Pffquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pdf bestand.![]()
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... Klikkerdeklik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Zo, dan hoef ik eens een keer niet heel vroeg van huis om op tijd te komenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet zelf nog niet hoe laat.
Moet de kleine rond 10-11 uur bij mijn schoonouders brengen.
Meeten kan vanaf 11-12 uur.
Zaterdag even definitief afstemmen.
Doe nog eens een hint voor de ontwetendequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
Denk dat ze in de buurt hier gaan oefenen, vermoed dat de tegenpartij een oranje kawa is
Daar gokte ik al wel een beetje op... maar volgens mij oefent OPM die genoeg tijdens een gewoon ritjequote:Op donderdag 19 maart 2009 17:12 schreef Cageon het volgende:
al geef ik 80 hints dan nog ga je het niet weten![]()
Onbekende van de FOK!MC, is een MFert
en bijzondere verrichtingen alsin, wheelies![]()
Dan kun je het niet oefenen zoals t hoort.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Daar gokte ik al wel een beetje op... maar volgens mij oefent OPM die genoeg tijdens een gewoon ritje
exactoquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:22 schreef Cageon het volgende:
Dan kun je het niet oefenen zoals t hoort.![]()
Flink ver omhoog en richting balanspunt.![]()
![]()
Ik wil ook
quote:
Genoteerd voor zondag.quote:
Revalidatie kost tijd vrind, stapje voor stapjequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
watnu hebbie een rasechte tourbuffeldus gewoon komen ook al meeten we in Limburg
wel toph iignu nog kijken of ik kan zondag
Is het zo vreemd om bij je ouders op bezoek te gaan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat doet dat geile ding bij pa en ma voor de deur.
Altijd al vaste parkeerplek geweestquote:
Linkjes en wat is dat andere idee?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Conrad, nog een beetje solderen en een draadje bij de bouwmarkt halen.
Voor 1/5 van de prijs van een Yamaha boschstekker zonder zekering.
Maar ondertussen weer een beter idee.
Vraag me af in hoeverre die routes nog kloppen, volgens mij hetzelfde PDFje als dat ik 4 jaar geleden downloaddequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
Klikkie. even stil op het werk.
Al kan ik niet ongestoord surfen.
is het zo ergquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:39 schreef Wifebeater het volgende:
Revalidatie kost tijd vrind, stapje voor stapje
Ga je die oranje kwaak lesgeven of gewoon samen oefenen??![]()
quote:
Die mag je uitleggenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Cageon heeft al genoeg goede reden gegeven om de Fok! MC niet te negeren.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is het zo ergonvoorstelbaar
denk dat een oud-UGer wel een paar (b)rookies kan hebben hoor
Gelukkig staat mijn motor tegenwoordig een stuk veiliger...quote:[..]
Politie in de buurt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:13 schreef Wifebeater het volgende:
Gelukkig staat mijn motor tegenwoordig een stuk veiliger...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:31 schreef Cageon het volgende:
Mjeh ik ga daarom niet wegblijven![]()
FOK!MC != MF![]()
Ik ga ook meer voor de gezeligheid als voor t hard rijden. Heb er nog niet zoveel van hier gezien.
no worries doek ookniequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:13 schreef Wifebeater het volgende:
Maak je maar geen zorgen, tis alleen dat ik nu andere dingen aan mijn hoofd heb
[..]
Gelukkig staat mijn motor tegenwoordig een stuk veiliger...
[ afbeelding ]
logisch jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:07 schreef Cageon het volgende:
Maar heb geen zin met de TLR dat soort shit te proberen, is ook niet meer all-risk.
Daarnaast is t gewoon een lomp zware motherfucker die 3.2x mijn gewicht isquote:
Ok, ik zat verder terug te zoeken in mijn geheugenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Politie in de buurt.Omdat het zo veilig is.
![]()
[..]
[..]
[..]
Moeders heeft m bij het grofvuil gezetquote:
en terecht zon lelijke yamahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Moeders heeft m bij het grofvuil gezet
same herequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:30 schreef Cageon het volgende:
Daarnaast is t gewoon een lomp zware motherfucker die 3.2x mijn gewicht is
Voor mij is t gewoon een slecht excuus hoor, maar iedereen gelooft het, omdat iedereen doet alsof t zo'n draak van een motor zou zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
same heremaar met een TLR lijkt het me minder makkelijk idd, clip-ons en langere wielbasis
Noem je dat een wheelie?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
same heremaar met een TLR lijkt het me minder makkelijk idd, clip-ons en langere wielbasis
..........maar niet onmogelijk
[ afbeelding ]
die heeft zijn balanspunt flink verplaatstquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:48 schreef rib-1 het volgende:
Nu hoef je nooit meer je kenteken af te schermen
Kan me nog wel wat pics van Jaymann en opvolgers herinnerenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
Voor mij is t gewoon een slecht excuus hoor, maar iedereen gelooft het, omdat iedereen doet alsof t zo'n draak van een motor zou zijn.
Wij doen niet veel van elkaar onderquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
Daarnaast is t gewoon een lomp zware motherfucker die 3.2x mijn gewicht is
ff zien wat WB daarover te zeggen heeftquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wij doen niet veel van elkaar onder![]()
[ afbeelding ]
zondagquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Wifebeater het volgende:
Geen idee, moet 't ff proberen. Wanneer heb je tijd?
zondagquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Wifebeater het volgende:
Geen idee, moet 't ff proberen. Wanneer heb je tijd?
Ligt tie in een keer boven op mij ipv andersomquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:53 schreef Cageon het volgende:
in 2, bij 4k rpm gas vol open, koppeling er ff bij pakken/laten slippen (bij ~5k rpm) en snel op laten komen. Dat zou t ongeveer moeten zijn
Voet bij rempedaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |