in toermode haal je wel 160quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:12 schreef Cageon het volgende:
je weet dat de range van mijn zuipschuit ergens op 140km ligt?
Begint te kriebelen hey, met die zon er nog bijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddkga maar es iets cancelen
Kom jij ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:31 schreef ikookhier het volgende:
Ziet er goed uit WBMaak je niet druk Roderick ik rij ook rustig aan
Dat weet ik zondagquote:
Damn wat simpelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef Wifebeater het volgende:
GODFVERER RFD doe ik het weer [ afbeelding ]
onzeker over zondagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:04 schreef Geerd het volgende:
Zo ook lid van de anwb.
quote:
what did you do dudequote:
Zo erg ja, divje luste ook wel wat maar zo ergquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was ik ook weerga de motor niet reviseren voor ik kom, neem wel fles olie mee
Je zult het wel zienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo erg ja, divje luste ook wel wat maar zo erg
Koffiekoekje meet is al weer even geledenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
't zit er nu ff niet in
11 september wel circuit dag...
...
..
.
11 september
Stoomboot van Rib-i ga je niet overtreffen denkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je zult het wel zienik zeg het is rood, en zit bij men kettingspanner, omdat er een dolle bout zit
als die op temperatuur kwam was het een hele grote olie stoom wolk. - tering........quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Stoomboot van Rib-i ga je niet overtreffen denk
Iig thuisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef stinkie het volgende:
Zo, terug.
Hoop gestotter en gedoe, zeker in z'n 1, met die file contine afslaan, dus uiteindelijk accu dood op de fly-over over de A13/Spaanse Polder.
Waren op weg naar Ikea voor een bank, BE reed achter me aan. Moest alleen even wachten tot ze ook door de file was. UIteraard geen startkabels bij me, dus fiets laten staan. Bij ikea maar even wat gegeten en gezocht naar een bank die ze niet hadden
Werd ik nog gebeld door oom agent of ik wist dat mijn motor daar stond. Ja dat weet ik. O, en waarom staat ie daar
OP terugweg startkabels gekocht (uiteraard uitverkocht bij eerste tankstation) en op naar motor. Starten en rijden. Toen weer starten en verder rijden
NOg steeds geen denderende eerste versnelling (op koppeling en rijden in 1). 2 ietsje beter, maar op snelweg ging het prima, behalve dat er volgens mij nog een paar paarden op stal waren blijven staan. Bij thuiskomst ook nog even te horen gekregen dat ik geen achterverlichting meer heb en dat is nou net het enige dat ik woensdag nog gecontroleerd had.
Anyway, als ik morgen tijd heb eerst maar eens wat koppelingsvloeistof toevoegen en ontluchten. Dan electra eens nalopen en misschien een proefritje. Verse olie erbij en nieuwe benzine wil misschien ook wel helpen.
Alleen geen enkel idee waarom ie zo ploft en continue pffft pfffft pffft pfffft laat horen![]()
En ik vertrouw die rook die ik omhoog zie komen ook niet echt. Vrees dat er pakkingen niet helemaal in orde zijn.
Anyway, zondag wordt twijfelachtig;(
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar heb je alleen last van als je te hard rijdt![]()
1045u op zen laatstquote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:35 schreef Cageon het volgende:
dus zondag hoelaat @ dome heren?
11u Shell Goudaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat elf uur beter is, zeker omdat jij op tijd terug moet, en alles is meer dan een uur terugrijden.
Kijk me helemaal scheel op tien verschillende sites, wil toch echt iets naar wens en een beetje centraal.![]()
Bij aankomst moeten we eerst de Triumph van Bazziek ontmaagden, uurtje naspel, bakkie.
Je zit zo op half twee voordat we gaan toeren.![]()
[..]
Dan ga je zaterdag maarr stunten.
Zal idd op een gegeven moment afhaken zodat ik om 16u ongeveer weer in Den Haag ben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
Den Haag moet eerder weg op het eerste of (nog net) tweede punt.
Overeenkomsten met bestaande personen zijn geheel toevallig en niet op waarheid berust.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:10 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Een opmerking buiten beschouwing gelaten.
Dat kan met elkaar te maken hebben, anders zou ik denken vervuilde carburateurs.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef stinkie het volgende:
Alleen geen enkel idee waarom ie zo ploft en continue pffft pfffft pffft pfffft laat horen![]()
En ik vertrouw die rook die ik omhoog zie komen ook niet echt. Vrees dat er pakkingen niet helemaal in orde zijn.
Wilde idd nog vragen of je ook mee ging.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef TataK het volgende:
Zelf heb ik zondagmiddag een basketbalwedstrijd met Bazzieks jongere broertje. Wens jullie veel plezier
Welkequote:
ja, er is een carb reiniger.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:09 schreef stinkie het volgende:
Is er trouwens een middeltje dat ik erin kan gooien om de carbs schoon te krijgen? Geen zin om te sleutelen, dat kan ik niet
toch weer een afscheidmomentjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
Doekje over het kuipwerk en de velgen, remschijven ontvet, oliepijl van min op max, wielbout voor nagetrokken (was niet nodig) , Optimate eraf, rubbertje vervangen van kontje wat steeds los ging.
Ik zal genieten van de ruimte in de schuur.
Half elf gaat ze weg.
Luchtfilterhuis los, en dit onverdund in de carburateur spuiten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:09 schreef stinkie het volgende:
Is er trouwens een middeltje dat ik erin kan gooien om de carbs schoon te krijgen? Geen zin om te sleutelen, dat kan ik niet![]()
Flesje kerosine.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:12 schreef bvvt het volgende:
ja, er is een carb reiniger.
Bij een winterbeurd gooien de dealers dit er vaak in
is een flesje van 300 CC of zo iets kun je in een volle tank er bij gooien.
Met de voorvork in de veren getrokken zag ze er wel bruut uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toch weer een afscheidmomentje
Je kan ook later inhaken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:15 schreef bvvt het volgende:
o ja, en ik ben er zondag niet bij - vanavond viert mijn zwager z'n verjaardag.
Dat betekend dat ik aan de zuip ga en dat ik daar blijf pitten.
Heb zondag overdag ook nog wat andere afspraken lopen
ja, mijn zus is getrouwd en zoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Luchtfilterhuis los, en dit onverdund in de carburateur spuiten.![]()
[..]
Flesje kerosine.
Moet je wel een hele tank leeg rijden voordat je weet dat de carbs losgetrokken moeten worden.
Ook mijn eerste reactie is maar half werk.![]()
Carburateur los, naaldjes eruit, alles goed doorspuiten is niet eens zo moeilijk.
Wel een rotklusje. Kan in 2 uur rijklaar zijn.
[..]
Met de voorvork in de veren getrokken zag ze er wel bruut uit.![]()
En met het zonnetje erbij.. zo glimmend .. idd een momentje van schoonheid en innig afscheid.
[..]
Je kan ook later inhaken.![]()
Veel plezier vanavond.
Errrr zwager.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |