Maar het gekke is, is dat de maten dus eerder altijd juist RUIM vielen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het een tijdje geleden is dat ik een 'letter maat' kocht, misschien dat ze dat recent veranderd hebben. Ik heb normaal gesproken broekmaat 38 maar die van H&M krijg ik niet eens over m'n dijenNee, da's niet fijn winkelen zo
![]()
Wel was me opgevallen dat de kindermaten kleiner geworden waren. Oudere broeken mt 152 zijn nog iets te groot voor m'n zoon, terwijl een nieuwere precies goed zit. Erg apart allemaal
Bedoel je die van die spijkerstof-campagne? Hij staat er nu niet meer tussen dacht ik, maar die ene minirok met wat rare stukjes enzo? Die heb ik iig, hij isquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
Hebbenn jullie dat supergave denim minirokje nog gespot de laatste tijd? Vanochtend vroeg stond ie er ook al niet.. Morgen maar weer even kijken
Jajaja, die bedoel ik!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bedoel je die van die spijkerstof-campagne? Hij staat er nu niet meer tussen dacht ik, maar die ene minirok met wat rare stukjes enzo? Die heb ik iig, hij is![]()
![]()
ben er een paar keer voor vroeg opgestaan, en heb 'm toen eindelijk kunnen bemachtigen. Hij was 't echt waard, kan niet wachten tot het zomer is
![]()
![]()
Erg he, en dan hebben we het over een spijkerrokje![]()
Ja, de L zat bij mij ook te ruim voor mijn schouders, terwijl ik dat normaal echt wel nodig heb, ik heb redelijke brede schouders. En bij cijfermaten moet ik per se een grotere maat kopen om de een of andere manier omdat ze anders te klein zijn. ><quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dus het ligt niet aan mij!Ik ben echt niets aangekomen maar maat 42 zat zo strak om de boobs dat ik er bijna depressief van werd
Ik weiger gewoonweg een maat 44 te bestellen
Maar bij de maten die met letters aangeduid worden, zit de M juist weer te ruim
Moet je doenn!! Hij is geweldiggquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajaja, die bedoel ik!!Morgen sta ik om twintig over zes op (voor m'n werk), dus ik zal even spieken dan. Vind 'm echt geweldig
Haha, thanks voor de tip, wilde het al net gaan vragen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moet je doenn!! Hij is geweldiggIk hoop voor je dat ie er nog is!!
De maat is trouwens wel aardig normaal.
Ik ben trouwens echt goedheb nog maar 6 dingen in mn verlanglijstje, waarvan 1 een vloerkleed is van H&M home wat ik wel geinig vind
![]()
En ik denk dat ik er maar totaal 3 van ga kopen; een zomerjas, een vest en een skinny jeans. Maar ik ga nog denken en niet te snel kopen
Ik heb normaal maat 34 van bikinitopjes en nu werd alles ineens platgedrukt! En ik wil het risico niet lopen de broekjes over te houden, en dan geen topjes meer te krijgen, dus bestel alles maar opnieuw. Oh, en dat tuniekje stond me echt nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
![]()
Mijn bestelling is er.
En ik hou alleen de schoenen, want verder is ALLES te klein![]()
Wat is er gebeurd met de tijd dat de spullen van de H&M ruim vielen?
Dat leuke zwart-wit geblokte jurkje heb ik in maat 42 besteld en ik ben wel lang maar best slank en hij ziet er uit als een maatje 176 ofzoIk had voor 214 euro besteld, wel goed voor de portemonnee want ik hou alleen de schoenen van 29,95. Hmpf. Leuk is anders.
Dammit
is het echt heel erg met die bovenstaande, ze komen begin mei binnen maar ik ben stiekem wel aan t twijfelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:29 schreef femaledandy het volgende:
Vreemd.. Nu geeft mijn pagina aan dat mijn bestelling onderweg is maar op track&trace nog steeds : geen zendingen met deze combinatie!
GRRRRR!
Trouwens, ben in de H&M geweest net, en de bruine/beige/zwarte schoenen met de houten plateuzaool zien er in het echt ECHT minder spectaculair uit. Geldt ook voor de sleehakken met veters..
Ik heb hem ook besteld, en krijg hem eind april binnen. zo'n meisje van zo'n site heeft ze al, vind ze opzich wel leuk, het is denk ik ook hoe je het combineerd. nouja, ik zie wel..quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
is het echt heel erg met die bovenstaande, ze komen begin mei binnen maar ik ben stiekem wel aan t twijfelenhad ze ook bijna geanuleerd, ik ga vrijdag naar de h&m hier op de oudegracht, als ik die met die touwtjes vind annuleer ik ze sowieso denk ik... pff moeilijk
maar wil nog zeker dik 3 paar schoenen
Ik ben zelf ook wel iets aangekomen sinds het stoppen met roken, maar mijn andere kleren van de H&M die ik daarvoor paste, passen nu ook nog gewoon. Dus zo veel kan het nooit schelen qua kledingmaten, wat ik aangekomen ben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:20 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb echt geen idee of de maten kloppen, want ik ben zelf dikker geworden en heb niet echt een ander merk om het mee te ijken
I'd hit it.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb hem ook besteld, en krijg hem eind april binnen. zo'n meisje van zo'n site heeft ze al, vind ze opzich wel leuk, het is denk ik ook hoe je het combineerd. nouja, ik zie wel..
[ afbeelding ]
Dat is nooit een slecht ideequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
En anders koop ik er gewoon allemaal Lush voor, voor die centen!![]()
Damn, dat kind mag weleens wat meer gaan etenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb hem ook besteld, en krijg hem eind april binnen. zo'n meisje van zo'n site heeft ze al, vind ze opzich wel leuk, het is denk ik ook hoe je het combineerd. nouja, ik zie wel..
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze er zelf wel blij mee is, anders poseer je wel anders lijkt mequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Chanty87 het volgende:
Damn, dat kind mag weleens wat meer gaan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |