abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67232595

Vervolg van:
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

• Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

• Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

• Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

• Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

• Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

• Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

• Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

• Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

• Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

• Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

• Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

• Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

• Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    8390 geeft 25% korting op een artikel

Als er iemand nog meer codes heeft, graag.

> Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
    Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 20-03-2009 11:01:08 (plaatje gefixt) ]
  • pi_67232957

anyway, mn mandje is uber vol voor begin mei, me moeder was aan t klagen dat ik teveel kleding van haar jat, (god thank ik heb een hippe moeder) anyway nu moest ik zelf bestellen dus heb ff flink ingeslagen en ga straks nog ff naar de stad om te spenden bij de h&m
    pi_67232963
    tvp

Ik heb gister ongezien een pakketje naar binnen kunnen sluizen

Mijn nalevering bedraagt ook alweer bijna 100 euro
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_67232983
    I bikini's zoals het plaatje uit de OP. Alleen zitten die bij mij nooit (hier heb je echt kleine boobies voor nodig)
    pi_67233014
    Jippie, mijn pakketje is in ieder geval in behandeling genomen. Ik hoop dat ze hem vandaag nog sorteren.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 11:03:42 #6
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67233074
    TS, je TT

Mijn pakketje komt vandaag alst goed is
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_67233078
    Die TT
    Mijn pakketje is met de chauffeur onderweg!
    pi_67236954
    TVP!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_67237147
    Ze heet Jessica. Ik vind haar wel mooi trouwens.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_67237332
    Ik vind haar ook mooi, tot ze haar mond opentrekt. Bij een model vind ik dat echt lelijk, terwijl ik het bij mensen in mijn dagelijks leven absoluut niet storend vind.
    pi_67237407
    Ik was een beetje inspiratieloos vandaar die TT!
    Zolang ze haar mondje dicht houdt vind ik der wel mooi..
    Mijn vriend opperde al iets van een tand ertussen plaatsen Whehe...
    pi_67237748
    Tvp
    pi_67238059
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 13:25 schreef Noortje. het volgende:
    Ik vind haar ook mooi, tot ze haar mond opentrekt. Bij een model vind ik dat echt lelijk, terwijl ik het bij mensen in mijn dagelijks leven absoluut niet storend vind.
    Dat dus
    pi_67238836
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 13:25 schreef Noortje. het volgende:
    Maar zo onderscheidt ze zich wel tussen de andere 13-in-een-dozijn modellen

Mijn bestelling is ook in behandeling trouwens whoo!
      vrijdag 20 maart 2009 @ 15:52:50 #15
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67241937
    Mijn postbode herkent me ook al Ik stond toevallig beneden in het fiestenhok toen het busje eraan kwam, dus ik zeg: oh, mn pakketje! Hij: nummer 104 zeker?

Maarrr wel superleuke dingen weer

Jurkje had ik eigenlijk niet zoveel van verwacht, maar hij is echt supergaaf!
    En dat rokje... OMG. Het was het ZO waard om er een paar keer vroeg voor op te staan! Hij is zo cool

En dat witte hemdje is te lang en te doorschijnend en de zonnebril staat raar, dus die gaan ook terug.
    pi_67243210

De zwarte bikini is echt oerlelijk, de strik op het topje is echt gigantisch! De bovenkant van het badpak kwam tot net onder mn borsten Het zwarte jurkje heb ik niet eens gepast, die was zowat doorzichtig. Ik had ook nog een pyamabroek, maar die kan ik niet meer vinden op de site, daarvan was de kleur heel flets
    De gebloemde bikini is nog een twijfelgevalletje, om alleen mee in de zon te liggen kan hij wel, maar ik ben echt bang dat alles eruit floept als je een verkeerde beweging maakt
    pi_67243619
    Ik heb aangegeven dat ik mijn bestelling wil afgeleverd zien bij een Kiala punt.
    Nu zie ik op de site van Kiala staan dat het pakket aangekomen is op een sorteercentrum in Nederland. Hoelang moet ik nu nog wachten voordat ik mijn pakket kan gaan ophalen daar?

(krijg ik ook nog een bevestiging die ik moet meenemen, of hoe werkt het om bij een Kiala punt mijn pakket op te halen?)
      vrijdag 20 maart 2009 @ 16:54:45 #18
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67243811
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 16:34 schreef Merel1808 het volgende:
    [ afbeelding ]
    De zwarte bikini is echt oerlelijk, de strik op het topje is echt gigantisch! De bovenkant van het badpak kwam tot net onder mn borsten Het zwarte jurkje heb ik niet eens gepast, die was zowat doorzichtig. Ik had ook nog een pyamabroek, maar die kan ik niet meer vinden op de site, daarvan was de kleur heel flets
    De gebloemde bikini is nog een twijfelgevalletje, om alleen mee in de zon te liggen kan hij wel, maar ik ben echt bang dat alles eruit floept als je een verkeerde beweging maakt
    Die bikini is leuk! En zit ie zo los dan? Of heb je wat grotere borsten dat je bang bent dat ze eruit floepen?
    Ik heb niet zoveel, dus zo'n bikini is juist goed voor mij
      vrijdag 20 maart 2009 @ 16:57:24 #19
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_67243881
    Heeft iemand deze broek al in de winkel gezien? Ik had hem besteld via de shop en hij zit heel leuk! Alleen lopen een paar van die streepjes heel oncharmand waardoor het lijkt alsof je kan 'liplezen' En bij een ander exemplaar (lees anders gestikt) zal het wel goed zitten... En in de onlineshop is hij nu pas half mei (!!) leverbaar
    Ik kan geen plaatjes plakken dus dan maar even een linkje...

http://files.hm.com/media(...)48_09090_99_9999.jpg
    pi_67244030
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 16:48 schreef fae_sarah het volgende:
    Ik heb aangegeven dat ik mijn bestelling wil afgeleverd zien bij een Kiala punt.
    Nu zie ik op de site van Kiala staan dat het pakket aangekomen is op een sorteercentrum in Nederland. Hoelang moet ik nu nog wachten voordat ik mijn pakket kan gaan ophalen daar?

(krijg ik ook nog een bevestiging die ik moet meenemen, of hoe werkt het om bij een Kiala punt mijn pakket op te halen?)
    Ik denk dat je morgen (als ze dan open zijn) of anders maandag je pakketje kunt halen

Nee, je hoeft alleen je naam te zeggen en dan is de kans er dat ze vragen om een legitimatiebewijs.
    Dat doen ze bij mijn kialapunt overigens nooit, maarja ze weten ondertussen wel wie ik ben
    pi_67245457
    alweer een nieuwe bestelling gedaan
    broek die te klein was in een maat groter, verder nog een shirt, hemd, zonnebril en een riem
    pi_67248528
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 16:57 schreef Klare het volgende:
    Heeft iemand deze broek al in de winkel gezien? Ik had hem besteld via de shop en hij zit heel leuk! Alleen lopen een paar van die streepjes heel oncharmand waardoor het lijkt alsof je kan 'liplezen' En bij een ander exemplaar (lees anders gestikt) zal het wel goed zitten... En in de onlineshop is hij nu pas half mei (!!) leverbaar

Ik had deze broek besteld maar teruggestuurd, het model is hetzelfde als de paars/roze achtige en groene broek die op de site van de h&m bij de divided broeken staat.
    Hij zit best wijd, heb altijd maat 40 soms 38 bij de divided broeken, deze heb ik in 38 en is groot genoeg. Van liplezen is helemaaaal geen sprake daar is ie te wijd voor.

Vond die met die strepen in het echt onzettend tegenvallen, hij ziet er heel goedkoop uit en er zit een soort van zilverglitterstreep in, ik zelf heb toen die groene besteld, is een stuk mooier. In winkel hebben ze hem ook nog in andere kleuren (oa grijs en lichtblauw) dan bij de online shop. Ze zijn overigens wel beetje dun, dus een roze onderbroekje eronder zou ik niet doen

Heel verhaal geworden, maar hopelijk kan je er wat mee.
    Heb uw naaste lief
    want dat ben ik - Loesje
    pi_67248535
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 15:52 schreef Enfermera het volgende:
    Mijn postbode herkent me ook al Ik stond toevallig beneden in het fiestenhok toen het busje eraan kwam, dus ik zeg: oh, mn pakketje! Hij: nummer 104 zeker?
    Mijne komt zelfs terug om mijn pakje toch nog te brengen als hij me de wijk in ziet fietsen .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 19:48:02 #24
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67248908
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 19:35 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Mijne komt zelfs terug om mijn pakje toch nog te brengen als hij me de wijk in ziet fietsen .
    Aww, wat liefff!
      vrijdag 20 maart 2009 @ 20:02:15 #25
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_67249383
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 19:35 schreef duymelijntje het volgende:

[..]

Ik had deze broek besteld maar teruggestuurd, het model is hetzelfde als de paars/roze achtige en groene broek die op de site van de h&m bij de divided broeken staat.
    Hij zit best wijd, heb altijd maat 40 soms 38 bij de divided broeken, deze heb ik in 38 en is groot genoeg. Van liplezen is helemaaaal geen sprake daar is ie te wijd voor.

Vond die met die strepen in het echt onzettend tegenvallen, hij ziet er heel goedkoop uit en er zit een soort van zilverglitterstreep in, ik zelf heb toen die groene besteld, is een stuk mooier. In winkel hebben ze hem ook nog in andere kleuren (oa grijs en lichtblauw) dan bij de online shop. Ze zijn overigens wel beetje dun, dus een roze onderbroekje eronder zou ik niet doen

Heel verhaal geworden, maar hopelijk kan je er wat mee.
    Ehm, misschien heb ik het niet duidelijk er neer gezet maar ik heb deze broek al in huis. Alleen door een oncharmante streep lijkt het net of je kan liplezen, wat niet het geval is. Dus dit exemplaar gaat zowiezo terug. Ik heb hem al in het groen dus misschien haal ik de gewone grijze versie al. Dus ik kan zeker wat met je verhaal!
      vrijdag 20 maart 2009 @ 20:34:24 #26
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_67250499
    Mijn volgende levering is alweer onderweg, en daar zit in (met de <3 voor ):
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_67256009
    Die shorts wil ik ook
    pi_67256081
    Ik ging vandaag een doos een een zak van de H&M terugbrengen naar het postkantoor, zie ik achter de balie op de vloer 6 andere H&M pakketjes liggen.
    pi_67261515
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Die bikini is leuk! En zit ie zo los dan? Of heb je wat grotere borsten dat je bang bent dat ze eruit floepen?
    Ik heb niet zoveel, dus zo'n bikini is juist goed voor mij
    Hij zit in principe wel heel stevig (al heb ik wel maat 42, terwijl ik van shirtjes meestal maat 34/36 heb ), maar ik heb een redelijk forse buste (om het subtiel te zeggen), dus uitfloepen is een vrij groot risico
      zaterdag 21 maart 2009 @ 08:30:37 #30
    143586 sproetjes
    ignorance is bliss
    pi_67262302
    ik doe ook weer eens een tvp
    mijn bestelling staat op manco
    (laatste bestelling was zeker een jaar geleden hahaha)
    pi_67263093
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:02 schreef Klare het volgende:

[..]

Ehm, misschien heb ik het niet duidelijk er neer gezet maar ik heb deze broek al in huis. Alleen door een oncharmante streep lijkt het net of je kan liplezen, wat niet het geval is. Dus dit exemplaar gaat zowiezo terug. Ik heb hem al in het groen dus misschien haal ik de gewone grijze versie al. Dus ik kan zeker wat met je verhaal!
    oeps, heb inderdaad je berichtje een beetje te snel gelezen. Je hebt inderdaad duidelijk gemaakt dat je hem al thuis had.
    Heb uw naaste lief
    want dat ben ik - Loesje
      zaterdag 21 maart 2009 @ 12:14:44 #32
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_67265625
    Iemand enig idee of het ook mogelijk is met online banking te betalen in plaats van acceptgiro.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_67265653
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 12:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Iemand enig idee of het ook mogelijk is met online banking te betalen in plaats van acceptgiro.
    Je kan het acceptgiro nummer gewoon invoeren als je online bankiert (iig bij ING, bij Rabobank weet ik het niet maar daar zal het wel hetzelfde zijn).
    pi_67265743
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 12:16 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Je kan het acceptgiro nummer gewoon invoeren als je online bankiert (iig bij ING, bij Rabobank weet ik het niet maar daar zal het wel hetzelfde zijn).
    Bij de Rabobank ook, daar kies je gewoon voor "per acceptgiro" (ik ga er trouwens vanuit dat iedere bank die optie aanbiedt, zo niet: bij bankgiro gewoon het kenmerk invullen).

Of bedoel je direct bij bestelling betalen (Ideal) MisterJ.Lo ? Dat kan (nog) niet.
    pi_67265972
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef Debsterr het volgende:
    Mijn volgende levering is alweer onderweg, en daar zit in (met de <3 voor ):
    [ afbeelding ]
    Dat short .
    Waar staat die ergens op de site, ik kan hem niet vinden.
    pi_67266175
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 12:34 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Dat short .
    Waar staat die ergens op de site, ik kan hem niet vinden.
    Heren > sport en vrije tijd > bad/strand > 1e zwemshort.
    pi_67266279
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 12:45 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Heren > sport en vrije tijd > bad/strand > 1e zwemshort.
    Thanks .
    pi_67267274
    tvp
    pi_67269097
    quote:
    [b]Op vrijdag 20 maart 2009 15:52 schreef
    [ afbeelding ]
    Jurkje had ik eigenlijk niet zoveel van verwacht, maar hij is echt supergaaf!
    Waar heb je dat jurkje in het blauw gevonden? ik kom 'm op de site alleen in grijd en zwart vinden.... Of kijk ik naar de verkeerde?
      zaterdag 21 maart 2009 @ 16:49:25 #40
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_67271353
    binnenkort ff paar polotjes halen
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
      zaterdag 21 maart 2009 @ 16:57:59 #41
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_67271506
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 12:21 schreef Serinde het volgende:

[..]

Bij de Rabobank ook, daar kies je gewoon voor "per acceptgiro" (ik ga er trouwens vanuit dat iedere bank die optie aanbiedt, zo niet: bij bankgiro gewoon het kenmerk invullen).

Of bedoel je direct bij bestelling betalen (Ideal) MisterJ.Lo ? Dat kan (nog) niet.
    Nee, een maandfactuur digitaal betalen.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_67272374
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 16:57 schreef Klare het volgende:

dies wel super wijs, denk alleen dat hij mij echt loeidik zou maken met die strepen

order voor begin mei

kan niet wachten kan iemand please met zn vingers naar mei knippen
    pi_67272411
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee, een maandfactuur digitaal betalen.
    gewoon het acceptgr. nummer invullen, ik krijg me verzekeringen ook op acceptegiro maar doe het allemaal digitaal, geeft me gewoon een veiliger gevoel. de laatste die ik op de post heb gedaan was vast 2 jaar geleden
      zaterdag 21 maart 2009 @ 19:55:34 #44
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67275840
    Bijna eind maart, en dan mijn bestelling binnen
    Vandaag een spijkerbroekje gekocht
    Oh en mijn maillot schijnt wat door XD maar hij is voor de zomer, en dan kan ik hem lekker zonder maillot dragen
      zaterdag 21 maart 2009 @ 20:12:35 #45
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67276415
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 15:01 schreef Ingridh007 het volgende:

[..]

Waar heb je dat jurkje in het blauw gevonden? ik kom 'm op de site alleen in grijd en zwart vinden.... Of kijk ik naar de verkeerde?
    In het blauw is ie heel snel uitverkocht kwam ik achter 's ochtends vroeg kijken helpt, toen heb ik 'm ook gescoord
    pi_67277989
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 19:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
    Oh en mijn maillot schijnt wat door XD maar hij is voor de zomer, en dan kan ik hem lekker zonder maillot dragen
    [ afbeelding ]
    hoe zit zoiets aan de achterkant? Mag je hopen dat je kont niet te groot is...
      zaterdag 21 maart 2009 @ 21:13:57 #47
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_67277993
    tvpost
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      zaterdag 21 maart 2009 @ 21:39:00 #48
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67278613
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 21:13 schreef hoerezooi het volgende:

[..]

hoe zit zoiets aan de achterkant? Mag je hopen dat je kont niet te groot is...
    Je ziet me kont niet (: En het is een broekje wat ik meer boven mijn bikini zal gaan dragen op het strand ofzo, ik loop eigenlijk nooit met korte broekjes over straat.
      zaterdag 21 maart 2009 @ 22:19:14 #49
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67279679
    Dat korte leren jasje trouwens dat ik besteld heb, die is echt áltijd uitverkocht op de site, maar in amsterdam heb ik er echt duizend zien liggen xD
    pi_67286052
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 19:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
    [ afbeelding ]
    Uber cute!
    pi_67286495

Awww
      zondag 22 maart 2009 @ 16:12:06 #52
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67296647
    Behouden:

Superblazertje! Wil 'm ook nog in e.a. kleur hebben.

Retour:
    Zooitje beha's die wel mooi waren maar met een shirtje eroverheen geen mooi rond effect gaven maar vage ribbeltjes enzo.

Nu ff tijd voor een bestelstop!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_67296905
    Ik pas dus geen enkele bh van de H&M! Ik val qua bhmaat denk ik in de Big&Beautiful, jammer dat ze een grote maten bhs hebben online hoor
    Sowieso toen ik wat kleinere borsten had had ik van bikini maat altijd al het grootste topje nodig
    Mijn zusje trouwens ook en die heeft gewoon 75B maar moet bij H&M echt een maat 42 bikinitopje

Die topictitel ik heb eerst serieus zitten kijken of mijn man soms met zwarte stift op die mond had zitten tekenen toen ik die catalogus zag
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
      zondag 22 maart 2009 @ 16:40:11 #54
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67297604
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 16:19 schreef Poppejans het volgende:
    Ik pas dus geen enkele bh van de H&M! Ik val qua bhmaat denk ik in de Big&Beautiful, jammer dat ze een grote maten bhs hebben online hoor
    Sowieso toen ik wat kleinere borsten had had ik van bikini maat altijd al het grootste topje nodig
    Mijn zusje trouwens ook en die heeft gewoon 75B maar moet bij H&M echt een maat 42 bikinitopje

Die topictitel ik heb eerst serieus zitten kijken of mijn man soms met zwarte stift op die mond had zitten tekenen toen ik die catalogus zag
    Serieus? Ik heb 70B maar ik heb maat 34 bikinitopje besteld.. nu maar hopen dat het past
    pi_67297873
    ik hoef met mijn cup niet eens te kijken, me tepel past er denk ik net in
      zondag 22 maart 2009 @ 16:52:41 #56
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67297967
    Dat is wel raar dan, want ik ging namelijk gewoon uit van de maten met bovenkantjes/topjes enzo
      zondag 22 maart 2009 @ 17:30:20 #57
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67299015
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb 70B maar ik heb maat 34 bikinitopje besteld.. nu maar hopen dat het past
    Kan gewoon passen hoor.... Ik heb 75b en volgensmij was mijn Kylie-bikini ook maat 34 of 36 maar ik denk 34.
    pi_67301231
    Te schattige slippertjes bovenaan deze pagina

Maarrr ik ben nog steeds bestelloos
    pi_67301863
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Daph_ het volgende:

en ik ben nu ongeduldig ik wil MEI, nu!
      zondag 22 maart 2009 @ 19:32:10 #60
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67302403
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 19:12 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

en ik ben nu ongeduldig ik wil MEI, nu!
    Ik ook! Ik wil een week verder zijn. Maar een maand verder is ook goed, want dan kan ik meteen mijn spullen dragen
    pi_67304118
    Manco
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zondag 22 maart 2009 @ 20:27:27 #62
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_67304283
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 20:21 schreef Addict89 het volgende:
    Manco
      zondag 22 maart 2009 @ 20:28:18 #63
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67304306
    quote:

Wat goedd!
    Ik heb alleen nog een kort spijkerbroekje, daarna ben ik ook Toos Bestelloos
    pi_67306190
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 20:12 schreef Enfermera het volgende:

[..]

In het blauw is ie heel snel uitverkocht kwam ik achter 's ochtends vroeg kijken helpt, toen heb ik 'm ook gescoord
    Ik heb 'm in het zwart besteld, als ie goed zit ga ik misschien nog proberen een blauwe te krijgen. Dankjewel voor je tip
      zondag 22 maart 2009 @ 21:29:20 #65
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67306512
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 21:20 schreef Ingridh007 het volgende:

[..]

Ik heb 'm in het zwart besteld, als ie goed zit ga ik misschien nog proberen een blauwe te krijgen. Dankjewel voor je tip
    Leuk! Ik zag net trouwens op de site dat ie nu 2 euro goedkoper is: 17,90
    pi_67318086
    Ik inloggen om te kijken of m'n bestelling al onderweg is:
    quote:
    At the moment error, please try again later.
    quote:
    Tekniskt fel, var god försök senare
    quote:
    Het inloggen is mislukt, a.u.b. gegevens controleren en opnieuw proberen. PIN-code vergeten? Deze kan opnieuw per e-mail gestuurd worden.
    quote:
    Tillfälligt tekniskt fel, var god försök senare
    Op elke subpagina van Mijn Pagina
      maandag 23 maart 2009 @ 11:57:07 #67
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_67319399
    1x manco, 1x in behandeling .

Definitief onderweg is:

En in behandeling is:
    pi_67321374
    "Helaas te laat, nieuwe levering: begin april"
    Laat ze sterven, ze kunnen het toch gewoon opsturen?!?!?!
    pi_67321428
    quote:

Aangezien mijn levering te laat is heb ik ze er maar bijgegooid
    pi_67322626
    Boh, mijn levering is wel manco, maar dat wastie gister ook al, maar hij is nog niet verzonden. Dat ie morgen maar binnenkomt.

En ik had nog een jasje voor de lente/zomer gekocht zaterdag :
    pi_67323469
    Zojuist het volgende besteld:

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_67323938
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 14:07 schreef Ewelina het volgende:
    Zojuist het volgende besteld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Je vestje!
    pi_67325539
    Bijna eind maart!
    Klussen deel 1 en 2
      maandag 23 maart 2009 @ 15:26:14 #74
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67326197
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 13:41 schreef Heroinjunk het volgende:
    Boh, mijn levering is wel manco, maar dat wastie gister ook al, maar hij is nog niet verzonden. Dat ie morgen maar binnenkomt.

En ik had nog een jasje voor de lente/zomer gekocht zaterdag :
    [ afbeelding ]
    Ohhh die is wel heeeeel leuk!!
    pi_67326800
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 15:26 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ohhh die is wel heeeeel leuk!!
    Ja! En maar 30 euro .

En hij is op zich nog best dik, dus als het waait heb je het niet koud.
    pi_67326801
    Ik heb een tijdje geleden voor het eerst een bestelling geplaatst.
    Er stond dat de levering eind maart zou zijn, nu staat er ineens begin april .
    Gebeurd dit vaker?
    pi_67326832
    dat jasje is idd echt waanzinnig schattig
    ik kreeg trouwens een heel leuk mailtje, ik heb gemaild over die schoenen met die touwtjes die die blonde aanheeft met die krullen.

Beste Kelly, Bedankt voor je mailtje. Een vrouw kan nooit genoeg schoenen in haar kast hebben staan..toch? Deze schoenen zijn in de H&M shops te koop waar ze een trendafdeling hebben. In de volgende steden zijn deze te verkrijgen. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht , Den Haag en Maastricht. Hopelijk zijn deze steden een beetje bij jou in de buurt . Succes en een prettige dag. Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice.
      maandag 23 maart 2009 @ 15:50:21 #78
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67327047
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 15:43 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja! En maar 30 euro .

En hij is op zich nog best dik, dus als het waait heb je het niet koud.
    Echt he.. Ja tis idd wel handig, ik heb wel een zomerjas maar die is lang, en dat is toch gauw te warm. Zo'n korte erbij zou dan wel handig zijn Maar ik wil 'm eik in het donkerblauw en die is er nu niet dus ik kijk morgenochtend ff. Er is ook een andere; meer knopen en een wat wijdere kraag zeg maar, in het turquoise... das ook stoer. Ik ga nog ff denken iig, want eigenlijk wil ik niet meer zoveel kopen.
    pi_67327362
    Ik ben mancoooo!
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_67327899
    Ik sta op begin juni, lekker genoeg tijd om weer een grote bestelling te creeren
    pi_67328656
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 15:50 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Echt he.. Ja tis idd wel handig, ik heb wel een zomerjas maar die is lang, en dat is toch gauw te warm. Zo'n korte erbij zou dan wel handig zijn Maar ik wil 'm eik in het donkerblauw en die is er nu niet dus ik kijk morgenochtend ff. Er is ook een andere; meer knopen en een wat wijdere kraag zeg maar, in het turquoise... das ook stoer. Ik ga nog ff denken iig, want eigenlijk wil ik niet meer zoveel kopen.
    Ja, die had ik ook gezien in de winkel, die vond ik ook heel leuk . Maar die hadden ze niet meer in mijn maat en ik houd van groen! Mijn vriend noemt me nu alleen een hippie.
      maandag 23 maart 2009 @ 16:48:30 #82
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67328977
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 16:39 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, die had ik ook gezien in de winkel, die vond ik ook heel leuk . Maar die hadden ze niet meer in mijn maat en ik houd van groen! Mijn vriend noemt me nu alleen een hippie.
    Jaa ik hou ook van groenn
    Een hippie, omg Hij heeft duidelijk geen fashion-sense?
    Maar ik heb echt al zoooooo vaak groene jassen gehad dus ik wil het nu eens anders doen, als ik 'm koop ga ik voor blauw
    pi_67329327
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 15:43 schreef Nad-ja het volgende:
    Ik heb een tijdje geleden voor het eerst een bestelling geplaatst.
    Er stond dat de levering eind maart zou zijn, nu staat er ineens begin april .
    Gebeurd dit vaker?
    Jep, heb ik ook. Kan zijn omdat je tussendoor nog wat erbij besteld hebt. Verder weet ik het ook niet, maar is niets geks aan.
    pi_67329412
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 16:48 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jaa ik hou ook van groenn
    Een hippie, omg Hij heeft duidelijk geen fashion-sense?
    Maar ik heb echt al zoooooo vaak groene jassen gehad dus ik wil het nu eens anders doen, als ik 'm koop ga ik voor blauw
    Jawel hoor, dat heeft ie wel. Hij vindt groen alleen een hippie kleur. En hij vindt het leuk om me hippie te noemen, dus dat blijft ie doen.
      maandag 23 maart 2009 @ 17:01:38 #85
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67329497
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 16:59 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Jawel hoor, dat heeft ie wel. Hij vindt groen alleen een hippie kleur. En hij vindt het leuk om me hippie te noemen, dus dat blijft ie doen.
    Lol XD Geweldig!
    Nou lief toch
    Hoe zit ie trouwens qua maat, weet jij dat? Gewoon normaal of valt ie groot/klein?
    pi_67329775
    Fijn om te lezen dat ik niet de enige h&m verslaafde ben die om 6 uur met een hand op de laptop browst door de sale! Ik sta 3 dagen op manco! Wanneer komt mijn jas binnen?!!!
    En mijn 3 paar schoenen?
    En mijn tas?
    En mijn andere jas?
    En mijn bril!
      maandag 23 maart 2009 @ 17:29:13 #87
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67330488
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 17:08 schreef femaledandy het volgende:
    Fijn om te lezen dat ik niet de enige h&m verslaafde ben die om 6 uur met een hand op de laptop browst door de sale! Ik sta 3 dagen op manco! Wanneer komt mijn jas binnen?!!!
    En mijn 3 paar schoenen?
    En mijn tas?
    En mijn andere jas?
    En mijn bril!
    XD
    Welcome to the club!
    pi_67331972
    Thanks Enfermera!!
    Heb jij nog bestellingen lopen? Ik ben nieuwsgierig naar wat de rest zoal bestelt.
    Ik heb de 'neppe' bril weten te bemachtigen die de jongen draagt in de campagne " The Outsiders"..

Yes! Een van mijn bestellingen is gesorteerd.. En wordt hoogstwaarschijnlijk morgen afgeleverd.
    Ik vier het met n kopje koffie en een sigaret!
      maandag 23 maart 2009 @ 18:38:01 #89
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67332308
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 18:26 schreef femaledandy het volgende:
    Thanks Enfermera!!
    Heb jij nog bestellingen lopen? Ik ben nieuwsgierig naar wat de rest zoal bestelt.
    Ik heb de 'neppe' bril weten te bemachtigen die de jongen draagt in de campagne " The Outsiders"..

Yes! Een van mijn bestellingen is gesorteerd.. En wordt hoogstwaarschijnlijk morgen afgeleverd.
    Ik vier het met n kopje koffie en een sigaret!
    Nou, momenteel nog maar 1 korte spijkerbroek (en wat spullen voor mn moeder, maar dat telt niet mee), want ik heb al veel te veel besteld de afgelopen tijd
    Dus nu bestel ik gewoon even niet tot matig. Er staan namelijk nog wel wat dingen in mn verlanglijstje
    pi_67332388
    Ik ga de gebreide trui annuleren want ik zag een (heul stom) meisje op school er ook mee lopen. En ik kan er niet tegen als mensen iets kopen en ik later ook, ook al was ik al veel eerder op het idee gekomen.
    Scheelt me ook weer geld, dus het boeit me niet zoveel.
    pi_67332793
    Heeft me toch al honderden euro's gescheeld.
    pi_67332998
    Ik kan er ook niet zo goed tegen maar ik denk maar zo..
    H&M produceert van 1 stuk honderden als het niet duizenden zijn..
    Dan is de kans vrij groot dat jouw stuk ook in de handen valt van een of andere .......
    Its all about math..
    pi_67333528
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef femaledandy het volgende:
    Dan is de kans vrij groot dat jouw stuk ook in de handen valt van een of andere .......
    Its all about math..
    Dat ís wel zo, maar toch is het stom als je een stom kind in jouw nieuwe kledingstuk ziet lopen
      maandag 23 maart 2009 @ 19:54:06 #95
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67334820
    Inderdaad. Het is toch stom. Ik zou zoiets dan ook niet meer dragen denk ik, als iemand anders het draagt die ik niet aardig vind.
    pi_67334901
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 19:54 schreef Enfermera het volgende:
    Inderdaad. Het is toch stom. Ik zou zoiets dan ook niet meer dragen denk ik, als iemand anders het draagt die ik niet aardig vind.
    Ligt eraan. Op mijn oude school was er een meisje die dezelfde broek had als ik (een broek met een tijger erop, hij was erg opvallend). Alleen stond de broek mij vééél beter (want zij was dik en ik heel slank)
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      maandag 23 maart 2009 @ 19:59:58 #97
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67335061
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 19:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ligt eraan. Op mijn oude school was er een meisje die dezelfde broek had als ik (een broek met een tijger erop, hij was erg opvallend). Alleen stond de broek mij vééél beter (want zij was dik en ik heel slank)
    Jaaaa dan mag het wel idd. Maar dan is het leuk, want dan zie jij er beter uit.
    pi_67335280
    het gaat gewoon zo met trends!
    bijvoorbeeld..
    ik draag al jaren hoeden, en nu draagt iedereen ineens een hoed..
    maar 99 van de 100 keer zijn het van die justin timberlake hoeden die overal te koop zijn en die van mij komen uit zwitserland, italie of londen en zijn puur vintage.
    als ik weer in amsterdam ben zet ik wel wat foto's online hier..

Alhoewel het fijne van trends.. ze gaan ook weer voorbij en dan kopen de schaapjes massaal weer wat anders.

maargoed ik draag mijn hoeden gewoon door want ik weet dat ik het origineel benader en niet vanuit de
    'het is hip dus ik koop het maar gevoel'

voorgaande is echt niet arrogant bedoeld , word er alleen af en toe heel erg misselijk van als ik zie hoe inspiratieloos mensen zich kleden..
      maandag 23 maart 2009 @ 20:52:43 #99
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67337124

Ik kon het niet laten, deze er maar bij besteld.
    pi_67337385
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 20:06 schreef femaledandy het volgende:
    het gaat gewoon zo met trends!
    bijvoorbeeld..
    ik draag al jaren hoeden, en nu draagt iedereen ineens een hoed..
    maar 99 van de 100 keer zijn het van die justin timberlake hoeden die overal te koop zijn en die van mij komen uit zwitserland, italie of londen en zijn puur vintage.
    als ik weer in amsterdam ben zet ik wel wat foto's online hier..

Alhoewel het fijne van trends.. ze gaan ook weer voorbij en dan kopen de schaapjes massaal weer wat anders.

maargoed ik draag mijn hoeden gewoon door want ik weet dat ik het origineel benader en niet vanuit de
    'het is hip dus ik koop het maar gevoel'

voorgaande is echt niet arrogant bedoeld , word er alleen af en toe heel erg misselijk van als ik zie hoe inspiratieloos mensen zich kleden..
    zo ik met hello kitty ik heb echt álles van dat uberschattige katje, vooral uit japan en duitsland en amerika, toen kwam dat katje hier ook in de mode en nu is iedereen ineens een giga fan, zo irritant die 12 jarige die 2 pyjama's laten zien van de h&m en een paar slippers en wat poppetjes en dan schreeuwen probeer hier maar eens aan te tippen
    pi_67338608
    ja inderdaad.. pfffff.. heel hard negeren!

(america's next topmodel is net afgelopen en whitney had echt niet moeten winnen..
    anya of fatima..
    nu project catwalk finale!!)
    pi_67339890
    LOL

Mijn bestelling staat nog op 'in behandeling' maar mijn Track & Trace pagina zegt dat ie gesorteerd is
      maandag 23 maart 2009 @ 22:44:46 #103
    143586 sproetjes
    ignorance is bliss
    pi_67341453
    lol
    ik vermijd echt alle forums omdat ik geen tijd heb gehad de finale van antm te kijke
    en ik dacht nog "ach op het h&m topic van fok kan ik wel even kijken"

niet dus
    pi_67343047
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 17:01 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Lol XD Geweldig!
    Nou lief toch
    Hoe zit ie trouwens qua maat, weet jij dat? Gewoon normaal of valt ie groot/klein?
    Ik moest een redelijke grote maat nemen, maar ik heb flinke boobies . En ik heb ook vrij brede schouders, dus je moet er wel een beetje rekening mee houden.
    pi_67343087
    SORRY Sproetjes!!

Schrale troost. Een vriendin van me had het seizoen allang gezien op internet en die praatte haar mond voorbij toen ik de derde aflevering aan het kijken was..
    Ik deed net alsof ik t niet had gehoord.. Wou het eigenlijk niet geloven totdat ik t met mijn ogen zag..
    pi_67346777
    bweeeh, had in de sale spijkerbroek en 4 shirtjes voor maar 34 eurie, alleen zijn er 2 uitverkocht ineens
    pi_67347741
    Ik heb een mooie jumpsuit weten te scoren..
    Wel hectisch gedoe..
    pi_67349957
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef femaledandy het volgende:
    Its all about math..
    Ja maar die mensen zie ik niet dagelijks.
    pi_67350886
    bestelling komt begin april

h&m is wel nerd trouwens, in mijn vorige bestelling had ik 2 verschillende jeans in dezefde maat besteld en de ene paste perfect en die andere was veels te klein
    Ö
    pi_67353417
    quote:
    Hej och välkommen tillbaka!

Av säkerhetsskäl avbryts ditt besök när du inte använt Shop Online på en timme.
    Euh?
      dinsdag 24 maart 2009 @ 12:40:56 #111
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67353706
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 12:30 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Euh?
    dat je een uur niet actief bent geweest op de site, dat je weer opnieuw moet beginnen met shoppen en weet ik veel wat je aan het doen was.
    pi_67354300
    Als het nog niet gemeld is:

8366 geeft 10% korting.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 13:27:41 #113
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67355292
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 12:30 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Euh?
    Ik wilde het net zeggen

Klinkt als welkom terug ofzo...

Jaa ik vond net ook iets moois in m'n brievenbus
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_67355645
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 13:00 schreef Anne het volgende:
    Als het nog niet gemeld is:

8366 geeft 10% korting.
    Alleen op niet afgeprijsde artikelen staat op mijn kortingskaartgeval.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 13:38:47 #115
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67355744
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef alors het volgende:

[..]

Ik wilde het net zeggen

Klinkt als welkom terug ofzo...

Jaa ik vond net ook iets moois in m'n brievenbus
    hey en welkom terug
    voor de veiligheid van de site word je van de site afgegooid als je een tijdje niet actief bent op de online shop
    dat staat er zo'n beetje
    pi_67359202
    Echt, er werken gewoon een stel apen daar bij de H&M.

In plaats van dit:

sturen ze me dit:

Oh en de kleuren van deze pyjamabroek zijn in het echt veel fletser:

[ Bericht 6% gewijzigd door Chanty87 op 24-03-2009 15:27:36 ]
    pi_67359540
    Werkt dat verlanglijstje normaal gesproken wel? Ik had er vanwege die 10% korting kaart een stuk of 80 dingen ingegooid om later makkelijk een keuze te kunnen maken, toen kwam er toen ik de verlanglijst wilde bekijken een mededeling over een foutmelding en dat ik later terug moest komen en nu is het lijstje dus leeg
    pi_67359580
    bestelling is alweer onderweg
    pi_67359926
    Oh balen, die pyjamabroek heb ik ook besteld. Had ik nu nog maar die roze genomen.
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      dinsdag 24 maart 2009 @ 15:46:37 #120
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67360164
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef Chanty87 het volgende:
    Echt, er werken gewoon een stel apen daar bij de H&M.

In plaats van dit:

[ afbeelding ]

sturen ze me dit:

[ afbeelding ]

Oh en de kleuren van deze pyjamabroek zijn in het echt veel fletser:

[ afbeelding ]
    dat jurkje of is het een pyjama iets? Zo ja, kan je hem ook als een jurkje gebruiken, of ziet die er te pyjama-achtig uit?
    pi_67360168
    Mijn pakketje staat nog steeds manco.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 16:11:05 #122
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67361015
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 15:46 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

dat jurkje of is het een pyjama iets? Zo ja, kan je hem ook als een jurkje gebruiken, of ziet die er te pyjama-achtig uit?
    Dat is een hemdje.
    know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 16:47:15 #123
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67362377
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef alors het volgende:

[..]

Dat is een hemdje.
    Oh okee, hij zag er namelijk uit als een jurkje, qua lengte enzo. Maar heb hem al gevonden (:
    pi_67362559
    Zag vandaag een vriendin die zo'n zwarte top heeft met roze/rode rozen erop die ook in mijn bestelling zat, die gooi ik er ook maar uit. Hij viel toch tegen en bespaart me wéér geld.
    pi_67362610
    Ik had ook weer eens een verkeerd artikel in een zakje zitten. Had me zo verheugd op dat topje, die is nu uiteraard uitverkocht.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 17:10:10 #126
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67363168
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 16:52 schreef Noortje. het volgende:
    Zag vandaag een vriendin die zo'n zwarte top heeft met roze/rode rozen erop die ook in mijn bestelling zat, die gooi ik er ook maar uit. Hij viel toch tegen en bespaart me wéér geld.
    Hahaha straks is heel je bestelling leeg
    pi_67363652
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 17:10 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Hahaha straks is heel je bestelling leeg
    Had ik ook al bedacht
    Maar gelukkig; de rest is basics dus dat boeit me niet zo, en dat jurkje wat pas eind mei komt die móet ik gewoon en daarbij maakt het me niet uit of iemand die ik ken 'm ook heeft.
    pi_67364040
    Die 10% korting op alles was niet goed voor mn portemonnee. Ik moest vrij veel basics al een tijdje vervangen en heb nu toegeslagen, en meteen ook dingetjes voor de lente / zomer... Kwam op rond de 275 euro uit ná de korting

Maar ja ik heb dan wel 6 slipjes, T shirt BH, 5 tops, vestje, 2 broeken, 2 rokken, zomerjas, sneakers, handtas, zonnebril, boxershorts voor mn meneer, wat armbandjes, ketting en 2 paar slippers. Dus eigenlijk was het niet duur

Een paar slippers en de armbandjes heb ik van de heren afdeling, ze hebben daar ook best leuke dingen voor ons vind ik slippers met van die hele smalle bandjes vind ik vaak niet lekker lopen en bij de heren hebben ze met bredere bandjes. Alleen moet je wel maat 40 hebben (of groter natuurlijk).

En geduld
      dinsdag 24 maart 2009 @ 17:46:30 #129
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67364273
    Godver, ik heb nu al 3 bestellingen staan. En ik wil er eigenlijk nog 1 plaatsen, nu twijfel ik. Dit, behalve die turkooise, doen/niet doen? Het is maar 30 euro, maar ik had daarvoor al een best dure bestelling ....

huh ok, ik doe het wel even met tinypic :] owja, mijn photobucket zit vol, haha. wou eigenljk nog een armband, maar die komt pas begin mei, maar dan ben ik al op vakantie

[ Bericht 21% gewijzigd door pumpkinsoup op 24-03-2009 18:01:05 ]
    pi_67364403
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 17:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
    Godver, ik heb nu al 3 bestellingen staan. En ik wil er eigenlijk nog 1 plaatsen, nu twijfel ik. Dit, behalve die turkooise, doen/niet doen? Het is maar 30 euro, maar ik had daarvoor al een best dure bestelling ....

[ afbeelding ]
    Je moet even de dingetjes achter .png weghalen, zo doet 'ie het niet.

Zo dus:

[ Bericht 8% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 24-03-2009 17:51:23 ]
      dinsdag 24 maart 2009 @ 18:20:41 #131
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67365180
    Gaat lekker zo met die plaatjes!
    Ik link ze altijd gelijk van H&M, of anders knip & plak ik zelf wat in paint
      dinsdag 24 maart 2009 @ 18:30:04 #132
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67365476
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 18:20 schreef Enfermera het volgende:
    Gaat lekker zo met die plaatjes!
    Ik link ze altijd gelijk van H&M, of anders knip & plak ik zelf wat in paint
    Ja ik ook, maar mijn photobucket zit vol, teveel geupload voor deze maand, dus vandaar
      dinsdag 24 maart 2009 @ 20:23:12 #133
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
      dinsdag 24 maart 2009 @ 20:51:54 #134
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_67370351
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 18:30 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar mijn photobucket zit vol, teveel geupload voor deze maand, dus vandaar
    www.xs.to is een fijne site vind ik zelf.
    pi_67370362
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 11:09 schreef SettingSun het volgende:
    bestelling komt begin april

h&m is wel nerd trouwens, in mijn vorige bestelling had ik 2 verschillende jeans in dezefde maat besteld en de ene paste perfect en die andere was veels te klein
    ik heb maar maatje groter genomen bij mijn jeans, en ik ben verslaafd aan de sale, alleen heb nu echt geen geld, eerst alles betalen en pas in juni ga ik weer om 7 uur s'ochtends de sale leeg shoppen, ik heb het een en ander geanuleerd, ik krijg begin april en begin mei wat binnen
    pi_67370531
    http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S
    (2de pagina, bruine veterschoenen)
    misschien beginnen ze te vervelen, mijn schoenen zijn er gewoon nog in maat 37 om 9 uur savonds, maar ik ben al zo blij dat ik ze heb, kan niet wachten
      dinsdag 24 maart 2009 @ 20:58:41 #137
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67370621
    Moet je zo'n dreigmail van kortingsmisbruik serieus nemen?
    Ze dreigen mijn account te blokkeren.
    pi_67370834
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 20:58 schreef Psych-case het volgende:
    jep. helaas wel.
    hoevaak heb je codes gebruikt?
      dinsdag 24 maart 2009 @ 21:04:26 #139
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67370838
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 20:56 schreef Kleintje19 het volgende:
    http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S
    (2de pagina, bruine veterschoenen)
    misschien beginnen ze te vervelen, mijn schoenen zijn er gewoon nog in maat 37 om 9 uur savonds, maar ik ben al zo blij dat ik ze heb, kan niet wachten
    Die heb ik ook! Alleen krijg ze pas eind april binnen, helaasch.
    pi_67370900
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:04 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Die heb ik ook! Alleen krijg ze pas eind april binnen, helaasch.
    ja hier ook, maar ben al blij zat nadat ik ze 3!!!! keer mis ben gelopen, als ze er echt zijn liggen ze echt naast me kussen de eerste nacht, krijg ze begin mei binnen samen met die creme schoenen (die open pumps) anders weer 2x verzendkosten.
    in april hoef ik nog maar één keer te betalen voor me school (termijnen) en dan gaat echt alles op aan de h&m zomer kleertjes (is dik 180 eurie)
      dinsdag 24 maart 2009 @ 21:07:40 #141
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67370976
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 20:58 schreef Psych-case het volgende:
    Mijn account is al eens geblokkeerd, het gebeurd wel. Ze houden je dan gewoon extra in de gaten, dus weet niet of het dan handig is om nog kortingscodes te gebruiken.
    pi_67371169
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:07 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Mijn account is al eens geblokkeerd, het gebeurd wel. Ze houden je dan gewoon extra in de gaten, dus weet niet of het dan handig is om nog kortingscodes te gebruiken.
    hoevaak heb jij codes gebruikt? heb nu voor de 2de keer gebruikt, denk dat ze hem eruit halen maar maakt me opzich niet uit.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 21:14:50 #143
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67371249
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:12 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

hoevaak heb jij codes gebruikt? heb nu voor de 2de keer gebruikt, denk dat ze hem eruit halen maar maakt me opzich niet uit.
    In het begin heel veel, bij elke bestelling wel, en na een keer of 4 hadden ze 'm geblokkeerd, ik gebeld, ze zeikten over kortingscodes, ik deed alsof mn neus bloedde en ze hebben mn account weer opengesteld. Sinds die tijd 1x een kortingscode over de post ontvangen & gebruikt, maar daarna nooit meer en eik ook niet meer gebruikt. Geen zin in gezeik
      dinsdag 24 maart 2009 @ 21:51:30 #144
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67372704
    Hoe komt het toch, dat een bescheiden nabestelling van laat ik zeggen een slordige 30 euro, ALTIJD weer eindigt in een bestelling van ruim 130 euro
    know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 21:52:57 #145
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67372773
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef alors het volgende:
    Hoe komt het toch, dat een bescheiden nabestelling van laat ik zeggen een slordige 30 euro, ALTIJD weer eindigt in een bestelling van ruim 130 euro
    nou ik zit nu met een paar bestellingen van totaal ruim 360 euro, en euh, ja dat weet mijn moeder nog niet die het moet betalen
      dinsdag 24 maart 2009 @ 21:54:20 #146
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67372821
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:04 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

jep. helaas wel.
    hoevaak heb je codes gebruikt?
    2, 3 keer maar van die keren is er ook geretourneerd en dus geen gebruik van gemaakt.
    Zeikgasten! De-activeer die codes dan als we ze niet mogen gebruiken of verstrek ze tegelijkertijd aan iedereen. Dom, doorzichtig systeem waarmee ze werken! Hoe roep je misbruik op jezelf af!
    pi_67373048
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef alors het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_67374317
    Psst, is er nog een kortingscode op het moment? Ik ga er voor het gemak even vanuit dat die in de OP niet meer goed zijn. Ik krijg haast nooit kortingscodes. Krijg je er meer als je veel bestelt ofzo?

Nevermind, ik lees nu pas de disclaimer
      dinsdag 24 maart 2009 @ 22:28:21 #149
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67374799
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 22:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
    8366 is de huidige kortingscode
    Dank je Misschien probeer ik het wel, maar heb geen zin in gezeur met H&M omdat ik die code niet heb gehad.
    pi_67382371
    Uhm.. weet iemand hoe het volgende zit?

mijn bestelling is 22 maart in behandeling genomen.
    Collonr en alles staat erbij.
    Maar als ik op track&trace kijk staat er : geen zendingen gevonden voor deze combinatie?
      woensdag 25 maart 2009 @ 09:00:57 #152
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_67382476
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 08:55 schreef femaledandy het volgende:
    Uhm.. weet iemand hoe het volgende zit?

mijn bestelling is 22 maart in behandeling genomen.
    Collonr en alles staat erbij.
    Maar als ik op track&trace kijk staat er : geen zendingen gevonden voor deze combinatie?
    Dat kan zomaar een week duren, voordat je pakketje op track&trace zichtbaar is.
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_67383245
    Dankjewel!
    pi_67384417
    De H&M-site zegt steeds dat er een technische fout is als ik in wil loggen? Heeft iedereen dat of ben ik dan nu eindelijk de klos met mn code's?
    pi_67384487
    Ik kan gewoon inloggen !

Maar krijg op mijn pagina foutmeldingen, dus niets aan het handje denk ik
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2009 @ 11:26:25 #156
    163650 Greys
    pi_67386628
    Mijn bestelling twv 214 euro ligt bij de chauffeur in de auto!
    Alleen jammer dat ik heel de dag aan het werk ben!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_67389659
    vraagje: ik heb een kortingsbon gekregen voor 10 % korting. Nu heb ik een bestelling in de wacht staan welke begin april geleverd wordt.

Hoe zorg ik ervoor dat die bestelling 10 % korting krijgt?
    Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
      woensdag 25 maart 2009 @ 13:04:38 #158
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_67389836
    er iets bij doen + kortingscode?
      woensdag 25 maart 2009 @ 13:06:21 #159
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67389889
    je moet het opnieuw bestellen anders pakt de kortingscode niet.
    know'm sayin?
    word? word.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2009 @ 13:13:09 #160
    163650 Greys
    pi_67390092
    Maar pas op! Sommige dingen kunnen dan ineens uitverkocht zijn als je opnieuw gaat bestellen!
    Dus of je dat risico wilt nemen...? Misschien beter je 10% voor een volgende bestelling bewaren?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 25 maart 2009 @ 13:25:08 #161
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67390470
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 13:04 schreef pinquit het volgende:
    er iets bij doen + kortingscode?
    dan krijg je geloof ik alleen maar korting op datgene wat je erbij bestelt, niet op dat wat je al besteld heb.
      woensdag 25 maart 2009 @ 13:25:55 #162
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67390494
    wtf ik gooide iets in mijn mandje en ging naar stap 2, omdat ik de hoeveelheid voorraad even wilde checken. Deed vervolgens annuleren -> Weet je zeker dat je wilt annuleren? JA!

En nu staat het opeens bij mij geleverde artikelen... En ik wil het uiteraard verwijderen, maar nu krijg ik een technische fout...

edit: oh het is nu weer goed.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_67396282

Deze ook maar besteld, "ipv een shirtje" .
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2009 @ 16:09:31 #164
    163650 Greys
    pi_67396482

Mijn bestelling is er.
    En ik hou alleen de schoenen, want verder is ALLES te klein
    Wat is er gebeurd met de tijd dat de spullen van de H&M ruim vielen?
    Dat leuke zwart-wit geblokte jurkje heb ik in maat 42 besteld en ik ben wel lang maar best slank en hij ziet er uit als een maatje 176 ofzo Ik had voor 214 euro besteld, wel goed voor de portemonnee want ik hou alleen de schoenen van 29,95. Hmpf. Leuk is anders.

Dammit
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_67397346
    Vreemd.. Nu geeft mijn pagina aan dat mijn bestelling onderweg is maar op track&trace nog steeds : geen zendingen met deze combinatie!
    GRRRRR!

Trouwens, ben in de H&M geweest net, en de bruine/beige/zwarte schoenen met de houten plateuzaool zien er in het echt ECHT minder spectaculair uit. Geldt ook voor de sleehakken met veters..
      woensdag 25 maart 2009 @ 17:09:06 #166
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67399029
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 16:29 schreef femaledandy het volgende:
    Vreemd.. Nu geeft mijn pagina aan dat mijn bestelling onderweg is maar op track&trace nog steeds : geen zendingen met deze combinatie!
    GRRRRR!

Trouwens, ben in de H&M geweest net, en de bruine/beige/zwarte schoenen met de houten plateuzaool zien er in het echt ECHT minder spectaculair uit. Geldt ook voor de sleehakken met veters..
    Hoeveel zat erin? Kleine pakketjes gaan soms met de post en dan komen ze niet bij track & trace..
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_67399858
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 17:09 schreef alors het volgende:

[..]

Hoeveel zat erin? Kleine pakketjes gaan soms met de post en dan komen ze niet bij track & trace..
    Dan krijg je toch helemaal geen code? Een code die het nog niet doet betekent gewoon even geduld hebben nog .
    pi_67399955
    OOOOWWHHhhhh.. Twee blousjes en 'n dunne jas.

Dat past wel door de bus, maar krijgt het dan sowieso een collonr?
    pi_67400034
    Jeej, vandaag bestelling binnen gekregen en 2 dingen gehouden .

Deze sjaal en een topje uit de sale dat er niet meer instaat, maar waar ik morgen voor zal kijken.
    pi_67400644
    hoe post ik n foto?
      woensdag 25 maart 2009 @ 18:07:10 #171
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_67401075
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 17:53 schreef femaledandy het volgende:
    hoe post ik n foto?
    [img] url plaatje [/img]

en dan zonder spaties
    pi_67401480
    quote:
    GRRRRR!
    Bij mij ook zoiets. Hij geeft al meer dan een week 'manco' aan als ik op die code klik. Nu staat er op mijn pagina bij dat ie onderweg is ipv wordt verwerkt, maar als ik klik nog steeds manco. Geen idee wat dat betekent?

Ook geen idee meer wat er precies in die bestelling zat dat vind ik wel jammer, dat je niet kan kijken wat er in zit als ie eenmaal in behandeling is. Ik heb toen wat dingen uit de sale gevist maar vervolgens staat ie anderhalve week manco en ik weet het echt niet meer. Ik weet me 2 truien en 1 hemdje te herinneren en verder geen idee, maar het moet meer zijn want met 2 truien en 1 hemdje komt je niet aan 80 euro, zeker niet in de opruiming. Ik voel me echt een winkelverslaafd leeghoofd nu.
    pi_67401962
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef Greys het volgende:

Mijn bestelling is er.
    Dat leuke zwart-wit geblokte jurkje heb ik in maat 42 besteld en ik ben wel lang maar best slank en hij ziet er uit als een maatje 176 ofzo Ik had voor 214 euro besteld, wel goed voor de portemonnee want ik hou alleen de schoenen van 29,95. Hmpf. Leuk is anders.

Dammit
    Dus het ligt niet aan mij! Ik ben echt niets aangekomen maar maat 42 zat zo strak om de boobs dat ik er bijna depressief van werd Ik weiger gewoonweg een maat 44 te bestellen Maar bij de maten die met letters aangeduid worden, zit de M juist weer te ruim
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2009 @ 18:33:17 #174
    163650 Greys
    pi_67401991
    Dip, krijg je geen mail dan als bevestiging van je bestelling?
    Daar staat ook het lijstje met wat je besteld hebt nog in
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2009 @ 18:35:35 #175
    163650 Greys
    pi_67402070
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dus het ligt niet aan mij! Ik ben echt niets aangekomen maar maat 42 zat zo strak om de boobs dat ik er bijna depressief van werd Ik weiger gewoonweg een maat 44 te bestellen Maar bij de maten die met letters aangeduid worden, zit de M juist weer te ruim
    Ik hoor ook net van een meisje in een ander topic dat zij normaal maat 36 heeft en van een vriendin een broek leende, maat 40 van de H&M en dat die niet eens te wijd zat. Dus er klopt iets niet met die maten hoor
    Het zwarte blouseje 'L' leek ook wel een S-je als ik hem ophield, dus die heb ik niets eens geprobeerd! In mijn bestelling waren de maten met een letter dus ook veel te klein
    Ik heb nog gekeken toen ik bestelde welke maten er in mijn huidige H&M kleding staan en die passen allemaal prima. Maar niet één van de bestelde dingen past dus en niet een béétje niet, maar bij lange na niet

Dus nee, het ligt niet aan jou

/frustratiepost
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_67402278
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 18:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoor ook net van een meisje in een ander topic dat zij normaal maat 36 heeft en van een vriendin een broek leende, maat 40 van de H&M en dat die niet eens te wijd zat. Dus er klopt iets niet met die maten hoor
    Het zwarte blouseje 'L' leek ook wel een S-je als ik hem ophield, dus die heb ik niets eens geprobeerd! In mijn bestelling waren de maten met een letter dus ook veel te klein
    Ik heb nog gekeken toen ik bestelde welke maten er in mijn huidige H&M kleding staan en die passen allemaal prima. Maar niet één van de bestelde dingen past dus en niet een béétje niet, maar bij lange na niet

Dus nee, het ligt niet aan jou

/frustratiepost
    Ik moet zeggen dat het een tijdje geleden is dat ik een 'letter maat' kocht, misschien dat ze dat recent veranderd hebben. Ik heb normaal gesproken broekmaat 38 maar die van H&M krijg ik niet eens over m'n dijen Nee, da's niet fijn winkelen zo

Wel was me opgevallen dat de kindermaten kleiner geworden waren. Oudere broeken mt 152 zijn nog iets te groot voor m'n zoon, terwijl een nieuwere precies goed zit. Erg apart allemaal
    pi_67402297
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
    Dip, krijg je geen mail dan als bevestiging van je bestelling?
    Daar staat ook het lijstje met wat je besteld hebt nog in
    Ik krijg nooit bestellingsbevestigingen, jullie dus wel?

Ik word wel doodgespamt met fashion news enzo dus ik neem aan dat ze mn mail hebben wat vreemd.

Edit: ik ben maar eens op 'mijn pagina' gaan kijken maar er stond inderdaad 'email adres ontbreekt' terwijl ik toch echt wel ingevul had. Nu alsnog ingevuld, ben benieuwd of ik voortaan wel nuttige mails krijg en of ik die fashion news nu dubbel ga krijgen.
    pi_67402382
    Hebbenn jullie dat supergave denim minirokje nog gespot de laatste tijd? Vanochtend vroeg stond ie er ook al niet.. Morgen maar weer even kijken
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_67402468
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
    Hebbenn jullie dat supergave denim minirokje nog gespot de laatste tijd? Vanochtend vroeg stond ie er ook al niet.. Morgen maar weer even kijken
    Ik had hem eergister nog in mn mandje liggen, maar heb me op tijd bedacht dat ik daar geen geschikte maat meer voor heb en hem omgeruild voor de langere spijkerrok.
    pi_67402546
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik had hem eergister nog in mn mandje liggen, maar heb me op tijd bedacht dat ik daar geen geschikte maat meer voor heb en hem omgeruild voor de langere spijkerrok.
    Die kokervormige zegmaar? Die vind ik ook wel leuk ja Maar ik denk dat je een ander mini spijkerrokje bedoelt, die staat eigenlijk de hele dag wel online. Maar er was een wat donkerdere/vale versie en die zie ik nergens meer..
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2009 @ 18:52:59 #181
    163650 Greys
    pi_67402690
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het een tijdje geleden is dat ik een 'letter maat' kocht, misschien dat ze dat recent veranderd hebben. Ik heb normaal gesproken broekmaat 38 maar die van H&M krijg ik niet eens over m'n dijen Nee, da's niet fijn winkelen zo

Wel was me opgevallen dat de kindermaten kleiner geworden waren. Oudere broeken mt 152 zijn nog iets te groot voor m'n zoon, terwijl een nieuwere precies goed zit. Erg apart allemaal
    Maar het gekke is, is dat de maten dus eerder altijd juist RUIM vielen!
    Als ik dan hemdjes voor de vakantie in maat L bestelde dan zwom ik er in, nu kan het net!
    Ik had een creme kokerrokje besteld in maat 42 en ik ben best slank, maar ik kreeg het niet eens over mijn dijen. Andere rokjes die ik al in mijn kast heb van de H&M passen allemaal makkelijk in mt 42!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_67402905
    Dat viel mij ook al op, van die maten. Normaal gesproken heb ik voor broeken 36. Bij de H&M krijg ik die niet eens over m'n heupen en 38 is eigenlijk ook nog te strak, bij 40 lubbert hij weer bij m'n bovenbenen en billen
    pi_67402977
    Hm, ik vrees voor de bestelling die ik net heb gedaan.
    pi_67403377
    Hmmm ik had laatst wel dat ik in de winkel topjes aan het passen was (voor onder een ander shirt), en dat alles opeens vreselijk strak zat. Ik dacht dat het de combi aankomen + divided was ... maar het kan dus zijn dat de maten echt anders zijn?

Wel balen als je dan een flink pakket hebt .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      woensdag 25 maart 2009 @ 19:19:38 #185
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67403622
    Ik ben nu echt doodsbang dat niets past, lekker met een bestelling van ruim 360 euro Maar ik was laatst in Amsterdam, en daar had ik dat leren jasje gepast met die schuine rits zeg maar die je in het zwart en wit/creme achtig hebt, en die had ik gewoon in maat 34 gepast, en die pastte gewoon, en heb normaal ook gewoon 34/36...
      woensdag 25 maart 2009 @ 19:25:20 #186
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67403809
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
    Bedoel je die van die spijkerstof-campagne? Hij staat er nu niet meer tussen dacht ik, maar die ene minirok met wat rare stukjes enzo? Die heb ik iig, hij is ben er een paar keer voor vroeg opgestaan, en heb 'm toen eindelijk kunnen bemachtigen. Hij was 't echt waard, kan niet wachten tot het zomer is
    Erg he, en dan hebben we het over een spijkerrokje
    pi_67404015
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 19:25 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Bedoel je die van die spijkerstof-campagne? Hij staat er nu niet meer tussen dacht ik, maar die ene minirok met wat rare stukjes enzo? Die heb ik iig, hij is ben er een paar keer voor vroeg opgestaan, en heb 'm toen eindelijk kunnen bemachtigen. Hij was 't echt waard, kan niet wachten tot het zomer is
    Erg he, en dan hebben we het over een spijkerrokje
    Jajaja, die bedoel ik!! Morgen sta ik om twintig over zes op (voor m'n werk), dus ik zal even spieken dan. Vind 'm echt geweldig
    pi_67404213
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ja, de L zat bij mij ook te ruim voor mijn schouders, terwijl ik dat normaal echt wel nodig heb, ik heb redelijke brede schouders. En bij cijfermaten moet ik per se een grotere maat kopen om de een of andere manier omdat ze anders te klein zijn. ><
      woensdag 25 maart 2009 @ 19:40:24 #189
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67404457
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jajaja, die bedoel ik!! Morgen sta ik om twintig over zes op (voor m'n werk), dus ik zal even spieken dan. Vind 'm echt geweldig
    Moet je doenn!! Hij is geweldigg Ik hoop voor je dat ie er nog is!! De maat is trouwens wel aardig normaal.

Ik ben trouwens echt goed heb nog maar 6 dingen in mn verlanglijstje, waarvan 1 een vloerkleed is van H&M home wat ik wel geinig vind En ik denk dat ik er maar totaal 3 van ga kopen; een zomerjas, een vest en een skinny jeans. Maar ik ga nog denken en niet te snel kopen
    pi_67404533
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 19:40 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Moet je doenn!! Hij is geweldigg Ik hoop voor je dat ie er nog is!! De maat is trouwens wel aardig normaal.

Ik ben trouwens echt goed heb nog maar 6 dingen in mn verlanglijstje, waarvan 1 een vloerkleed is van H&M home wat ik wel geinig vind En ik denk dat ik er maar totaal 3 van ga kopen; een zomerjas, een vest en een skinny jeans. Maar ik ga nog denken en niet te snel kopen

Haha, thanks voor de tip, wilde het al net gaan vragen!
    pi_67404687
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten

.

Geen idee meer wat er precies in zit, behalve een jas voor vriendje. Verrassing morgen .
      woensdag 25 maart 2009 @ 20:06:57 #192
    143586 sproetjes
    ignorance is bliss
    pi_67405517

yay vandaag mn bestelling binnengekregen en ik houd alles
    ik heb trouwens helemaal geen problemen met de maten? gewoon xs zoals altijd
      woensdag 25 maart 2009 @ 20:32:44 #193
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_67406547
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef Greys het volgende:

Mijn bestelling is er.

Dammit
    Ik heb normaal maat 34 van bikinitopjes en nu werd alles ineens platgedrukt! En ik wil het risico niet lopen de broekjes over te houden, en dan geen topjes meer te krijgen, dus bestel alles maar opnieuw. Oh, en dat tuniekje stond me echt niet wel jammer want de kleur is echt mooi.. maar hij is zo lang!

pi_67406616
    Ik ben behoorlijk fors en klein, van blousjes heb ik altijd maat 42 en die zit goed, wel moet het knoopjes bij mijn borsten open blijven omdat het anders lelijk zit. kan hem groter nemen maar dan zit er totaal geen vorm meer in dan zijn ze veel te groot bij me buik.
    ik heb wel enorme heupen en billen en soms word ik spontaan depri bij de h&m ik heb een nette broek nu maat 40 en die past en die is zelfs wat groot, maar heb vorig jaar ook een 3kwart broek gekocht die ik nog maar net aankrijg maat 44, en daar word ik soms echt heel erg onzeker van heb nu een spijkerbroek besteld die normaal 2 maten te groot zou zijn, maar heb nu een voorgevoel dat ie goed zit

en ik zie net dat ze GVD mijn houthakkersblousje hebben geanuleerd ik had hem EINDELIJK te pakken *doet boos kijken*
    pi_67406823
    quote:
    GRRRRR!

is het echt heel erg met die bovenstaande, ze komen begin mei binnen maar ik ben stiekem wel aan t twijfelen had ze ook bijna geanuleerd, ik ga vrijdag naar de h&m hier op de oudegracht, als ik die met die touwtjes vind annuleer ik ze sowieso denk ik... pff moeilijk maar wil nog zeker dik 3 paar schoenen

btw even vraagje, ik wil geld overmaken van me eerste bestelling alvast, heb nog geen acceptgiro binnen maar toch. moet ik dan geen acceptgiro nr hebben? die 4x 4 getallig?
      woensdag 25 maart 2009 @ 20:51:12 #196
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67407261
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

is het echt heel erg met die bovenstaande, ze komen begin mei binnen maar ik ben stiekem wel aan t twijfelen had ze ook bijna geanuleerd, ik ga vrijdag naar de h&m hier op de oudegracht, als ik die met die touwtjes vind annuleer ik ze sowieso denk ik... pff moeilijk maar wil nog zeker dik 3 paar schoenen
    Ik heb hem ook besteld, en krijg hem eind april binnen. zo'n meisje van zo'n site heeft ze al, vind ze opzich wel leuk, het is denk ik ook hoe je het combineerd. nouja, ik zie wel..
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2009 @ 20:59:37 #197
    163650 Greys
    pi_67407667
    Misschien dat de kleinere maatjes nog wel goed zijn maar dat de grotere maten gewoon veel te klein vallen tegenwoordig? Ik weet het echt niet hoor. Ben zelf lang (1.82) dus dan heb ik echt 42 wel nodig voor de lengte van de truitjes en blousejes enzo, maar het is gewoon allemaal veel te klein. Grrrrrrrrrr.
    En ik kan ook van alles geen grotere maat bestellen, want alles wat ik had besteld is inmiddels uitverkocht
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_67408551
    Ik heb echt geen idee of de maten kloppen, want ik ben zelf dikker geworden en heb niet echt een ander merk om het mee te ijken
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2009 @ 21:33:47 #199
    163650 Greys
    pi_67409060
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 21:20 schreef Dipkip het volgende:
    Ik heb echt geen idee of de maten kloppen, want ik ben zelf dikker geworden en heb niet echt een ander merk om het mee te ijken
    Ik ben zelf ook wel iets aangekomen sinds het stoppen met roken, maar mijn andere kleren van de H&M die ik daarvoor paste, passen nu ook nog gewoon. Dus zo veel kan het nooit schelen qua kledingmaten, wat ik aangekomen ben.
    Dus ik ga het, op de schoenen en boxershortjes na, maar terugsturen morgen en dan zaterdag maar even in de winkel zelf passen en shoppen. Kijken of ze daar grotere maten hebben
    En anders koop ik er gewoon allemaal Lush voor, voor die centen!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_67410012
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 20:51 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik heb hem ook besteld, en krijg hem eind april binnen. zo'n meisje van zo'n site heeft ze al, vind ze opzich wel leuk, het is denk ik ook hoe je het combineerd. nouja, ik zie wel..
    [ afbeelding ]
    I'd hit it.

Welk forum is dat?
    pi_67410075
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
    En anders koop ik er gewoon allemaal Lush voor, voor die centen!
    Dat is nooit een slecht idee
    pi_67412037
    quote:

[..]

[ afbeelding ]
    Damn, dat kind mag weleens wat meer gaan eten
    pi_67412596
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Chanty87 het volgende:
    Damn, dat kind mag weleens wat meer gaan eten
    Ik denk dat ze er zelf wel blij mee is, anders poseer je wel anders lijkt me
    pi_67418695
    Je bestelling is in behandeling
    pi_67419026
    Dat probleem met die maten heb ik niet hoor
    Ja, sommige dingen zitten waardeloos omdat ze veel smaller zijn, maar over het algemeen kan ik goed uit de voeten met maat 40 of M.
      donderdag 26 maart 2009 @ 08:36:42 #206
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_67419326

Ik wil dat jasje! Maar die kan ik nergens vinden...
    I'm just a girl in the world.
    pi_67419488
    Bij dat tweede meisje is het net alsof ze maar 1 been heeft
      donderdag 26 maart 2009 @ 08:48:21 #208
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_67419527
    Haha ja bij ANTM zouden ze er schande van spreken
    I'm just a girl in the world.
    pi_67420000
    Jippie! Ik heb de grote strik!
      donderdag 26 maart 2009 @ 09:17:21 #210
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_67420105
    Jeuj, mn bestelling is on it's wayyy
    pi_67420617
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 08:36 schreef annoh het volgende:
    [ afbeelding ]

Ik wil dat jasje! Maar die kan ik nergens vinden...
    ik weet niet precies dat jasje, maar bij de Vila hebben ze wel iets wat er heel erg op lijkt. in het zwart en grijs, geloof ik.
    pi_67421256
    Ik ga met koninginnedag heel veel dingetjes verkopen. Heel relaxed! Gooi een paar volgeladen tassen op me fiets en binnen 10 minuten sta ik in de jordaan.

Gonna make a lot of money. Vorig jaar 200 euro verdiend.. Daarom mag ik nu wel de just arrived fabulous white dress van van 34,90 bestellen! En dat topje van 29,90..
      donderdag 26 maart 2009 @ 10:20:06 #213
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_67421606
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef femaledandy het volgende:
    Ik ga met koninginnedag heel veel dingetjes verkopen. Heel relaxed! Gooi een paar volgeladen tassen op me fiets en binnen 10 minuten sta ik in de jordaan.

Gonna make a lot of money. Vorig jaar 200 euro verdiend.. Daarom mag ik nu wel de just arrived fabulous white dress van van 34,90 bestellen! En dat topje van 29,90..
    Whehehe, jij geeft je geld ook al uit voordat je het hebt
    Hoe herkenbaar
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_67422138
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 10:20 schreef MaLo het volgende:

[..]

Whehehe, jij geeft je geld ook al uit voordat je het hebt
    Hoe herkenbaar
    Hehehehe.. Erg eigenlijk he? Maar ik ben nu eenmaal verliefd op kleding. Heb een tijd terug een expositie gehad over mijn verslaving voor kleding. Heel veel kleren verkocht (250 artikelen) en nu zie ik nog meer dingen die ik weg wil doen. Op een gegeven moment wordt je heel goed in het herkennen wat je wel zou dragen en wat niet. Dat maakt t makkelijker en mijn uitgevingspatroon is gigantisch gedaald..
    pi_67423500
    quote:

[..]

[ afbeelding ]
    nee niet die bedoel ik, van die ben ik HELEMAAL verzot bedoelde die open die je in het creme zwart en oranje hebt.
      donderdag 26 maart 2009 @ 12:05:18 #216
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67424796
    @ kleintje; oh ik denk dat die juist wel leuk staan, in het creme en zwart dan, oranje lijkt me niet zo leuk..

omg ik wil weer bestellen maar ik doe het niet

pi_67426026
    Die oranje schoenen zijn echt te vet! Hele mooie frisse kleur!!!
    Heb ze in de winkel een tijd geleden gepast maar zaten niet helemaal goed.
    pi_67426565
    oranje staat ze me echt niet, heb ze dus in t creme besteld :j mn mandje is echt te vol
    weet iemand het antwoord op deze vraag, ik heb 7 maart me bestelling binnen gehad en heb het op maandfactuur, me volgende bestelling krijg ik begin april binnen, zit deze nog op de oude factuur of alweer op een nieuwe?
    pi_67426839
    Ik vond ze echt super, en ik hou NIET van oranje!
    Staat me ook niet...echter moet ik fel-oranje aan op het werk!
    pi_67427016
    Die ornaje zijn zo lelijk Ik zag ze eerst in het echt en toen op de site, maar ik dacht echt 'wtfffff'
    pi_67430900
    Bestelling binnen, niets raars gemerkt met de maten trouwens, zit gewoon net zoals altijd.
    pi_67431913
    Ik heb een geweldig rokje en jurkje gezien. O_o
    pi_67434493
    "Zending opgehaald en in sorteerproces"

Hoe krijg je normaal kortingscodes trouwens? In de winkel? Of bij een bestelling via internet? En hoe zien die eruit? Mochten ze ooit gaan zeuren over 'misbruik' van codes enzo...
      donderdag 26 maart 2009 @ 16:28:26 #224
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67434522
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 16:27 schreef S64 het volgende:
    "Zending opgehaald en in sorteerproces"

Hoe krijg je normaal kortingscodes trouwens? In de winkel? Of bij een bestelling via internet? En hoe zien die eruit? Mochten ze ooit gaan zeuren over 'misbruik' van codes enzo...
    Krijg je opgestuurd via de post
    pi_67436550
    Bah. Mn bestelling is nu pas gesorteerd, wordt dus morgen bezorgd terwijl ik in de trein zit naar het weekend uitwaaien waar ik de bestelde truien bij aan wilde 27 maart is NIET half maart!!!
      donderdag 26 maart 2009 @ 17:29:02 #226
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67436686
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 17:25 schreef Dipkip het volgende:
    Bah. Mn bestelling is nu pas gesorteerd, wordt dus morgen bezorgd terwijl ik in de trein zit naar het weekend uitwaaien waar ik de bestelde truien bij aan wilde 27 maart is NIET half maart!!!
    Die van mij is ook gesorteerd, dus ik krijg het gewoon morgen?
    pi_67436834
    Dat betekent het meestal. Soms duurt het een dag later maar meestal als een pakket gesorteerd is komt het de volgende werkdag.
      donderdag 26 maart 2009 @ 19:17:36 #228
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67439890
    Jeuz, wat een lelijke dingen weer met die nieuwe campagne, Mix it with Spring toch? Pff. Dat korte spijkerbroekje vind ik ook niks, die ene die ik in bestelling heb staan vind ik veel leuker:
    Oh, zie ik ineens dat mn bestelling in behandeling is genomen! Vet! Haha, maar er zit maar 1 ding van mij bij, dat broekje dus, en echt 9 dingen voor mn moeder
    Magoed, dat broekje dus:

pi_67440158
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 19:17 schreef Enfermera het volgende:

Het rokje stond vanochtend online! In mijn maat!
      donderdag 26 maart 2009 @ 19:28:23 #230
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67440311
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 19:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het rokje stond vanochtend online! In mijn maat!
    Jaaaaaaaaaaaaaaa Supergaaf! You won't regret it... Liefde op het eerste gezicht, I tell ya
    pi_67440760
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 16:28 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Krijg je opgestuurd via de post
    ik kreeg er vandaag 1 in mn mail.
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 17:25 schreef Dipkip het volgende:
    sorry moest er stiekem wel om lachen dat laatste zinnetje maar je hebt idd wel gelijk

en dat broekje hierboven is uber schattig
      donderdag 26 maart 2009 @ 19:47:31 #232
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67440950
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 19:41 schreef Kleintje19 het volgende:

en dat broekje hierboven is uber schattig
    Vind je? Dat is nou iets wat ik nou nooittttt zou dragen.
      donderdag 26 maart 2009 @ 19:55:39 #233
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_67441225
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 19:47 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik ook niet, daar vind ik mezelf te oud voor
    Ik word 30 dit jaar.
      donderdag 26 maart 2009 @ 20:05:53 #234
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67441615
    Haha
    Ja ik ben 23 dus het kan nog wel bij mij vind ik.
    pi_67441811
    Qua leeftijd zou ik m best aan willen maar ik heb zo'n voorgevoel dat ie in maat 44 niet zozeer schattig is alswel pijnlijk
    pi_67442174
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 19:55 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik ook niet, daar vind ik mezelf te oud voor
    Ik word 30 dit jaar.
    Ik ben 35 geworden en draag al jaren niets meer wat ver boven de knie uit komt, en ik vind dat ik er beter uitzie dan sommige vrouwen die moeite hebben met het ouder worden. Stel dat je 60 bent ofzo en je in een ienieminie minirokje hijst (zoals de oma van een vriendje van m'n zoontje dus doet.. Ook in de winter )
    pi_67442327
    Mijn pakket is er, maar ligt bij mijn ouders. Ik heb al gebeld, m'n moeder vond de schoenen allemaal gaaf "Maar op die ene ga je je nek breken!!" I knoooow.

Morgen passen
      donderdag 26 maart 2009 @ 20:59:22 #238
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_67443496
    óh pumpkin dat rokje oehhh ilovit
      donderdag 26 maart 2009 @ 21:13:58 #239
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67443949
    Ik heb vandaag zo'n wit jasje gekocht voor 15 euro zat 50% korting op

deze dus

korting was wel alleen in deze kleur, maar die wilde ik ook dus

Hij valt trouwens gewoon hoor, had een 36 en moest niet groter of kleiner zijn.

En ik heb de houten haaietand ketting bemachtigd

Was al een tijdje niet meer in de winkel geweest, oh in kon me bijna niet inhouden, zomerspul jurkjes
    know'm sayin?
    word? word.
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 maart 2009 @ 22:20:40 #240
    163650 Greys
    pi_67446443
    quote:

[..]

Ook niet op vakantie ofzo?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_67448190
    quote:

[..]

nou ik pas er niet eens in, maar als je het kan hebben istie zeker leuk
    ik moet altijd sowieso altijd me bovenbenen bedekt want ik loop mezelf hé-lé-maal kapot, serieus.
    pi_67448806
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 21:13 schreef alors het volgende:

deze dus

[ afbeelding ]

Was al een tijdje niet meer in de winkel geweest, oh in kon me bijna niet inhouden, zomerspul jurkjes
    Mja, ik heb altijd grotere maten met jassen om ik vrij brede schouders heb.
    pi_67449069
    Verdorie, wij hebben alleen een Divided H&M ...
    Ik wilde dat jasje ook hebben...voor 15 euro kan ik hem natuurlijk niet laten liggen

Misschien maar richting Maastricht of Eindhoven morgen
      vrijdag 27 maart 2009 @ 07:06:43 #244
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67452926
    Bestelling is nu in Amsterdam.. Beter komt het niet aan als ik nog op school zit
      vrijdag 27 maart 2009 @ 14:34:28 #245
    118556 RandomMoron
    our common boredom
    pi_67462909
    grr, het leuke jurkje wat in de specials staat word pas eind mei(!) geleverd, mooi niet dat ik ga bestellen dan.
    pi_67464038
    Bestelling binnen.
    Zat een zonnebril bij, op de site was ie rood, maar nu ik 'm in mn handen heb roze.
    Ik twijfel of ik die moet houden, kan 't wel leuk combineren met wat shirts, maar twijfel of het niet te gay is

Lijkt hierop, maar dan net iets anders
    pi_67464738
    Een échte vent draagt roze
    Kun je geen 'aan' foto maken?
      vrijdag 27 maart 2009 @ 17:03:23 #248
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67467905
    Bestelling is binnen, al mijn topjes maat S zijn echt onwijs groot en maat 36 van het leren jasje ook, maar ik vind hem best leuk in het wit, misschien dat ik hem ook in 34 bestel. en ik twijfel of mijn bikini topjes te klein zijn, ik weet het niet
    pi_67469477
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 15:32 schreef Linnie20v het volgende:
    Een échte vent draagt roze
    Kun je geen 'aan' foto maken?
    en een échte vent wil geen gay lijken
    denk dat ik m toch maar houd, als ik m uiteindelijk toch niet leuk vind, was t maar 5,-
      vrijdag 27 maart 2009 @ 18:53:02 #250
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67470970
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 21:13 schreef alors het volgende:

deze dus

[ afbeelding ]

Jeutje, wat een mazzel joh!! Supervet Echt een gaaf jasje.
    Ik ga denk gewoon die blauwe kopen, die vind ik echt maar nog even wachten

Hebben jullie trouwens ook dat je verlanglijstje raar doet? Ik wilde wat dingen anders in mn top 5 zetten maar toen ging alles ineens helemaal door elkaar, en niet zoals ik het gerangschikt had
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')