Serieus?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:19 schreef Poppejans het volgende:
Ik pas dus geen enkele bh van de H&M! Ik val qua bhmaat denk ik in de Big&Beautiful, jammer dat ze een grote maten bhs hebben online hoor
Sowieso toen ik wat kleinere borsten had had ik van bikini maat altijd al het grootste topje nodig![]()
Mijn zusje trouwens ook en die heeft gewoon 75B maar moet bij H&M echt een maat 42 bikinitopje
Die topictitelik heb eerst serieus zitten kijken of mijn man soms met zwarte stift op die mond had zitten tekenen toen ik die catalogus zag
Kan gewoon passen hoor.... Ik heb 75b en volgensmij was mijn Kylie-bikini ook maat 34 of 36 maar ik denk 34.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb 70B maar ik heb maat 34 bikinitopje besteld.. nu maar hopen dat het past
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Daph_ het volgende:
Te schattige slippertjes bovenaan deze pagina
Maarrr ik ben nog steeds bestelloos
Ik ook! Ik wil een week verder zijn. Maar een maand verder is ook goed, want dan kan ik meteen mijn spullen dragenquote:Op zondag 22 maart 2009 19:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
en ik ben nu ongeduldigik wil MEI, nu!
Wat goedd!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb 'm in het zwart besteld, als ie goed zit ga ik misschien nog proberen een blauwe te krijgen. Dankjewel voor je tipquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
In het blauw is ie heel snel uitverkocht kwam ik achter's ochtends vroeg kijken helpt, toen heb ik 'm ook gescoord
![]()
Leuk! Ik zag net trouwens op de site dat ie nu 2 euro goedkoper is: 17,90quote:Op zondag 22 maart 2009 21:20 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik heb 'm in het zwart besteld, als ie goed zit ga ik misschien nog proberen een blauwe te krijgen. Dankjewel voor je tip
quote:At the moment error, please try again later.
quote:Tekniskt fel, var god försök senare
quote:Het inloggen is mislukt, a.u.b. gegevens controleren en opnieuw proberen. PIN-code vergeten? Deze kan opnieuw per e-mail gestuurd worden.
Op elke subpagina van Mijn Paginaquote:Tillfälligt tekniskt fel, var god försök senare
Aangezien mijn levering te laat is heb ik ze er maar bijgegooidquote:Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Daph_ het volgende:
Je vestje!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:07 schreef Ewelina het volgende:
Zojuist het volgende besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhh die is wel heeeeel leuk!!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Boh, mijn levering is wel manco, maar dat wastie gister ook al, maar hij is nog niet verzonden. Dat ie morgen maar binnenkomt.
En ik had nog een jasje voor de lente/zomer gekocht zaterdag:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |