Pffquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pdf bestand.![]()
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... Klikkerdeklik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Zo, dan hoef ik eens een keer niet heel vroeg van huis om op tijd te komenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet zelf nog niet hoe laat.
Moet de kleine rond 10-11 uur bij mijn schoonouders brengen.
Meeten kan vanaf 11-12 uur.
Zaterdag even definitief afstemmen.
Doe nog eens een hint voor de ontwetendequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
Denk dat ze in de buurt hier gaan oefenen, vermoed dat de tegenpartij een oranje kawa is
Daar gokte ik al wel een beetje op... maar volgens mij oefent OPM die genoeg tijdens een gewoon ritjequote:Op donderdag 19 maart 2009 17:12 schreef Cageon het volgende:
al geef ik 80 hints dan nog ga je het niet weten![]()
Onbekende van de FOK!MC, is een MFert
en bijzondere verrichtingen alsin, wheelies![]()
Dan kun je het niet oefenen zoals t hoort.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Daar gokte ik al wel een beetje op... maar volgens mij oefent OPM die genoeg tijdens een gewoon ritje
exactoquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:22 schreef Cageon het volgende:
Dan kun je het niet oefenen zoals t hoort.![]()
Flink ver omhoog en richting balanspunt.![]()
![]()
Ik wil ook
quote:
Genoteerd voor zondag.quote:
Revalidatie kost tijd vrind, stapje voor stapjequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
watnu hebbie een rasechte tourbuffeldus gewoon komen ook al meeten we in Limburg
wel toph iignu nog kijken of ik kan zondag
Is het zo vreemd om bij je ouders op bezoek te gaan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat doet dat geile ding bij pa en ma voor de deur.
Altijd al vaste parkeerplek geweestquote:
Linkjes en wat is dat andere idee?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Conrad, nog een beetje solderen en een draadje bij de bouwmarkt halen.
Voor 1/5 van de prijs van een Yamaha boschstekker zonder zekering.
Maar ondertussen weer een beter idee.
Vraag me af in hoeverre die routes nog kloppen, volgens mij hetzelfde PDFje als dat ik 4 jaar geleden downloaddequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
Klikkie. even stil op het werk.
Al kan ik niet ongestoord surfen.
is het zo ergquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:39 schreef Wifebeater het volgende:
Revalidatie kost tijd vrind, stapje voor stapje
Ga je die oranje kwaak lesgeven of gewoon samen oefenen??![]()
quote:
Die mag je uitleggenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Cageon heeft al genoeg goede reden gegeven om de Fok! MC niet te negeren.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is het zo ergonvoorstelbaar
denk dat een oud-UGer wel een paar (b)rookies kan hebben hoor
Gelukkig staat mijn motor tegenwoordig een stuk veiliger...quote:[..]
Politie in de buurt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:13 schreef Wifebeater het volgende:
Gelukkig staat mijn motor tegenwoordig een stuk veiliger...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:31 schreef Cageon het volgende:
Mjeh ik ga daarom niet wegblijven![]()
FOK!MC != MF![]()
Ik ga ook meer voor de gezeligheid als voor t hard rijden. Heb er nog niet zoveel van hier gezien.
no worries doek ookniequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:13 schreef Wifebeater het volgende:
Maak je maar geen zorgen, tis alleen dat ik nu andere dingen aan mijn hoofd heb
[..]
Gelukkig staat mijn motor tegenwoordig een stuk veiliger...
[ afbeelding ]
logisch jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:07 schreef Cageon het volgende:
Maar heb geen zin met de TLR dat soort shit te proberen, is ook niet meer all-risk.
Daarnaast is t gewoon een lomp zware motherfucker die 3.2x mijn gewicht isquote:
Ok, ik zat verder terug te zoeken in mijn geheugenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Politie in de buurt.Omdat het zo veilig is.
![]()
[..]
[..]
[..]
Moeders heeft m bij het grofvuil gezetquote:
en terecht zon lelijke yamahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Moeders heeft m bij het grofvuil gezet
same herequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:30 schreef Cageon het volgende:
Daarnaast is t gewoon een lomp zware motherfucker die 3.2x mijn gewicht is
Voor mij is t gewoon een slecht excuus hoor, maar iedereen gelooft het, omdat iedereen doet alsof t zo'n draak van een motor zou zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
same heremaar met een TLR lijkt het me minder makkelijk idd, clip-ons en langere wielbasis
Noem je dat een wheelie?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
same heremaar met een TLR lijkt het me minder makkelijk idd, clip-ons en langere wielbasis
..........maar niet onmogelijk
[ afbeelding ]
die heeft zijn balanspunt flink verplaatstquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:48 schreef rib-1 het volgende:
Nu hoef je nooit meer je kenteken af te schermen
Kan me nog wel wat pics van Jaymann en opvolgers herinnerenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
Voor mij is t gewoon een slecht excuus hoor, maar iedereen gelooft het, omdat iedereen doet alsof t zo'n draak van een motor zou zijn.
Wij doen niet veel van elkaar onderquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
Daarnaast is t gewoon een lomp zware motherfucker die 3.2x mijn gewicht is
ff zien wat WB daarover te zeggen heeftquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wij doen niet veel van elkaar onder![]()
[ afbeelding ]
zondagquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Wifebeater het volgende:
Geen idee, moet 't ff proberen. Wanneer heb je tijd?
zondagquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Wifebeater het volgende:
Geen idee, moet 't ff proberen. Wanneer heb je tijd?
Ligt tie in een keer boven op mij ipv andersomquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:53 schreef Cageon het volgende:
in 2, bij 4k rpm gas vol open, koppeling er ff bij pakken/laten slippen (bij ~5k rpm) en snel op laten komen. Dat zou t ongeveer moeten zijn
Voet bij rempedaal![]()
ik had het over de weight van de 12 en ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
ff zien wat WB daarover te zeggen heeft
Maar qua specs idd niet
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
ik had het over de weight van de 12 en ik
What happened dude........quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mag ik met de nieuwe HK mee spelen![]()
Heeft tie van jou nog daglicht gezien dit jaar, behalve door dubbelglas?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ligt vast tussen een stapeltje boeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag nog 90km daglicht en een paar rondjes flightforum gezienquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft tie van jou nog daglicht gezien dit jaar, behalve door dubbelglas?
De motor dan![]()
Huilen dan.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
Staat bij de dealer
Had ik het tegen jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vandaag nog 90km daglicht en een paar rondjes flightforum gezien![]()
Ik zwaai naar dieren.
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:59 schreef gers het volgende:
Even een autonoob vraagje![]()
waarom zitten er op oude auto's (jaren 80) een stripje van rubber bij de bumper
Ohh das voor mensen die een schok krijgen bij uitstappen aanraken etcquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:59 schreef gers het volgende:
Bij een wheelielesje van Da Liks kwam er iemand van de posse heel enthousiast aan mijn schouder trekken dat de TLR DE i-d-e-a-le snelwegwheeliemotor is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
..........maar niet onmogelijk
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoiquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:59 schreef gers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij een wheelielesje van Da Liks kwam er iemand van de posse heel enthousiast aan mijn schouder trekken dat de TLR DE i-d-e-a-le snelwegwheeliemotor is.![]()
[ afbeelding ]0pperconcentratieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk begin
![]()
niet de ideale positie om je balanspunt op te zoekenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:34 schreef Cageon het volgende:
Ja en die massa wat meer naar achter, t lijkt net alsof je start niet zo goed gaat
Jij komt zondag toch ook wel ffquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet de ideale positie om je balanspunt op te zoeken
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
Staat bij de dealer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Denk maar niet dat je zo makkelijk van me af komtquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoef je hier dus ook niet meer te komen.![]()
quote:Achossie![]()
Ik was er alleen maar voor de Fok! MC, wheelies maken interesseerde mij geen drol.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:34 schreef Cageon het volgende:
Ja en die massa wat meer naar achter, t lijkt net alsof je start niet zo goed gaat
Op mijn fiets kom ik nog verder op 1 wiel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was er alleen maar voor de Fok! MC, wheelies maken interesseerde mij geen drol.
En de massa ging juist naar voren, en het gas dicht.
Hmmm, office spacequote:
Ik kom op één wiel fietsend verder dan elke motorrijder. Misschien duurt 't ff, maarquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Op mijn fiets kom ik nog verder op 1 wiel.![]()
Ik hoef niet eens te schakelenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kom op één wiel fietsend verder dan elke motorrijder. Misschien duurt 't ff, maar. En ik kan al wheeliend tot in de hoogste versnelling doorschakelen op de fiets
.
![]()
![]()
het begint zowaar serieuze vormen aan te nemen hierquote:
Ja... de deur is een keer open gegaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft tie van jou nog daglicht gezien dit jaar, behalve door dubbelglas?
De motor dan![]()
oa.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dik in orde
Hoe dik is overigens een halfbloed chinees
Die linker gitarist heeft best een buikje zo te zienquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dik in orde
Mooie microfoonstandaard, en helaas maar geld om 1 enthousiaste 'fan' te betalen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:51 schreef Roderick2085 het volgende:
Die linker gitarist heeft best een buikje zo te zien
Helm binnenstebuiten gedragen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
Een goed begin is het halve werk..
Maar hoe komt op die plek en aan de binnenkant van het vizier nou een vliegje..
[ afbeelding ]
Ik las toevallig vandaag een hele goede ..quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:54 schreef Wifebeater het volgende:
Vraag me af in hoeverre die routes nog kloppen, volgens mij hetzelfde PDFje als dat ik 4 jaar geleden downloadde
Met de auto.quote:Voorrijden van meets ....RB in een hagelbui
bagger zooi gekocht dusquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:27 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Heb ineens behalve kaarten van de Benelux heel Europa unlocked.
Kan er nog eens spontaan uitvliegen zo.![]()
Alleeen.. past niet allemaal tegelijk op de Navi.
Geheugen vol.![]()
En het extern geheugenkaartje van 4Gb is nergens te selecteren en wordt niet herkend in de software.
Kan in een ander pakket wel/ maar alleen uploaden naar een Garmin CF kaart.quote:
Max. 5 lidmaatschappen per keer, dus eerst uit de HK classic, UG, MF Arnhem e.o., MF Bandits of Fok!MotorVakantieClub stappenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mag ik met de nieuwe HK mee spelen![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
ik had het over de weight van de 12 en ik
Dikke brommerquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dik in orde
Drag&drop, big dealquote:
quote:
Hoe is het met hemquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:39 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Is het zo vreemd om bij je ouders op bezoek te gaan?
Komt uit z'n truckerstijd; bedrijf in de buurt >> motor bij ouders dumpen, trucken, hapje meeëten, en weer gaan
quote:
Als je eraan trekt valt de auto uit elkaarquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:59 schreef gers het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja... de deur is een keer open gegaantoen kwam er een straaltje licht binnen
Volgens mij staat de dader hier ergens bijquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
Een goed begin is het halve werk..
Maar hoe komt op die plek en aan de binnenkant van het vizier nou een vliegje..
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:59 schreef Cageon het volgende:
sterker nog die dijk ten zuide ervan hebben we *dacht ik* wel is gereden
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:00 schreef Den_Haag het volgende:
OPM, maak jij ff het lijstje voor zondag
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:47 schreef Wifebeater het volgende:
Max. 5 lidmaatschappen per keer, dus eerst uit de HK classic, UG, MF Arnhem e.o., MF Bandits of Fok!MotorVakantieClub stappen
leg uitquote:Wat de ex-CR500 van Pepijn voor MF is ben jij voor de Fok!MC
Destination unknown, voor 't laatst gespot in Qatarquote:
Switchen tussen meerdere rijders danwel niet clubsquote:
ah soquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:41 schreef Wifebeater het volgende:
Switchen tussen meerdere rijders danwel niet clubs
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:04 schreef Worldbeater het volgende:
Ex F1 wereldkampioen maakt testritje met journalist.
Zaterdag kan ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zaterdag schijnt beter te worden..
Ik denk dat elf uur beter is, zeker omdat jij op tijd terug moet, en alles is meer dan een uur terugrijden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:05 schreef Den_Haag het volgende:
WB, jij was bevestigd voor half 12 Shell Gouda A12?
Dan ga je zaterdag maarr stunten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zaterdag schijnt beter te worden..![]()
Dealeronderhoud.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:28 schreef Isdatzo het volgende:
~600 euro![]()
![]()
![]()
![]()
Wel incl. remschijven.. maar toch.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat elf uur beter is, zeker omdat jij op tijd terug moet, en alles is meer dan een uur terugrijden.
Kijk me helemaal scheel op tien verschillende sites, wil toch echt iets naar wens en een beetje centraal.![]()
Bij aankomst moeten we eerst de Triumph van Bazziek ontmaagden, uurtje naspel, bakkie.
Je zit zo op half twee voordat we gaan toeren.![]()
[..]
Dan ga je zaterdag maarr stunten.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
je vergeet nog de wheelies op een TLRquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk dat elf uur beter is, zeker omdat jij op tijd terug moet, en alles is meer dan een uur terugrijden.
Kijk me helemaal scheel op tien verschillende sites, wil toch echt iets naar wens en een beetje centraal.![]()
Bij aankomst moeten we eerst de Triumph van Bazziek ontmaagden, uurtje naspel, bakkie.
hej hej hej! Niet op de mijnequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je vergeet nog de wheelies op een TLR
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:53 schreef Worldbeater het volgende:
Heb even vrij genomen om e.a. te plannen.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
En ververs zo nodig nog even de olie.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een plek gevonden waar we niet zullen opvallen.
![]()
De rit voert ons naar Utrecht en de Veluwe.![]()
[ afbeelding ]
Daar is een overschot aan wilde zwijnen waar niet meer op geschoten mag worden. (nee Lars!!)
Alhoewel een niet nader te noemen zak hooi een dienstpistool mee zal nemen. Er staan ook speciale borden waar gewaarschuwd wordt voor overstekende wilde zwijnen.Doel is deze te ontwijken.
![]()
Het startpunt is uiteraard geheel volgens traditie.
[ afbeelding ]
Mac Donalds Nieuwegein op de Ravenswade nummer 1.
Aanvang 11.45.
Na diverse ontgroeningen (Pruim doet zijn naam eer aan) zal de route naar het startpunt aanvangen..
[ afbeelding ]
Hobike op de Peppelkade 9-b te Houten. http://www.hobike.nl/
Vrijweldirect gevolgd door dezelfde weg terug.
Tenzij iemand bij Hobike motors wil kijken. De website vraagt er niet om.
Het eerste deel van de route duurt zonder plasstoppies 1 uur en 21 minuten.![]()
[ afbeelding ]
Maar het zal als 2-3 uur aanvoelen qua beleving.
Dus er kan geluncht en geknuffeld kan worden bij Cafe de RotterdammmerWolweg 40 in Stroe.
Verwachte aankomsttijd half drie. Of een half uur eerder als we doorrijden.
[ afbeelding ]
Hier alleen wat drinkenen met twintig minuutjes rijden we door naar restaurant Bonaparte.
Maar niet zonder tweeënzeventig kilometers binnendoor bochtjes draaien.![]()
![]()
Verwachte aankomsttijd daar iets na vier uur.![]()
[ afbeelding ]
Geen idee of we ter plaatse ook gaan eten................![]()
![]()
![]()
Of we zoeken nog een snack elders.![]()
Den Haag moet eerder weg op het eerste of (nog net) tweede punt.
Graag iedereen met volle tank aanwezig.En ververs zo nodig nog even de olie.
![]()
![]()
Wat een voorbereidingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een plek gevonden waar we niet zullen opvallen.
![]()
De rit voert ons naar Utrecht en de Veluwe.![]()
[ afbeelding ]
Daar is een overschot aan wilde zwijnen waar niet meer op geschoten mag worden. (nee Lars!!)
Alhoewel een niet nader te noemen zak hooi een dienstpistool mee zal nemen. Er staan ook speciale borden waar gewaarschuwd wordt voor overstekende wilde zwijnen.Doel is deze te ontwijken.
![]()
Het startpunt is uiteraard geheel volgens traditie.
[ afbeelding ]
Mac Donalds Nieuwegein op de Ravenswade nummer 1.
Aanvang 11.45.
Na diverse ontgroeningen (Pruim doet zijn naam eer aan) zal de route naar het startpunt aanvangen..
[ afbeelding ]
Hobike op de Peppelkade 9-b te Houten. http://www.hobike.nl/
Vrijweldirect gevolgd door dezelfde weg terug.
Tenzij iemand bij Hobike motors wil kijken. De website vraagt er niet om.
Het eerste deel van de route duurt zonder plasstoppies 1 uur en 21 minuten.![]()
[ afbeelding ]
Maar het zal als 2-3 uur aanvoelen qua beleving.
Dus er kan geluncht en geknuffeld kan worden bij Cafe de RotterdammmerWolweg 40 in Stroe.
Verwachte aankomsttijd half drie. Of een half uur eerder als we doorrijden.
[ afbeelding ]
Hier alleen wat drinkenen met twintig minuutjes rijden we door naar restaurant Bonaparte.
Maar niet zonder tweeënzeventig kilometers binnendoor bochtjes draaien.![]()
![]()
Verwachte aankomsttijd daar iets na vier uur.![]()
[ afbeelding ]
Geen idee of we ter plaatse ook gaan eten................![]()
![]()
![]()
Of we zoeken nog een snack elders.![]()
Graag iedereen met volle tank aanwezig.En ververs zo nodig nog even de olie.
![]()
![]()
in toermode haal je wel 160quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:12 schreef Cageon het volgende:
je weet dat de range van mijn zuipschuit ergens op 140km ligt?
Begint te kriebelen hey, met die zon er nog bijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddkga maar es iets cancelen
Kom jij ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:31 schreef ikookhier het volgende:
Ziet er goed uit WBMaak je niet druk Roderick ik rij ook rustig aan
Dat weet ik zondagquote:
Damn wat simpelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef Wifebeater het volgende:
GODFVERER RFD doe ik het weer [ afbeelding ]
onzeker over zondagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:04 schreef Geerd het volgende:
Zo ook lid van de anwb.
quote:
what did you do dudequote:
Zo erg ja, divje luste ook wel wat maar zo ergquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was ik ook weerga de motor niet reviseren voor ik kom, neem wel fles olie mee
Je zult het wel zienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo erg ja, divje luste ook wel wat maar zo erg
Koffiekoekje meet is al weer even geledenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
't zit er nu ff niet in
11 september wel circuit dag...
...
..
.
11 september
Stoomboot van Rib-i ga je niet overtreffen denkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je zult het wel zienik zeg het is rood, en zit bij men kettingspanner, omdat er een dolle bout zit
als die op temperatuur kwam was het een hele grote olie stoom wolk. - tering........quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Stoomboot van Rib-i ga je niet overtreffen denk
Iig thuisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef stinkie het volgende:
Zo, terug.
Hoop gestotter en gedoe, zeker in z'n 1, met die file contine afslaan, dus uiteindelijk accu dood op de fly-over over de A13/Spaanse Polder.
Waren op weg naar Ikea voor een bank, BE reed achter me aan. Moest alleen even wachten tot ze ook door de file was. UIteraard geen startkabels bij me, dus fiets laten staan. Bij ikea maar even wat gegeten en gezocht naar een bank die ze niet hadden
Werd ik nog gebeld door oom agent of ik wist dat mijn motor daar stond. Ja dat weet ik. O, en waarom staat ie daar
OP terugweg startkabels gekocht (uiteraard uitverkocht bij eerste tankstation) en op naar motor. Starten en rijden. Toen weer starten en verder rijden
NOg steeds geen denderende eerste versnelling (op koppeling en rijden in 1). 2 ietsje beter, maar op snelweg ging het prima, behalve dat er volgens mij nog een paar paarden op stal waren blijven staan. Bij thuiskomst ook nog even te horen gekregen dat ik geen achterverlichting meer heb en dat is nou net het enige dat ik woensdag nog gecontroleerd had.
Anyway, als ik morgen tijd heb eerst maar eens wat koppelingsvloeistof toevoegen en ontluchten. Dan electra eens nalopen en misschien een proefritje. Verse olie erbij en nieuwe benzine wil misschien ook wel helpen.
Alleen geen enkel idee waarom ie zo ploft en continue pffft pfffft pffft pfffft laat horen![]()
En ik vertrouw die rook die ik omhoog zie komen ook niet echt. Vrees dat er pakkingen niet helemaal in orde zijn.
Anyway, zondag wordt twijfelachtig;(
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar heb je alleen last van als je te hard rijdt![]()
1045u op zen laatstquote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:35 schreef Cageon het volgende:
dus zondag hoelaat @ dome heren?
11u Shell Goudaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Zal idd op een gegeven moment afhaken zodat ik om 16u ongeveer weer in Den Haag ben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
Overeenkomsten met bestaande personen zijn geheel toevallig en niet op waarheid berust.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:10 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Een opmerking buiten beschouwing gelaten.
Dat kan met elkaar te maken hebben, anders zou ik denken vervuilde carburateurs.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef stinkie het volgende:
Alleen geen enkel idee waarom ie zo ploft en continue pffft pfffft pffft pfffft laat horen![]()
En ik vertrouw die rook die ik omhoog zie komen ook niet echt. Vrees dat er pakkingen niet helemaal in orde zijn.
Wilde idd nog vragen of je ook mee ging.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef TataK het volgende:
Zelf heb ik zondagmiddag een basketbalwedstrijd met Bazzieks jongere broertje. Wens jullie veel plezier
Welkequote:
ja, er is een carb reiniger.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:09 schreef stinkie het volgende:
Is er trouwens een middeltje dat ik erin kan gooien om de carbs schoon te krijgen? Geen zin om te sleutelen, dat kan ik niet
toch weer een afscheidmomentjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
Doekje over het kuipwerk en de velgen, remschijven ontvet, oliepijl van min op max, wielbout voor nagetrokken (was niet nodig) , Optimate eraf, rubbertje vervangen van kontje wat steeds los ging.
Ik zal genieten van de ruimte in de schuur.
Half elf gaat ze weg.
Luchtfilterhuis los, en dit onverdund in de carburateur spuiten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:09 schreef stinkie het volgende:
Is er trouwens een middeltje dat ik erin kan gooien om de carbs schoon te krijgen? Geen zin om te sleutelen, dat kan ik niet![]()
Flesje kerosine.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:12 schreef bvvt het volgende:
ja, er is een carb reiniger.
Bij een winterbeurd gooien de dealers dit er vaak in
is een flesje van 300 CC of zo iets kun je in een volle tank er bij gooien.
Met de voorvork in de veren getrokken zag ze er wel bruut uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toch weer een afscheidmomentje
Je kan ook later inhaken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:15 schreef bvvt het volgende:
o ja, en ik ben er zondag niet bij - vanavond viert mijn zwager z'n verjaardag.
Dat betekend dat ik aan de zuip ga en dat ik daar blijf pitten.
Heb zondag overdag ook nog wat andere afspraken lopen
ja, mijn zus is getrouwd en zoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Luchtfilterhuis los, en dit onverdund in de carburateur spuiten.![]()
[..]
Flesje kerosine.
Moet je wel een hele tank leeg rijden voordat je weet dat de carbs losgetrokken moeten worden.
Ook mijn eerste reactie is maar half werk.![]()
Carburateur los, naaldjes eruit, alles goed doorspuiten is niet eens zo moeilijk.
Wel een rotklusje. Kan in 2 uur rijklaar zijn.
[..]
Met de voorvork in de veren getrokken zag ze er wel bruut uit.![]()
En met het zonnetje erbij.. zo glimmend .. idd een momentje van schoonheid en innig afscheid.
[..]
Je kan ook later inhaken.![]()
Veel plezier vanavond.
Errrr zwager.![]()
![]()
Berekend je wel kosten voor het rijklaar maken?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
Doekje over het kuipwerk en de velgen, remschijven ontvet, oliepijl van min op max, wielbout voor nagetrokken (was niet nodig) , Optimate eraf, rubbertje vervangen van kontje wat steeds los ging.
Ik zal genieten van de ruimte in de schuur.
Half elf gaat ze weg.
Tering, bij haar thuis start ie niet meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:56 schreef Roderick2085 het volgende:
Berekend je wel kosten voor het rijklaar maken?
Moet de bandit zo ook maar ff rijklaar maken![]()
Die van jou of die van hun?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, bij haar thuis start ie niet meer.![]()
Moet ook nog naar de Kawa kijken, boodschappen doen en een headsetje halen.
Ik heb nu mijn ouders over de vloer voor de belastingaangifte.
Pwnedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, bij haar thuis start ie niet meer.![]()
Moet ook nog naar de Kawa kijken, boodschappen doen en een headsetje halen.
Ik heb nu mijn ouders over de vloer voor de belastingaangifte.
ok ben ik er zo rond ~10:30 ofzoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
1045u op zen laatst
Ik zet een kwartje in op dodemansknopquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef Cageon het volgende:
WB hoe zit dat met die nemo, ding staat nog op de aanhanger, staan ze nog voor je deur en doet ze live verslag ofzo?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef Cageon het volgende:
WB hoe zit dat met die nemo, ding staat nog op de aanhanger, staan ze nog voor je deur en doet ze live verslag ofzo?![]()
Geen vacuum op de benzinekraan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik zet een kwartje in op dodemansknop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat vacuum had ik bij Ruud Freriks willen fixen bij het op 25 Kw zetten van het ding.
Dit ook aangeboden / uitgelegd aan haar, maar ze wil perse zelf een zaak zoeken voor het afvoeren.
En dat terwijl de prijs goed was, en ik er niets extra voor in rekening bracht. Zelfs geen benzine.
Beetje eigen schuld dus.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:25 schreef Roderick2085 het volgende:
Startproblemen met de bandit vielen heel erg meeBandjes zijn weer op spanning, tank vol
Vanmiddag alleen nog ff wintervoering eruit halenen eigenlijk moet ie is een keer goed gewassen worden
Na dik 2 maanden stilstaanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Mensen die de motor starten om te testen/tanken.![]()
Stel je voor dat je er mee gaat rijden. Wordt 'ie allemaal vies van enzulksquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Mensen die de motor starten om te testen/tanken.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:41 schreef Cageon het volgende:
heb de afgelopen 3x met een bandenspanning (achter) gereden van 3.5![]()
Oeps.
Mjeh t zieke is dat ik flink hard heb geredenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Eerste tankstation waar ik kwam werkte het + knopje niet en hij stond op 1,9 ofzo
Bij ander tankstation zowel voor als achter zo'n 0,3 a 0,4 bij moeten doen, dus was wel nuttig
Stichting eigen olie eerst is nog steeds fel tegen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:36 schreef Roderick2085 het volgende:
Genoeg excuses gehoord, of moet ik er nog meer verzinnen?![]()
Ondanks alles is ze nog helemaal verliefd, kon niet beter beland zijn dan bij haar.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
Stel je voor dat je er mee gaat rijden. Wordt 'ie allemaal vies van enzulks.
Enneuh, heb je nou MIJN SZR verkocht?
Ik denk dat er op de openbare weg ook niet van die grote verschillen zijn tussen 2 of 3.5 bar.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Cageon het volgende:
Mjeh t zieke is dat ik flink hard heb gereden
en dat ik t niet heb gemerkt vind ik ook vreemd![]()
Lang niet op gereden zal er wel mee te maken hebben![]()
Of je bent gewoon een gevoelloos mensquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mjeh t zieke is dat ik flink hard heb gereden
en dat ik t niet heb gemerkt vind ik ook vreemd![]()
Lang niet op gereden zal er wel mee te maken hebben![]()
ik kon t toch vrij snel merken als ik 2 tot 4 tiende te kort kwam in de achter of voorband. T afgelopen seizoen dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stichting eigen olie eerst is nog steeds fel tegen.![]()
Maar zekerheid is wel zo fijn.![]()
[..]
Ondanks alles is ze nog helemaal verliefd, kon niet beter beland zijn dan bij haar.![]()
[..]
Ik denk dat er op de openbare weg ook niet van die grote verschillen zijn tussen 2 of 3.5 bar.
met de fireblade iig wel.quote:Misschien dat je na een raceseizoen nog wat meer gevoel hebt.
quote:Tenzij je Hayden heet. Die kon helemaal niets aan een motor voelen volgens Pedrosa.
soms wel jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een gevoelloos mens
Daar zeg je wat ja... olie moet binnenkort ook vervangen wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stichting eigen olie eerst is nog steeds fel tegen.![]()
Maar zekerheid is wel zo fijn.![]()
Je kwam nu geen lucht tekort.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:28 schreef Cageon het volgende:
ik kon t toch vrij snel merken als ik 2 tot 4 tiende te kort kwam in de achter of voorband.
Had ik vorig jaar met de Trophy ook.quote:T afgelopen seizoen dus.
Sturen ging dan "zwaarder" dan normaal.
Pedrosa was geblesseerd een paar wedstrijden, kwam terug, en vond dat er helemaal niets veranderd was in het team. Die Hayden heeft helemaal niets aan de motor ontwikkeld.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:37 schreef Den_Haag het volgende:
stinkie, ga je morgen nu mee?
WB, ik laat je morgen ff weten of ik naar Alexanderpolder kom of bij Reeuwijk
Bazziek checkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:39 schreef stinkie het volgende:
WB, Den_Haag, pm ff jullie nummer, aangezien k nooit weet of ie wel of niet rijd
Hell yeah!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:02 schreef Roderick2085 het volgende:
Ierland wint de Grand Slam
sorry, moest ik ff kwijt
Klik op envelopje en tik..net zo snel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:01 schreef Den_Haag het volgende:
WB, pm stinkie ook ff mijn nummer. ik moet nu zuipen en eten![]()
Introducee .. heb je dat gevraagd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:55 schreef stinkie het volgende:
Kwart voor 11 komt mijn introducee langs, dan elf uur zijn we bij de Shell. Moet wel om 2 uur terug in Gouda zijn, dus we doen niet de hele route. Geen idee of ie van mij het volhouden ik heb een 500cc'r op sleeptouw
Ow ja, die had ook al een PM.quote:
Nee, geen CR. En mijn CR motormaatje rijd al tijden geen motor meer, die mountainbiked nuquote:
KK toch??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
36 minuten tot de Mac.![]()
Zal morgen moeten opletten, ene shopCardo systeem was op vakantie, andereMidland systeem onbereikbaar, alternatief wilde geen apparaat terugnemen als het niet zou werken.
Dus moet op het scherm navigeren.
[..]
Bazziek check
Geerd check
Den Haag check
BWT check
Cageon check
Ikookhier check
Koffiekoekje check
OPM check
Roderick check
Oeps Stinky......niet gepmt... komt door je pechgeval.
Ja die was al tijden weg. Maar had even deja vu.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:33 schreef stinkie het volgende:
Nee, geen CR. En mijn CR motormaatje rijd al tijden geen motor meer, die mountainbiked nu
Mailtje wel, deelname niet.quote:
Je hebt reservevervoer in ieder geval. 500 cc.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:54 schreef stinkie het volgende:
Ik houd overigens rekening met het maandag per aanhanger ophalen van de motor
Mij zou het lukkenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:00 schreef Worldbeater het volgende:Moet je ff in 30 min terug rijden.![]()
Dan zul je voor mij toch de sleepkabel mee moeten nemen zodat ik het ook haal!quote:
Tering, jij verslaat me.quote:Op zondag 22 maart 2009 03:56 schreef BazzieK het volgende:
Kut zeg, wilde wat minder drinken vanavond, kwam er rond half 4 achter dat ik daar maar eens mee moest beginnen.Morgen lekker de kater laten verwaaien.
Stuntposse?quote:Op zondag 22 maart 2009 08:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beste opkomst vandaagkomen nog 2 intro's bij
zal meevallen..was niet voor niks een practicesessie geplandquote:Op zondag 22 maart 2009 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
Stuntposse?
Ik had er ook nog wel een paar mee kunnen krijgen
Ik om 5 uurquote:Op zondag 22 maart 2009 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, jij verslaat me.![]()
Goed nieuws.
Heb vannacht de klok gezien van 1,2,3 en 4 uur.![]()
Dus mocht er iets misgaan onderweg kunnen we er een serieuze old skool Fok! MC batsmeet van maken.![]()
![]()
FokMC is de hele nacht wakker geweestquote:
Ach ja het gaat om het samenkomen, niet om de route.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
denk dat de groep wel groot genoeg is, als het al niet te veel is
Oh bummerquote:
Mooiweerrijders die ontwakenquote:
Da's mooi klote. Heb je wel weer wat te doenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:09 schreef stinkie het volgende:
Ik thuis, fiets in reewijk. Koppelingsdruk weg
Ik was er 11.40 ongeveer, voordat ik had besteld kwam er een groepje binnen, dus ook op tijd.... Stonden wel verstopt achter de Mac vrachtwagenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:26 schreef TataK het volgende:
Vanmorgen rond 09.15 op de FJR gestapt en een stuk gaan rijden. Laatste stukje over de Lekdijkrichting Nieuwegein. Blijk ik daar rond 11.45 uur uit te komen, dus ik dacht: nog even langs de Mac om de jongens veel plezier te wensen
![]()
Kom ik bij de Mac en wat denk je? Nog geen snorfiets te zien![]()
![]()
Ben ik nou blind geworden, hadden jullie je snel verstopt toen jullie mij aan zagen komen of was iedereen gewoon te laat?![]()
Ik lees het vanavond wel. Zometeen dus eerst naar die basketballwedstrijd.
Ik acht even over de snelweg met een halfuurtje thuis te zijn. Hadden alleen wind tegenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:20 schreef Roderick2085 het volgende:
Weer thuisvond het best fris, de weg naar huis
Je bent er toch zo.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:20 schreef Roderick2085 het volgende:
Weer thuisvond het best fris, de weg naar huis
![]()
nope, KBA paar keer rond en toen naar huis, maar ik pakte de A12 ri utrecht ipv arnhem. Zat niet op te lettenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:33 schreef Geerd het volgende:
home
Denk dat opm en cageon nog wel even dijkjes gaan pakken.
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:31 schreef Geerd het volgende:
Fan heeft gewoon constant lopen blazen op de hele rit, alleen terug via de snelweg ging die uit.
quote:
Dat is al twee keer pech op een dag.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:09 schreef stinkie het volgende:
Ik thuis, fiets in reewijk. Koppelingsdruk weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |