Nou gefeliciteerd dan! Ik hoop dat de toekomst jou en Mr. Phaidra brengt wat jullie hopenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:58 schreef Phaidra het volgende:
Ik slik nu 10 jaar de pil en ben kunstmatige hormonen zat. Dat in combinatie met het feit dat een ongelukje geen probleem meer is. Niet dat voortplantingsplannen nu direct wenselijk zijn, maar er is in pricipe aan alle randvoorwaarden voldaan, wat mij en de mr. betreft (stabiele relatie, samenwonend in een ruim genoeg huis, financiele middelen, studie (bijna) afgerond).
Hihi, thanks!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd dan! Ik hoop dat de toekomst jou en Mr. Phaidra brengt wat jullie hopen
Rubbertjes? Arme julliequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:05 schreef Phaidra het volgende:
Hihi, thanks!
Maar voorlopig nog maar even rubbertjes hoor!
Waarom? Wij doen het al jaren met condooms. Ook fijn voor het beddegoedquote:
Inderdaad!quote:
Echt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Wij doen het al jaren met condooms. Ook fijn voor het beddegoed
ik vind het zo'n dooddoener...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Wij doen het al jaren met condooms. Ook fijn voor het beddegoed
Jaquote:
Nouja, dan is het inderdaad wel handig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
JaHet stoort me echt totaal niet. En mijn man ook niet (ik heb het net nog even nagevraagd)
Ooit wel eens gedacht aan een handdoekje naast het bed?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind rennen naar de badkamer ook niet echt charmant net na afloop....
Vind ik zonde van m'n handdoekenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ooit wel eens gedacht aan een handdoekje naast het bed?
Dat uitgerekend ik daar nou mee moet komen
Alsof je met twee vrouwen niet voor vies beddengoed kan zorgen, trouwens!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ooit wel eens gedacht aan een handdoekje naast het bed?
Dat uitgerekend ik daar nou mee moet komen
Is het zulk hardnekkig spul johquote:
Ow ja, daswelhendigdanquote:Ik ben nogal gevoelig voor blaasontsteking en zulks, dus meestal ga ik wel snel naar de wc endezo.
Ohquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:22 schreef mspoez het volgende:
Rubbers zijn voor homo's en nietvaste relaties.
Ow, écht wel! Maar daar helpt naar de wc hollen niet zo erg bijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Alsof je met twee vrouwen niet voor vies beddengoed kan zorgen, trouwens!![]()
Als je te lang wacht met wassen welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het zulk hardnekkig spul joh
[..]
Ow ja, daswelhendigdan
Van te voren je bed bedekken met handoeken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, écht wel! Maar daar helpt naar de wc hollen niet zo erg bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |