Jeuj!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open! Maar ik denk inderdaad dat de vrouwen meer gespetter kunnen veroorzaken dan mannen.
Goed... tot zover de mededelingen van Land- en Tuinbouw; morgen meer!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef kwakveense het volgende:
zeg eh.. die Roan van Xfactor... daar kan ik t ook wel op hoor... maar die moet óók niet gaan praten vooral...
Schijnbaar nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
Snoepjesondergoed? Ik wist niet dat er mensen waren die die dingen daadwerkelijk droegen
Aha; kaas is weer wakker! Waarom denk ik nu aan Kaasfondue (voor kleine eters)?quote:
Domme vraag: waarom kan je ze niet gebruiken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:44 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb niet eens condooms die ik kan gebruikenIk weet niet eens waarom ik die condooms in huis heb, voor gasten oid
Lullig he, als je dingen op de groei gekocht hebt en ze - nog voor je erin gegroeid bent - weer uit de mode zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook nog condooms in de aanbieding, je mag ze gratis hebben; ze passen niet
Ik heb een latexallergie en ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat dat ook voor condooms geldtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:45 schreef ElisaB het volgende:
Domme vraag: waarom kan je ze niet gebruiken?
En wat moet je nuquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een latexallergie en ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat dat ook voor condooms geldt
(jaja, dom blondje inmiddels) Dus de laatste keer dat ik een condoom heb gebruikt dacht ik de volgende ochtend een geslachtsziekte te hebben opgelopen(jeuk en rood en gezwollen!
) Maar dat was dus de latex.
Durex Avanti bevat geen latex. Alleen heb ik die nog niet gekocht, maar heb ik die andere condooms wel in huis.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lullig he, als je dingen op de groei gekocht hebt en ze nog - voor je erin gegroeid bent - weer uit de mode zijn
Ja hallo, je gaat toch zeker niet in de winkel staan passen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lullig he, als je dingen op de groei gekocht hebt en ze nog - voor je erin gegroeid bent - weer uit de mode zijn
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ze zijn eerder te groot dan te klein
Nou en, het is zo'n ultiem lullige opmerkingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ze zijn eerder te groot dan te klein
Kaasplankje bij het Kruidvat: "Mevrouw, waar heeft u het pashokje?"quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:51 schreef kaasplankje het volgende:
Ja hallo, je gaat toch zeker niet in de winkel staan passen?
Ow juist; ik wist niet dat het bestondquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Durex Avanti bevat geen latex. Alleen heb ik die nog niet gekocht, maar heb ik die andere condooms wel in huis.
Kaas kan 'm wel hebben (hoop ik)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Chicolate het volgende:
Nou en, het is zo'n ultiem lullige opmerking
sommige lieden zijn nooit tevredenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou en, het is zo'n ultiem lullige opmerking. Ik heb geen verstand van maat ofzo, geen vergelijkingsmateriaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |