Ja ik vind het een beetje een vreemde verwelkoming. Eigenlijk! Ik weet wel dat er tijden zijn dat ik hier 24/7 zit.. Maar was vandaag een dagje met m'n moeder weg en ik moet mij bijna gelijk verantwoordenquote:
Kan je niet even op onderzoek uitgaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:20 schreef kwakveense het volgende:
ik zou zweren dat het dit nummer is. de exacte boem-tatsjik-tsjik werd ik in mn vorige huis ook regelmatig wakker van doordat mn onderbuurman t draaide, keihard...
Ik neem in de kantine op mijn werk altijd één boterham kroket, en dan mik ik daarna een enorme bak sla erachteraan. Anders is het vreetmonster los, en heb ik de hele dag onstilbare honger in lekkere troep.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Dat is misschien ook wel een mogelijke optie.
Ik neem brood mee: 2 roggebroodjes pindakaas, 2 plakken eigengemaakt volkorenbrood met houmous. Eigenlijk denk ik dat dat genoeg is, maar de afgelopen twee weken eet ik er vaak nog iets bij; uit de kantine of de stad.
Op vrijdag ga ik mee-eten in de kantine, voorlopig hou ik dat op 2 boterhammen & 1 kroket. Dat is verder ook een zeer actieve dag, mischien moet dat kantine-eten dan toch bovenop het gewone rantsoen, of misschien moet ik juist wel van zo'n actieve dag met kroket en overig mager dagje maken. Dillema's.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik vind het een beetje een vreemde verwelkoming. Eigenlijk! Ik weet wel dat er tijden zijn dat ik hier 24/7 zit.. Maar was vandaag een dagje met m'n moeder weg en ik moet mij bijna gelijk verantwoorden![]()
En misschien post ik wat minder, maar ik lurk wel.. En ik meen mij te herinneren dat minder posten geapprecieerd werd..
Oké op die manier. Ik begreep je verkeerd!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb je een tijdje niet bewust zien posten, dus ik zei hoi en vroeg me af of ik dat juist had, of dat ik gewoon niet goed had gelezen.. heb ook niet alles teruggelezen de afgelopen 2 dagen ofzo...
Voor Kwak:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:23 schreef kwakveense het volgende:
t is net gestopten tijdens t koken vind ik t best gezellig!
gisteravond kon ik mn direkte buurman door de muur heen horen liggen snurken op de bank in de huiskamer
ik heb serieus niks gezegdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké op die manier. Ik begreep je verkeerd!!
Dan blame ik kwak!
Ik ben nooit weg geweest, heb vanmiddag nog gezegd dat ik mijn haar voor het eerst heb gekrult met een carmensetMoeilijk!
Vriendje moest assisteren
op dat nummer heb ik serieus met mn kont leren schudden in de dixo!quote:
Maar ze kan ons nu horenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
ja, gewoon met z'n allen Vik de schuld geven voor alles!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:28 schreef P.F het volgende:
Hmpf. Oké, het is wel weer allemaal mijn schuld
En moet ik zelf maar foto's gaan spammen of gaan jullie er nog om vragen
Wie zei hier wat over mij?quote:
juhwel, dr haar is in de krul!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook niks gehappened.
mooi!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb alleen nog deze vage, foto's met rollers (aka oud dametje) komen a.s.a.p
[ afbeelding ]
Wauw, supermooie foto!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb alleen nog deze vage, foto's met rollers (aka oud dametje) komen a.s.a.p
[ afbeelding ]
Die jurken passen niet meer, 't is niet dat ik ze ooit nog aan zal doen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:33 schreef kwakveense het volgende:
[..]
juhwel, dr haar is in de krul!!
@ ewelina: in zo'n blokker vacuumzak onder je bed! (ik heb twee pakjes gehaadl. wilde dat altijd al hebben!)
Welke maat? Ze zijn je zeker te groot? Of heb je nog te kleine kleding die je wegdoetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net mijn kledingkast opgeruimd!
Er mag weer heel wat weg. En ik moet bedenken wat ik met mijn oude galakleding ga doen.
Ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook nieuwe truien! Of heb ik die al laten zien!
Thanks! En, ik heb het op de manier van Greys gedaan en met een filmpje.. Was nog een gepruts maar vriendje bleek handiger te zijn dan ikquote:
Ik heb hier een groene galajurk liggen die mij niet goed past (ik heb teveel tiet). Wat zijn je maten, denk dat hij jou wel redelijk pastquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Welke maat? Ze zijn je zeker te groot? Of heb je nog te kleine kleding die je wegdoet?
Het wordt er alleen zo kort van.. Dus over drie jaar zonder kapper is het pas echt awesome zeemeerminnen haar..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja.
Vind krullen wel mooi bij je staan!
Ik heb in juni een gala! Ik heb ze toevallig net nog opgemeten, dus moment!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb hier een groene galajurk liggen die mij niet goed past (ik heb teveel tiet). Wat zijn je maten, denk dat hij jou wel redelijk past
nu met dit korte haar zou ik 't niet zo snel doen, maar bij jou met donker haar vind ik 't echt mooi staanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Thanks! En, ik heb het op de manier van Greys gedaan en met een filmpje.. Was nog een gepruts maar vriendje bleek handiger te zijn dan ik![]()
Dus als je ook eens zo een set mag lenen zou ik het zeker proberen!!
mijn haar is er ook niet lang genoeg voorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu met dit korte haar zou ik 't niet zo snel doen, maar bij jou met donker haar vind ik 't echt mooi staan
dat was dan jouw goede daad voor de mensheid geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:41 schreef P.F het volgende:
Er stond een wat oudere man bij de kassa van het kruidvat, met vrouwenhaarverf.. En toen keek ik naar zijn haar en zag ik dat hij het zelf verfde, maar het was echt niet mooi want vrouwenkleuren zijn vaak een beetje rossig![]()
Maar om hem daar dan op aan te spreken
Bij je bovenkant past ie sowieso denk ik, alleen je onderkant weet ik niet zeker. 't Is er een met een open rug, heel licht beschadigd (daarom kreeg ik hem ook voor veel minder mee) maar dat is zo te verhelpen (3 draadjes zitten los).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb in juni een gala! Ik heb ze toevallig net nog opgemeten, dus moment!
-edit-
Hier staan ze: Slank #625: te groot, te klein, te dik, te dun?
Op een volgende puppelavond zullen we je in de krullers zetten!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mijn haar is er ook niet lang genoeg voor![]()
je mag plannen wat je wil hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Op een volgende puppelavond zullen we je in de krullers zetten!
Volgens mij was dat toch al ooit het plan. Oh nee, dat was teennagels lakken
awww poesiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij je bovenkant past ie sowieso denk ik, alleen je onderkant weet ik niet zeker. 't Is er een met een open rug, heel licht beschadigd (daarom kreeg ik hem ook voor veel minder mee) maar dat is zo te verhelpen (3 draadjes zitten los).
Ik denk dat je gewoon eens moet komen passen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yayquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
goeie!
voordat ik metaan de blokjes kaas (
) ga ook nog even de buikspieroefeningen (situps) erdoorheen gooien
Oh lekker! Ik wil ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
Hier lekker sweet peppers met ... spul er in. Wat zit daar ook alweer in?
En verse anani!
En olijfjes! En aioli! En brood!
En zometeen x-factor!
En het is lente!
Ja is goed! Maar wel pas over ± 2 weken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij je bovenkant past ie sowieso denk ik, alleen je onderkant weet ik niet zeker. 't Is er een met een open rug, heel licht beschadigd (daarom kreeg ik hem ook voor veel minder mee) maar dat is zo te verhelpen (3 draadjes zitten los).
Ik denk dat je gewoon eens moet komen passen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |