vind dat een prima tijdquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet zelf nog niet hoe laat.
Moet de kleine rond 10-11 uur bij mijn schoonouders brengen.
Meeten kan vanaf 11-12 uur.
Zaterdag even definitief afstemmen.
cool dudequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:50 schreef Wifebeater het volgende:
Google streetview is online [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pimb's CB gespot
goed bezig is alles al uitgedokterd hebben. De tijd ontbreekt me ff.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goed bezig iiglang geleden dat het initiatief wrerd genomen
Paar milfjes.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjah het is sessie bijz. verrichtingen voor beginners vs. touren voor gevorderden
Denk dat ze in de buurt hier gaan oefenen, vermoed dat de tegenpartij een oranje kawa isquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
goed bezig is alles al uitgedokterd hebben. De tijd ontbreekt me ff.![]()
Maar zaterdag wordt alles hapklaar aangeboden.
Na onverschrijven SZRie en belastingaangifte ouders en installeren stroom op de Kawa. .![]()
[..]
Paar milfjes.![]()
Misschien kunnen we nog iets combineren.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De leukste routes liggen natuurlijk naast me duur. Maar ik probeer juist rekening met jullie te houden.![]()
Heb ook nog een aardige langs de zee, eindigen we op de koffie in winkel.![]()
![]()
Teach -XX- some real stuff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
normaal is het bagger als het op regelen van meeten aankomt hier zelf ook debet aan dus dit is al goed bezigquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
goed bezig is alles al uitgedokterd hebben. De tijd ontbreekt me ff.![]()
Maar zaterdag wordt alles hapklaar aangeboden.
Na onverschrijven SZRie en belastingaangifte ouders en installeren stroom op de Kawa. .![]()
Mjeh ik ga daarom niet wegblijvenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]zou het..? touren zal ook in de beginnersregionen zitten
![]()
wel ff picciejs + verslagen maken van die orange kwaakquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
normaal is het bagger als het op regelen van meeten aankomt hier zelf ook debet aan dus dit is al goed bezig
rest zie Cageon
zal afhangen vd vorderingen denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
wel ff picciejs + verslagen maken van die orange kwaak
Ben benieuwd hoe t gaat.
Nu alweer terug krabbelenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal afhangen vd vorderingen denk ikmaarre eujj er is nog niks bevestigd ofzo
meeting hier is ook lang geleden
Half 12 dusquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Half 12 vind ik een goede tijd. Moet zeker om 16u weer in Den Haag zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |