Hij zit in principe wel heel stevig (al heb ik wel maat 42, terwijl ik van shirtjes meestal maat 34/36 hebquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Die bikini is leuk!![]()
En zit ie zo los dan? Of heb je wat grotere borsten dat je bang bent dat ze eruit floepen?
Ik heb niet zoveel, dus zo'n bikini is juist goed voor mij
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:02 schreef Klare het volgende:
[..]
Ehm, misschien heb ik het niet duidelijk er neer gezet maar ik heb deze broek al in huis. Alleen door een oncharmante streep lijkt het net of je kan liplezen, wat niet het geval is. Dus dit exemplaar gaat zowiezo terug. Ik heb hem al in het groen dus misschien haal ik de gewone grijze versie al. Dus ik kan zeker wat met je verhaal!
Je kan het acceptgiro nummer gewoon invoeren als je online bankiert (iig bij ING, bij Rabobank weet ik het niet maar daar zal het wel hetzelfde zijn).quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand enig idee of het ook mogelijk is met online banking te betalen in plaats van acceptgiro.
Bij de Rabobank ook, daar kies je gewoon voor "per acceptgiro" (ik ga er trouwens vanuit dat iedere bank die optie aanbiedt, zo niet: bij bankgiro gewoon het kenmerk invullen).quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je kan het acceptgiro nummer gewoon invoeren als je online bankiert (iig bij ING, bij Rabobank weet ik het niet maar daar zal het wel hetzelfde zijn).
Dat shortquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef Debsterr het volgende:
Mijn volgende levering is alweer onderweg, en daar zit in (met de <3 voor):
[ afbeelding ]
Heren > sport en vrije tijd > bad/strand > 1e zwemshort.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:34 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Dat short.
Waar staat die ergens op de site, ik kan hem niet vinden.
Thanksquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heren > sport en vrije tijd > bad/strand > 1e zwemshort.
Waar heb je dat jurkje in het blauw gevonden? ik kom 'm op de site alleen in grijd en zwart vinden.... Of kijk ik naar de verkeerde?quote:[b]Op vrijdag 20 maart 2009 15:52 schreef
[ afbeelding ]
Jurkje had ik eigenlijk niet zoveel van verwacht, maar hij is echt supergaaf!
Nee, een maandfactuur digitaal betalen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:21 schreef Serinde het volgende:
[..]
Bij de Rabobank ook, daar kies je gewoon voor "per acceptgiro" (ik ga er trouwens vanuit dat iedere bank die optie aanbiedt, zo niet: bij bankgiro gewoon het kenmerk invullen).
Of bedoel je direct bij bestelling betalen (Ideal) MisterJ.Lo ? Dat kan (nog) niet.
dies wel super wijs, denk alleen dat hij mij echt loeidik zou maken met die strepenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:57 schreef Klare het volgende:
Heeft iemand deze broek al in de winkel gezien? Ik had hem besteld via de shop en hij zit heel leuk! Alleen lopen een paar van die streepjes heel oncharmand waardoor het lijkt alsof je kan 'liplezen'En bij een ander exemplaar (lees anders gestikt) zal het wel goed zitten... En in de onlineshop is hij nu pas half mei (!!) leverbaar
![]()
Ik kan geen plaatjes plakken dus dan maar even een linkje...
http://files.hm.com/media(...)48_09090_99_9999.jpg
gewoon het acceptgr. nummer invullen, ik krijg me verzekeringen ook op acceptegiro maar doe het allemaal digitaal, geeft me gewoon een veiliger gevoel. de laatste die ik op de post heb gedaan was vast 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, een maandfactuur digitaal betalen.
In het blauw is ie heel snel uitverkocht kwam ik achterquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:01 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Waar heb je dat jurkje in het blauw gevonden? ik kom 'm op de site alleen in grijd en zwart vinden.... Of kijk ik naar de verkeerde?
hoe zit zoiets aan de achterkant? Mag je hopen dat je kont niet te groot is...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bijna eind maart, en dan mijn bestelling binnen
Vandaag een spijkerbroekje gekocht
Oh en mijn maillot schijnt wat door XD maar hij is voor de zomer, en dan kan ik hem lekker zonder maillot dragen![]()
[ afbeelding ]
Je ziet me kont niet (: En het is een broekje wat ik meer boven mijn bikini zal gaan dragen op het strand ofzo, ik loop eigenlijk nooit met korte broekjes over straat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:13 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
hoe zit zoiets aan de achterkant? Mag je hopen dat je kont niet te groot is...
Uber cute!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bijna eind maart, en dan mijn bestelling binnen
Vandaag een spijkerbroekje gekocht
Oh en mijn maillot schijnt wat door XD maar hij is voor de zomer, en dan kan ik hem lekker zonder maillot dragen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |