Oh bummerquote:
Mooiweerrijders die ontwakenquote:
Da's mooi klote. Heb je wel weer wat te doenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:09 schreef stinkie het volgende:
Ik thuis, fiets in reewijk. Koppelingsdruk weg
Ik was er 11.40 ongeveer, voordat ik had besteld kwam er een groepje binnen, dus ook op tijd.... Stonden wel verstopt achter de Mac vrachtwagenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:26 schreef TataK het volgende:
Vanmorgen rond 09.15 op de FJR gestapt en een stuk gaan rijden. Laatste stukje over de Lekdijkrichting Nieuwegein. Blijk ik daar rond 11.45 uur uit te komen, dus ik dacht: nog even langs de Mac om de jongens veel plezier te wensen
![]()
Kom ik bij de Mac en wat denk je? Nog geen snorfiets te zien![]()
![]()
Ben ik nou blind geworden, hadden jullie je snel verstopt toen jullie mij aan zagen komen of was iedereen gewoon te laat?![]()
Ik lees het vanavond wel. Zometeen dus eerst naar die basketballwedstrijd.
Ik acht even over de snelweg met een halfuurtje thuis te zijn. Hadden alleen wind tegenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:20 schreef Roderick2085 het volgende:
Weer thuisvond het best fris, de weg naar huis
Je bent er toch zo.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:20 schreef Roderick2085 het volgende:
Weer thuisvond het best fris, de weg naar huis
![]()
nope, KBA paar keer rond en toen naar huis, maar ik pakte de A12 ri utrecht ipv arnhem. Zat niet op te lettenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:33 schreef Geerd het volgende:
home
Denk dat opm en cageon nog wel even dijkjes gaan pakken.
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:31 schreef Geerd het volgende:
Fan heeft gewoon constant lopen blazen op de hele rit, alleen terug via de snelweg ging die uit.
quote:
Dat is al twee keer pech op een dag.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:09 schreef stinkie het volgende:
Ik thuis, fiets in reewijk. Koppelingsdruk weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |