Berekend je wel kosten voor het rijklaar maken?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
Doekje over het kuipwerk en de velgen, remschijven ontvet, oliepijl van min op max, wielbout voor nagetrokken (was niet nodig) , Optimate eraf, rubbertje vervangen van kontje wat steeds los ging.
Ik zal genieten van de ruimte in de schuur.
Half elf gaat ze weg.
Tering, bij haar thuis start ie niet meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:56 schreef Roderick2085 het volgende:
Berekend je wel kosten voor het rijklaar maken?
Moet de bandit zo ook maar ff rijklaar maken![]()
Die van jou of die van hun?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, bij haar thuis start ie niet meer.![]()
Moet ook nog naar de Kawa kijken, boodschappen doen en een headsetje halen.
Ik heb nu mijn ouders over de vloer voor de belastingaangifte.
Pwnedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, bij haar thuis start ie niet meer.![]()
Moet ook nog naar de Kawa kijken, boodschappen doen en een headsetje halen.
Ik heb nu mijn ouders over de vloer voor de belastingaangifte.
ok ben ik er zo rond ~10:30 ofzoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
1045u op zen laatst
Ik zet een kwartje in op dodemansknopquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef Cageon het volgende:
WB hoe zit dat met die nemo, ding staat nog op de aanhanger, staan ze nog voor je deur en doet ze live verslag ofzo?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef Cageon het volgende:
WB hoe zit dat met die nemo, ding staat nog op de aanhanger, staan ze nog voor je deur en doet ze live verslag ofzo?![]()
Geen vacuum op de benzinekraan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik zet een kwartje in op dodemansknop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat vacuum had ik bij Ruud Freriks willen fixen bij het op 25 Kw zetten van het ding.
Dit ook aangeboden / uitgelegd aan haar, maar ze wil perse zelf een zaak zoeken voor het afvoeren.
En dat terwijl de prijs goed was, en ik er niets extra voor in rekening bracht. Zelfs geen benzine.
Beetje eigen schuld dus.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:25 schreef Roderick2085 het volgende:
Startproblemen met de bandit vielen heel erg meeBandjes zijn weer op spanning, tank vol
Vanmiddag alleen nog ff wintervoering eruit halenen eigenlijk moet ie is een keer goed gewassen worden
Na dik 2 maanden stilstaanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Mensen die de motor starten om te testen/tanken.![]()
Stel je voor dat je er mee gaat rijden. Wordt 'ie allemaal vies van enzulksquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Mensen die de motor starten om te testen/tanken.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:41 schreef Cageon het volgende:
heb de afgelopen 3x met een bandenspanning (achter) gereden van 3.5![]()
Oeps.
Mjeh t zieke is dat ik flink hard heb geredenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Eerste tankstation waar ik kwam werkte het + knopje niet en hij stond op 1,9 ofzo
Bij ander tankstation zowel voor als achter zo'n 0,3 a 0,4 bij moeten doen, dus was wel nuttig
Stichting eigen olie eerst is nog steeds fel tegen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:36 schreef Roderick2085 het volgende:
Genoeg excuses gehoord, of moet ik er nog meer verzinnen?![]()
Ondanks alles is ze nog helemaal verliefd, kon niet beter beland zijn dan bij haar.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
Stel je voor dat je er mee gaat rijden. Wordt 'ie allemaal vies van enzulks.
Enneuh, heb je nou MIJN SZR verkocht?
Ik denk dat er op de openbare weg ook niet van die grote verschillen zijn tussen 2 of 3.5 bar.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Cageon het volgende:
Mjeh t zieke is dat ik flink hard heb gereden
en dat ik t niet heb gemerkt vind ik ook vreemd![]()
Lang niet op gereden zal er wel mee te maken hebben![]()
Of je bent gewoon een gevoelloos mensquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mjeh t zieke is dat ik flink hard heb gereden
en dat ik t niet heb gemerkt vind ik ook vreemd![]()
Lang niet op gereden zal er wel mee te maken hebben![]()
ik kon t toch vrij snel merken als ik 2 tot 4 tiende te kort kwam in de achter of voorband. T afgelopen seizoen dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stichting eigen olie eerst is nog steeds fel tegen.![]()
Maar zekerheid is wel zo fijn.![]()
[..]
Ondanks alles is ze nog helemaal verliefd, kon niet beter beland zijn dan bij haar.![]()
[..]
Ik denk dat er op de openbare weg ook niet van die grote verschillen zijn tussen 2 of 3.5 bar.
met de fireblade iig wel.quote:Misschien dat je na een raceseizoen nog wat meer gevoel hebt.
quote:Tenzij je Hayden heet. Die kon helemaal niets aan een motor voelen volgens Pedrosa.
soms wel jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een gevoelloos mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |