no worries doek ookniequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:13 schreef Wifebeater het volgende:
Maak je maar geen zorgen, tis alleen dat ik nu andere dingen aan mijn hoofd heb
[..]
Gelukkig staat mijn motor tegenwoordig een stuk veiliger...
[ afbeelding ]
logisch jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:07 schreef Cageon het volgende:
Maar heb geen zin met de TLR dat soort shit te proberen, is ook niet meer all-risk.
Daarnaast is t gewoon een lomp zware motherfucker die 3.2x mijn gewicht isquote:
Ok, ik zat verder terug te zoeken in mijn geheugenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Politie in de buurt.Omdat het zo veilig is.
![]()
[..]
[..]
[..]
Moeders heeft m bij het grofvuil gezetquote:
en terecht zon lelijke yamahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Moeders heeft m bij het grofvuil gezet
same herequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:30 schreef Cageon het volgende:
Daarnaast is t gewoon een lomp zware motherfucker die 3.2x mijn gewicht is
Voor mij is t gewoon een slecht excuus hoor, maar iedereen gelooft het, omdat iedereen doet alsof t zo'n draak van een motor zou zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
same heremaar met een TLR lijkt het me minder makkelijk idd, clip-ons en langere wielbasis
Noem je dat een wheelie?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
same heremaar met een TLR lijkt het me minder makkelijk idd, clip-ons en langere wielbasis
..........maar niet onmogelijk
[ afbeelding ]
die heeft zijn balanspunt flink verplaatstquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:48 schreef rib-1 het volgende:
Nu hoef je nooit meer je kenteken af te schermen
Kan me nog wel wat pics van Jaymann en opvolgers herinnerenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
Voor mij is t gewoon een slecht excuus hoor, maar iedereen gelooft het, omdat iedereen doet alsof t zo'n draak van een motor zou zijn.
Wij doen niet veel van elkaar onderquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
Daarnaast is t gewoon een lomp zware motherfucker die 3.2x mijn gewicht is
ff zien wat WB daarover te zeggen heeftquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wij doen niet veel van elkaar onder![]()
[ afbeelding ]
zondagquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Wifebeater het volgende:
Geen idee, moet 't ff proberen. Wanneer heb je tijd?
zondagquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Wifebeater het volgende:
Geen idee, moet 't ff proberen. Wanneer heb je tijd?
Ligt tie in een keer boven op mij ipv andersomquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:53 schreef Cageon het volgende:
in 2, bij 4k rpm gas vol open, koppeling er ff bij pakken/laten slippen (bij ~5k rpm) en snel op laten komen. Dat zou t ongeveer moeten zijn
Voet bij rempedaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |