Die van mij is ook gesorteerd, dus ik krijg het gewoon morgen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:25 schreef Dipkip het volgende:
Bah. Mn bestelling is nu pas gesorteerd, wordt dus morgen bezorgd terwijl ik in de trein zit naar het weekend uitwaaien waar ik de bestelde truien bij aan wilde27 maart is NIET half maart!!!
Hetquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hetrokje
stond vanochtend online! In mijn maat!
ik kreeg er vandaag 1 in mn mail.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Krijg je opgestuurd via de post
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:25 schreef Dipkip het volgende:
Bah. Mn bestelling is nu pas gesorteerd, wordt dus morgen bezorgd terwijl ik in de trein zit naar het weekend uitwaaien waar ik de bestelde truien bij aan wilde27 maart is NIET half maart!!!
Vind je? Dat is nou iets wat ik nou nooittttt zou dragen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:41 schreef Kleintje19 het volgende:
en dat broekje hierboven is uber schattig
Ik ook niet, daar vind ik mezelf te oud voorquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:47 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Vind je? Dat is nou iets wat ik nou nooittttt zou dragen.
Ik ben 35 geworden en draag al jaren niets meer wat ver boven de knie uit komt, en ik vind dat ik er beter uitzie dan sommige vrouwen die moeite hebben met het ouder worden. Stel dat je 60 bent ofzo en je in een ienieminie minirokje hijst (zoals de oma van een vriendje van m'n zoontje dus doet.. Ook in de winterquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook niet, daar vind ik mezelf te oud voor
Ik word 30 dit jaar.
Ook niet op vakantie ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:47 schreef Psych-case het volgende:
[..]
nou ik pas er niet eens in, maar als je het kan hebben istie zeker leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:47 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Mja, ik heb altijd grotere maten met jassen om ik vrij brede schouders heb.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:13 schreef alors het volgende:
Ik heb vandaag zo'n wit jasje gekocht voor 15 eurozat 50% korting op
deze dus
[ afbeelding ]
korting was wel alleen in deze kleur, maar die wilde ik ook dus
Hij valt trouwens gewoon hoor, had een 36 en moest niet groter of kleiner zijn.
En ik heb de houten haaietand ketting bemachtigd
Was al een tijdje niet meer in de winkel geweest, oh in kon me bijna niet inhouden, zomerspuljurkjes
![]()
en een échte vent wil geen gay lijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:32 schreef Linnie20v het volgende:
Een échte vent draagt roze
Kun je geen 'aan' foto maken?
Jeutje, wat een mazzel joh!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:13 schreef alors het volgende:
Ik heb vandaag zo'n wit jasje gekocht voor 15 eurozat 50% korting op
deze dus
[ afbeelding ]
korting was wel alleen in deze kleur, maar die wilde ik ook dus
Hij valt trouwens gewoon hoor, had een 36 en moest niet groter of kleiner zijn.
En ik heb de houten haaietand ketting bemachtigd
Was al een tijdje niet meer in de winkel geweest, oh in kon me bijna niet inhouden, zomerspuljurkjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |