Het is dat je er zelf over begint, maar persoonlijk had ik liever dat je het eerst even zou overleggenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:42 schreef kwakveense het volgende:
mag ik alseblieft zelf weten met wie ik chat en waarover?
Ik ben thuis gebleven van mijn werk omdat ik verkouden ben. Dus ik heb de nieuwste griepepidemie voorkomenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef ElisaB het volgende:
Ander onderwerp... Wat heb jij vandaag voor de mensheid gedaan? Ik nix eigenlijk
Met zo'n 30 kinderen gelunched en buitengespeeldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef ElisaB het volgende:
Ander onderwerp... Wat heb jij vandaag voor de mensheid gedaan? Ik nix eigenlijk
Ik ben lief geweest voor 2 mensjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef ElisaB het volgende:
Ladies and gentlemen, we have a winner!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben thuis gebleven van mijn werk omdat ik verkouden ben. Dus ik heb de nieuwste griepepidemie voorkomen
Ik eet lamsvlees met uitzicht over de moederdierenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:41 schreef Laureline het volgende:
Mmmm, kalfskroket![]()
In ons huisje op de Veluwe aten we trouwens lamsfilet terwijl we door het raam op 5 meter afstand de schattigste lammetjes langs zagen dartelen. Dat gaf ook wel een tikje wreed gevoel.
Als ze drinken kregen van de moeder gingen de staartjes van die lammetjes ook heel snel ronddraaien, als een propellortje
Ik doe eigenlijk nooit iets voor de mensheidquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef ElisaB het volgende:
Ja joh, weet je wel hoeveel mensen je had kunnen besmettenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:44 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben thuis gebleven van mijn werk omdat ik verkouden ben. Dus ik heb de nieuwste griepepidemie voorkomen
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:46 schreef neen het volgende:
Ik heb gewerkt en mijn middelvinger opgestoken naar een blond wijf op een fiets, ik had gewoon over haar heen moeten rijden maar dat terzijde.
Veelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja joh, weet je wel hoeveel mensen je had kunnen besmetten
Ik eet helemaal niet anders of meer op de dagen dat ik sport. Het is voor mij veel simpeler constant een bepaald redelijk gezond patroon aan te houden dan dat per dag weer aan te passen aan al dan niet bewegen. Of je moet zo'n summier lijstje hebben dat je omvalt als je daarbij nog gaat sporten, maar dat zal bij jou wel meevallenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Nah, weet ik niet zo goed. Ik moet nog een beetje puzzelen, hoe laat moet ik wat ongeveer eten om de dag goed door te komen.
De ene dag fiets ik er niet bij, de andere 12 kilometer, de volgende 24 kilometer. Als ik fiets moet ik ook nog een half uur flink doorlopen, als ik met de auto ga loop ik niks.
Kortom, de dagen zijn wat dat betreft nogal wisselend en ik heb de afgestemde hoeveelheid eten + juiste momenten nog niet op orde.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is dat je er zelf over begint, maar persoonlijk had ik liever dat je het eerst even zou overleggen
Dan is het goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:49 schreef kwakveense het volgende:
het SPIJIJIJIJT me elisaaaaaaaaaaaaaaaa huuuuuhuhuhuhhhhhh
![]()
![]()
![]()
zal t nooit meer doen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
het SPIJIJIJIJT me elisaaaaaaaaaaaaaaaa huuuuuhuhuhuhhhhhh
![]()
![]()
![]()
zal t nooit meer doen.
Dit doet mij denken aan mijn kat Miniquote:
Ik span me steeds nuttiger in voor de woekerrentekredietverstrekker.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:45 schreef sigme het volgende:
En de afgekloven botten gooi ik bij de kippen in het hok, waardoor dat eruit ziet als een roofdierenverblijf.
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan mijn kat Mini
Hmm. Dat is misschien ook wel een mogelijke optie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik eet helemaal niet anders of meer op de dagen dat ik sport. Het is voor mij veel simpeler constant een bepaald redelijk gezond patroon aan te houden dan dat per dag weer aan te passen aan al dan niet bewegen. Of je moet zo'n summier lijstje hebben dat je omvalt als je daarbij nog gaat sporten, maar dat zal bij jou wel meevallen![]()
Heb je voor eten op het werk wel wat gezonde keuzes? Of neem je dingen zelf mee?
Omdat dat beest ook zo'n bos haar heeft en ook vaak zo zitquote:
Hey, herkenbaar! Nou ja, niet dat bubbling dan, maar het is hier zo gehorig dat ik soms herrie hoor en geen idee heb waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:15 schreef kwakveense het volgende:
iemand in mijn rijtje draait keiharde bubbling... kan de buren van de buren zijn, of de boevnbuurman twee huizen verder. t is zo fokkign gehorig hier!
Ja ik vind het een beetje een vreemde verwelkoming. Eigenlijk! Ik weet wel dat er tijden zijn dat ik hier 24/7 zit.. Maar was vandaag een dagje met m'n moeder weg en ik moet mij bijna gelijk verantwoordenquote:
Kan je niet even op onderzoek uitgaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:20 schreef kwakveense het volgende:
ik zou zweren dat het dit nummer is. de exacte boem-tatsjik-tsjik werd ik in mn vorige huis ook regelmatig wakker van doordat mn onderbuurman t draaide, keihard...
Ik neem in de kantine op mijn werk altijd één boterham kroket, en dan mik ik daarna een enorme bak sla erachteraan. Anders is het vreetmonster los, en heb ik de hele dag onstilbare honger in lekkere troep.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Dat is misschien ook wel een mogelijke optie.
Ik neem brood mee: 2 roggebroodjes pindakaas, 2 plakken eigengemaakt volkorenbrood met houmous. Eigenlijk denk ik dat dat genoeg is, maar de afgelopen twee weken eet ik er vaak nog iets bij; uit de kantine of de stad.
Op vrijdag ga ik mee-eten in de kantine, voorlopig hou ik dat op 2 boterhammen & 1 kroket. Dat is verder ook een zeer actieve dag, mischien moet dat kantine-eten dan toch bovenop het gewone rantsoen, of misschien moet ik juist wel van zo'n actieve dag met kroket en overig mager dagje maken. Dillema's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |