Jeuj!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open! Maar ik denk inderdaad dat de vrouwen meer gespetter kunnen veroorzaken dan mannen.
Goed... tot zover de mededelingen van Land- en Tuinbouw; morgen meer!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef kwakveense het volgende:
zeg eh.. die Roan van Xfactor... daar kan ik t ook wel op hoor... maar die moet óók niet gaan praten vooral...
Schijnbaar nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
Snoepjesondergoed? Ik wist niet dat er mensen waren die die dingen daadwerkelijk droegen
Aha; kaas is weer wakker! Waarom denk ik nu aan Kaasfondue (voor kleine eters)?quote:
Domme vraag: waarom kan je ze niet gebruiken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:44 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb niet eens condooms die ik kan gebruikenIk weet niet eens waarom ik die condooms in huis heb, voor gasten oid
Lullig he, als je dingen op de groei gekocht hebt en ze - nog voor je erin gegroeid bent - weer uit de mode zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook nog condooms in de aanbieding, je mag ze gratis hebben; ze passen niet
Ik heb een latexallergie en ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat dat ook voor condooms geldtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:45 schreef ElisaB het volgende:
Domme vraag: waarom kan je ze niet gebruiken?
En wat moet je nuquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een latexallergie en ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat dat ook voor condooms geldt
(jaja, dom blondje inmiddels) Dus de laatste keer dat ik een condoom heb gebruikt dacht ik de volgende ochtend een geslachtsziekte te hebben opgelopen(jeuk en rood en gezwollen!
) Maar dat was dus de latex.
Durex Avanti bevat geen latex. Alleen heb ik die nog niet gekocht, maar heb ik die andere condooms wel in huis.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lullig he, als je dingen op de groei gekocht hebt en ze nog - voor je erin gegroeid bent - weer uit de mode zijn
Ja hallo, je gaat toch zeker niet in de winkel staan passen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lullig he, als je dingen op de groei gekocht hebt en ze nog - voor je erin gegroeid bent - weer uit de mode zijn
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ze zijn eerder te groot dan te klein
Nou en, het is zo'n ultiem lullige opmerkingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ze zijn eerder te groot dan te klein
Kaasplankje bij het Kruidvat: "Mevrouw, waar heeft u het pashokje?"quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:51 schreef kaasplankje het volgende:
Ja hallo, je gaat toch zeker niet in de winkel staan passen?
Ow juist; ik wist niet dat het bestondquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Durex Avanti bevat geen latex. Alleen heb ik die nog niet gekocht, maar heb ik die andere condooms wel in huis.
Kaas kan 'm wel hebben (hoop ik)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Chicolate het volgende:
Nou en, het is zo'n ultiem lullige opmerking
sommige lieden zijn nooit tevredenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou en, het is zo'n ultiem lullige opmerking. Ik heb geen verstand van maat ofzo, geen vergelijkingsmateriaal
Ik aanvankelijk ook niet, eerlijk gezegdquote:
Nou ja, het is wel logisch. Er zullen wel meer mensen zijn die er last van hebben!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik aanvankelijk ook niet, eerlijk gezegdMaar als je dan ineens beseft "duh, als ik niet tegen latex handschoenen kan, kan ik ook niet tegen latex condooms" dan ga je rondkijken wat je dan wel kan gebruiken. En dan blijken er latex-vrije condooms te zijn die veel duurder zijn dan gewone
Daar twijfel ik niet aanquote:
Dat zou ik ook nog even snel toevoegen als ik een kleintje hadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
Als ik écht een kleintje zou hebben zou ik er wel van flippen ws, maar dat is niet zo
Dat wilde je toch maar even gezegd hebben, hè Kaas!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ik écht een kleintje zou hebben zou ik er wel van flippen ws, maar dat is niet zo
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Isabeau het volgende:
Dat zou ik ook nog even snel toevoegen als ik een kleintje had
Mannen kunnen ook zo heerlijk onzeker zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef conleche het volgende:
Dat wilde je toch maar even gezegd hebben, hè Kaas!!![]()
Pics or....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ja héhé straks krijgen jullie nog een verkeerd beeld van mequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wilde je toch maar even gezegd hebben, hè Kaas!!![]()
Het is officieel; we hebben een nieuw onderwerpquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef Syrena het volgende:
Ik smeer trouwens Inderm op mijn bultenMengsel van antibiotica en alcohol. Schilferen ftw!
Het is eigenlijk een oud onderwerpquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is officieel; we hebben een nieuw onderwerp![]()
![]()
Ik heb gehoord dat die heel fijn zijn want ze zijn heel dun daarom voel je meer!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Durex Avanti bevat geen latex. Alleen heb ik die nog niet gekocht, maar heb ik die andere condooms wel in huis.
Het is ook maar goed ook, want het is nog lang geen 23:30!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef Syrena het volgende:
Het is eigenlijk een oud onderwerpPuisten. Twee bladzijdes terug.
Inderm deed geen fuck bij mij. En diane alleen zolang ik hem slik. In de stopweek is het weer feest. Dus slik ik door. De pil dan hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef Syrena het volgende:Verkapte "kaas heeft geen kleintje" post he Kaas!
Ik smeer trouwens Inderm op mijn bultenMengsel van antibiotica en alcohol. Schilferen ftw!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef P.F het volgende:
Ik heb gehoord dat die heel fijn zijn want ze zijn heel dun daarom voel je meer!
Ik slik de pil ook door tegen de puisten. Ik was er na mijn relatie mee gestopt, maar ik kan je vertellen dat ouder dan 30 zijn geen garantie is dat je puistjes ook weg zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef Chicolate het volgende:
Inderm deed geen fuck bij mij. En diane alleen zolang ik hem slik. In de stopweek is het weer feest. Dus slik ik door. De pil dan he.
Latexvrije handschoenen zijn relaxt! Die zijn blauwquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]Heel raar, maar ik heb juist het idee dat zonder latex dikker is dan met
Maar dat komt denk ik omdat latex-vrije handschoenen veel dikker en stugger aanvoelen dan gewone latex handschoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |