abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67250654
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:33 schreef Syrena het volgende:

Dat is me nu nog nooit opgevallen
Serieus? Paps ligt nu in het ziekenhuis met een akelige ontsteking in z'n hersenen en normaal gesproken ruikt hij niet naar bloemetjes als ie gaat, maar omdat ie een hoge dosering van 2 soorten AB krijgt, ruik je niks meer nu
pi_67250681
Poep!!! Lein!!!!
Ja doei.
pi_67250718
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
Poep!!! Lein!!!!
MoBlo! Nu bedenk ik me ineens dat ik nog niet gepoept gelachen heb vandaag
pi_67250778
Ik geloof niet dat ik ooit antibiotica heb gehad! Alleen een zalfje voor m'n oog. En toen vroeg ik ook nog aan de huisarts of het invloed zou hebben op m'n pil. . Een zalfje. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67250884
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bij mij is het momenteel weer erg van die gemene dikke, onderhuidse. Waar ik dan niet vanaf kan blijven.
Heel charmant.
Dat heb ik ook! Bij mij komt het volgens mij omdat ik met de pil gestopt ben.. Hormoonhuishouding een beetje in de war
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67250964
En mijn lijstje is prut vandaag, maar daar tegenover staat wel dat ik al heel veel voor mijn studie gedaan heb! Blijkbaar gaan die dingen niet goed samen. Ik moet kiezen, of goed eten, of goed studeren.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67251000
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat heb ik ook! Bij mij komt het volgens mij omdat ik met de pil gestopt ben.. Hormoonhuishouding een beetje in de war
Whehe, dat kreeg ik inderdaad ook toen ik een lichtere pil nam. Erg vervelend. Je kunt er wel aan gaan zitten, maar de ontsteking wordt er alleen maar groter door niet dat ik er wel vanaf blijf
Nu heb ik de Gratiella 35 (lees: diane) en toen verdwenen ze als sneeuw voor de zon Maar af en toe heb ik ze nog

@ Syrena: smeer je er dat blekend goedje op? Benzylperoxide ofzo? Dat helpt wel bij beginnende ontstekinkjes
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:47:04 #183
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67251007
antibiotica twee keer een kuur gehad, twee keer zo verstopt geraakt dat er klysma's bij moesten komen kijken, zo dood waren al mn damrbacteiretjes ervan geraakt...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67251025
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef Phaidra het volgende:
Waarom ben je gestopt met de pil?

• Voortplantingsplannen*
  • Relatie uit*
  • Hormonale humeurproblemen*
  • Anders, namelijk: *

• Doorhalen wat niet van toepassing is
  • pi_67251070
    Wow, misselijkheid, verstopt raken
    Het zal wel aan het soort antibiotica liggen dan? Ik merk er eigenlijk niets van verder, als ik antibiotica neem (behalve dat de ontsteking weggaat, gelukkig )
    pi_67251081
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef kwakveense het volgende:
    antibiotica twee keer een kuur gehad, twee keer zo verstopt geraakt dat er klysma's bij moesten komen kijken, zo dood waren al mn damrbacteiretjes ervan geraakt...
    Daarom is het niet onverstandig om een weekje Yakult of iets soortgelijks te gebruiken als je klaar bent met je antibiotica-kuur
    pi_67251111
    Altijd als ik ziek/verkouden ben is mijn huid awesome Geen schrale ellebogen meer, geen schraal plekje tussen m'n ogen
    pi_67251127
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

MoBlo! Nu bedenk ik me ineens dat ik nog niet gepoept gelachen heb vandaag
    ik kan je wel laten lachen
    Ja doei.
    pi_67251139
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Whehe, dat kreeg ik inderdaad ook toen ik een lichtere pil nam. Erg vervelend. Je kunt er wel aan gaan zitten, maar de ontsteking wordt er alleen maar groter door niet dat ik er wel vanaf blijf
    Nu heb ik de Gratiella 35 (lees: diane) en toen verdwenen ze als sneeuw voor de zon Maar af en toe heb ik ze nog

@ Syrena: smeer je er dat blekend goedje op? Benzylperoxide ofzo? Dat helpt wel bij beginnende ontstekinkjes
    Ik kan er ook nooit vanaf blijven nee. Maar ik wil juist helemaal van de kunstmatige hormonenrommel af, dus ook even geen andere. Ik heb gehoord dat een toename van acne tijdelijk is, daar hou ik me dan maar aan vast...
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2009 @ 20:50:56 #190
    163650 Greys
    pi_67251142
    DAMES
    POEPEN
    NIET
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_67251155
    poepen is fijn
    Ja doei.
    pi_67251178
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
    DAMES
    POEPEN
    NIET
    Eensch!
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_67251265
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
    poepen is fijn
    Inderdaad. Poepen kan net zo heerlijk zijn als niezen
    pi_67251282
    niezen
    Ja doei.
    pi_67251344
    Dat doet me denken aan mijn filosofieleraar die het ooit een had over prikkels die de mensen als fijn konden ervaren. Toen zei hij 'Sommige mensen vinden poepen heel fijn, dat is een anale prikkel'.

En TELKENS als jullie het hebben over 'Poepen is fijn! ' moet ik daar aan denken

Doe! Normaal!

did i mention he was gay?
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_67251376
    Ja doei.
    pi_67251423
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:56 schreef Goodbye het volgende:
    Dat doet me denken aan mijn filosofieleraar die het ooit een had over prikkels die de mensen als fijn konden ervaren. Toen zei hij 'Sommige mensen vinden poepen heel fijn, dat is een anale prikkel'.

En TELKENS als jullie het hebben over 'Poepen is fijn! ' moet ik daar aan denken

Doe! Normaal!

did i mention he was gay?
    Dus iedereen die poepen fijn vindt, zou ook van anale seks moeten houden?
    pi_67251424
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Waarom ben je gestopt met de pil?

• Voortplantingsplannen*
  • Relatie uit*
  • Hormonale humeurproblemen*
  • Anders, namelijk: *

• Doorhalen wat niet van toepassing is
  • Ik slik nu 10 jaar de pil en ben kunstmatige hormonen zat. Dat in combinatie met het feit dat een ongelukje geen probleem meer is. Niet dat voortplantingsplannen nu direct wenselijk zijn, maar er is in pricipe aan alle randvoorwaarden voldaan, wat mij en de mr. betreft (stabiele relatie, samenwonend in een ruim genoeg huis, financiele middelen, studie (bijna) afgerond).
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_67251458
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Die laatste is best een aanrader.

..Heb ik van horen zeggen. Of zo.
    ...Voor dat ik het weer gedaan heb
    pi_67251527
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, maar het ging meer om het 'anale prikkel' gedeelte
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')