Rellen, wat anders.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Zo, valt me mee dat je een nieuwe opent. Maar wat komen jullie eigenlijk doen in ons topic?
.
En ze komen voor een naamquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:21 schreef loveli het volgende:
Ze komen zich voortstellen, gaan vertellen hoevel ze wegen, hoeveel eraf moet en hoe ze dat gaan aanpakken. Toch?
Ik heb geen account en heb haar nooit begrepen, maar begrijp hier ook weinig van.......quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga geen linkje op het SHE forum plaatsen. Straks heb ik het weer gedaan. De meeste 'volgelingen' komen hier ook nog wel, dus die zien het zelf wel en mogen dan ook zelf hun conclusies trekken. Jeetje wat baal ik nu dat ik een account heb op SHE's site waar ik niet van af kan
.
Lukt het nog niet helemaal?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:28 schreef sigme het volgende:
![]()
Ik moet nog even een nieuw eetritme vinden met die nieuwe baan.
zijn er mensene cht beledigd door die opmerking??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga geen linkje op het SHE forum plaatsen. Straks heb ik het weer gedaan. De meeste 'volgelingen' komen hier ook nog wel, dus die zien het zelf wel en mogen dan ook zelf hun conclusies trekken. Jeetje wat baal ik nu dat ik een account heb op SHE's site waar ik niet van af kan
.
Ik vind het nogal denigrerend ja. Maar goed, ik heb toch al niet zo'n hoge pet op van SHE. Ik kan nog een heleboel meer zeggen, maar dat doe ik niet, want dan krijgen die relschopperts hun zin. Dus ik zeg alleen nog:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef kwakveense het volgende:
[..]
zijn er mensene cht beledigd door die opmerking??SRSLY???
Nou, als je wil afvallen kan ik me zo voorstellen dat mensen het niet leuk vinden als ze 'kalf' worden genoemd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef kwakveense het volgende:
[..]
zijn er mensene cht beledigd door die opmerking??SRSLY???
ik zit niet op she-eet, ik ben geen volgeling, ik snap je post niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Lukt het nog niet helemaal?
En kwak wordt dus kalf?sorry maar het kwam nu niet echt respectvol of liefdevol over alsof ze het beste met jullie voor heeft
![]()
En verder ga ik er niets over zeggen
Yups, ik ben er niet zo van onder de indruk eigenlijk (en ik ben verbaasd dat sommigen dat wel zijn). Maar goed; onze OP hoort gewoon goed te zijn, want daar moet ik morgen de nieuwe score weer in postenquote:
Ik heb al mijn pauzes vandaag in het zonnetje doorgebracht, heerlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Ach ja. Kalf schmalf.
Het is weekend!
En lente!
Misschien ga ik morgen wel weer hardlopen met mijn dikke kont!
oh... ja...wij gebruiken dat woord thuis ook vaak. t is niet heel aardig. maar, sorry hoor, die toon zijn we toch allemaal gewend van she? alsof ze ooit poezelig heeft gedaan als jze vond dat je dom bezig was...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, als je wil afvallen kan ik me zo voorstellen dat mensen het niet leuk vinden als ze 'kalf' worden genoemd.
Heb je al. Never mind.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga geen linkje op het SHE forum plaatsen. Straks heb ik het weer gedaan.
[...]
Je kan ook je kont thuislaten; ga je harderquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Misschien ga ik morgen wel weer hardlopen met mijn dikke kont!
Ik vind dat ze nogal uit de hoogte doet. Waar haalt SHE het recht vandaan om zo over anderen te spreken? Ze is God niet ofzo, al denkt ze zelf misschien van welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:33 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh... ja...wij gebruiken dat woord thuis ook vaak. t is niet heel aardig. maar, sorry hoor, die toon zijn we toch allemaal gewend van she? alsof ze ooit poezelig heeft gedaan als jze vond dat je dom bezig was...
maar laat maar verder. vind t alleen irritant dat er op zo'n manier t topic geijacked werd, nog voor er ook maar iets otnhuld werd door de grote onthullerts...
wat iedereen er verder van vindt moeten ze zelf weten...
Dan maar met z'n allen naar India op vakantie ipv Egypte?quote:
Je hebt toch wel haar dieeten gevolgd?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zit niet op she-eet, ik ben geen volgeling, ik snap je post niet.
ik heb op fok, tijdens dat ik in de VS zat, en nu nog steeds ontzettend veel backstage hulp van SHE gehad met mn life issues. dus dan maar een kalf, echt, werkelijk....
Ik bedenk me ineens dat het wel heel erg goed voor het milieu is dat ze in India met meer dan 1 miljard bewoners geen rundvlees etenquote:
Zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef ElisaB het volgende:
Het is trouwens net of het weer weet dat het lente is
dat is ook zo, dat ontken ik niet. alleen het verbaast me dat mensen hier verbaasd over zijn. het is niet anders van toon dan de meeste andere posts...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nogal uit de hoogte doet. Waar haalt SHE het recht vandaan om zo over anderen te spreken? Ze is God niet ofzo, al denkt ze zelf misschien van wel.
Je trapt er ook wel heerlijk met beide benen in hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat ze nogal uit de hoogte doet. Waar haalt SHE het recht vandaan om zo over anderen te spreken? Ze is God niet ofzo, al denkt ze zelf misschien van wel.
Ik moest in de stad in de schaduw gaan lopen, omdat mijn ogen de zon te fel vondenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef ElisaB het volgende:
Het is trouwens net of het weer weet dat het lente is
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je trapt er ook wel heerlijk met beide benen in he
Ja heerlijk hèquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je trapt er ook wel heerlijk met beide benen in he
Nah, weet ik niet zo goed. Ik moet nog een beetje puzzelen, hoe laat moet ik wat ongeveer eten om de dag goed door te komen.quote:
quote:
..........and counting.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En dit is echt het laatste wat ik over SHE zeg
nope, nooit een lijstje gevolgd. alelen suggesties gebruikt in mijn egen manier van eten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hebt toch wel haar dieeten gevolgd?
En dat laatste stukje.......sorry maar daar wordt ik gewoon verdrietig van![]()
En dit is echt het laatste wat ik over SHE zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |