ik vind het zo'n dooddoener...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Wij doen het al jaren met condooms. Ook fijn voor het beddegoed
Jaquote:
Nouja, dan is het inderdaad wel handig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
JaHet stoort me echt totaal niet. En mijn man ook niet (ik heb het net nog even nagevraagd)
Ooit wel eens gedacht aan een handdoekje naast het bed?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind rennen naar de badkamer ook niet echt charmant net na afloop....
Vind ik zonde van m'n handdoekenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ooit wel eens gedacht aan een handdoekje naast het bed?
Dat uitgerekend ik daar nou mee moet komen
Alsof je met twee vrouwen niet voor vies beddengoed kan zorgen, trouwens!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ooit wel eens gedacht aan een handdoekje naast het bed?
Dat uitgerekend ik daar nou mee moet komen
Is het zulk hardnekkig spul johquote:
Ow ja, daswelhendigdanquote:Ik ben nogal gevoelig voor blaasontsteking en zulks, dus meestal ga ik wel snel naar de wc endezo.
Ohquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:22 schreef mspoez het volgende:
Rubbers zijn voor homo's en nietvaste relaties.
Ow, écht wel! Maar daar helpt naar de wc hollen niet zo erg bijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Alsof je met twee vrouwen niet voor vies beddengoed kan zorgen, trouwens!![]()
Als je te lang wacht met wassen welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het zulk hardnekkig spul joh
[..]
Ow ja, daswelhendigdan
Van te voren je bed bedekken met handoeken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, écht wel! Maar daar helpt naar de wc hollen niet zo erg bij
Ik zag 'mquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:26 schreef Muis006 het volgende:
Dankje dat je niet geciteerd hebt, er zat een typo in
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Van te voren je bed bedekken met handoeken?![]()
Zo lekker spontaan ook
Valt wel mee hoor. En je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:29 schreef P.F het volgende:
Vrouwen zorgen pas voor natte plekken
En, als je het zonder doet kan je het toch gewoon op je laten komen en daarna gewoon samen douchen. [ afbeelding
Ik zeg weer te veel he
Of gewoon slikken, kan je lekker blijven liggenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:29 schreef P.F het volgende:
Vrouwen zorgen pas voor natte plekken
En, als je het zonder doet kan je het toch gewoon op je laten komen en daarna gewoon samen douchen. [ afbeelding ]
Ik zeg weer te veel he
Zo goed als half twaalf?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:32 schreef ElisaB het volgende:
Wil iemand trouwens weten hoe laat het is?
Half 12?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:32 schreef ElisaB het volgende:
Twee uur te vroegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:32 schreef ElisaB het volgende:
Het is toch best vloeibaar?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:33 schreef P.F het volgende:
Cum is niet bedoeld om te slikken, anders was het wel meer vloeibaar gemaakt
Toppie!quote:
kauwen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:33 schreef P.F het volgende:
Cum is niet bedoeld om te slikken, anders was het wel meer vloeibaar gemaakt
Tijd om de nieuwe Grey's te kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:32 schreef ElisaB het volgende:
Breek me de bek niet open! Maar ik denk inderdaad dat de vrouwen meer gespetter kunnen veroorzaken dan mannen.quote:
Mijne is nog niet binnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tijd om de nieuwe Grey's te kijkendoei!
Een KASTJEquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:38 schreef mspoez het volgende:
Ik keek van de week in mijn 'geheime' kastje. Mijn condooms zijn THT 2006.
Jeuj!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open! Maar ik denk inderdaad dat de vrouwen meer gespetter kunnen veroorzaken dan mannen.
Goed... tot zover de mededelingen van Land- en Tuinbouw; morgen meer!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef kwakveense het volgende:
zeg eh.. die Roan van Xfactor... daar kan ik t ook wel op hoor... maar die moet óók niet gaan praten vooral...
Schijnbaar nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
Snoepjesondergoed? Ik wist niet dat er mensen waren die die dingen daadwerkelijk droegen
Aha; kaas is weer wakker! Waarom denk ik nu aan Kaasfondue (voor kleine eters)?quote:
Domme vraag: waarom kan je ze niet gebruiken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:44 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb niet eens condooms die ik kan gebruikenIk weet niet eens waarom ik die condooms in huis heb, voor gasten oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |