Hahaha straks is heel je bestelling leegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:52 schreef Noortje. het volgende:
Zag vandaag een vriendin die zo'n zwarte top heeft met roze/rode rozen erop die ook in mijn bestelling zat, die gooi ik er ook maar uit. Hij viel toch tegen en bespaart me wéér geld.![]()
Had ik ook al bedachtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahaha straks is heel je bestelling leeg
Je moet even de dingetjes achter .png weghalen, zo doet 'ie het niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
Godver, ik heb nu al 3 bestellingen staan. En ik wil er eigenlijk nog 1 plaatsen, nu twijfel ik. Dit, behalve die turkooise, doen/niet doen? Het is maar 30 euro, maar ik had daarvoor al een best dure bestelling ....![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ook, maar mijn photobucket zit vol, teveel geupload voor deze maand, dus vandaarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:20 schreef Enfermera het volgende:Gaat lekker zo met die plaatjes!
Ik link ze altijd gelijk van H&M, of anders knip & plak ik zelf wat in paint
www.xs.toquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar mijn photobucket zit vol, teveel geupload voor deze maand, dus vandaar
ik heb maar maatje groter genomen bij mijn jeans, en ik ben verslaafd aan de sale, alleen heb nu echt geen geld, eerst alles betalen en pas in juni ga ik weer om 7 uur s'ochtends de sale leeg shoppen, ik heb het een en ander geanuleerd, ik krijg begin april en begin mei wat binnenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:09 schreef SettingSun het volgende:
bestelling komt begin april![]()
h&m is wel nerd trouwens, in mijn vorige bestelling had ik 2 verschillende jeans in dezefde maat besteld en de ene paste perfect en die andere was veels te klein
jep. helaas wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:58 schreef Psych-case het volgende:
Moet je zo'n dreigmail van kortingsmisbruik serieus nemen?
Ze dreigen mijn account te blokkeren.
Die heb ik ook! Alleen krijg ze pas eind april binnen, helaasch.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:56 schreef Kleintje19 het volgende:
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S
(2de pagina, bruine veterschoenen)
misschien beginnen ze te vervelen, mijn schoenen zijn er gewoon nog in maat 37 om 9 uur savonds, maar ik ben al zo blij dat ik ze heb, kan niet wachten
ja hier ook, maar ben al blij zat nadat ik ze 3!!!! keer mis ben gelopen, als ze er echt zijn liggen ze echt naast me kussen de eerste nacht, krijg ze begin mei binnen samen met die creme schoenen (die open pumps) anders weer 2x verzendkosten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Alleen krijg ze pas eind april binnen, helaasch.
Mijn account is al eens geblokkeerd, het gebeurd wel. Ze houden je dan gewoon extra in de gaten, dus weet niet of het dan handig is om nog kortingscodes te gebruiken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:58 schreef Psych-case het volgende:
Moet je zo'n dreigmail van kortingsmisbruik serieus nemen?
Ze dreigen mijn account te blokkeren.
hoevaak heb jij codes gebruikt? heb nu voor de 2de keer gebruikt, denk dat ze hem eruit halen maar maakt me opzich niet uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn account is al eens geblokkeerd, het gebeurd wel. Ze houden je dan gewoon extra in de gaten, dus weet niet of het dan handig is om nog kortingscodes te gebruiken.
In het begin heel veel, bij elke bestelling wel, en na een keer of 4 hadden ze 'm geblokkeerd, ik gebeld, ze zeikten over kortingscodes, ik deed alsof mn neus bloedde en ze hebben mn account weer opengesteld. Sinds die tijd 1x een kortingscode over de post ontvangen & gebruikt, maar daarna nooit meer en eik ook niet meer gebruikt. Geen zin in gezeikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
hoevaak heb jij codes gebruikt? heb nu voor de 2de keer gebruikt, denk dat ze hem eruit halen maar maakt me opzich niet uit.
nou ik zit nu met een paar bestellingen van totaal ruim 360 euro, en euh, ja dat weet mijn moeder nog niet die het moet betalenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef alors het volgende:
Hoe komt het toch, dat een bescheiden nabestelling van laat ik zeggen een slordige 30 euro, ALTIJD weer eindigt in een bestelling van ruim 130 euro
2, 3 keer maar van die keren is er ook geretourneerd en dus geen gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jep. helaas wel.
hoevaak heb je codes gebruikt?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef alors het volgende:
Hoe komt het toch, dat een bescheiden nabestelling van laat ik zeggen een slordige 30 euro, ALTIJD weer eindigt in een bestelling van ruim 130 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |