Daar zeg je wat ja... olie moet binnenkort ook vervangen wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stichting eigen olie eerst is nog steeds fel tegen.![]()
Maar zekerheid is wel zo fijn.![]()
Je kwam nu geen lucht tekort.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:28 schreef Cageon het volgende:
ik kon t toch vrij snel merken als ik 2 tot 4 tiende te kort kwam in de achter of voorband.
Had ik vorig jaar met de Trophy ook.quote:T afgelopen seizoen dus.
Sturen ging dan "zwaarder" dan normaal.
Pedrosa was geblesseerd een paar wedstrijden, kwam terug, en vond dat er helemaal niets veranderd was in het team. Die Hayden heeft helemaal niets aan de motor ontwikkeld.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:37 schreef Den_Haag het volgende:
stinkie, ga je morgen nu mee?
WB, ik laat je morgen ff weten of ik naar Alexanderpolder kom of bij Reeuwijk
Bazziek checkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:39 schreef stinkie het volgende:
WB, Den_Haag, pm ff jullie nummer, aangezien k nooit weet of ie wel of niet rijd
Hell yeah!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:02 schreef Roderick2085 het volgende:
Ierland wint de Grand Slam
sorry, moest ik ff kwijt
Klik op envelopje en tik..net zo snel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:01 schreef Den_Haag het volgende:
WB, pm stinkie ook ff mijn nummer. ik moet nu zuipen en eten![]()
Introducee .. heb je dat gevraagd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:55 schreef stinkie het volgende:
Kwart voor 11 komt mijn introducee langs, dan elf uur zijn we bij de Shell. Moet wel om 2 uur terug in Gouda zijn, dus we doen niet de hele route. Geen idee of ie van mij het volhouden ik heb een 500cc'r op sleeptouw
Ow ja, die had ook al een PM.quote:
Nee, geen CR. En mijn CR motormaatje rijd al tijden geen motor meer, die mountainbiked nuquote:
KK toch??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
36 minuten tot de Mac.![]()
Zal morgen moeten opletten, ene shopCardo systeem was op vakantie, andereMidland systeem onbereikbaar, alternatief wilde geen apparaat terugnemen als het niet zou werken.
Dus moet op het scherm navigeren.
[..]
Bazziek check
Geerd check
Den Haag check
BWT check
Cageon check
Ikookhier check
Koffiekoekje check
OPM check
Roderick check
Oeps Stinky......niet gepmt... komt door je pechgeval.
Ja die was al tijden weg. Maar had even deja vu.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:33 schreef stinkie het volgende:
Nee, geen CR. En mijn CR motormaatje rijd al tijden geen motor meer, die mountainbiked nu
Mailtje wel, deelname niet.quote:
Je hebt reservevervoer in ieder geval. 500 cc.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:54 schreef stinkie het volgende:
Ik houd overigens rekening met het maandag per aanhanger ophalen van de motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |