Prima hoor, ik hoor wel van je wanneer je kanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja is goed! Maar wel pas over ± 2 weken?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb alleen nog deze vage, foto's met rollers (aka oud dametje) komen a.s.a.p
[ afbeelding ]
Je gaat kaas eten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Pannenkoeken toch uitgesteld tot zondag. Ik ga nu lasagna eten met spinazie. En kaas.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat kaas eten?
Weet Kaas dat al?
Kaas! Douchen! Snel!
Hij is net gedouchedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Je gaat kaas eten?
Weet Kaas dat al?
Kaas! Douchen! Snel!
Hehe. Ik sta er eigenlijk helemaal op. En naakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
Jammer alleen dat de foto ineens ophoud
Goodbye, je boft! Lein levert hem keurig af!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij is net gedouchedEn ook alweer opgefrist
Ja doh, da's precies wat hij bedoelde natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe. Ik sta er eigenlijk helemaal op. En naakt.
Garantie tot aan de deurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Goodbye, je boft! Lein levert hem keurig af!![]()
Daarom juistquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe. Ik sta er eigenlijk helemaal op. En naakt.
Wat heb je dan dat je anti-biotica neemt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje
O. 2 getoaste boterhammen met 1 gebakken ei + een boterham met jam en honing + 1 dikke plak ontbijtkoek + antibiotica (veel eten helpt tegen de misselijkheid!)
T. grote bak snijbonensalade
L. sundae ijsje chocolade
T. grapefruit
D. rauwkostsalade + boterham met pastrami en mayo + boterham met haringsalade + cotton candy
Lever je altijd zo keurig?quote:
Een verkoudheid die maar niet voorbij gaat en waar ik gek genoeg niet eens zo veel last van heb. Het heeft zich alleen vastgezet in mijn longen en die doen nu een beetje pijn. Om verdere problemen voor te zijn heb ik een antibioticakuur gekregen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat heb je dan dat je anti-biotica neemt?
Klinkt klote. Maar het leuke van anti-biotica vind ik is dat jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef Tinkepink het volgende:
Een verkoudheid die maar niet voorbij gaat en waar ik gek genoeg niet eens zo veel last van heb. Het heeft zich alleen vastgezet in mijn longen en die doen nu een beetje pijn. Om verdere problemen voor te zijn heb ik een antibioticakuur gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt klote. Maar het leuke van anti-biotica vind ik is dat jeDat is me nu nog nooit opgevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Bij mij is het momenteel weer ergquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Mij ook niet![]()
Het leuke van antibiotica vind ik dat mijn huid er mooi van wordt als ik een onrustige huid heb. Sinds mijn laatste antibioticakuur vorig jaar (ontsteking in mijn kaak) heb ik nog nauwelijks last van pukkeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |