SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:25 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind haar ook mooi, tot ze haar mond opentrekt. Bij een model vind ik dat echt lelijk, terwijl ik het bij mensen in mijn dagelijks leven absoluut niet storend vind.
Maar zo onderscheidt ze zich wel tussen de andere 13-in-een-dozijn modellenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:25 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind haar ook mooi, tot ze haar mond opentrekt. Bij een model vind ik dat echt lelijk, terwijl ik het bij mensen in mijn dagelijks leven absoluut niet storend vind.
Die bikini is leuk!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:34 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
De zwarte bikini is echt oerlelijk, de strik op het topje is echt gigantisch! De bovenkant van het badpak kwam tot net onder mn borstenHet zwarte jurkje heb ik niet eens gepast, die was zowat doorzichtig. Ik had ook nog een pyamabroek, maar die kan ik niet meer vinden op de site, daarvan was de kleur heel flets
![]()
De gebloemde bikini is nog een twijfelgevalletje, om alleen mee in de zon te liggen kan hij wel, maar ik ben echt bang dat alles eruit floept als je een verkeerde beweging maakt
Ik denk dat je morgen (als ze dan open zijn) of anders maandag je pakketje kunt halenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:48 schreef fae_sarah het volgende:
Ik heb aangegeven dat ik mijn bestelling wil afgeleverd zien bij een Kiala punt.
Nu zie ik op de site van Kiala staan dat het pakket aangekomen is op een sorteercentrum in Nederland. Hoelang moet ik nu nog wachten voordat ik mijn pakket kan gaan ophalen daar?
(krijg ik ook nog een bevestiging die ik moet meenemen, of hoe werkt het om bij een Kiala punt mijn pakket op te halen?)
Ik had deze broek besteld maar teruggestuurd, het model is hetzelfde als de paars/roze achtige en groene broek die op de site van de h&m bij de divided broeken staat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:57 schreef Klare het volgende:
Heeft iemand deze broek al in de winkel gezien? Ik had hem besteld via de shop en hij zit heel leuk! Alleen lopen een paar van die streepjes heel oncharmand waardoor het lijkt alsof je kan 'liplezen'En bij een ander exemplaar (lees anders gestikt) zal het wel goed zitten... En in de onlineshop is hij nu pas half mei (!!) leverbaar
![]()
Ik kan geen plaatjes plakken dus dan maar even een linkje...
http://files.hm.com/media(...)48_09090_99_9999.jpg
Mijne komt zelfs terug om mijn pakje toch nog te brengen als hij me de wijk in ziet fietsenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:52 schreef Enfermera het volgende:
Mijn postbode herkent me ook alIk stond toevallig beneden in het fiestenhok toen het busje eraan kwam, dus ik zeg: oh, mn pakketje! Hij: nummer 104 zeker?
![]()
Aww, wat liefff!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:35 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Mijne komt zelfs terug om mijn pakje toch nog te brengen als hij me de wijk in ziet fietsen.
Ehm, misschien heb ik het niet duidelijk er neer gezet maar ik heb deze broek al in huis. Alleen door een oncharmante streep lijkt het net of je kan liplezen, wat niet het geval is. Dus dit exemplaar gaat zowiezo terug. Ik heb hem al in het groen dus misschien haal ik de gewone grijze versie al. Dus ik kan zeker wat met je verhaal!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:35 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Ik had deze broek besteld maar teruggestuurd, het model is hetzelfde als de paars/roze achtige en groene broek die op de site van de h&m bij de divided broeken staat.
Hij zit best wijd, heb altijd maat 40 soms 38 bij de divided broeken, deze heb ik in 38 en is groot genoeg. Van liplezen is helemaaaal geen sprakedaar is ie te wijd voor.
Vond die met die strepen in het echt onzettend tegenvallen, hij ziet er heel goedkoop uit en er zit een soort van zilverglitterstreep in, ik zelf heb toen die groene besteld, is een stuk mooier. In winkel hebben ze hem ook nog in andere kleuren (oa grijs en lichtblauw) dan bij de online shop. Ze zijn overigens wel beetje dun, dus een roze onderbroekje eronder zou ik niet doen
Heel verhaal geworden, maar hopelijk kan je er wat mee.
Hij zit in principe wel heel stevig (al heb ik wel maat 42, terwijl ik van shirtjes meestal maat 34/36 hebquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Die bikini is leuk!![]()
En zit ie zo los dan? Of heb je wat grotere borsten dat je bang bent dat ze eruit floepen?
Ik heb niet zoveel, dus zo'n bikini is juist goed voor mij
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:02 schreef Klare het volgende:
[..]
Ehm, misschien heb ik het niet duidelijk er neer gezet maar ik heb deze broek al in huis. Alleen door een oncharmante streep lijkt het net of je kan liplezen, wat niet het geval is. Dus dit exemplaar gaat zowiezo terug. Ik heb hem al in het groen dus misschien haal ik de gewone grijze versie al. Dus ik kan zeker wat met je verhaal!
Je kan het acceptgiro nummer gewoon invoeren als je online bankiert (iig bij ING, bij Rabobank weet ik het niet maar daar zal het wel hetzelfde zijn).quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand enig idee of het ook mogelijk is met online banking te betalen in plaats van acceptgiro.
Bij de Rabobank ook, daar kies je gewoon voor "per acceptgiro" (ik ga er trouwens vanuit dat iedere bank die optie aanbiedt, zo niet: bij bankgiro gewoon het kenmerk invullen).quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je kan het acceptgiro nummer gewoon invoeren als je online bankiert (iig bij ING, bij Rabobank weet ik het niet maar daar zal het wel hetzelfde zijn).
Dat shortquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef Debsterr het volgende:
Mijn volgende levering is alweer onderweg, en daar zit in (met de <3 voor):
[ afbeelding ]
Heren > sport en vrije tijd > bad/strand > 1e zwemshort.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:34 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Dat short.
Waar staat die ergens op de site, ik kan hem niet vinden.
Thanksquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heren > sport en vrije tijd > bad/strand > 1e zwemshort.
Waar heb je dat jurkje in het blauw gevonden? ik kom 'm op de site alleen in grijd en zwart vinden.... Of kijk ik naar de verkeerde?quote:[b]Op vrijdag 20 maart 2009 15:52 schreef
[ afbeelding ]
Jurkje had ik eigenlijk niet zoveel van verwacht, maar hij is echt supergaaf!
Nee, een maandfactuur digitaal betalen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:21 schreef Serinde het volgende:
[..]
Bij de Rabobank ook, daar kies je gewoon voor "per acceptgiro" (ik ga er trouwens vanuit dat iedere bank die optie aanbiedt, zo niet: bij bankgiro gewoon het kenmerk invullen).
Of bedoel je direct bij bestelling betalen (Ideal) MisterJ.Lo ? Dat kan (nog) niet.
dies wel super wijs, denk alleen dat hij mij echt loeidik zou maken met die strepenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:57 schreef Klare het volgende:
Heeft iemand deze broek al in de winkel gezien? Ik had hem besteld via de shop en hij zit heel leuk! Alleen lopen een paar van die streepjes heel oncharmand waardoor het lijkt alsof je kan 'liplezen'En bij een ander exemplaar (lees anders gestikt) zal het wel goed zitten... En in de onlineshop is hij nu pas half mei (!!) leverbaar
![]()
Ik kan geen plaatjes plakken dus dan maar even een linkje...
http://files.hm.com/media(...)48_09090_99_9999.jpg
gewoon het acceptgr. nummer invullen, ik krijg me verzekeringen ook op acceptegiro maar doe het allemaal digitaal, geeft me gewoon een veiliger gevoel. de laatste die ik op de post heb gedaan was vast 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, een maandfactuur digitaal betalen.
In het blauw is ie heel snel uitverkocht kwam ik achterquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:01 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Waar heb je dat jurkje in het blauw gevonden? ik kom 'm op de site alleen in grijd en zwart vinden.... Of kijk ik naar de verkeerde?
hoe zit zoiets aan de achterkant? Mag je hopen dat je kont niet te groot is...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bijna eind maart, en dan mijn bestelling binnen
Vandaag een spijkerbroekje gekocht
Oh en mijn maillot schijnt wat door XD maar hij is voor de zomer, en dan kan ik hem lekker zonder maillot dragen![]()
[ afbeelding ]
Je ziet me kont niet (: En het is een broekje wat ik meer boven mijn bikini zal gaan dragen op het strand ofzo, ik loop eigenlijk nooit met korte broekjes over straat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:13 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
hoe zit zoiets aan de achterkant? Mag je hopen dat je kont niet te groot is...
Uber cute!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bijna eind maart, en dan mijn bestelling binnen
Vandaag een spijkerbroekje gekocht
Oh en mijn maillot schijnt wat door XD maar hij is voor de zomer, en dan kan ik hem lekker zonder maillot dragen![]()
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:19 schreef Poppejans het volgende:
Ik pas dus geen enkele bh van de H&M! Ik val qua bhmaat denk ik in de Big&Beautiful, jammer dat ze een grote maten bhs hebben online hoor
Sowieso toen ik wat kleinere borsten had had ik van bikini maat altijd al het grootste topje nodig![]()
Mijn zusje trouwens ook en die heeft gewoon 75B maar moet bij H&M echt een maat 42 bikinitopje
Die topictitelik heb eerst serieus zitten kijken of mijn man soms met zwarte stift op die mond had zitten tekenen toen ik die catalogus zag
Kan gewoon passen hoor.... Ik heb 75b en volgensmij was mijn Kylie-bikini ook maat 34 of 36 maar ik denk 34.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb 70B maar ik heb maat 34 bikinitopje besteld.. nu maar hopen dat het past
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Daph_ het volgende:
Te schattige slippertjes bovenaan deze pagina
Maarrr ik ben nog steeds bestelloos
Ik ook! Ik wil een week verder zijn. Maar een maand verder is ook goed, want dan kan ik meteen mijn spullen dragenquote:Op zondag 22 maart 2009 19:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
en ik ben nu ongeduldigik wil MEI, nu!
Wat goedd!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb 'm in het zwart besteld, als ie goed zit ga ik misschien nog proberen een blauwe te krijgen. Dankjewel voor je tipquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
In het blauw is ie heel snel uitverkocht kwam ik achter's ochtends vroeg kijken helpt, toen heb ik 'm ook gescoord
![]()
Leuk! Ik zag net trouwens op de site dat ie nu 2 euro goedkoper is: 17,90quote:Op zondag 22 maart 2009 21:20 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik heb 'm in het zwart besteld, als ie goed zit ga ik misschien nog proberen een blauwe te krijgen. Dankjewel voor je tip
quote:At the moment error, please try again later.
quote:Tekniskt fel, var god försök senare
quote:Het inloggen is mislukt, a.u.b. gegevens controleren en opnieuw proberen. PIN-code vergeten? Deze kan opnieuw per e-mail gestuurd worden.
Op elke subpagina van Mijn Paginaquote:Tillfälligt tekniskt fel, var god försök senare
Aangezien mijn levering te laat is heb ik ze er maar bijgegooidquote:Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Daph_ het volgende:
Je vestje!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:07 schreef Ewelina het volgende:
Zojuist het volgende besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhh die is wel heeeeel leuk!!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Boh, mijn levering is wel manco, maar dat wastie gister ook al, maar hij is nog niet verzonden. Dat ie morgen maar binnenkomt.
En ik had nog een jasje voor de lente/zomer gekocht zaterdag:
[ afbeelding ]
Echt he.. Ja tis idd wel handig, ik heb wel een zomerjas maar die is lang, en dat is toch gauw te warm. Zo'n korte erbij zou dan wel handig zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 15:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja!En maar 30 euro
.
En hij is op zich nog best dik, dus als het waait heb je het niet koud.
Ja, die had ik ook gezien in de winkel, die vond ik ook heel leukquote:Op maandag 23 maart 2009 15:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he.. Ja tis idd wel handig, ik heb wel een zomerjas maar die is lang, en dat is toch gauw te warm. Zo'n korte erbij zou dan wel handig zijnMaar ik wil 'm eik in het donkerblauw en die is er nu niet dus ik kijk morgenochtend ff. Er is ook een andere; meer knopen en een wat wijdere kraag zeg maar, in het turquoise... das ook stoer.
Ik ga nog ff denken iig, want eigenlijk wil ik niet meer zoveel kopen.
Jaa ik hou ook van groennquote:Op maandag 23 maart 2009 16:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook gezien in de winkel, die vond ik ook heel leuk. Maar die hadden ze niet meer in mijn maat en ik houd van groen! Mijn vriend noemt me nu alleen een hippie.
Jep, heb ik ook. Kan zijn omdat je tussendoor nog wat erbij besteld hebt. Verder weet ik het ook niet, maar is niets geks aan.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:43 schreef Nad-ja het volgende:
Ik heb een tijdje geleden voor het eerst een bestelling geplaatst.
Er stond dat de levering eind maart zou zijn, nu staat er ineens begin april.
Gebeurd dit vaker?
Jawel hoor, dat heeft ie wel. Hij vindt groen alleen een hippie kleur.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa ik hou ook van groenn![]()
Een hippie, omgHij heeft duidelijk geen fashion-sense?
![]()
Maar ik heb echt al zoooooo vaak groene jassen gehad dus ik wil het nu eens anders doen, als ik 'm koop ga ik voor blauw
Lol XDquote:Op maandag 23 maart 2009 16:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat heeft ie wel. Hij vindt groen alleen een hippie kleur.En hij vindt het leuk om me hippie te noemen, dus dat blijft ie doen.
XDquote:Op maandag 23 maart 2009 17:08 schreef femaledandy het volgende:
Fijn om te lezen dat ik niet de enige h&m verslaafde ben die om 6 uur met een hand op de laptop browst door de sale! Ik sta 3 dagen op manco! Wanneer komt mijn jas binnen?!!!
En mijn 3 paar schoenen?
En mijn tas?
En mijn andere jas?
En mijn bril!
Nou, momenteel nog maar 1 korte spijkerbroek (en wat spullen voor mn moeder, maar dat telt niet mee), want ik heb al veel te veel besteld de afgelopen tijdquote:Op maandag 23 maart 2009 18:26 schreef femaledandy het volgende:
Thanks Enfermera!!
Heb jij nog bestellingen lopen? Ik ben nieuwsgierig naar wat de rest zoal bestelt.
Ik heb de 'neppe' bril weten te bemachtigen die de jongen draagt in de campagne " The Outsiders"..
Yes! Een van mijn bestellingen is gesorteerd.. En wordt hoogstwaarschijnlijk morgen afgeleverd.
Ik vier het met n kopje koffie en een sigaret!
Dat ís wel zo, maar toch is het stom als je een stom kind in jouw nieuwe kledingstuk ziet lopenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef femaledandy het volgende:
Ik kan er ook niet zo goed tegen maar ik denk maar zo..
H&M produceert van 1 stuk honderden als het niet duizenden zijn..
Dan is de kans vrij groot dat jouw stuk ook in de handen valt van een of andere .......
Its all about math..
Ligt eraan. Op mijn oude school was er een meisje die dezelfde broek had als ik (een broek met een tijger erop, hij was erg opvallend). Alleen stond de broek mij vééél beter (want zij was dik en ik heel slank)quote:Op maandag 23 maart 2009 19:54 schreef Enfermera het volgende:
Inderdaad. Het is toch stom. Ik zou zoiets dan ook niet meer dragen denk ik, als iemand anders het draagt die ik niet aardig vind.![]()
Jaaaa dan mag het wel idd.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ligt eraan. Op mijn oude school was er een meisje die dezelfde broek had als ik (een broek met een tijger erop, hij was erg opvallend). Alleen stond de broek mij vééél beter (want zij was dik en ik heel slank)
zo ik met hello kitty ik heb echt álles van dat uberschattige katje, vooral uit japan en duitsland en amerika, toen kwam dat katje hier ook in de mode en nu is iedereen ineens een giga fan, zo irritant die 12 jarige die 2 pyjama's laten zien van de h&m en een paar slippers en wat poppetjes en dan schreeuwen probeer hier maar eens aan te tippenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:06 schreef femaledandy het volgende:
het gaat gewoon zo met trends!
bijvoorbeeld..
ik draag al jaren hoeden, en nu draagt iedereen ineens een hoed..
maar 99 van de 100 keer zijn het van die justin timberlake hoeden die overal te koop zijn en die van mij komen uit zwitserland, italie of londen en zijn puur vintage.
als ik weer in amsterdam ben zet ik wel wat foto's online hier..
Alhoewel het fijne van trends.. ze gaan ook weer voorbij en dan kopen de schaapjes massaal weer wat anders.
maargoed ik draag mijn hoeden gewoon door want ik weet dat ik het origineel benader en niet vanuit de
'het is hip dus ik koop het maar gevoel'
voorgaande is echt niet arrogant bedoeld , word er alleen af en toe heel erg misselijk van als ik zie hoe inspiratieloos mensen zich kleden..
Ik moest een redelijke grote maat nemen, maar ik heb flinke boobiesquote:Op maandag 23 maart 2009 17:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lol XDGeweldig!
Nou lief toch![]()
Hoe zit ie trouwens qua maat, weet jij dat? Gewoon normaal of valt ie groot/klein?
Ja maar die mensen zie ik niet dagelijks.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef femaledandy het volgende:
Ik kan er ook niet zo goed tegen maar ik denk maar zo..
H&M produceert van 1 stuk honderden als het niet duizenden zijn..
Dan is de kans vrij groot dat jouw stuk ook in de handen valt van een of andere .......
Its all about math..
Euh?quote:Hej och välkommen tillbaka!
Av säkerhetsskäl avbryts ditt besök när du inte använt Shop Online på en timme.
dat je een uur niet actief bent geweest op de site, dat je weer opnieuw moet beginnen met shoppen en weet ik veel wat je aan het doen was.quote:
Ik wilde het net zeggenquote:
Alleen op niet afgeprijsde artikelen staat op mijn kortingskaartgeval.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:00 schreef Anne het volgende:
Als het nog niet gemeld is:
8366 geeft 10% korting.
hey en welkom terugquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen![]()
Klinkt als welkom terug ofzo...
Jaa ik vond net ook iets moois in m'n brievenbus
dat jurkjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef Chanty87 het volgende:
Echt, er werken gewoon een stel apen daar bij de H&M.
In plaats van dit:
[ afbeelding ]
sturen ze me dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Oh en de kleuren van deze pyjamabroek zijn in het echt veel fletser:
[ afbeelding ]
Dat is een hemdje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
dat jurkje![]()
of is het een pyjama iets? Zo ja, kan je hem ook als een jurkje gebruiken, of ziet die er te pyjama-achtig uit?
Hahaha straks is heel je bestelling leegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:52 schreef Noortje. het volgende:
Zag vandaag een vriendin die zo'n zwarte top heeft met roze/rode rozen erop die ook in mijn bestelling zat, die gooi ik er ook maar uit. Hij viel toch tegen en bespaart me wéér geld.![]()
Had ik ook al bedachtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahaha straks is heel je bestelling leeg
Je moet even de dingetjes achter .png weghalen, zo doet 'ie het niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
Godver, ik heb nu al 3 bestellingen staan. En ik wil er eigenlijk nog 1 plaatsen, nu twijfel ik. Dit, behalve die turkooise, doen/niet doen? Het is maar 30 euro, maar ik had daarvoor al een best dure bestelling ....![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ook, maar mijn photobucket zit vol, teveel geupload voor deze maand, dus vandaarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:20 schreef Enfermera het volgende:Gaat lekker zo met die plaatjes!
Ik link ze altijd gelijk van H&M, of anders knip & plak ik zelf wat in paint
www.xs.toquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar mijn photobucket zit vol, teveel geupload voor deze maand, dus vandaar
ik heb maar maatje groter genomen bij mijn jeans, en ik ben verslaafd aan de sale, alleen heb nu echt geen geld, eerst alles betalen en pas in juni ga ik weer om 7 uur s'ochtends de sale leeg shoppen, ik heb het een en ander geanuleerd, ik krijg begin april en begin mei wat binnenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:09 schreef SettingSun het volgende:
bestelling komt begin april![]()
h&m is wel nerd trouwens, in mijn vorige bestelling had ik 2 verschillende jeans in dezefde maat besteld en de ene paste perfect en die andere was veels te klein
jep. helaas wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:58 schreef Psych-case het volgende:
Moet je zo'n dreigmail van kortingsmisbruik serieus nemen?
Ze dreigen mijn account te blokkeren.
Die heb ik ook! Alleen krijg ze pas eind april binnen, helaasch.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:56 schreef Kleintje19 het volgende:
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S
(2de pagina, bruine veterschoenen)
misschien beginnen ze te vervelen, mijn schoenen zijn er gewoon nog in maat 37 om 9 uur savonds, maar ik ben al zo blij dat ik ze heb, kan niet wachten
ja hier ook, maar ben al blij zat nadat ik ze 3!!!! keer mis ben gelopen, als ze er echt zijn liggen ze echt naast me kussen de eerste nacht, krijg ze begin mei binnen samen met die creme schoenen (die open pumps) anders weer 2x verzendkosten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Alleen krijg ze pas eind april binnen, helaasch.
Mijn account is al eens geblokkeerd, het gebeurd wel. Ze houden je dan gewoon extra in de gaten, dus weet niet of het dan handig is om nog kortingscodes te gebruiken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:58 schreef Psych-case het volgende:
Moet je zo'n dreigmail van kortingsmisbruik serieus nemen?
Ze dreigen mijn account te blokkeren.
hoevaak heb jij codes gebruikt? heb nu voor de 2de keer gebruikt, denk dat ze hem eruit halen maar maakt me opzich niet uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn account is al eens geblokkeerd, het gebeurd wel. Ze houden je dan gewoon extra in de gaten, dus weet niet of het dan handig is om nog kortingscodes te gebruiken.
In het begin heel veel, bij elke bestelling wel, en na een keer of 4 hadden ze 'm geblokkeerd, ik gebeld, ze zeikten over kortingscodes, ik deed alsof mn neus bloedde en ze hebben mn account weer opengesteld. Sinds die tijd 1x een kortingscode over de post ontvangen & gebruikt, maar daarna nooit meer en eik ook niet meer gebruikt. Geen zin in gezeikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
hoevaak heb jij codes gebruikt? heb nu voor de 2de keer gebruikt, denk dat ze hem eruit halen maar maakt me opzich niet uit.
nou ik zit nu met een paar bestellingen van totaal ruim 360 euro, en euh, ja dat weet mijn moeder nog niet die het moet betalenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef alors het volgende:
Hoe komt het toch, dat een bescheiden nabestelling van laat ik zeggen een slordige 30 euro, ALTIJD weer eindigt in een bestelling van ruim 130 euro
2, 3 keer maar van die keren is er ook geretourneerd en dus geen gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jep. helaas wel.
hoevaak heb je codes gebruikt?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef alors het volgende:
Hoe komt het toch, dat een bescheiden nabestelling van laat ik zeggen een slordige 30 euro, ALTIJD weer eindigt in een bestelling van ruim 130 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:
Dat kan zomaar een week duren, voordat je pakketje op track&trace zichtbaar is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:55 schreef femaledandy het volgende:
Uhm.. weet iemand hoe het volgende zit?
mijn bestelling is 22 maart in behandeling genomen.
Collonr en alles staat erbij.
Maar als ik op track&trace kijk staat er : geen zendingen gevonden voor deze combinatie?
dan krijg je geloof ik alleen maar korting op datgene wat je erbij bestelt, niet op dat wat je al besteld heb.quote:
Hoeveel zat erin? Kleine pakketjes gaan soms met de post en dan komen ze niet bij track & trace..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:29 schreef femaledandy het volgende:
Vreemd.. Nu geeft mijn pagina aan dat mijn bestelling onderweg is maar op track&trace nog steeds : geen zendingen met deze combinatie!
GRRRRR!
Trouwens, ben in de H&M geweest net, en de bruine/beige/zwarte schoenen met de houten plateuzaool zien er in het echt ECHT minder spectaculair uit. Geldt ook voor de sleehakken met veters..
Dan krijg je toch helemaal geen code? Een code die het nog niet doet betekent gewoon even geduld hebben nogquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:09 schreef alors het volgende:
[..]
Hoeveel zat erin? Kleine pakketjes gaan soms met de post en dan komen ze niet bij track & trace..
[img] url plaatje [/img]quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:53 schreef femaledandy het volgende:
hoe post ik n foto?
Bij mij ook zoiets. Hij geeft al meer dan een week 'manco' aan als ik op die code klik. Nu staat er op mijn pagina bij dat ie onderweg is ipv wordt verwerkt, maar als ik klik nog steeds manco. Geen idee wat dat betekent?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:29 schreef femaledandy het volgende:
Vreemd.. Nu geeft mijn pagina aan dat mijn bestelling onderweg is maar op track&trace nog steeds : geen zendingen met deze combinatie!
GRRRRR!
Dus het ligt niet aan mij!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef Greys het volgende:![]()
Mijn bestelling is er.
En ik hou alleen de schoenen, want verder is ALLES te klein![]()
Wat is er gebeurd met de tijd dat de spullen van de H&M ruim vielen?
Dat leuke zwart-wit geblokte jurkje heb ik in maat 42 besteld en ik ben wel lang maar best slank en hij ziet er uit als een maatje 176 ofzoIk had voor 214 euro besteld, wel goed voor de portemonnee want ik hou alleen de schoenen van 29,95. Hmpf. Leuk is anders.
Dammit
Ik hoor ook net van een meisje in een ander topic dat zij normaal maat 36 heeft en van een vriendin een broek leende, maat 40 van de H&M en dat die niet eens te wijd zat. Dus er klopt iets niet met die maten hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dus het ligt niet aan mij!Ik ben echt niets aangekomen maar maat 42 zat zo strak om de boobs dat ik er bijna depressief van werd
Ik weiger gewoonweg een maat 44 te bestellen
Maar bij de maten die met letters aangeduid worden, zit de M juist weer te ruim
Ik moet zeggen dat het een tijdje geleden is dat ik een 'letter maat' kocht, misschien dat ze dat recent veranderd hebben. Ik heb normaal gesproken broekmaat 38 maar die van H&M krijg ik niet eens over m'n dijenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor ook net van een meisje in een ander topic dat zij normaal maat 36 heeft en van een vriendin een broek leende, maat 40 van de H&M en dat die niet eens te wijd zat. Dus er klopt iets niet met die maten hoor
Het zwarte blouseje 'L' leek ook wel een S-je als ik hem ophield, dus die heb ik niets eens geprobeerd! In mijn bestelling waren de maten met een letter dus ook veel te klein
Ik heb nog gekeken toen ik bestelde welke maten er in mijn huidige H&M kleding staan en die passen allemaal prima. Maar niet één van de bestelde dingen past dus en niet een béétje niet, maar bij lange na niet
Dus nee, het ligt niet aan jou
/frustratiepost
Ik krijg nooit bestellingsbevestigingen, jullie dus wel?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
Dip, krijg je geen mail dan als bevestiging van je bestelling?
Daar staat ook het lijstje met wat je besteld hebt nog in
Ik had hem eergister nog in mn mandje liggen, maar heb me op tijd bedacht dat ik daar geen geschikte maat meer voor heb en hem omgeruild voor de langere spijkerrok.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
Hebbenn jullie dat supergave denim minirokje nog gespot de laatste tijd? Vanochtend vroeg stond ie er ook al niet.. Morgen maar weer even kijken
Die kokervormige zegmaar? Die vind ik ook wel leuk jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik had hem eergister nog in mn mandje liggen, maar heb me op tijd bedacht dat ik daar geen geschikte maat meer voor heb en hem omgeruild voor de langere spijkerrok.
Maar het gekke is, is dat de maten dus eerder altijd juist RUIM vielen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het een tijdje geleden is dat ik een 'letter maat' kocht, misschien dat ze dat recent veranderd hebben. Ik heb normaal gesproken broekmaat 38 maar die van H&M krijg ik niet eens over m'n dijenNee, da's niet fijn winkelen zo
![]()
Wel was me opgevallen dat de kindermaten kleiner geworden waren. Oudere broeken mt 152 zijn nog iets te groot voor m'n zoon, terwijl een nieuwere precies goed zit. Erg apart allemaal
Bedoel je die van die spijkerstof-campagne? Hij staat er nu niet meer tussen dacht ik, maar die ene minirok met wat rare stukjes enzo? Die heb ik iig, hij isquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
Hebbenn jullie dat supergave denim minirokje nog gespot de laatste tijd? Vanochtend vroeg stond ie er ook al niet.. Morgen maar weer even kijken
Jajaja, die bedoel ik!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bedoel je die van die spijkerstof-campagne? Hij staat er nu niet meer tussen dacht ik, maar die ene minirok met wat rare stukjes enzo? Die heb ik iig, hij is![]()
![]()
ben er een paar keer voor vroeg opgestaan, en heb 'm toen eindelijk kunnen bemachtigen. Hij was 't echt waard, kan niet wachten tot het zomer is
![]()
![]()
Erg he, en dan hebben we het over een spijkerrokje![]()
Ja, de L zat bij mij ook te ruim voor mijn schouders, terwijl ik dat normaal echt wel nodig heb, ik heb redelijke brede schouders. En bij cijfermaten moet ik per se een grotere maat kopen om de een of andere manier omdat ze anders te klein zijn. ><quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dus het ligt niet aan mij!Ik ben echt niets aangekomen maar maat 42 zat zo strak om de boobs dat ik er bijna depressief van werd
Ik weiger gewoonweg een maat 44 te bestellen
Maar bij de maten die met letters aangeduid worden, zit de M juist weer te ruim
Moet je doenn!! Hij is geweldiggquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajaja, die bedoel ik!!Morgen sta ik om twintig over zes op (voor m'n werk), dus ik zal even spieken dan. Vind 'm echt geweldig
Haha, thanks voor de tip, wilde het al net gaan vragen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moet je doenn!! Hij is geweldiggIk hoop voor je dat ie er nog is!!
De maat is trouwens wel aardig normaal.
Ik ben trouwens echt goedheb nog maar 6 dingen in mn verlanglijstje, waarvan 1 een vloerkleed is van H&M home wat ik wel geinig vind
![]()
En ik denk dat ik er maar totaal 3 van ga kopen; een zomerjas, een vest en een skinny jeans. Maar ik ga nog denken en niet te snel kopen
Ik heb normaal maat 34 van bikinitopjes en nu werd alles ineens platgedrukt! En ik wil het risico niet lopen de broekjes over te houden, en dan geen topjes meer te krijgen, dus bestel alles maar opnieuw. Oh, en dat tuniekje stond me echt nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
![]()
Mijn bestelling is er.
En ik hou alleen de schoenen, want verder is ALLES te klein![]()
Wat is er gebeurd met de tijd dat de spullen van de H&M ruim vielen?
Dat leuke zwart-wit geblokte jurkje heb ik in maat 42 besteld en ik ben wel lang maar best slank en hij ziet er uit als een maatje 176 ofzoIk had voor 214 euro besteld, wel goed voor de portemonnee want ik hou alleen de schoenen van 29,95. Hmpf. Leuk is anders.
Dammit
is het echt heel erg met die bovenstaande, ze komen begin mei binnen maar ik ben stiekem wel aan t twijfelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:29 schreef femaledandy het volgende:
GRRRRR!
Trouwens, ben in de H&M geweest net, en de bruine/beige/zwarte schoenen met de houten plateuzaool zien er in het echt ECHT minder spectaculair uit. Geldt ook voor de sleehakken met veters..
Ik heb hem ook besteld, en krijg hem eind april binnen. zo'n meisje van zo'n site heeft ze al, vind ze opzich wel leuk, het is denk ik ook hoe je het combineerd. nouja, ik zie wel..quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
is het echt heel erg met die bovenstaande, ze komen begin mei binnen maar ik ben stiekem wel aan t twijfelenhad ze ook bijna geanuleerd, ik ga vrijdag naar de h&m hier op de oudegracht, als ik die met die touwtjes vind annuleer ik ze sowieso denk ik... pff moeilijk
maar wil nog zeker dik 3 paar schoenen
Ik ben zelf ook wel iets aangekomen sinds het stoppen met roken, maar mijn andere kleren van de H&M die ik daarvoor paste, passen nu ook nog gewoon. Dus zo veel kan het nooit schelen qua kledingmaten, wat ik aangekomen ben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:20 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb echt geen idee of de maten kloppen, want ik ben zelf dikker geworden en heb niet echt een ander merk om het mee te ijken
I'd hit it.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb hem ook besteld, en krijg hem eind april binnen. zo'n meisje van zo'n site heeft ze al, vind ze opzich wel leuk, het is denk ik ook hoe je het combineerd. nouja, ik zie wel..
[ afbeelding ]
Dat is nooit een slecht ideequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
En anders koop ik er gewoon allemaal Lush voor, voor die centen!![]()
Damn, dat kind mag weleens wat meer gaan etenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb hem ook besteld, en krijg hem eind april binnen. zo'n meisje van zo'n site heeft ze al, vind ze opzich wel leuk, het is denk ik ook hoe je het combineerd. nouja, ik zie wel..
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze er zelf wel blij mee is, anders poseer je wel anders lijkt mequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Chanty87 het volgende:
Damn, dat kind mag weleens wat meer gaan eten
ik weet niet precies dat jasje, maar bij de Vila hebben ze wel iets wat er heel erg op lijkt. in het zwart en grijs, geloof ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:36 schreef annoh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dat jasje! Maar die kan ik nergens vinden...
Whehehe, jij geeft je geld ook al uit voordat je het hebtquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef femaledandy het volgende:
Ik ga met koninginnedag heel veel dingetjes verkopen. Heel relaxed! Gooi een paar volgeladen tassen op me fiets en binnen 10 minuten sta ik in de jordaan.
Gonna make a lot of money. Vorig jaar 200 euro verdiend.. Daarom mag ik nu wel de just arrived fabulous white dress van van 34,90 bestellen! En dat topje van 29,90..
Hehehehe.. Erg eigenlijk he? Maar ik ben nu eenmaal verliefd op kleding. Heb een tijd terug een expositie gehad over mijn verslaving voor kleding. Heel veel kleren verkocht (250 artikelen) en nu zie ik nog meer dingen die ik weg wil doen. Op een gegeven moment wordt je heel goed in het herkennen wat je wel zou dragen en wat niet. Dat maakt t makkelijker en mijn uitgevingspatroon is gigantisch gedaald..quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Whehehe, jij geeft je geld ook al uit voordat je het hebt
Hoe herkenbaar
nee niet die bedoel ik, van die ben ik HELEMAAL verzotquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg je opgestuurd via de postquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:27 schreef S64 het volgende:
"Zending opgehaald en in sorteerproces"![]()
Hoe krijg je normaal kortingscodes trouwens? In de winkel? Of bij een bestelling via internet? En hoe zien die eruit? Mochten ze ooit gaan zeuren over 'misbruik' van codes enzo...
Die van mij is ook gesorteerd, dus ik krijg het gewoon morgen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:25 schreef Dipkip het volgende:
Bah. Mn bestelling is nu pas gesorteerd, wordt dus morgen bezorgd terwijl ik in de trein zit naar het weekend uitwaaien waar ik de bestelde truien bij aan wilde27 maart is NIET half maart!!!
Hetquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hetrokje
stond vanochtend online! In mijn maat!
ik kreeg er vandaag 1 in mn mail.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Krijg je opgestuurd via de post
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:25 schreef Dipkip het volgende:
Bah. Mn bestelling is nu pas gesorteerd, wordt dus morgen bezorgd terwijl ik in de trein zit naar het weekend uitwaaien waar ik de bestelde truien bij aan wilde27 maart is NIET half maart!!!
Vind je? Dat is nou iets wat ik nou nooittttt zou dragen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:41 schreef Kleintje19 het volgende:
en dat broekje hierboven is uber schattig
Ik ook niet, daar vind ik mezelf te oud voorquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:47 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Vind je? Dat is nou iets wat ik nou nooittttt zou dragen.
Ik ben 35 geworden en draag al jaren niets meer wat ver boven de knie uit komt, en ik vind dat ik er beter uitzie dan sommige vrouwen die moeite hebben met het ouder worden. Stel dat je 60 bent ofzo en je in een ienieminie minirokje hijst (zoals de oma van een vriendje van m'n zoontje dus doet.. Ook in de winterquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook niet, daar vind ik mezelf te oud voor
Ik word 30 dit jaar.
Ook niet op vakantie ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:47 schreef Psych-case het volgende:
[..]
nou ik pas er niet eens in, maar als je het kan hebben istie zeker leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:47 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Mja, ik heb altijd grotere maten met jassen om ik vrij brede schouders heb.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:13 schreef alors het volgende:
Ik heb vandaag zo'n wit jasje gekocht voor 15 eurozat 50% korting op
deze dus
[ afbeelding ]
korting was wel alleen in deze kleur, maar die wilde ik ook dus
Hij valt trouwens gewoon hoor, had een 36 en moest niet groter of kleiner zijn.
En ik heb de houten haaietand ketting bemachtigd
Was al een tijdje niet meer in de winkel geweest, oh in kon me bijna niet inhouden, zomerspuljurkjes
![]()
en een échte vent wil geen gay lijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:32 schreef Linnie20v het volgende:
Een échte vent draagt roze
Kun je geen 'aan' foto maken?
Jeutje, wat een mazzel joh!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:13 schreef alors het volgende:
Ik heb vandaag zo'n wit jasje gekocht voor 15 eurozat 50% korting op
deze dus
[ afbeelding ]
korting was wel alleen in deze kleur, maar die wilde ik ook dus
Hij valt trouwens gewoon hoor, had een 36 en moest niet groter of kleiner zijn.
En ik heb de houten haaietand ketting bemachtigd
Was al een tijdje niet meer in de winkel geweest, oh in kon me bijna niet inhouden, zomerspuljurkjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |