abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2009 @ 18:52:59 #181
163650 Greys
pi_67402690
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het een tijdje geleden is dat ik een 'letter maat' kocht, misschien dat ze dat recent veranderd hebben. Ik heb normaal gesproken broekmaat 38 maar die van H&M krijg ik niet eens over m'n dijen Nee, da's niet fijn winkelen zo

Wel was me opgevallen dat de kindermaten kleiner geworden waren. Oudere broeken mt 152 zijn nog iets te groot voor m'n zoon, terwijl een nieuwere precies goed zit. Erg apart allemaal
Maar het gekke is, is dat de maten dus eerder altijd juist RUIM vielen!
Als ik dan hemdjes voor de vakantie in maat L bestelde dan zwom ik er in, nu kan het net!
Ik had een creme kokerrokje besteld in maat 42 en ik ben best slank, maar ik kreeg het niet eens over mijn dijen. Andere rokjes die ik al in mijn kast heb van de H&M passen allemaal makkelijk in mt 42!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67402905
Dat viel mij ook al op, van die maten. Normaal gesproken heb ik voor broeken 36. Bij de H&M krijg ik die niet eens over m'n heupen en 38 is eigenlijk ook nog te strak, bij 40 lubbert hij weer bij m'n bovenbenen en billen
pi_67402977
Hm, ik vrees voor de bestelling die ik net heb gedaan.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67403377
Hmmm ik had laatst wel dat ik in de winkel topjes aan het passen was (voor onder een ander shirt), en dat alles opeens vreselijk strak zat. Ik dacht dat het de combi aankomen + divided was ... maar het kan dus zijn dat de maten echt anders zijn?

Wel balen als je dan een flink pakket hebt .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:19:38 #185
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_67403622
Ik ben nu echt doodsbang dat niets past, lekker met een bestelling van ruim 360 euro Maar ik was laatst in Amsterdam, en daar had ik dat leren jasje gepast met die schuine rits zeg maar die je in het zwart en wit/creme achtig hebt, en die had ik gewoon in maat 34 gepast, en die pastte gewoon, en heb normaal ook gewoon 34/36...
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:25:20 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67403809
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
Hebbenn jullie dat supergave denim minirokje nog gespot de laatste tijd? Vanochtend vroeg stond ie er ook al niet.. Morgen maar weer even kijken
Bedoel je die van die spijkerstof-campagne? Hij staat er nu niet meer tussen dacht ik, maar die ene minirok met wat rare stukjes enzo? Die heb ik iig, hij is ben er een paar keer voor vroeg opgestaan, en heb 'm toen eindelijk kunnen bemachtigen. Hij was 't echt waard, kan niet wachten tot het zomer is
Erg he, en dan hebben we het over een spijkerrokje
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_67404015
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:25 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Bedoel je die van die spijkerstof-campagne? Hij staat er nu niet meer tussen dacht ik, maar die ene minirok met wat rare stukjes enzo? Die heb ik iig, hij is ben er een paar keer voor vroeg opgestaan, en heb 'm toen eindelijk kunnen bemachtigen. Hij was 't echt waard, kan niet wachten tot het zomer is
Erg he, en dan hebben we het over een spijkerrokje
Jajaja, die bedoel ik!! Morgen sta ik om twintig over zes op (voor m'n werk), dus ik zal even spieken dan. Vind 'm echt geweldig
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67404213
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dus het ligt niet aan mij! Ik ben echt niets aangekomen maar maat 42 zat zo strak om de boobs dat ik er bijna depressief van werd Ik weiger gewoonweg een maat 44 te bestellen Maar bij de maten die met letters aangeduid worden, zit de M juist weer te ruim
Ja, de L zat bij mij ook te ruim voor mijn schouders, terwijl ik dat normaal echt wel nodig heb, ik heb redelijke brede schouders. En bij cijfermaten moet ik per se een grotere maat kopen om de een of andere manier omdat ze anders te klein zijn. ><
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:40:24 #189
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67404457
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jajaja, die bedoel ik!! Morgen sta ik om twintig over zes op (voor m'n werk), dus ik zal even spieken dan. Vind 'm echt geweldig
Moet je doenn!! Hij is geweldigg Ik hoop voor je dat ie er nog is!! De maat is trouwens wel aardig normaal.

Ik ben trouwens echt goed heb nog maar 6 dingen in mn verlanglijstje, waarvan 1 een vloerkleed is van H&M home wat ik wel geinig vind En ik denk dat ik er maar totaal 3 van ga kopen; een zomerjas, een vest en een skinny jeans. Maar ik ga nog denken en niet te snel kopen
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_67404533
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:40 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Moet je doenn!! Hij is geweldigg Ik hoop voor je dat ie er nog is!! De maat is trouwens wel aardig normaal.

Ik ben trouwens echt goed heb nog maar 6 dingen in mn verlanglijstje, waarvan 1 een vloerkleed is van H&M home wat ik wel geinig vind En ik denk dat ik er maar totaal 3 van ga kopen; een zomerjas, een vest en een skinny jeans. Maar ik ga nog denken en niet te snel kopen

Haha, thanks voor de tip, wilde het al net gaan vragen!
pi_67404687
Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten

.

Geen idee meer wat er precies in zit, behalve een jas voor vriendje. Verrassing morgen .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:06:57 #192
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_67405517

yay vandaag mn bestelling binnengekregen en ik houd alles
ik heb trouwens helemaal geen problemen met de maten? gewoon xs zoals altijd
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:32:44 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_67406547
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef Greys het volgende:

Mijn bestelling is er.
En ik hou alleen de schoenen, want verder is ALLES te klein
Wat is er gebeurd met de tijd dat de spullen van de H&M ruim vielen?
Dat leuke zwart-wit geblokte jurkje heb ik in maat 42 besteld en ik ben wel lang maar best slank en hij ziet er uit als een maatje 176 ofzo Ik had voor 214 euro besteld, wel goed voor de portemonnee want ik hou alleen de schoenen van 29,95. Hmpf. Leuk is anders.

Dammit
Ik heb normaal maat 34 van bikinitopjes en nu werd alles ineens platgedrukt! En ik wil het risico niet lopen de broekjes over te houden, en dan geen topjes meer te krijgen, dus bestel alles maar opnieuw. Oh, en dat tuniekje stond me echt niet wel jammer want de kleur is echt mooi.. maar hij is zo lang!

Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_67406616
Ik ben behoorlijk fors en klein, van blousjes heb ik altijd maat 42 en die zit goed, wel moet het knoopjes bij mijn borsten open blijven omdat het anders lelijk zit. kan hem groter nemen maar dan zit er totaal geen vorm meer in dan zijn ze veel te groot bij me buik.
ik heb wel enorme heupen en billen en soms word ik spontaan depri bij de h&m ik heb een nette broek nu maat 40 en die past en die is zelfs wat groot, maar heb vorig jaar ook een 3kwart broek gekocht die ik nog maar net aankrijg maat 44, en daar word ik soms echt heel erg onzeker van heb nu een spijkerbroek besteld die normaal 2 maten te groot zou zijn, maar heb nu een voorgevoel dat ie goed zit

en ik zie net dat ze GVD mijn houthakkersblousje hebben geanuleerd ik had hem EINDELIJK te pakken *doet boos kijken*
pi_67406823
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:29 schreef femaledandy het volgende:
Vreemd.. Nu geeft mijn pagina aan dat mijn bestelling onderweg is maar op track&trace nog steeds : geen zendingen met deze combinatie!
GRRRRR!

Trouwens, ben in de H&M geweest net, en de bruine/beige/zwarte schoenen met de houten plateuzaool zien er in het echt ECHT minder spectaculair uit. Geldt ook voor de sleehakken met veters..
is het echt heel erg met die bovenstaande, ze komen begin mei binnen maar ik ben stiekem wel aan t twijfelen had ze ook bijna geanuleerd, ik ga vrijdag naar de h&m hier op de oudegracht, als ik die met die touwtjes vind annuleer ik ze sowieso denk ik... pff moeilijk maar wil nog zeker dik 3 paar schoenen

btw even vraagje, ik wil geld overmaken van me eerste bestelling alvast, heb nog geen acceptgiro binnen maar toch. moet ik dan geen acceptgiro nr hebben? die 4x 4 getallig?
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:51:12 #196
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_67407261
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

is het echt heel erg met die bovenstaande, ze komen begin mei binnen maar ik ben stiekem wel aan t twijfelen had ze ook bijna geanuleerd, ik ga vrijdag naar de h&m hier op de oudegracht, als ik die met die touwtjes vind annuleer ik ze sowieso denk ik... pff moeilijk maar wil nog zeker dik 3 paar schoenen
Ik heb hem ook besteld, en krijg hem eind april binnen. zo'n meisje van zo'n site heeft ze al, vind ze opzich wel leuk, het is denk ik ook hoe je het combineerd. nouja, ik zie wel..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2009 @ 20:59:37 #197
163650 Greys
pi_67407667
Misschien dat de kleinere maatjes nog wel goed zijn maar dat de grotere maten gewoon veel te klein vallen tegenwoordig? Ik weet het echt niet hoor. Ben zelf lang (1.82) dus dan heb ik echt 42 wel nodig voor de lengte van de truitjes en blousejes enzo, maar het is gewoon allemaal veel te klein. Grrrrrrrrrr.
En ik kan ook van alles geen grotere maat bestellen, want alles wat ik had besteld is inmiddels uitverkocht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67408551
Ik heb echt geen idee of de maten kloppen, want ik ben zelf dikker geworden en heb niet echt een ander merk om het mee te ijken
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2009 @ 21:33:47 #199
163650 Greys
pi_67409060
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:20 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb echt geen idee of de maten kloppen, want ik ben zelf dikker geworden en heb niet echt een ander merk om het mee te ijken
Ik ben zelf ook wel iets aangekomen sinds het stoppen met roken, maar mijn andere kleren van de H&M die ik daarvoor paste, passen nu ook nog gewoon. Dus zo veel kan het nooit schelen qua kledingmaten, wat ik aangekomen ben.
Dus ik ga het, op de schoenen en boxershortjes na, maar terugsturen morgen en dan zaterdag maar even in de winkel zelf passen en shoppen. Kijken of ze daar grotere maten hebben
En anders koop ik er gewoon allemaal Lush voor, voor die centen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67410012
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:51 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik heb hem ook besteld, en krijg hem eind april binnen. zo'n meisje van zo'n site heeft ze al, vind ze opzich wel leuk, het is denk ik ook hoe je het combineerd. nouja, ik zie wel..
[ afbeelding ]
I'd hit it.

Welk forum is dat?
pi_67410075
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
En anders koop ik er gewoon allemaal Lush voor, voor die centen!
Dat is nooit een slecht idee
pi_67412037
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:51 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Damn, dat kind mag weleens wat meer gaan eten
pi_67412596
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Chanty87 het volgende:
Damn, dat kind mag weleens wat meer gaan eten
Ik denk dat ze er zelf wel blij mee is, anders poseer je wel anders lijkt me
pi_67418695
Je bestelling is in behandeling
pi_67419026
Dat probleem met die maten heb ik niet hoor
Ja, sommige dingen zitten waardeloos omdat ze veel smaller zijn, maar over het algemeen kan ik goed uit de voeten met maat 40 of M.
  donderdag 26 maart 2009 @ 08:36:42 #206
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_67419326

Ik wil dat jasje! Maar die kan ik nergens vinden...
I'm just a girl in the world.
pi_67419488
Bij dat tweede meisje is het net alsof ze maar 1 been heeft
  donderdag 26 maart 2009 @ 08:48:21 #208
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_67419527
Haha ja bij ANTM zouden ze er schande van spreken
I'm just a girl in the world.
pi_67420000
Jippie! Ik heb de grote strik!
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:17:21 #210