ik had het over de weight van de 12 en ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
ff zien wat WB daarover te zeggen heeft
Maar qua specs idd niet
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
ik had het over de weight van de 12 en ik
What happened dude........quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mag ik met de nieuwe HK mee spelen![]()
Heeft tie van jou nog daglicht gezien dit jaar, behalve door dubbelglas?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ligt vast tussen een stapeltje boeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag nog 90km daglicht en een paar rondjes flightforum gezienquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft tie van jou nog daglicht gezien dit jaar, behalve door dubbelglas?
De motor dan![]()
Huilen dan.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
Staat bij de dealer
Had ik het tegen jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vandaag nog 90km daglicht en een paar rondjes flightforum gezien![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:59 schreef gers het volgende:
Even een autonoob vraagje![]()
waarom zitten er op oude auto's (jaren 80) een stripje van rubber bij de bumper
Ohh das voor mensen die een schok krijgen bij uitstappen aanraken etcquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:59 schreef gers het volgende:
Bij een wheelielesje van Da Liks kwam er iemand van de posse heel enthousiast aan mijn schouder trekken dat de TLR DE i-d-e-a-le snelwegwheeliemotor is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
same heremaar met een TLR lijkt het me minder makkelijk idd, clip-ons en langere wielbasis
..........maar niet onmogelijk
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoiquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:59 schreef gers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij een wheelielesje van Da Liks kwam er iemand van de posse heel enthousiast aan mijn schouder trekken dat de TLR DE i-d-e-a-le snelwegwheeliemotor is.![]()
[ afbeelding ]0pperconcentratieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk begin
![]()
niet de ideale positie om je balanspunt op te zoekenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:34 schreef Cageon het volgende:
Ja en die massa wat meer naar achter, t lijkt net alsof je start niet zo goed gaat
Jij komt zondag toch ook wel ffquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet de ideale positie om je balanspunt op te zoeken
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
Staat bij de dealer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Denk maar niet dat je zo makkelijk van me af komtquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoef je hier dus ook niet meer te komen.![]()
quote:Achossie![]()
Ik was er alleen maar voor de Fok! MC, wheelies maken interesseerde mij geen drol.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:34 schreef Cageon het volgende:
Ja en die massa wat meer naar achter, t lijkt net alsof je start niet zo goed gaat
Op mijn fiets kom ik nog verder op 1 wiel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was er alleen maar voor de Fok! MC, wheelies maken interesseerde mij geen drol.
En de massa ging juist naar voren, en het gas dicht.
Hmmm, office spacequote:
Ik kom op één wiel fietsend verder dan elke motorrijder. Misschien duurt 't ff, maarquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Op mijn fiets kom ik nog verder op 1 wiel.![]()
Ik hoef niet eens te schakelenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kom op één wiel fietsend verder dan elke motorrijder. Misschien duurt 't ff, maar. En ik kan al wheeliend tot in de hoogste versnelling doorschakelen op de fiets
.
![]()
![]()
het begint zowaar serieuze vormen aan te nemen hierquote:
Ja... de deur is een keer open gegaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft tie van jou nog daglicht gezien dit jaar, behalve door dubbelglas?
De motor dan![]()
oa.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dik in orde
Hoe dik is overigens een halfbloed chinees
Die linker gitarist heeft best een buikje zo te zienquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dik in orde
Hoe dik is overigens een halfbloed chinees
Mooie microfoonstandaard, en helaas maar geld om 1 enthousiaste 'fan' te betalen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:51 schreef Roderick2085 het volgende:
Die linker gitarist heeft best een buikje zo te zien
Helm binnenstebuiten gedragen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
Een goed begin is het halve werk..
Maar hoe komt op die plek en aan de binnenkant van het vizier nou een vliegje..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |