Serieus? Paps ligt nu in het ziekenhuis met een akelige ontsteking in z'n hersenen en normaal gesproken ruikt hij niet naar bloemetjes als ie gaat, maar omdat ie een hoge dosering van 2 soorten AB krijgt, ruik je niks meer nuquote:
Dat heb ik ook!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij mij is het momenteel weer ergvan die gemene dikke, onderhuidse. Waar ik dan niet vanaf kan blijven.
Heel charmant.
Whehe, dat kreeg ik inderdaad ook toen ik een lichtere pil nam. Erg vervelend. Je kunt er wel aan gaan zitten, maar de ontsteking wordt er alleen maar groter doorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!Bij mij komt het volgens mij omdat ik met de pil gestopt ben.. Hormoonhuishouding een beetje in de war
Waarom ben je gestopt met de pil?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef Phaidra het volgende:
Dat heb ik ook!Bij mij komt het volgens mij omdat ik met de pil gestopt ben.. Hormoonhuishouding een beetje in de war
Daarom is het niet onverstandig om een weekje Yakult of iets soortgelijks te gebruiken als je klaar bent met je antibiotica-kuurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef kwakveense het volgende:
antibioticatwee keer een kuur gehad, twee keer zo verstopt geraakt dat er klysma's bij moesten komen kijken, zo dood waren al mn damrbacteiretjes ervan geraakt...
ik kan je wel laten lachenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MoBlo! Nu bedenk ik me ineens dat ik nog niet gepoept gelachen heb vandaag
Ik kan er ook nooit vanaf blijven nee. Maar ik wil juist helemaal van de kunstmatige hormonenrommel af, dus ook even geen andere. Ik heb gehoord dat een toename van acne tijdelijk is, daar hou ik me dan maar aan vast...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Whehe, dat kreeg ik inderdaad ook toen ik een lichtere pil nam. Erg vervelend. Je kunt er wel aan gaan zitten, maar de ontsteking wordt er alleen maar groter doorniet dat ik er wel vanaf blijf
Nu heb ik de Gratiella 35 (lees: diane) en toen verdwenen ze als sneeuw voor de zonMaar af en toe heb ik ze nog
@ Syrena: smeer je er dat blekend goedje op? Benzylperoxide ofzo? Dat helpt wel bij beginnende ontstekinkjes
Eensch!quote:
Dus iedereen die poepen fijn vindt, zou ook van anale seks moeten houden?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:56 schreef Goodbye het volgende:
Dat doet me denken aan mijn filosofieleraar die het ooit een had over prikkels die de mensen als fijn konden ervaren. Toen zei hij 'Sommige mensen vinden poepen heel fijn, dat is een anale prikkel'.
En TELKENS als jullie het hebben over 'Poepen is fijn!' moet ik daar aan denken
![]()
![]()
Doe! Normaal!
did i mention he was gay?
Ik slik nu 10 jaar de pil en ben kunstmatige hormonen zat. Dat in combinatie met het feit dat een ongelukje geen probleem meer is. Niet dat voortplantingsplannen nu direct wenselijk zijn, maar er is in pricipe aan alle randvoorwaarden voldaan, wat mij en de mr. betreft (stabiele relatie, samenwonend in een ruim genoeg huis, financiele middelen, studie (bijna) afgerond).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt met de pil?Voortplantingsplannen* Relatie uit* Hormonale humeurproblemen* Anders, namelijk: * Doorhalen wat niet van toepassing is
Die laatste is best een aanrader.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dus iedereen die poepen fijn vindt, zou ook van anale seks moeten houden?
Tuurlijk niet, maar het ging meer om het 'anale prikkel' gedeeltequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dus iedereen die poepen fijn vindt, zou ook van anale seks moeten houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |