschadigd (daarom kreeg ik hem ook voor veel minder mee) maar dat is zo te verhelpen (3 draadjes zitten los).
Ik denk dat je gewoon eens moet komen passen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yayquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
goeie!
voordat ik metaan de blokjes kaas (
) ga ook nog even de buikspieroefeningen (situps) erdoorheen gooien
Oh lekker! Ik wil ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
Hier lekker sweet peppers met ... spul er in. Wat zit daar ook alweer in?
En verse anani!
En olijfjes! En aioli! En brood!
En zometeen x-factor!
En het is lente!
Ja is goed! Maar wel pas over ± 2 weken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij je bovenkant past ie sowieso denk ik, alleen je onderkant weet ik niet zeker. 't Is er een met een open rug, heel licht beschadigd (daarom kreeg ik hem ook voor veel minder mee) maar dat is zo te verhelpen (3 draadjes zitten los).
Ik denk dat je gewoon eens moet komen passen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima hoor, ik hoor wel van je wanneer je kanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja is goed! Maar wel pas over ± 2 weken?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gaat kaas eten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Pannenkoeken toch uitgesteld tot zondag. Ik ga nu lasagna eten met spinazie. En kaas.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat kaas eten?
Weet Kaas dat al?
Kaas! Douchen! Snel!
Hij is net gedouchedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Je gaat kaas eten?
Weet Kaas dat al?
Kaas! Douchen! Snel!
Hehe. Ik sta er eigenlijk helemaal op. En naakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
Jammer alleen dat de foto ineens ophoud
Goodbye, je boft! Lein levert hem keurig af!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij is net gedouchedEn ook alweer opgefrist
Ja doh, da's precies wat hij bedoelde natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe. Ik sta er eigenlijk helemaal op. En naakt.
Garantie tot aan de deurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Goodbye, je boft! Lein levert hem keurig af!![]()
Daarom juistquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe. Ik sta er eigenlijk helemaal op. En naakt.
Wat heb je dan dat je anti-biotica neemt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje
O. 2 getoaste boterhammen met 1 gebakken ei + een boterham met jam en honing + 1 dikke plak ontbijtkoek + antibiotica (veel eten helpt tegen de misselijkheid!)
T. grote bak snijbonensalade
L. sundae ijsje chocolade
T. grapefruit
D. rauwkostsalade + boterham met pastrami en mayo + boterham met haringsalade + cotton candy
Lever je altijd zo keurig?quote:
Een verkoudheid die maar niet voorbij gaat en waar ik gek genoeg niet eens zo veel last van heb. Het heeft zich alleen vastgezet in mijn longen en die doen nu een beetje pijn. Om verdere problemen voor te zijn heb ik een antibioticakuur gekregen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat heb je dan dat je anti-biotica neemt?
Klinkt klote. Maar het leuke van anti-biotica vind ik is dat jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef Tinkepink het volgende:
Een verkoudheid die maar niet voorbij gaat en waar ik gek genoeg niet eens zo veel last van heb. Het heeft zich alleen vastgezet in mijn longen en die doen nu een beetje pijn. Om verdere problemen voor te zijn heb ik een antibioticakuur gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt klote. Maar het leuke van anti-biotica vind ik is dat jeDat is me nu nog nooit opgevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Bij mij is het momenteel weer ergquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Mij ook niet![]()
Het leuke van antibiotica vind ik dat mijn huid er mooi van wordt als ik een onrustige huid heb. Sinds mijn laatste antibioticakuur vorig jaar (ontsteking in mijn kaak) heb ik nog nauwelijks last van pukkeltjes.
Serieus? Paps ligt nu in het ziekenhuis met een akelige ontsteking in z'n hersenen en normaal gesproken ruikt hij niet naar bloemetjes als ie gaat, maar omdat ie een hoge dosering van 2 soorten AB krijgt, ruik je niks meer nuquote:
Dat heb ik ook!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij mij is het momenteel weer ergvan die gemene dikke, onderhuidse. Waar ik dan niet vanaf kan blijven.
Heel charmant.
Whehe, dat kreeg ik inderdaad ook toen ik een lichtere pil nam. Erg vervelend. Je kunt er wel aan gaan zitten, maar de ontsteking wordt er alleen maar groter doorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!Bij mij komt het volgens mij omdat ik met de pil gestopt ben.. Hormoonhuishouding een beetje in de war
Waarom ben je gestopt met de pil?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef Phaidra het volgende:
Dat heb ik ook!Bij mij komt het volgens mij omdat ik met de pil gestopt ben.. Hormoonhuishouding een beetje in de war
Daarom is het niet onverstandig om een weekje Yakult of iets soortgelijks te gebruiken als je klaar bent met je antibiotica-kuurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef kwakveense het volgende:
antibioticatwee keer een kuur gehad, twee keer zo verstopt geraakt dat er klysma's bij moesten komen kijken, zo dood waren al mn damrbacteiretjes ervan geraakt...
ik kan je wel laten lachenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MoBlo! Nu bedenk ik me ineens dat ik nog niet gepoept gelachen heb vandaag
Ik kan er ook nooit vanaf blijven nee. Maar ik wil juist helemaal van de kunstmatige hormonenrommel af, dus ook even geen andere. Ik heb gehoord dat een toename van acne tijdelijk is, daar hou ik me dan maar aan vast...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Whehe, dat kreeg ik inderdaad ook toen ik een lichtere pil nam. Erg vervelend. Je kunt er wel aan gaan zitten, maar de ontsteking wordt er alleen maar groter doorniet dat ik er wel vanaf blijf
Nu heb ik de Gratiella 35 (lees: diane) en toen verdwenen ze als sneeuw voor de zonMaar af en toe heb ik ze nog
@ Syrena: smeer je er dat blekend goedje op? Benzylperoxide ofzo? Dat helpt wel bij beginnende ontstekinkjes
Eensch!quote:
Dus iedereen die poepen fijn vindt, zou ook van anale seks moeten houden?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:56 schreef Goodbye het volgende:
Dat doet me denken aan mijn filosofieleraar die het ooit een had over prikkels die de mensen als fijn konden ervaren. Toen zei hij 'Sommige mensen vinden poepen heel fijn, dat is een anale prikkel'.
En TELKENS als jullie het hebben over 'Poepen is fijn!' moet ik daar aan denken
![]()
![]()
Doe! Normaal!
did i mention he was gay?
Ik slik nu 10 jaar de pil en ben kunstmatige hormonen zat. Dat in combinatie met het feit dat een ongelukje geen probleem meer is. Niet dat voortplantingsplannen nu direct wenselijk zijn, maar er is in pricipe aan alle randvoorwaarden voldaan, wat mij en de mr. betreft (stabiele relatie, samenwonend in een ruim genoeg huis, financiele middelen, studie (bijna) afgerond).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt met de pil?Voortplantingsplannen* Relatie uit* Hormonale humeurproblemen* Anders, namelijk: * Doorhalen wat niet van toepassing is
Die laatste is best een aanrader.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dus iedereen die poepen fijn vindt, zou ook van anale seks moeten houden?
Tuurlijk niet, maar het ging meer om het 'anale prikkel' gedeeltequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dus iedereen die poepen fijn vindt, zou ook van anale seks moeten houden?
Nou gefeliciteerd dan! Ik hoop dat de toekomst jou en Mr. Phaidra brengt wat jullie hopenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:58 schreef Phaidra het volgende:
Ik slik nu 10 jaar de pil en ben kunstmatige hormonen zat. Dat in combinatie met het feit dat een ongelukje geen probleem meer is. Niet dat voortplantingsplannen nu direct wenselijk zijn, maar er is in pricipe aan alle randvoorwaarden voldaan, wat mij en de mr. betreft (stabiele relatie, samenwonend in een ruim genoeg huis, financiele middelen, studie (bijna) afgerond).
Hihi, thanks!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd dan! Ik hoop dat de toekomst jou en Mr. Phaidra brengt wat jullie hopen
Rubbertjes? Arme julliequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:05 schreef Phaidra het volgende:
Hihi, thanks!
Maar voorlopig nog maar even rubbertjes hoor!
Waarom? Wij doen het al jaren met condooms. Ook fijn voor het beddegoedquote:
Inderdaad!quote:
Echt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Wij doen het al jaren met condooms. Ook fijn voor het beddegoed
ik vind het zo'n dooddoener...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Wij doen het al jaren met condooms. Ook fijn voor het beddegoed
Jaquote:
Nouja, dan is het inderdaad wel handig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
JaHet stoort me echt totaal niet. En mijn man ook niet (ik heb het net nog even nagevraagd)
Ooit wel eens gedacht aan een handdoekje naast het bed?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind rennen naar de badkamer ook niet echt charmant net na afloop....
Vind ik zonde van m'n handdoekenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ooit wel eens gedacht aan een handdoekje naast het bed?
Dat uitgerekend ik daar nou mee moet komen
Alsof je met twee vrouwen niet voor vies beddengoed kan zorgen, trouwens!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ooit wel eens gedacht aan een handdoekje naast het bed?
Dat uitgerekend ik daar nou mee moet komen
Is het zulk hardnekkig spul johquote:
Ow ja, daswelhendigdanquote:Ik ben nogal gevoelig voor blaasontsteking en zulks, dus meestal ga ik wel snel naar de wc endezo.
Ohquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:22 schreef mspoez het volgende:
Rubbers zijn voor homo's en nietvaste relaties.
Ow, écht wel! Maar daar helpt naar de wc hollen niet zo erg bijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Alsof je met twee vrouwen niet voor vies beddengoed kan zorgen, trouwens!![]()
Als je te lang wacht met wassen welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het zulk hardnekkig spul joh
[..]
Ow ja, daswelhendigdan
Van te voren je bed bedekken met handoeken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, écht wel! Maar daar helpt naar de wc hollen niet zo erg bij
Ik zag 'mquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:26 schreef Muis006 het volgende:
Dankje dat je niet geciteerd hebt, er zat een typo in
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Van te voren je bed bedekken met handoeken?![]()
Zo lekker spontaan ook
Valt wel mee hoor. En je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:29 schreef P.F het volgende:
Vrouwen zorgen pas voor natte plekken
En, als je het zonder doet kan je het toch gewoon op je laten komen en daarna gewoon samen douchen. [ afbeelding
Ik zeg weer te veel he
Of gewoon slikken, kan je lekker blijven liggenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:29 schreef P.F het volgende:
Vrouwen zorgen pas voor natte plekken
En, als je het zonder doet kan je het toch gewoon op je laten komen en daarna gewoon samen douchen. [ afbeelding ]
Ik zeg weer te veel he
Zo goed als half twaalf?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:32 schreef ElisaB het volgende:
Wil iemand trouwens weten hoe laat het is?
Half 12?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:32 schreef ElisaB het volgende:
Twee uur te vroegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:32 schreef ElisaB het volgende:
Het is toch best vloeibaar?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:33 schreef P.F het volgende:
Cum is niet bedoeld om te slikken, anders was het wel meer vloeibaar gemaakt
Toppie!quote:
kauwen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:33 schreef P.F het volgende:
Cum is niet bedoeld om te slikken, anders was het wel meer vloeibaar gemaakt
Tijd om de nieuwe Grey's te kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:32 schreef ElisaB het volgende:
Breek me de bek niet open! Maar ik denk inderdaad dat de vrouwen meer gespetter kunnen veroorzaken dan mannen.quote:
Mijne is nog niet binnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tijd om de nieuwe Grey's te kijkendoei!
Een KASTJEquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:38 schreef mspoez het volgende:
Ik keek van de week in mijn 'geheime' kastje. Mijn condooms zijn THT 2006.
Jeuj!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open! Maar ik denk inderdaad dat de vrouwen meer gespetter kunnen veroorzaken dan mannen.
Goed... tot zover de mededelingen van Land- en Tuinbouw; morgen meer!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef kwakveense het volgende:
zeg eh.. die Roan van Xfactor... daar kan ik t ook wel op hoor... maar die moet óók niet gaan praten vooral...
Schijnbaar nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
Snoepjesondergoed? Ik wist niet dat er mensen waren die die dingen daadwerkelijk droegen
Aha; kaas is weer wakker! Waarom denk ik nu aan Kaasfondue (voor kleine eters)?quote:
Domme vraag: waarom kan je ze niet gebruiken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:44 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb niet eens condooms die ik kan gebruikenIk weet niet eens waarom ik die condooms in huis heb, voor gasten oid
Lullig he, als je dingen op de groei gekocht hebt en ze - nog voor je erin gegroeid bent - weer uit de mode zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook nog condooms in de aanbieding, je mag ze gratis hebben; ze passen niet
Ik heb een latexallergie en ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat dat ook voor condooms geldtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:45 schreef ElisaB het volgende:
Domme vraag: waarom kan je ze niet gebruiken?
En wat moet je nuquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een latexallergie en ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat dat ook voor condooms geldt
(jaja, dom blondje inmiddels) Dus de laatste keer dat ik een condoom heb gebruikt dacht ik de volgende ochtend een geslachtsziekte te hebben opgelopen(jeuk en rood en gezwollen!
) Maar dat was dus de latex.
Durex Avanti bevat geen latex. Alleen heb ik die nog niet gekocht, maar heb ik die andere condooms wel in huis.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lullig he, als je dingen op de groei gekocht hebt en ze nog - voor je erin gegroeid bent - weer uit de mode zijn
Ja hallo, je gaat toch zeker niet in de winkel staan passen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lullig he, als je dingen op de groei gekocht hebt en ze nog - voor je erin gegroeid bent - weer uit de mode zijn
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ze zijn eerder te groot dan te klein
Nou en, het is zo'n ultiem lullige opmerkingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ze zijn eerder te groot dan te klein
Kaasplankje bij het Kruidvat: "Mevrouw, waar heeft u het pashokje?"quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:51 schreef kaasplankje het volgende:
Ja hallo, je gaat toch zeker niet in de winkel staan passen?
Ow juist; ik wist niet dat het bestondquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Durex Avanti bevat geen latex. Alleen heb ik die nog niet gekocht, maar heb ik die andere condooms wel in huis.
Kaas kan 'm wel hebben (hoop ik)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Chicolate het volgende:
Nou en, het is zo'n ultiem lullige opmerking
sommige lieden zijn nooit tevredenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou en, het is zo'n ultiem lullige opmerking. Ik heb geen verstand van maat ofzo, geen vergelijkingsmateriaal
Ik aanvankelijk ook niet, eerlijk gezegdquote:
Nou ja, het is wel logisch. Er zullen wel meer mensen zijn die er last van hebben!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik aanvankelijk ook niet, eerlijk gezegdMaar als je dan ineens beseft "duh, als ik niet tegen latex handschoenen kan, kan ik ook niet tegen latex condooms" dan ga je rondkijken wat je dan wel kan gebruiken. En dan blijken er latex-vrije condooms te zijn die veel duurder zijn dan gewone
Daar twijfel ik niet aanquote:
Dat zou ik ook nog even snel toevoegen als ik een kleintje hadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
Als ik écht een kleintje zou hebben zou ik er wel van flippen ws, maar dat is niet zo
Dat wilde je toch maar even gezegd hebben, hè Kaas!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ik écht een kleintje zou hebben zou ik er wel van flippen ws, maar dat is niet zo
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Isabeau het volgende:
Dat zou ik ook nog even snel toevoegen als ik een kleintje had
Mannen kunnen ook zo heerlijk onzeker zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef conleche het volgende:
Dat wilde je toch maar even gezegd hebben, hè Kaas!!![]()
Pics or....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ja héhé straks krijgen jullie nog een verkeerd beeld van mequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wilde je toch maar even gezegd hebben, hè Kaas!!![]()
Het is officieel; we hebben een nieuw onderwerpquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef Syrena het volgende:
Ik smeer trouwens Inderm op mijn bultenMengsel van antibiotica en alcohol. Schilferen ftw!
Het is eigenlijk een oud onderwerpquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is officieel; we hebben een nieuw onderwerp![]()
![]()
Ik heb gehoord dat die heel fijn zijn want ze zijn heel dun daarom voel je meer!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Durex Avanti bevat geen latex. Alleen heb ik die nog niet gekocht, maar heb ik die andere condooms wel in huis.
Het is ook maar goed ook, want het is nog lang geen 23:30!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef Syrena het volgende:
Het is eigenlijk een oud onderwerpPuisten. Twee bladzijdes terug.
Inderm deed geen fuck bij mij. En diane alleen zolang ik hem slik. In de stopweek is het weer feest. Dus slik ik door. De pil dan hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef Syrena het volgende:Verkapte "kaas heeft geen kleintje" post he Kaas!
Ik smeer trouwens Inderm op mijn bultenMengsel van antibiotica en alcohol. Schilferen ftw!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef P.F het volgende:
Ik heb gehoord dat die heel fijn zijn want ze zijn heel dun daarom voel je meer!
Ik slik de pil ook door tegen de puisten. Ik was er na mijn relatie mee gestopt, maar ik kan je vertellen dat ouder dan 30 zijn geen garantie is dat je puistjes ook weg zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef Chicolate het volgende:
Inderm deed geen fuck bij mij. En diane alleen zolang ik hem slik. In de stopweek is het weer feest. Dus slik ik door. De pil dan he.
Latexvrije handschoenen zijn relaxt! Die zijn blauwquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]Heel raar, maar ik heb juist het idee dat zonder latex dikker is dan met
Maar dat komt denk ik omdat latex-vrije handschoenen veel dikker en stugger aanvoelen dan gewone latex handschoenen
Wat is daar precies het nut van? OF begreep hij niet hoe het werkte?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:31 schreef P.F het volgende:
Ja. Ik heb ook condooms [ afbeelding ]
En ik heb vriendje de gebruiksaanwijzing van mijn pil gegeven en hij heeft hem gelezen [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |