Daarom kan ik hem absoluut niet uitstaan: dat gemaakte, neppe, zeer irritante. Ik heb hem ooit zien lesgeven op een MBO en daar was hij uiteraard heel rustig en normaal. Nou is dat natuurlijk veel op Tv ,, maar bij hem valt het wel erg op en bovendien vind ik hem nogal storend.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
Overdreven gedoe, die namaak Dandy en dat gemaakte enthousiasme van Pierre Wind.
Nee, dat ben ik niet met je eens. Een Cd is makkelijker, en wat beter bestendig tegen krassen. Maar met een goede (ik zeg goede, niet eens 'audiofiele') installatie klinkt vinyl echt beter. Een CD klinkt al snel wat klinisch en heeft een zekere scherpte, terwijl een plaat een warmer geluid heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
Overdreven gedoe, die namaak Dandy en dat gemaakte enthousiasme van Pierre Wind.
Ik ben blij dat ik nog een groot aantal platen op vinyl heb en nog steeds mijn platenspeler heb, maar de kwaliteit van CD's is toch echt vele malen beter.
maar verder gaat alles goed?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:20 schreef superjojo het volgende:
Laatste item was kut en de Lucky grap was gejat.
quote:
Ja, verder gaat alles primaquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:32 schreef djstoffel het volgende:
[..]
maar verder gaat alles goed?
Het item was niet kut.................jij vond het ruk! Groot verschil.
Het geeft alleen maar weer dat je uit het cd tijdperk stamt of niets met muziek hebt...........meer smaken zijn er niet.
de passie van de gasten was echt, alleen van pierre wind over de top.
.
Je bedoelt WC3?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Tenenkrommend, die Mattijs bij het WoW-item.
Mattijs: Hoeveel speel je nou per dag? 12, 16 uur? Hoeveel?
Grubber: Nou, dat varieert, het kan soms wel 8..
Mattijs: 8! Ja?, 8 uur per dag?!
Later heeft Mattijs het de hele tijd over 16 uur per dag...
Aardig OL die Mattijs, zoals subtiel werd opgemerkt door de documentairemaker.
Nee, RoC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |